Waar stond dat?quote:Op dinsdag 18 december 2012 17:23 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Oud nieuws maar weet niet of het al geplaatst is?
[..]
Ja maar je snapt toch wel dat Badr veranderd isquote:
Ja, goed idee. Die afluisterapparatuur en het Gullit-familiekiekje en zo mogen er wel uit.quote:Op dinsdag 18 december 2012 17:50 schreef Ole het volgende:
Zullen we de OP eens een beetje vernieuwen ? Wat oude plaatjes eruit of in een spoiler en wat nieuwe erin ?
Zeg dat wel, wat een kneuterige tekst.quote:Op dinsdag 18 december 2012 17:34 schreef Greys het volgende:
Het lijkt wel geschreven door Estelle zelf
Mja...het kan. Niet dat ik het geloof in deze situatie, maar op zich kan iemand best een kant op kijken en niks zien omdat ie in gedachten is ofzo.quote:Op dinsdag 18 december 2012 12:58 schreef barca1971 het volgende:
18 seconden om precies te zijn...maar een getuige naast haar op de bank heeft verklaard dat Stel ook die kant op zat te kijken..dus hoe ze zich daar uit lult..dan nog de getuige die belde naar de date van Everink die verklaarde, ik heb niks gezien en jij hebt beter ook niks gezien..Het feit dat Estelle eerder ook al loog...mmmm..tis niet heel best denk ik zo, geloof dat de RM er ook wel zo doorheen prikt als ze beweert niks te hebben gezien, daar hoef je immers niet zo lang mee te wachten om dat te verklaren en nogmaals, als hij onschuldig zou zijn zoals beiden beweren, zouden ze dat allang heel hard van de daken hebben geschreeuwd en zouden anderen uit de box dat ook hebben gezien en dus verklaren, ook allemaal niet het geval....
Zo'n scriptschrijver moet je hebben.....quote:'Ik heb met haar gesproken en ze heeft me verteld wat ze daar niet gezien heeft'
Ja en dat je daar dan ook nog zo lang over moet nadenkenquote:Op woensdag 19 december 2012 16:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zo'n scriptschrijver moet je hebben.....
Altijd heel interessant als mensen gaan vertellen wat ze niet gezien hebben
Dat gesprek zal wel even geduurd hebbenquote:Op woensdag 19 december 2012 16:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zo'n scriptschrijver moet je hebben.....
Altijd heel interessant als mensen gaan vertellen wat ze niet gezien hebben
Om de zuchten te oefenenquote:Op woensdag 19 december 2012 16:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
Gelukkig had ze het geoefend met Evert
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |