Hoezo sad? Dat heeft denk ik niet zozeer te maken met wat Badr gedaan heeft, maar met hoe Estelle erover gelogen heeft en het goedpraat...quote:Op zaterdag 29 december 2012 11:59 schreef Ole het volgende:
Maar wordt ze niet met de nek aangekeken op een premiere? Niemand wil haar toch meer kennen?
(ook sad trouwens hoor)
Wat armoedig toch als shoppen het summum van geluk is.quote:Op zaterdag 29 december 2012 11:44 schreef barca1971 het volgende:
cornelis schuytstraat, lol..
Daar was ze al meteen weer gaan shoepen met Badr de eerste dag dat ie vrij was. Héél slim van ze, op dé sterrenstraat gaan lopen..met tasjes behangen liepen ze terug naar de auto, Badr zal wel weer schoenen voor haar hebben gekocht bij Shoebaloe, ff warm houden die hap
quote:Op zaterdag 29 december 2012 15:56 schreef gebrokenglas het volgende:
Die hebben het geld er blijkbaar voor. En Estelle is denkelijk nog steeds wel in aanzien in glamourland. Eenmaal in dat wereldje beland, zul je er wel lang in kunnen blijven hangen. En al die troela's hebben gewoon medelijden met haar, dat ze zo'n zware tijd heeft momenteel om 'al dat gedoe'.
En ze is toch presentatrice ofzo? Ze heeft dus een soort van carriere. Genoeg onzinnige spelletjes op de commerciele zenders waar een fris hoofd bij nodig is. Kan ze zo aanschuiven.
Ruud?quote:Op zaterdag 29 december 2012 17:41 schreef barca1971 het volgende:
Maar wie zal denken; Kom laten we Estelle weer eens uit gaan nodigen op de rode loper??
quote:Op zaterdag 29 december 2012 15:12 schreef Copycat het volgende:
Je hebt er bijna een dagtaak aan haar níet in de vergetelheid te laten duiken.
Degene die haar uitgenodigd heeft?quote:Op zaterdag 29 december 2012 17:41 schreef barca1971 het volgende:
Maar wie zal denken; Kom laten we Estelle weer eens uit gaan nodigen op de rode loper??
Als je graag zeker wilt zijn van veel media-aandacht voor je premiere, dan is het uitnodigen van Estelle best een slimme zet hoorquote:Op zaterdag 29 december 2012 17:41 schreef barca1971 het volgende:
Ik zou haar laten meedoen met de natonale IQ test en dan kijken of ze Bonnie St. Claire gaat toppen.quote:Op zaterdag 29 december 2012 15:56 schreef gebrokenglas het volgende:
Die hebben het geld er blijkbaar voor. En Estelle is denkelijk nog steeds wel in aanzien in glamourland. Eenmaal in dat wereldje beland, zul je er wel lang in kunnen blijven hangen. En al die troela's hebben gewoon medelijden met haar, dat ze zo'n zware tijd heeft momenteel om 'al dat gedoe'.
En ze is toch presentatrice ofzo? Ze heeft dus een soort van carriere. Genoeg onzinnige spelletjes op de commerciele zenders waar een fris hoofd bij nodig is. Kan ze zo aanschuiven.
Leico of een van haar goede vriendjes.quote:
Dat wordt nog een uitdaging: bij Badr blijven én een fris hoofd houden...quote:Op zaterdag 29 december 2012 15:56 schreef gebrokenglas het volgende:
Genoeg onzinnige spelletjes op de commerciele zenders waar een fris hoofd bij nodig is. Kan ze zo aanschuiven.
Heeft Estelle nog tegoed.quote:Op woensdag 2 januari 2013 20:29 schreef Pisces29 het volgende:
Wat zal Stellemans vandaag blij zijn, haar gate is ondergesneeuwd door de Uitvaart
quote:...Vroeger werd steeds benadrukt dat ik naast voetbalvrouw ook nog werkte als ondernemer, actrice, ontwerpster en model, terwijl ik zoveel minder ben dan dat.”...
Speld.nl.......quote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:31 schreef gebrokenglas het volgende:
Lees ik het goed dat ze haarzelf minder kwaliteiten toedicht dan de media deed?
[..]
jawel, als de rechter binnenkort uitspraak gaat doen met Badr, en hij vrijgesproken wordt (cq. een straf krijg met de duur van zijn voorarrest waardoor hij diezelfde middag nog in zijn Mercedes kan stappen).quote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:40 schreef Andromache het volgende:
Heeft deze gate eindelijk wel een eindpunt?
Ik ga wel een beetje van dat scenario uit. Hij is tenslotte ook al flink gestraft door de media.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:43 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
jawel, als de rechter binnenkort uitspraak gaat doen met Badr, en hij vrijgesproken wordt (cq. een straf krijg met de duur van zijn voorarrest waardoor hij diezelfde middag nog in zijn Mercedes kan stappen).
Ze hopen dat de media hun vergeet. En dat gaat ook gebeuren, als ze een beetje low-profile blijven...quote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:41 schreef utrecht1970 het volgende:
Zou toch lullig zijn als hij vrij komt en edwin smulders liever in hamburg voor een appartement staat dan voor de gevangenis in zoetermeer, hoe moeten ze dan hun scenario "eeuwige liefde laten zien"?
Estelle belt Edwin gewoon dat ze Badr gaat halen... komt helemaal goedquote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:41 schreef utrecht1970 het volgende:
Zou toch lullig zijn als hij vrij komt en edwin smulders liever in hamburg voor een appartement staat dan voor de gevangenis in zoetermeer, hoe moeten ze dan hun scenario "eeuwige liefde laten zien"?
wat zal ze balen. Nu moet ze die "aandacht" delen met de Fakegate en Boulahgatequote:Op zaterdag 5 januari 2013 10:50 schreef barca1971 het volgende:
Ik denk helemaal niet dat ze willen dat de media hen vergeet! Vooral Estelle niet, die is aan de aandacht gewend geraakt na al die jaren en kan niet zonder.
http://nos.nl/artikel/459458-klacht-estelle-tegen-moszkowicz.htmlquote:Klacht Estelle tegen Moszkowicz
Toegevoegd: dinsdag 8 jan 2013, 12:18
Estelle Cruijff heeft een tuchtklacht ingediend tegen advocaat Bram Moszkowicz. Dat heeft haar nieuwe raadsman Nico Meijering bevestigd.
Moszkowicz was door Estelle Cruijff benaderd om haar bij te staan in de zaak van haar vriend, kickbokser Badr Hari. Het Openbaar Ministerie had Estelle opgeroepen als getuige.
Kort voor het verhoor vorige maand zette Estelle Moszkowicz aan de kant en stapte over naar advocaat Nico Meijering, kantoorgenoot van Bénédicte Ficq, die de raadsman van Badr Hari is. Estelle beschuldigt Moszkowicz nu van financieel wangedrag. Moszkowicz heeft volgens haar na de breuk hoge rekeningen gestuurd. Zo bracht hij 1500 euro (3 uur à 500 euro) in rekening voor de reistijd van zijn kantoor aan de Herengracht naar het Amstelhotel, waar hij met Estelle afsprak.
Ook verwijt Estelle Moszkowicz het breken van zijn ambtsgeheim. Volgens haar heeft Moszkowicz vertrouwelijke informatie doorgespeeld aan de Telegraaf en RTL Boulevard.
Meijering heeft deken Germ Kemper van de Orde van Advocaten gevraagd om Moszkowicz bij de Raad van Discipline voor te dragen voor een onmiddellijke schorsing. De Raad besloot vorig jaar al dat Moszkowicz niet meer als advocaat mag werken, maar in afwachting van het hoger beroep dat naar verwachting dit voorjaar dient mag hij nog gewoon aan het werk blijven.
De gang van zaken rond Estelle Cruijff geeft volgens Meijering aan dat Moszkowicz niets heeft geleerd van zijn recente veroordelingen en nog steeds cliënten dupeert. Met de spoedprocedure kan worden voorkomen dat nog meer cliënten het slachtoffer worden, stelt Meijering.
Wat is dat wijf erg zeg.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 12:29 schreef Lienekien het volgende:
[..]
http://nos.nl/artikel/459458-klacht-estelle-tegen-moszkowicz.html
Wtfquote:Op dinsdag 8 januari 2013 12:38 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Wat is dat wijf erg zeg.. In mijn ogen is dit bepaald geen charme-offensief
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 12:42 schreef alors het volgende:
[..]
WtfMoszkowicz is gewoon een beroepsmongool. Dat had zij ook wel kunnen weten van tevoren aangezien er al veel gedoe over hem was toen. Maar als dit waar is, en dat zou mij niets verbazen, dan is dat niet haar schuld toch?
Dat Moszkowicz geen zuivere koffie is, neem ik best aan. Maar...Estelle wilde maar wat graag gebrui k van hem maken, toen het te heet onder haar voeten werd... En nu moet ze zo nodig wat trappen nageven. En waarom moet alles openbaar worden gemaakt, als met "rust" wil???Houdt je dan zelf ook rustig en vertel niet teveel. Des te eerder bloedt al die mediaaandacht dood..quote:Op dinsdag 8 januari 2013 12:43 schreef Leandra het volgende:
Nou is het verkeer in 020 best pittig, maar 3 uur reistijd van de Herengracht naar het Amstelhotel lijkt me wat overdreven....
Wrom kon ze niet gewoon op kantoor komen? Zouden ze daar niet voldoende gezien worden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |