Ik word onderhand doodmoe van die relnicht.quote:Op woensdag 19 december 2012 16:33 schreef kaatje50 het volgende:
Estelle Cruijff, die maandag door de politie werd verhoord in de zaak-Badr Hari, heeft volgens Evert Santegoeds 'niks gezien' van de mishandeling van zakenman Koen Everink in de Amsterdam Arena.
Leugenachtige troll is ze toch ookquote:Op woensdag 19 december 2012 16:33 schreef kaatje50 het volgende:
Santegoeds: 'Estelle heeft niks gezien'
Estelle Cruijff, die maandag door de politie werd verhoord in de zaak-Badr Hari, heeft volgens Evert Santegoeds 'niks gezien' van de mishandeling van zakenman Koen Everink in de Amsterdam Arena.
Cruijff werd maandag door de politie als getuige verhoord in de zaak. Over het verhoor zijn nog geen details naar buiten gekomen, maar volgens Santegoeds, die ook als media-adviseur van Cruijff optreedt, heeft Estelle niks gezien.
'Ik heb met haar gesproken en ze heeft me verteld wat ze daar niet gezien heeft', vertelde Santegoeds woensdagmorgen op radio 538. 'Dus dat zal ze ongetwijfeld daar ook gedaan hebben'.
Overigens is de showbizzjournalist er van overtuigd dat er binnen afzienbare tijd delen van het verhoor naar buiten komen. 'In deze zaak wordt zoveel gelekt, dat dit verhoor waarschijnlijk binnen 24 uur op straat ligt'.
http://www.at5.nl/artikel(...)le-heeft-niks-gezien
ik vind het gewoon knap, in zo'n mini kamertje, moet toch best een hoop lawaai gegeven hebben en dan niet omkijken naar wat je verse vriendje gedaan heeft?quote:Op woensdag 19 december 2012 17:39 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Leugenachtige troll is ze toch ook
Misschien, heel misschien zou ik "het niets gezien hebben" geloofwaardig vinden als..........quote:Op woensdag 19 december 2012 17:58 schreef WRH het volgende:
[..]
ik vind het gewoon knap, in zo'n mini kamertje, moet toch best een hoop lawaai gegeven hebben en dan niet omkijken naar wat je verse vriendje gedaan heeft?
die volgens zijn eigen eerste verklaring verliefd met je haar stond te spelen?
hoe kan dit mens nog in de spiegel kijken? beetje proberen eronder uit te komen snap ik nog als het om je eigen vriendje gaat maar jeetje het is niet een lipstick jatten bij de Etos (niet dat ik dat wel goedkeur) maar iemand wordt echt totaal bloederig invalide getrapt en dan gewoon keihard meeliegen? ik snap dat echt niet.
quote:Het extreme gewichtsverlies van kickbokser Badr Hari wijst eerder op plotseling stoppen met anabole steroïden dan op slecht eten en gebrek aan training in de gevangenis.
Hari’s advocate, Benedict Ficq, bracht onlangs naar buiten dat Hari sinds zijn arrestatie, eind juli, 23 kilo is afgevallen. Zo’n enorm verlies in vijf maanden is niet mogelijk bij een gezond iemand die gewoon kan bewegen; dat doet eerder denken aan mensen die vijf maanden in coma liggen of gewichtloos zijn in een ruimtestation.
Badr-watchers? Huh? Wie zijn dan dan?quote:Inmiddels zit hij, verdacht van zes gevallen van mishandeling buiten de ring, al vijf maanden in voorarrest, en volgens de Badr-watchers maakt hij nu een depressieve indruk.
Dit stukje daarin vond ik ook vrij interessant:quote:Op woensdag 19 december 2012 20:30 schreef Cynix ® het volgende:
Hmm, plausibel theorietje of afgunst?
[..]
quote:Roidrage
Er bestaat zelfs een term speciaal voor de door anabolen aangedreven agressie-uitbarsting: roidrage. Of is dat een broodje-aapverhaal? De Ronde: 'Dat is het niet, maar er is nauwelijks wetenschappelijk onderzoek gedaan naar de bijwerkingen van zulke hoge doses. Geen enkele ethische commissie geeft je toestemming om je proefpersonen vol te stoppen met anabolen. Vooral trenbolone is berucht. Dat is een middel voor 'gevorderden' dat eigenlijk voor vee bedoeld is. Gebruikers krijgen daar een kort lontje van.'
Alle getuigen die verklaard hebben dat ze er bovenop zat hebben gewoon gelogen.quote:Op woensdag 19 december 2012 21:55 schreef Copycat het volgende:
Daar trapt toch niemand in, in een blinde Estelle?
Ongelooflijk, die domme arrogantie.
Dat stukje vond ik ook interessant......quote:Op woensdag 19 december 2012 21:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dit stukje daarin vond ik ook vrij interessant:
[..]
Gewoon het enige mogelijke. Dit zeggen we al lang hier hoor, check het NWS topic maar.quote:Op woensdag 19 december 2012 20:30 schreef Cynix ® het volgende:
Hmm, plausibel theorietje of afgunst?
[..]
Ach, Justitie heeft wel grotere dwalingen op haar naam staan, ik sluit nog niets uit.quote:Op woensdag 19 december 2012 21:55 schreef Copycat het volgende:
Daar trapt toch niemand in, in een blinde Estelle?
Ongelooflijk, die domme arrogantie.
Daarvoor was het ook al geen boeiend account.quote:Op donderdag 20 december 2012 09:35 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
https://twitter.com/estellecruijff
Rustig daar
maar wat moet zo'n leeghoofd dan ook melden, geshopt, geluncht, mijn nagels laten lakken, zucht, vermoeiende dag? zoiets?quote:Op donderdag 20 december 2012 09:45 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Daarvoor was het ook al geen boeiend account.
Ik heb ff wat historie gelezen en inderdaad, daar komt het wel op neerquote:Op donderdag 20 december 2012 09:58 schreef WRH het volgende:
[..]
maar wat moet zo'n leeghoofd dan ook melden, geshopt, geluncht, mijn nagels laten lakken, zucht, vermoeiende dag? zoiets?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |