Dat durf ik ook nog wel te voorspellenquote:Op vrijdag 21 december 2012 15:17 schreef kaatje50 het volgende:
Paragnost voorspelt relatiebreuk Estelle
In het tijdschrift ParaVisie onthullen paragnosten een flink aantal voorspellingen voor 2013. Een van hen voorziet dat Estelle haar relatie met Badr Hari beëindigt.
ParaVisie wordt gezien als een toonaangevend tijdschrift op het gebied van spiritualiteit en gezondheid, aldus Het Parool. In de januari-editie van het maandblad nemen dertien bekende en gerenommeerde paragnosten 2013 onder de loep.
Op het gebied van showbizz levert dat een aantal concrete verwachtingen op. Zo zouden er nieuwe programma's komen in de categorie Boer zoekt Vrouw: Boerin zoekt man, BN'er zoekt partner, Asielzoeker zoekt vriend(in). Ali B gaat naar verwachting Máxima en Willem-Alexander interviewen en Bram Moszkowicz zou een eigen televisieprogramma krijgen.
http://www.at5.nl/artikel(...)relatiebreuk-estelle
al is zo'n voorspelling onzin natuurlijk. Het gaat over "liefdeskoppel Estelle en Badr", dus moest het hier even plaatsen
Alsof de AIVD hem ook maar in de buurt laat komen.quote:Ali B gaat naar verwachting Máxima en Willem-Alexander interviewen
ik zie het net staan ja,quote:Op vrijdag 21 december 2012 16:55 schreef beequeen het volgende:
Liesbeth van Dijk denkt er heul anders over.
http://www.telegraaf.nl/p(...)krijgen_baby___.html
Vastgeroeste PI'squote:Op vrijdag 21 december 2012 15:32 schreef Specularium het volgende:
Paragnosten,.
3FM,.
Giel Beelen,.
Lijkt me trouwens heel weinig. Ik ben zwaarder en een stuk kleiner. En allesbehalve dik.quote:Op vrijdag 21 december 2012 16:15 schreef WammesWaggel het volgende:
79 kilo is ook niet veel voor iemand met die lengte met wat spiermassa, zelfs zonder ooit steroiden te gebruiken.
85 kilo spieren ngaquote:
Neh, zeker niet onder 90/95 met zijn lengte.quote:Op vrijdag 21 december 2012 18:14 schreef barca1971 het volgende:
Badr weegt ook echt geen 79 kilo, geloof ik niks van, je ziet het iig niet
Badr gaat zelfs bij vrouwen weg die nog zwanger zijn, dus die voorspellingen gaan prima samen inderdaad!quote:Op vrijdag 21 december 2012 16:58 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
ik zie het net staan ja,. nou ja, een baby is ook geen belemmering meer om uit elkaar te gaan
![]()
krijgen beide paragnosten gelijk
Yep, sporten of een toekomst in het 'circuit'. Of weer een combi, wat hem kennelijk ook prima beviel voordat Estelle roet in het eten gooide.quote:Op zaterdag 22 december 2012 11:42 schreef Leandra het volgende:
Op dezelfde manier als andere ABC'ers....
Oh hij kan prima aan de bak als Brilleman... Hij zal dan wel ook hetzelfde eindigen.quote:Op zaterdag 22 december 2012 13:03 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Yep, sporten of een toekomst in het 'circuit'. Of weer een combi, wat hem kennelijk ook prima beviel voordat Estelle roet in het eten gooide.
Het is wel behoorlijk gay en Badr zal daar niet dol op zijn.quote:Op zaterdag 22 december 2012 20:34 schreef gebrokenglas het volgende:
Hoe is het trouwens afgelopen met de rozenblaadjes? Badr zal d'r wel gezegd hebben dat te laten.
Ik hoef geen helderziende voor te zijn om te bedenken dat dit volgend jaar kan gebeuren.quote:Op vrijdag 21 december 2012 16:55 schreef beequeen het volgende:
Liesbeth van Dijk denkt er heul anders over.
http://www.telegraaf.nl/p(...)krijgen_baby___.html
Dit is voor mij ook nieuws.quote:Op donderdag 20 december 2012 18:31 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat lees ik nu voor het eerst. Waar heb je die info van?
Ah, toch nog Kerst vieren, in de bak dan wel, maar het is niet anders.quote:
Ze heeft helemaal geen tijd om te praten, ze zit alleen maar te shiiiiiinen en licht te geven!quote:Op vrijdag 28 december 2012 13:28 schreef gebrokenglas het volgende:
Je groeit toch automatisch uit elkaar als je elkaar maar 1x in de week ziet. Waar moet je het over hebben?
- "Alles goed met de kinderen?"
"ja hoor, ze hebben goede cijfers gehaald. En jij vermaak jij je een beetje in de bak?"
- "nee, 't is saai hier. Heb jij nog nieuwe schoenen gekocht van de week?"
"ja schat, in de aanbieding waren ze, nog een 800 euro. Een koopje. Vind je het erg als ik volgende week niet langskom? Ik wil graag er even uit, naar Bonaire, ik moet nodig een break, ik heb het zwaar met deze feestdagen".
- "Nee hoor schat, ga maar."
"Dank je lieverd. Ik houd van je . Nou ik ga maar weer, daaag"
"Estelle ontvlucht huis."quote:Op vrijdag 28 december 2012 17:27 schreef barca1971 het volgende:
In de weekend;
Estelle weer in de pc hooft geweest en snel weer naar een premiere..
Omg, wat heeft ze toch in godsnaam op een premiere te zoeken met al die shit in haar leven. En maar bij hoog en bij laag beweren hoe oneerlijk het is dat ze dat pc imago maar niet kwijt raakt.
Ze kan het hebben want ze was toch 20 kilo's afgevallen?quote:Op vrijdag 28 december 2012 17:41 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
"Estelle ontvlucht huis."
Zou ik ook doen, de muren komen immers op haar af, zo helemaal alleen. Vooral met kerst - de gezellige feestdagen - natuurlijk extra zwaar.
En van taarten bakken heeft ze inmiddels ook de buik vol. 't moet er allemaal weer afgefitnessed worden, die calorieen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |