abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 8 januari 2013 @ 22:07:08 #251
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_121331645
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 19:27 schreef computergirl het volgende:

[..]

Ik denk niet dat hij dat van te voren aangekondigd heeft hoor.
Maarja, je weet ook dat Bram gewoon duur is (terecht of niet).
En Estelle kan het makkelijk betalen, dat is het ook niet. Raar ook om in een hotel af te spreken ipv gewoon bij Estelle zelf thuis, of bij Bram op kantoor. Vreemd gedrag.
Geduld
(zelfst. naamw.)
Iets dat op is tegen de middag.
pi_121333754
quote:
99s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 17:39 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Nou, hij ontkent vooral dat de declaraties wél excessief hoog zijn. ;)
Ik zag net dat ik inderdaad in de snelheid een klassieke dubbele ontkenning in mijn zin had staan. Lekker slim :')

Heb het snel aangepast in mijn post :P
  dinsdag 8 januari 2013 @ 23:00:08 #253
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_121334358
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 16:31 schreef gebrokenglas het volgende:
Lees ik het goed dat ze haarzelf minder kwaliteiten toedicht dan de media deed? 8)7

[..]

Ze is misschien bang dat Ruud vindt (dus de rechtbank ook) dat ze best zelf kan werken voor haar onderhoud als het misgaat met Baddertje.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
  dinsdag 8 januari 2013 @ 23:07:03 #254
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_121334685
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 12:47 schreef kaatje50 het volgende:

[..]

[..]

Dat Moszkowicz geen zuivere koffie is, neem ik best aan. Maar...Estelle wilde maar wat graag gebrui k van hem maken, toen het te heet onder haar voeten werd... En nu moet ze zo nodig wat trappen nageven. En waarom moet alles openbaar worden gemaakt, als met "rust" wil???Houdt je dan zelf ook rustig en vertel niet teveel. Des te eerder bloedt al die mediaaandacht dood..
Had zo het vermoeden (toen ik dit hoorde vandaag) dat zij misschien denkt punten te scoren bij de collega's van Bram, om te helpen hem in een kwaad daglicht te stellen. Hoopt hiermee clementie voor haar zaak.
Ik vraag me af wat er precies waar is van het verhaal. Zal wel meer achter steken. Kan me niet voorstellen dat Bram zo dom is, als hij al onder een vergrootglas ligt, zulke fratsen uit te halen. We zullen het wel horen.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
  woensdag 9 januari 2013 @ 01:01:20 #255
251975 kissaa
fka: kissa
pi_121338949
Bram lijkt mij geen domme man, integendeel.
Ik mag hem wel :)
  woensdag 9 januari 2013 @ 01:03:22 #256
251975 kissaa
fka: kissa
pi_121338997
Kamp Bram dus!
En kamp Raf!
  † In Memoriam † woensdag 9 januari 2013 @ 05:03:56 #257
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_121340809
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 23:00 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Ze is misschien bang dat Ruud vindt (dus de rechtbank ook) dat ze best zelf kan werken voor haar onderhoud als het misgaat met Baddertje.
Eeh, dat was dus een nep-artikel, he? (8>
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_121340945
Cruijff: Ik kreeg een factuur van 10 mille
Estelle - Muze van Moszkowicz!

Waarom wilde Bram Moszkowicz steeds afspreken met Estelle Cruijff in het chique Amstel Hotel en niet bij hem op kantoor? Het blijft een raadsel, dat de raadsman voorlopig zelf niet zal beantwoorden. Wel is duidelijk dat Estelles kopjes koffie daar naar haar gevoel te duur moesten worden betaald!

Het waren kennelijk dure kopjes koffie die Estelle Cruijff dronk met haar advocaat Bram Moszkowicz! Weliswaar pakte de charmante raadsman na zijn ontmoetingen met haar in het Amstel Hotel met een groots gebaar de rekening van het schoteltje, naderhand kreeg Estelle de fikse nota alsnog gepresenteerd. En niet alleen voor de genoten consumpties in het voorname etablissement!

Een kleine tienduizend euro diende Estelle maar liefst, volgens haar eigen zeggen, te voldoen aan het beroemde kantoor van de advocaat in de ’gouden bocht’ aan de Herengracht. Een kantoor dat, ondanks alle grandeur die het hoekpand uitstraalt, kennelijk niet geschikt was voor de gesprekken met Estelle. Want keer op keer stelde Bram voor die te laten plaatshebben in het prestigieuze hotel aan de Amstel.

Estelle had deze zomer de hulp van Moszkowicz ingeroepen in de zaak van haar vriend Badr Hari. Die is een van de verdachten in de zaak van de zware mishandeling van reisondernemer Koen Everink in de Amsterdam ArenA, op 9 juli. Sindsdien zit hij, met een kleine en veelbesproken onderbreking in november, in voorarrest.

Justitie wilde Estelle als getuige horen, maar na alle verwikkelingen rond haar scheiding en de Badr-zaak werd zij daarvoor medisch ongeschikt verklaard. Eind september deelde de rechtbank de mening van een door Bram ingeschakelde psychiater dat zij niet kon getuigen.

Pas voor een dag in december kreeg zij een nieuwe oproep. Maar toen was het Bram die roet in het eten dreigde te gooien. Die was verhinderd en had de rechtbank inmiddels laten weten dat het verhoor opnieuw niet zou kunnen doorgaan.

Inzinking

Estelle was verbijsterd. Zij was haar tijdelijke inzinking allang te boven en was juist blij eindelijk haar verhaal te kunnen doen. Toen Bram vertelde dat hij deze afspraak wilde uitstellen, wist Estelle niet wat zij hoorde!

„Met of zonder Bram, ík ga getuigen”, zei zij. En met menig criticaster, werkzaam in de media, was zij van mening dat het allemaal al lang genoeg had geduurd.

Zij stapte over naar advocaat Nico Meijering van het kantoor van Badrs advocaat Bénédicte Ficq. En dezelfde week ging het verhoor, zonder Bram, alsnog door! Twee uur lang verbleef Estelle in de Amsterdamse rechtbank en beantwoordde zij, naar verluidt, alle vragen van de rechtercommissaris en de officier van justitie.

Meijering na afloop: „Mijn cliënt had er wel tegenop gezien, maar het is allemaal goed en respectvol gegaan. En ja, ze is opgelucht dat het nu achter de rug is.”

Schorsen

Bram moet ziedend zijn geweest dat Estelle ’overliep’ naar een van zijn grootste tegenstanders in het grote onderzoek dat de Amsterdamse deken van advocaten naar hem heeft lopen en waarvan de behandeling in hoger beroep volgende maand dient. Over enkele weken zal duidelijk worden of Moszkowicz advocaat mag blijven… Als het aan Meijering ligt in elk geval niet. Hij heeft de deken gevraagd hem meteen te schorsen.

De twee strafpleiters steken hun afkeer jegens elkaar niet onder stoelen of banken. Meijering deed dat gisteren door uitgebreid te citeren uit Moszkowicz’ declaratie en de daarin opgevoerde kostenposten. En Moszkowicz nam zijn confrères Ficq en Meijering op RTL4 de maat, toen Badr Hari na onder voorwaarden twee dagen op vrije voeten te zijn geweest, alweer werd opgepakt wegens contact met getuigen en het bezoeken van een horecazaak.

De problemen tussen Estelle en Bram, die elkaar al jaren kennen uit de Amsterdamse ’beau monde’, ontstonden toen laatst de rekening op haar deurmat viel wegens bewezen diensten. Ook al was het tot een daadwerkelijk verhoor van haar, door toedoen van Moszkowicz, nooit gekomen.

Daarnaast zou Bram steeds de indruk hebben gewekt haar voor een ’vriendenprijsje’ bij te zullen staan en is er volgens Estelle nooit gesproken over een vergoeding van zo’n vijfhonderd euro per uur. Maar van een speciale prijs was kennelijk geen sprake meer, toen zij onderdak had gevonden bij Brams aartsrivaal Meijering.

Die ontdekte naar zijn zeggen ook nog dat Bram flinke reiskosten had gerekend om zich van zijn kantoor aan de Herengracht naar het Amstel te verplaatsen. Bram, een liefhebber van snelle auto’s nota bene, deed volgens Meijering wel erg lang over die ene kilometer. Alleen daarvoor bracht hij in totaal al vijftienhonderd euro in rekening, zo beweert Brams rivaal.

Estelle zal nooit hebben gedacht nog eens zo lijnrecht tegenover de man te komen staan die haar juist zou helpen. En die haar bijna als een muze behandelde door zich met haar te laten fotograferen in en bij het Amstel waar zij, om welke reden dan ook, ’overleg’ moesten hebben.

Misverstand over opname in ziekenhuis

Even leek het er gisteren op dat strafpleiter Bram Moszkowicz met gillende sirenes was afgevoerd naar het ziekenhuis. Maar dat bleek te berusten op een groot misverstand. Iemand die in het bezit is van het oude mobiele nummer van de advocaat was het zó beu voortdurend te worden gebeld voor Moszkowicz dat die reageerde met de woorden: „Hij kan niet aan de telefoon komen, want hij is afgevoerd naar het ziekenhuis.” Daarop brak een stroom aan berichtgeving op internet los. De strafpleiter, die zelf per telefoon kon vertellen kerngezond te zijn, dacht aanvankelijk dat iemand een „vieze grap” met hem uithaalde. En al was het dan misschien niet uit de hoek waaruit hij het verwachtte, uiteindelijk bleek het wel zo te zijn...

„Ik heb geen klacht gehoord”

„Absolute onzin”, noemt advocaat Bram Moszkowicz de aantijgingen van zijn voormalig cliënte Estelle Cruijff aan zijn adres. Hij is ervan overtuigd dat het initiatief voor de klacht die Estelle indiende bij de Orde van Advocaten ligt bij haar nieuwe advocaat, Nico Meijering: „Een verklaard vijand van mij.”

Volgens Moszkowicz heeft hij Estelle al vóór hun breuk „een gemodereerde rekening” gestuurd. „Die heeft ze per omgaande en via de bank aan mij betaald. Ik heb geen klacht gehoord.” Moszkowicz wil niet zeggen hoe hoog de rekening was, „want dan heb ik zo een nieuwe klacht aan mijn broek wegens schending van mijn beroepsgeheim”. Na lang aandringen wil hij alleen kwijt dat het „een bedrag tussen de vijf- en de achtduizend euro” betrof.

Op haar verzoek

De ontmoetingen buiten zijn advocatenkantoor vonden plaats op haar verzoek, zegt Moszkowicz. „Ze wilde niet bij een advocaat gezien worden. Toen heb ik het Amstel Hotel voorgesteld.” Dat hij voor de korte afstand ernaartoe 1500 euro zou hebben gedeclareerd, wijst hij verontwaardigd van de hand.

Moszkowicz: „Ik heb inmiddels contact gehad met deken Germ Kemper van de Orde van Advocaten. Die heeft gezegd dat ik me bij hem moet verdedigen en niet in de publiciteit.”

Een woordvoerder van de Orde van Advocaten bevestigt het contact. „Moszkowicz mag schriftelijk reageren op de klacht, waarna de deken zal besluiten of hij een zogenoemd dekenbezwaar indient bij de Raad van Discipline.”

Dat is een procedure die meerdere weken in beslag neemt. Van een onmiddellijke schorsing van Moszkowicz, waarom Meijering had gevraagd, is volgens de woordvoerder geen sprake. „Dat gebeurt alleen in heel ernstige gevallen. In alle andere gevallen gaat de Raad van Discipline over de vraag of een advocaat moet worden geschorst.”

bron
  Trouwste user 2022 woensdag 9 januari 2013 @ 07:33:04 #259
7889 tong80
Spleenheup
pi_121341243
AMSTERDAM - Albert Verlinde heeft zich dinsdag woedend uitgelaten over de insinuaties van Nico Meijering, de raadsman van Estelle Cruijff.

De advocaat van Estelle riep in het NRC Handelsblad dat Bram Moszkowicz publicitaire spelletjes heeft gespeeld met zijn voormalig cliënte.

Estelle en advocaat Meijering hebben bij de deken van de Amsterdamse Orde van Advocaten klachten ingediend tegen Bram Moszkowicz. Volgens Meijering beklaagt Cruijff zich over „excessief hoge declaraties” en over het feit dat Moszkowicz de media heeft ingeschakeld.

Meijering verdenkt Moszkowicz ervan bevriende media als De Telegraaf en RTL Boulevard te hebben getipt toen hij met Estelle in het Amstel Hotel was om daar over de zaak van haar vriend Bard Hari te praten. „Hij rekende 1500 euro aan reiskosten voor de afstand van zijn kantoor aan de Herengracht naar het hotel”, stelt Meijering. Daarbij kwam het voor dat Cruijff werd opgewacht door journalisten met camera's. Volgens Meijering zijn zij getipt door Moszkowicz.

Albert Verlinde nam het dinsdag op voor Moszkowicz. ''Dat de nieuwe advocaat een persoonlijke vete wil uitvechten met Bram Moszkowicz moet hij zelf weten, maar hoe durft hij te suggereren dat Bram tips doorspeelt aan RTL Boulevard en De Telegraaf”, riep hij in RTL Boulevard.

''Als wij tijdens uitzendingen discussies aan tafel hadden over Badr Hari en Estelle, wilde Moszkowicz niets zeggen en dat zegt al genoeg. Ik steek ervoor mijn hand in het vuur, want ik weet zeker dat Moszkowicz nooit heeft geklikt over Estelle.''

Verlinde is ook boos op het NRC Handelsblad. Hij overweegt een klacht in te dienen bij de Raad voor de Journalistiek omdat het artikel, zonder wederhoor te plegen bij Boulevard, is geplaatst. Daarnaast wil hij een brief schrijven aan de deken van de Amsterdamse Orde van Advocaten en het op deze manier opnemen voor Bram Moszkowicz.

Cruijff is getuige in de strafzaak tegen Badr Hari, die wordt verdacht van een reeks mishandelingen, en heeft daarom bijstand van een advocaat. Vorig jaar besliste de Raad van Discipline in een tuchtzaak dat Moszkowicz uit de advocatuur moet worden gezet.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  woensdag 9 januari 2013 @ 08:49:34 #260
388969 barca1971
Happy go lucky
pi_121342027
Het zal me niet verbazen als dit een omweggetje is om straks nog meer strafvermindering te krijgen voor Badr. Als er immers ook al publicitaire spelletjes zijn gespeeld met haar dan heeft Badr helemaal geen schijn van kans gehad. Dat is de nieuwe tactiek van Fiq.Badr als het gewezen slachtoffer neer te zetten en te laten blijken dat de media hem bij voorbaat al kapot heeft gemaakt. Tel daarbij dit voorval van zijn vriendin met nota bene haar advocaat...

Men de rechter; U ziet nu toch ook wel dat deze mensen geen schijn van kans hebben met zoveel tegenwerking van pers en advocaat, zij zijn al genoeg veroordeeld..

Komen ze nog mee weg ook waarschijnlijk
  woensdag 9 januari 2013 @ 09:34:37 #261
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_121342935
Ze doen iig aardig hun best de aandacht te verleggen van Badr naar Estelle.
Als we daar even met z'n allen schande over gaan spreken dan stellen die corrigerende tikjes van Badr niets meer voor.

En uiteraard hebben de geliefden over een jaar geen andere keus dan naar het buitenland te gaan omdat de media er alles aan doen hun relatie kapot te maken.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  woensdag 9 januari 2013 @ 09:39:32 #262
388969 barca1971
Happy go lucky
pi_121343043
Denk niet dat estelle permanent naar het buitenland verkast hoor. L.A vond ze toch ook niks, terwijl Ruud nog wel zo'n mooie villa had gekocht. Het appartement van Ruud op Ibiza daar is ze wel graag maar ze roept overal zo hard dat dit haar thuis is dat ik niet geloof dat ze bv met Badr in Marokko gaat wonen. Ze was wel lyrisch over het huis van Badr in Marrakesh maar geloof nooit dat ze daar zou gaan wonen
  woensdag 9 januari 2013 @ 09:44:17 #263
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_121343157
Hee, dit is echte liefde hè, zo'n liefde die nooit meer voorbijgaat.

Insert I will follow him YouTube.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Trouwste user 2022 woensdag 9 januari 2013 @ 10:19:23 #264
7889 tong80
Spleenheup
pi_121344050
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 09:34 schreef Leandra het volgende:
Ze doen iig aardig hun best de aandacht te verleggen van Badr naar Estelle.

En naar andere randverschijnselen

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_121344067
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 09:44 schreef Leandra het volgende:

Insert I will follow him YouTube.
_O_
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  woensdag 9 januari 2013 @ 10:29:28 #266
388969 barca1971
Happy go lucky
pi_121344258
Zelfs evert zei gisteren bij shownieuws dat het plan om Bram aan te pakken voor lekken naar de pers van de de advocaat van Estelle kwam.. Zoals Fiq dus al herhaalde malen probeerde aan te halen in de verdediging van Badr...dat ze er niet bij vermelden dat Estelle zelf ook een 'mega lekker' naar de pers is schuiven we even naar de achtergrond. Ze willen gewoon voortborduren op al voeldoende gestraft door pers, dus vrijuit die hap.

Aanstaande dinsdag wordt er weer een poging gedaan om Badr vrij te krijgen, de getuigen zijn inmiddels verhoord dus dikke kans dat hij volgende week weer in de villa van Ruud kan slapen en dan is het wachten op de zo broodnodige zonnige vakantie die ons liefdeskoppel weer nader tot elkaar moet brengen mét bijbehorende fotoreportage in de privé...

De klucht wordt vervolgd
pi_121344608
Badr Hari doet opnieuw een verzoek tot vrijlating

Badr Hari heeft nog steeds de hoop dat hij de zaak die het OM tegen hem aanspande voorlopig thuis mag afwachten. De kickbokser heeft, precies zes maanden na het incident bij Sensation White, een nieuw schorsingsverzoek ingediend bij de Amsterdamse rechtbank.

Het verzoek om zijn voorarrest op te heffen wordt volgende week door de rechter behandeld.

De vriend van Estelle Cruijff zit sinds eind juli vast. Hij wordt verdacht van negen misdrijven. Dit blijkt uit de dagvaarding die hem eerder is overhandigd. Acht zaken zijn geweldsdelicten, waaronder de poging tot doodslag tegen zakenman Koen Everink, één geval is een verkeersovertreding.

In november kwam hij vrij, hij diende zich wel aan enkele voorwaarden te houden. Hari had binnen drie dagen echter alweer zijn horecaverbod geschonden en had bovendien contact gehad met een getuige. Na slechts één weekend thuis werd hij dan ook weer opgehaald door de politie.

Op 11 december deed Hari's advocaat Bénédicte Ficq wederom een schorsingsverzoek, zodat haar cliënt de feestdagen thuis zou kunnen doorbrengen. Dit werd door de rechtbank afgewezen

bron: www.ad.nl

Poging nummer 3 (drie keer scheepsrecht?)
  † In Memoriam † woensdag 9 januari 2013 @ 10:46:00 #268
43556 miss_dynastie
pi_121344700
Drie keer recht is minachting van het recht... Kom op he, is Ficq vergeten dat ze zelf heeft verklaard dat dit kansloos is? :')
pi_121344906
Ze zal vast estelle als reden aanvoeren. die zit er doorheen na haar akkefietje met bram
  woensdag 9 januari 2013 @ 12:09:32 #270
388969 barca1971
Happy go lucky
pi_121347407
Ik hoop dat zowel Badr als Estelle nooit meer door ook maar iemand serieus genomen worden. Dit is een gebed zonder end en ipv de consequenties te aanvaarden en gewoon te blijven zitten tot ze je eruit laten blijven ze maar sarren en proberen.
Verban ze liever tot een wereld zonder glitz en glamour uitgekotst door de zogenaamde beau monde en veroordeeld tot een baantje als trainer van de volgende belofte in het kickboksen..

kijken of ze dan nog bij elkaar blijven...zou mijn ogen uit mijn kop schamen door alle acties die op touw gezet worden om maar straffen te ontlopen of te verminderen en de acties om Estelle maar beter uit de verf te laten komen...dit is toch ten hemeltergend?
Zelf tegen Bram zeggen dat je niet op een advocatenkantoor gezien wil worden en vervolgens boos zijn als je showbizz advocaat je daarvoor gewoon declaraties stuurt???
  woensdag 9 januari 2013 @ 13:06:26 #271
229810 hexje
Surfboard, surfboard
pi_121349211
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 12:09 schreef barca1971 het volgende:
Ik hoop dat zowel Badr als Estelle nooit meer door ook maar iemand serieus genomen worden. Dit is een gebed zonder end en ipv de consequenties te aanvaarden en gewoon te blijven zitten tot ze je eruit laten blijven ze maar sarren en proberen.
Verban ze liever tot een wereld zonder glitz en glamour uitgekotst door de zogenaamde beau monde en veroordeeld tot een baantje als trainer van de volgende belofte in het kickboksen..

kijken of ze dan nog bij elkaar blijven...zou mijn ogen uit mijn kop schamen door alle acties die op touw gezet worden om maar straffen te ontlopen of te verminderen en de acties om Estelle maar beter uit de verf te laten komen...dit is toch ten hemeltergend?
Zelf tegen Bram zeggen dat je niet op een advocatenkantoor gezien wil worden en vervolgens boos zijn als je showbizz advocaat je daarvoor gewoon declaraties stuurt???
:')
  woensdag 9 januari 2013 @ 13:09:41 #272
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_121349313
Tja, als je als fotograaf logisch nadenkt, dan kun je een heel eind komen om foto's te maken van Estelle in Amsterdam. Daar heb je niet per se iemand voor nodig om uit te lekken waar ze precies is.
  woensdag 9 januari 2013 @ 13:20:51 #273
388969 barca1971
Happy go lucky
pi_121349693
Dat bedoel ik..zo idioot om dan maar wéér eens de schuld bij iemand anders te leggen. Ze gaan toch verdorie zelf de hele tijd de hort op! zelfs als meneer koud uit de bak is en elk normaal mens lekker binnen zou blijven gaan zij weer ergens een broodje eten en op de cornelis boodschappen doen of all places... te pas en te pas lichten ze mensen in waar ze zijn en nu het ze even niet uitkwam is het plotseling de schuld van iemand ánders!! kom op zeg het is allemaal zo doordacht als wat en wat erger is ze beledigen onze intelligentie door te denken dat we en nog intrappen ook..
  woensdag 9 januari 2013 @ 13:34:55 #274
229810 hexje
Surfboard, surfboard
pi_121350155
De klacht gaat vooral over de hoge declaraties.
pi_121350569
quote:
Mazzeltje voor dochter Estelle van onze redactie
AMSTERDAM - Een mazzeltje voor Joëlle Gullit (15): nu haar moeder Estelle Cruijff kilo's is afgevallen, heeft ze er een heleboel spijkerbroeken bij.

Dat vertelt Joëlle in het tijdschrift Fashionista, waarin ze haar enorme kledingkast showt. Haar kasten - gerangschikt op thema en favoriete items - zijn overvol. Maar als de krullenbol even niet weet wat ze moet aantrekken, duikt ze de walk-in closet van moeder Estelle in.

"Ik mag alles lenen wat ik wil, ook al ben ik er niet al te voorzichtig mee. Als ze ergens op is uitgekeken of een miskoop heeft gedaan, schuift ze het door naar mij. Ik heb al haar oude spijkerbroeken gekregen omdat ze zo is afgevallen. En we hebben dezelfde schoenmaat, dus ik hoef nooit hakken te kopen", vertelt Joëlle.

De dochter van Estelle en voetballegende Ruud Gullit showt in het blad ook de Lanvin sneakers die Badr Hari, de nieuwe vlam van haar moeder, voor haar heeft meegenomen uit Parijs.

De leegheid :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')