abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † woensdag 19 december 2012 @ 17:22:40 #51
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_120514507
quote:
0s.gif Op woensdag 19 december 2012 16:33 schreef kaatje50 het volgende:
Estelle Cruijff, die maandag door de politie werd verhoord in de zaak-Badr Hari, heeft volgens Evert Santegoeds 'niks gezien' van de mishandeling van zakenman Koen Everink in de Amsterdam Arena.
Ik word onderhand doodmoe van die relnicht. :{
Wij speculeren hier vrijblijvend, maar hij doet écht alsof-ie de enige waarheid in pacht heeft. Hij lult gewoon kritiekloos háár verhaal rond. Wat niet per se ook maar iets met de waarheid heeft te maken.

Kan-ie niet weer gewoon zijn baggerblaadje vullen en de serieuze speculaties aan óns overlaten? :{
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_120514529
grappig ook dat Santegoeds klaagt over dat alles toch binnen 24 uur op straat ligt en verhoren gelekt worden om dan vervolgens zelf even te vertellen wat Estelle waarschijnlijk bij het verhoor gezegd heeft.
oftewel, voor een ander lekt, lek ik zelf alvast even, zoiets?
Perfect paranoia is perfect awareness. Yes, I am a misfit.
pi_120515000
quote:
0s.gif Op woensdag 19 december 2012 16:33 schreef kaatje50 het volgende:
Santegoeds: 'Estelle heeft niks gezien'
Estelle Cruijff, die maandag door de politie werd verhoord in de zaak-Badr Hari, heeft volgens Evert Santegoeds 'niks gezien' van de mishandeling van zakenman Koen Everink in de Amsterdam Arena.

Cruijff werd maandag door de politie als getuige verhoord in de zaak. Over het verhoor zijn nog geen details naar buiten gekomen, maar volgens Santegoeds, die ook als media-adviseur van Cruijff optreedt, heeft Estelle niks gezien.

'Ik heb met haar gesproken en ze heeft me verteld wat ze daar niet gezien heeft', vertelde Santegoeds woensdagmorgen op radio 538. 'Dus dat zal ze ongetwijfeld daar ook gedaan hebben'.

Overigens is de showbizzjournalist er van overtuigd dat er binnen afzienbare tijd delen van het verhoor naar buiten komen. 'In deze zaak wordt zoveel gelekt, dat dit verhoor waarschijnlijk binnen 24 uur op straat ligt'.

http://www.at5.nl/artikel(...)le-heeft-niks-gezien
Leugenachtige troll is ze toch ook :N
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_120515583
quote:
1s.gif Op woensdag 19 december 2012 17:39 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Leugenachtige troll is ze toch ook :N
ik vind het gewoon knap, in zo'n mini kamertje, moet toch best een hoop lawaai gegeven hebben en dan niet omkijken naar wat je verse vriendje gedaan heeft?
die volgens zijn eigen eerste verklaring verliefd met je haar stond te spelen?
hoe kan dit mens nog in de spiegel kijken? beetje proberen eronder uit te komen snap ik nog als het om je eigen vriendje gaat maar jeetje het is niet een lipstick jatten bij de Etos (niet dat ik dat wel goedkeur :P ) maar iemand wordt echt totaal bloederig invalide getrapt en dan gewoon keihard meeliegen? ik snap dat echt niet.
pi_120519366
quote:
0s.gif Op woensdag 19 december 2012 17:58 schreef WRH het volgende:

[..]

ik vind het gewoon knap, in zo'n mini kamertje, moet toch best een hoop lawaai gegeven hebben en dan niet omkijken naar wat je verse vriendje gedaan heeft?
die volgens zijn eigen eerste verklaring verliefd met je haar stond te spelen?
hoe kan dit mens nog in de spiegel kijken? beetje proberen eronder uit te komen snap ik nog als het om je eigen vriendje gaat maar jeetje het is niet een lipstick jatten bij de Etos (niet dat ik dat wel goedkeur :P ) maar iemand wordt echt totaal bloederig invalide getrapt en dan gewoon keihard meeliegen? ik snap dat echt niet.
Misschien, heel misschien zou ik "het niets gezien hebben" geloofwaardig vinden als..........
zij deze verklaring meteen zou hebben gegeven bij de politie,
zonder dat zielige gedoe dat ze niet in staat was iets te verklaren.
het gebeuren openlijk zou hebben afgekeurd en medeleven aan het slachtoffer had betoond,
en niet dat bakvisachtige interview had gegeven bij Santegoeds en later nog eens dunnetjes in de Beau Monde :P

ik hoop dat de rechter hier niet in zal trappen, maar ben bang van wel
“Loop niet voor me, want ik volg niet.
Loop niet achter me, want ik leid niet.
Loop gewoon naast me en wees mijn vriend.”
  woensdag 19 december 2012 @ 19:41:30 #57
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_120519762
Ze heeft in eerste instantie verklaard dat ze op het balkon stond en dat Badr haar haren stond te strelen.
Pas toen bleek dat Badr bekend had dat hij een opvoedkundig tikje had uitgedeeld en ze dus niet haarstrelend op het balkon stonden, gaf Estelle aan dat ze opnieuw een verklaring zou gaan afleggen.

Dat zou vervolgens bij de rechter-commissaris zijn, en daar mag je niet liegen, want dan is het meineed.
En dat heeft ze dus lafjes keer op keer zitten uitstellen, kennelijk omdat ze nog niet goed genoeg kon acteren dat ze niets gezien had.

Ik gok dat d'r oogkleppen niet goed zaten, anders kun je het in zo'n ruimte niet gemist hebben.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  woensdag 19 december 2012 @ 19:56:25 #58
388969 barca1971
Happy go lucky
pi_120520581
Heeft ze nu maanden psygisch in de shit gezeten omdat ze niks gezien heeft?

OF heeft ze maanden nodig gehad om haar evrhaal zo te draaien dat ze alles ontlast
  † In Memoriam † woensdag 19 december 2012 @ 20:30:38 #59
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_120522776
Hmm, plausibel theorietje of afgunst?

quote:
Het extreme gewichtsverlies van kickbokser Badr Hari wijst eerder op plotseling stoppen met anabole steroïden dan op slecht eten en gebrek aan training in de gevangenis.

Hari’s advocate, Benedict Ficq, bracht onlangs naar buiten dat Hari sinds zijn arrestatie, eind juli, 23 kilo is afgevallen. Zo’n enorm verlies in vijf maanden is niet mogelijk bij een gezond iemand die gewoon kan bewegen; dat doet eerder denken aan mensen die vijf maanden in coma liggen of gewichtloos zijn in een ruimtestation.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
  † In Memoriam † woensdag 19 december 2012 @ 20:31:32 #60
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_120522827
Nog opmerkelijker:

quote:
Inmiddels zit hij, verdacht van zes gevallen van mishandeling buiten de ring, al vijf maanden in voorarrest, en volgens de Badr-watchers maakt hij nu een depressieve indruk.
Badr-watchers? Huh? Wie zijn dan dan? :?
  woensdag 19 december 2012 @ 21:08:46 #61
388969 barca1971
Happy go lucky
pi_120524847
Fiq voornamelijk en Evert, Yves...
pi_120525497
Dus e en b denken dus dat het als volgt werkt:

Je mept om onduidelijke redenen iemand in elkaar (en dit blijkt niet de eerste keer), liegt erover, wordt opgepakt en dan kom je erachter dat het niet zo leuk is in de gevangenis.
Je advocaat regelt dat je vrij komt en dan vergeet je voor het gemak dat er voorwaarden waren gesteld. Vervolgens zit je weer vast en doe je huilie huilie dat het zo zwaar is in de gevangenis en verwacht dat heel nl denkt aaaaah wat een leuke en lieve jongen
  woensdag 19 december 2012 @ 21:47:29 #63
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_120527377
quote:
99s.gif Op woensdag 19 december 2012 20:30 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Dit stukje daarin vond ik ook vrij interessant:
quote:
Roidrage

Er bestaat zelfs een term speciaal voor de door anabolen aangedreven agressie-uitbarsting: roidrage. Of is dat een broodje-aapverhaal? De Ronde: 'Dat is het niet, maar er is nauwelijks wetenschappelijk onderzoek gedaan naar de bijwerkingen van zulke hoge doses. Geen enkele ethische commissie geeft je toestemming om je proefpersonen vol te stoppen met anabolen. Vooral trenbolone is berucht. Dat is een middel voor 'gevorderden' dat eigenlijk voor vee bedoeld is. Gebruikers krijgen daar een kort lontje van.'
Wullie bin KOEL © Soneal
  woensdag 19 december 2012 @ 21:55:09 #64
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_120527861
Daar trapt toch niemand in, in een blinde Estelle?
Ongelooflijk, die domme arrogantie.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  woensdag 19 december 2012 @ 22:15:35 #65
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_120529153
quote:
10s.gif Op woensdag 19 december 2012 21:55 schreef Copycat het volgende:
Alle getuigen die verklaard hebben dat ze er bovenop zat hebben gewoon gelogen.

Het is de omgekeerde versie van "Ik zat er NAAST!!!" van Amanda :')
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_120533141
quote:
0s.gif Op woensdag 19 december 2012 21:47 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dit stukje daarin vond ik ook vrij interessant:

[..]

Dat stukje vond ik ook interessant......
Is dat zo?
pi_120534999
quote:
99s.gif Op woensdag 19 december 2012 20:30 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Gewoon het enige mogelijke. Dit zeggen we al lang hier hoor, check het NWS topic maar.
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
  † In Memoriam † donderdag 20 december 2012 @ 06:37:59 #68
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_120540179
quote:
10s.gif Op woensdag 19 december 2012 21:55 schreef Copycat het volgende:
Ach, Justitie heeft wel grotere dwalingen op haar naam staan, ik sluit nog niets uit.
pi_120541255
Hoe zou het OM dan op zoek gaan naar de waarheid? als er 2 partijen confictende verhoren afleggen en er dus klaarblijkelijk 1 partij liegt, wat doe je dan? Ook maar speculeren of zelf maar bepalen welke partij dan liegt..

ik zou het héél erg vinden als Estelle wel wat heeft gezien maar doordat ze verblind is van liefde, niks tegen hem durft te beweren en dus maar beweert niks te hebben gezien..vnl voor de slachtoffers en haar kinderen..dan moet je toch wel lef hebben om dat te proberen..
Vraag me ook af of Badr zich schuldig zou voelen ten opzichte van haar, zo van dankzij mij zit je in deze positie...
pi_120541867
Ze zijn toch in de ruimte geweest? Als er diverse verklaringen zijn over waar Estelle zat, en als ze gezien hebben waar het gebeurd is, dan is de kans groot dat ze zelf ook wel kunnen concluderen dat het vrijwel onmogelijk is dat ze niets gezien heeft.

Het kan zelfs zo zijn dat ze niet gelogen heeft over waar ze zat (op het bankje) maar wel over wat ze wel of niet gezien heeft.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_120542033
pi_120542082
Hahah idd hofstad, dat had ik ook al gezien..eerder zat ze daar nog Ruud allemaal schatje te noemen terwijl Badr al in haar leven was...schijnheilig.
Ben je nog naar zoetermeer geweest dinsdag? ze was er wel weer heen volgens Evert
  donderdag 20 december 2012 @ 09:45:01 #73
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_120542223
quote:
Daarvoor was het ook al geen boeiend account.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_120542495
quote:
4s.gif Op donderdag 20 december 2012 09:45 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Daarvoor was het ook al geen boeiend account.
maar wat moet zo'n leeghoofd dan ook melden, geshopt, geluncht, mijn nagels laten lakken, zucht, vermoeiende dag? zoiets?
  donderdag 20 december 2012 @ 09:59:15 #75
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_120542526
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 09:58 schreef WRH het volgende:

[..]

maar wat moet zo'n leeghoofd dan ook melden, geshopt, geluncht, mijn nagels laten lakken, zucht, vermoeiende dag? zoiets?
Ik heb ff wat historie gelezen en inderdaad, daar komt het wel op neer :P
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_120542583
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 09:58 schreef WRH het volgende:

[..]

"Met LD naar Madrid" zou eind mei wel een leuke zijn geweest, maar dat stond er dan weer niet.
Overigens zijn er per definitie maar weinig werkelijk interessante twitters, de meeste twitters zijn een eigen variant van "geshopt, gelunched, nagels laten lakken".
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_120542612
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 10:01 schreef Leandra het volgende:

[..]
"geshopt, gelunched, nagels laten lakken".
zucht, wat een leven...
ik doe iets fout... -O-
  † In Memoriam † donderdag 20 december 2012 @ 10:12:29 #78
43556 miss_dynastie
pi_120542918
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 10:02 schreef WRH het volgende:

[..]

zucht, wat een leven...
ik doe iets fout... -O-
Jij hebt tenminste een leven. Je zal je dagen maar goed gevuld houden met het lakken van nagels zeg :')
  donderdag 20 december 2012 @ 10:19:45 #79
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_120543129
quote:

[..]

zucht, wat een leven...
ik doe iets fout... -O-
Jij hebt wél hersens?
pi_120543225
Haha, uitgebreid vertellen wat je niet gezien hebt... :')
Jack does it in real time...
pi_120543230
quote:

[..]

zucht, wat een leven...
ik doe iets fout... -O-
En dan vergeten we de pedicure, het laten harsen en al die andere dingen nog.... die niet alleen meer tijd kosten als je het zelf doet, maar ook vervelender zijn omdat je jezelf pijn doet ipv een ander die je molesteert.

Nou ja, voor dat laatste heeft ze Badr nu O+
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_120543879
Krijg acuut zin om mijn nagels te laten doen, oh wacht, moet ik ze wel eerst hebben.
maar echt, hoe vermaken zulke vrouwen zich de godganse dag. die zijn volgens mij de hele dag bezig met zichzelf optutten voor die 2 uurtjes aan tafel met hun grote liefde. ehm, dus nu een hele week optutten voor dat ene uurtje met hun grote liefde.
dat is toch geen leven? (heb geen medelijden hoor)
  donderdag 20 december 2012 @ 10:50:56 #83
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_120544125
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 10:22 schreef DeeBee het volgende:
Haha, uitgebreid vertellen wat je niet gezien hebt... :')
Mooi is ie, hè?
"Nee, ik heb niet gezien dat Badr -zie je me licht geven?- die vervelende man met de vlakke hand heeft geslagen en dat er zich vervolgens een horde mannen op die man wierpen. Nee. ik heb ook niet gezien dat die man vervolgens hardhandig die knusse VIP-room werd uitgegooid. Bloed op de witte kleding van Badr -Kijk, daar geef ik weer wat licht, schattig hè?- ? Nee, is me helemaal niets van opgevallen."
pi_120544213
quote:
17s.gif Op donderdag 20 december 2012 10:50 schreef Copycat het volgende:

[..]

zie je me licht geven?-
Kijk, daar geef ik weer wat licht, schattig hè?-
pi_120544633
quote:
17s.gif Op donderdag 20 december 2012 10:50 schreef Copycat het volgende:

[..]

Mooi is ie, hè?
"Nee, ik heb niet gezien dat Badr -zie je me licht geven?- die vervelende man met de vlakke hand heeft geslagen en dat er zich vervolgens een horde mannen op die man wierpen. Nee. ik heb ook niet gezien dat die man vervolgens hardhandig die knusse VIP-room werd uitgegooid. Bloed op de witte kleding van Badr -Kijk, daar geef ik weer wat licht, schattig hè?- ? Nee, is me helemaal niets van opgevallen."
Haha, ja zoiets... :')

En kijk, als ze nou de kaart trekt: 'ja, ik kon het heel slecht zien, want het was zo druk en er was een woordenwisseling, maar alles was in 30 seconden voorbij, toen zijn we weggegaan!'

Maar nee, expliciet zeggen in dat bericht dat ze alles verteld heeft wat ze niet gezien heeft, geniaal. :') Hoeveel duidelijker wil je het laten zijn dat die verklaringen helemaal op elkaar zijn afgestemd onderling...
Jack does it in real time...
pi_120545381
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 10:43 schreef WRH het volgende:
Krijg acuut zin om mijn nagels te laten doen, oh wacht, moet ik ze wel eerst hebben.
maar echt, hoe vermaken zulke vrouwen zich de godganse dag. die zijn volgens mij de hele dag bezig met zichzelf optutten voor die 2 uurtjes aan tafel met hun grote liefde. ehm, dus nu een hele week optutten voor dat ene uurtje met hun grote liefde.
dat is toch geen leven? (heb geen medelijden hoor)
Misschien heeft ze wel een FOK! account.

Er zijn ook genoeg thuisblijfmoeders die niet het budget hebben om te shoppen, manicure/pedicure te laten doen enz. en die vermaken zich ook wel, dus het verbaast me niet zo.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_120548976
quote:
Badr Hari is de minst populaire bekende Nederlander. Slechts een enkeling geeft aan bevriend te willen zijn met de kickbokser met losse handjes. Dat blijkt uit een onderzoek van de VriendenLoterij naar vriendschap en populaire bekende vrienden.

Ilse DeLange is juist de ideale vriendin. Haar oprechtheid en vrolijke uitstraling maken dat Nederlanders het liefst met de populaire zangeres bevriend willen zijn. Zij is dan ook meer dan welkom om aan te schuiven tijdens de kerstdagen.

Voor driekwart van de Nederlanders (76%) draait het in echte vriendschap vooral om wederzijds vertrouwen. Ook acceptatie is voor ruim de helft van de Nederlanders (51%) een kenmerk van een goede vriendschap. Vrouwen (58%) hechten hier meer waarde aan dan mannen (44%). Een goede vriend ben je niet zomaar. Maar liefst 90 procent van de Nederlanders beschikt over maximaal vijf echte vrienden.
Ahhhh
  donderdag 20 december 2012 @ 13:48:52 #88
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_120549843
Al hád ze het gezien, dan had Badr haar nog kunnen wijs maken dat-ie Koen Everink een aai over z'n bol gaf :P "Nee schatje, niks aan de hand hoor!"
pi_120549927
Zal me niks verbazen als Fiq weer van zich laat horen een dezer dagen..
Tis toch ten hemel schrijend dat die klucht gewoon alles op elkaar hebben kunnen afstemmen idd, snap niet dat de rechtbank daar mee akkoord ging en hoop dat ze dat ook wel meenemen in de beslissing, dat de verklaring van Stel niet voor 100% betrouwbaar kán zijn, na alle gesprekken over het hele gebeuren, met Badr, Fiq Bram Evert Yves Eric,jezus the list goes on and on..

Dat is niet echt een onpartijdige verklaring lijkt mij...Dat er niet 1 iemand is die duidelijk kan vertellen wat er nu precies is gebeurd is toch ook te gek voor woorden, in zo'n kippehok niks zien is net zoiets als beweren dat Gerard Joling geen homo is...
pi_120550384
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 13:51 schreef barca1971 het volgende:
Zal me niks verbazen als Fiq weer van zich laat horen een dezer dagen..
Tis toch ten hemel schrijend dat die klucht gewoon alles op elkaar hebben kunnen afstemmen idd, snap niet dat de rechtbank daar mee akkoord ging en hoop dat ze dat ook wel meenemen in de beslissing, dat de verklaring van Stel niet voor 100% betrouwbaar kán zijn, na alle gesprekken over het hele gebeuren, met Badr, Fiq Bram Evert Yves Eric,jezus the list goes on and on..
Nou, dat ze Jezus aan hun kant hebben qua verhaal vind ik eerlijk gezegd niet in hun nadeel spreken.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_120551733
De rechter is volgens mij niet gek om de verklaring van Estelle, die andere getuigen tegenspreken, als 100% waarheid aan te nemen, helemaal omdat ze een relatie met de dader heeft.
Ik vermoed dat haar verklaring, ikke niets gezien, zal zijn anders kan zij zich juridisch in een lastig pakket brengen.
pi_120552322
Het is natuurlijk maar de vraag wat de andere getuigen verklaard hebben, het verbaast mij niet als er meer aanwezigen waren die last hebben van een slecht geheugen in combinatie met een oogprobleem.
Wullie bin KOEL © Soneal
  † In Memoriam † donderdag 20 december 2012 @ 14:55:41 #93
43556 miss_dynastie
pi_120552409
'Ik ben zo overstuur, ik kan me niets meer herinneren." *mantra herhaalt*
pi_120552534
Er werd toch al meteen tegen de vriendin van Koen gezegd toen zij met hem in de ambulance zat, ik heb niks gezien en jij maar beter ook niet...
Waarom zwijgen als iemand mank afgevoerd word? Mag toch hopen dat mensen last krijgen van hun geweten..enkel en alleen omdat het Badr is, ik zou juist op de barricades springen!
pi_120559718
Best wel een Mazzelpik die Gullit :P

Ruud Gullit verhuist naar nieuw liefdesnestje!

Ruud Gullit heeft eindelijk de woonruimte gevonden waar naar hij op zoek was voor zichzelf en zijn vriendin Margaritha. Sinds kort woont Ruud in een zeer luxe penthouse in Amsterdam, dat is gelegen aan het zogenaamde groene hart van Amsterdam bij het Amsterdamse bos en in de buurt van de bekende Zuid- As, waar ook Badr Hari lange tijd een appartement heeft gehad.

Het penthouse, dat op de vierde verdieping is gelegen van het kleinschalige complex, bestaat uit totaal vier kamers, waaronder drie slaapkamers en 1 badkamer met ligbad en douche. En dit is niet zomaar een douche; het is een inloop- douche met regendouche ofwel de meest luxe douche die een mens zich maar kan wensen.

Voldoende ruimte dus om zijn kinderen te laten logeren. De totale woonoppervlakte van dit appartement is 155 vierkante meter. Ruud beschikt ook nog eens over schitterend dakterras van 35 vierkante meter met een prachtig uitzicht. Helemaal luxe is dat het terras ook nog eens over een buitendouche beschikt!

Zeer makkelijk als Ruud en zijn vriendin Margaritha zomers op het dak zonnen en het warm krijgen. Even een heerlijke douche om af te kunnen koelen en daarna weer de zon is.Ook de auto parkeren vormt geen enkel probleem, want Ruud kan vrij snel twee parkeervergunningen krijgen.

Er bestaat voor deze plek namelijk geen wachtlijst. De huurprijs die hij per maand moet betalen is niet bekend. Wel dat de vraagprijs op 2975,– euro per maand, terwijl eerder het penthouse nog in de markt had gestaan voor een prijs van 3350,– euro.

Buiten deze kosten moet Ruud ook nog 238,– euro per maand aan servicekosten overmaken. Het penthouse is ook zeer gunstig gelegen. Met de auto is hij zo op de snelweg, want zijn appartement ligt vrijwel aan de ring van de A 10.
Als zijn nieuwe vriendin Margaritha in Nederland is, kan zij zich helemaal uitleven in de keuken.

Ruud’s nieuwe optrekje heeft namelijk een zeer luxe keuken met alle mogelijk denkbare apparatuur en een kookeiland. Kortom: een appartement/ penthouse waar iedereen van zal dromen.

http://www.bekendeburen.nl/?p=4721
pi_120560241
En dat allemaal in een paar maanden tijd.......
Is dat zo?
  donderdag 20 december 2012 @ 18:31:34 #97
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_120560254
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 15:00 schreef barca1971 het volgende:
Er werd toch al meteen tegen de vriendin van Koen gezegd toen zij met hem in de ambulance zat, ik heb niks gezien en jij maar beter ook niet...

Dat lees ik nu voor het eerst. Waar heb je die info van?
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 20 december 2012 @ 18:32:17 #98
163650 Greys
pi_120560281
quote:
0s.gif Op woensdag 19 december 2012 17:23 schreef WRH het volgende:
grappig ook dat Santegoeds klaagt over dat alles toch binnen 24 uur op straat ligt en verhoren gelekt worden om dan vervolgens zelf even te vertellen wat Estelle waarschijnlijk bij het verhoor gezegd heeft.
oftewel, voor een ander lekt, lek ik zelf alvast even, zoiets?
Alsof iemand die man nog serieus neemt na zijn uitgelekte scriptje :')
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_120563708
@Copy, dat nieuws kwam al in de eerste tijd na het incident naar buiten. De vriendin die bij koen in de ambulance reed werd opgebeld in de ambulance en kreeg te horen van iemand die ook in de box was geweest dat hij/zij niks had gezien en dat het beter zou zijn als zij ook niks had gezien. Dat werd toen nog breed uitgemeten. Was rond de tijd dat er ook angst was dat Badr of iemand uit zijn kring, getuigen zou gaan intimideren..
pi_120575057
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')