Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![3535s41.png]()
11-8-2012 - RKC Waalwijk - PSV , 3-2
18-8-2012 - PSV - Roda JC Kerkrade , 5-0
26-8-2012 - FC Groningen - PSV , 1-3
2-9-2012 - PSV - AZ , 5-1
16-9-2012 - FC Utrecht - PSV , 1-0
23-9-2012 - PSV - Feyenoord , 3-0
30-9-2012 - VVV-Venlo - PSV , 0-6
7-10-2012 - PSV - NAC Breda , 4-0
20-10-2012 - PSV - Willem II , 3-2
28-10-2012 - PEC Zwolle - PSV , 1-2
3-11-2012 - PSV - Heracles Almelo , 4-0
11-11-2012 - PSV - SC Heerenveen , 5-1
17-11-2012 - ADO Den Haag - PSV , 1-6
25-11-2012 - PSV - Vitesse , 1-2
1-12-2012 - Ajax - PSV , 3-1
9-12-2012 - PSV - FC Twente , 3-0
15-12-2012 - NEC - PSV , 1-1
22-12-2012 - NAC Breda - PSV , x-x
18-1-2013 - PSV - PEC Zwolle , x-x
26-1-2013 - Heracles Almelo - PSV , x-x
2-2-2013 - PSV - ADO Den Haag , x-x
9-2-2013 - Vitesse - PSV , x-x
16-2-2013 - PSV - FC Utrecht , x-x
24-2-2013 - Feyenoord - PSV , x-x
2-3-2013 - PSV - VVV-Venlo , x-x
10-3-2013 - SC Heerenveen - PSV , x-x
16-3-2013 - PSV - RKC Waalwijk , x-x
31-3-2013 - Roda JC Kerkrade - PSV , x-x
6-4-2013 - Willem II - PSV , x-x
14-4-2013 - PSV - Ajax , x-x
20-4-2013 - AZ - PSV , x-x
27-4-2013 - PSV - FC Groningen , x-x
5-5-2013 - PSV - NEC , x-x
12-5-2013 - FC Twente - PSV , x-x
![350mb93.png]()
23-8-2012 - Zeta Golubovci - PSV , 0-5
30-8-2012 - PSV - Zeta Golubovci , 9-0
20-9-2012 - FC Dnipro Dnipropetrovsk - PSV , 2-0
4-10-2012 - PSV - SSC Napoli , 3-0
25-10-2012 - PSV - AIK Solna , 1-1
8-11-2012 - AIK Solna - PSV , 1-0
22-11-2012 - PSV - FC Dnipro Dnipropetrovsk , 1-2
6-12-2012 - SSC Napoli - PSV , 1-3
![4t3k8j.png]()
27-9-2012 - Achilles'29 - PSV , 2-3
31-10-2012 - PSV - EHC , 3-1
18-12-2012 - Rijnsburgse Boys - PSV , x-x
Johan Cruijff Schaal5-8-2012 - PSV - Ajax , 4-2
![i3z08x.png]()
SPOILER: Eredivisie
SPOILER: Europa League
SPOILER: KNVB Beker
Graag nieuwe topicstarter scores in de openingspost bijwerken
[ Bericht 0% gewijzigd door GGMM op 16-12-2012 13:47:20 ]
quote:

De man die PSV met wat, 16 tegendoelpunten, kampioen liet worden, is een "overschatte held". Da-fuq?
Beste keeper op de Nederlandse velden van de afgelopen 10 jaar. Hieruit blijkt wel weer hoe weinig verstand jij hebt van voetbal schijnbaar.
Ik ben ook weer weg.
Maher kopen, lens dumpen.. Kampioen worden
quote:
Ik ook. Discussieren met mensen die niet zien dat Gomes de beste keeper op de Nederlandse velden van de afgelopen 10 jaar is, zijn de moeite niet waard.
quote:
Mag ik wel even zeggen dat dat Maher wel goed zou doen, dan staat hij minder in de spotlights. Nu is hij samen met Altidore bij AZ degenen waar ze hun hoop op vestigen die kaasklappers.
quote:
Op zondag 16 december 2012 13:12 schreef Helpmefok het volgende:[..]

De man die PSV met wat, 16 tegendoelpunten, kampioen liet worden, is een "overschatte held". Da-fuq?
Beste keeper op de Nederlandse velden van de afgelopen 10 jaar. Hieruit blijkt wel weer hoe weinig verstand jij hebt van voetbal schijnbaar.
Dat kwam niet alleen door Gomes. Toegegeven, hij keepte toen echt heel erg goed. Maar hij had toen een Alex voor zich, een goede Cocu die heel het team bij elkaar hield met Van Bommel als zijn adjudant. Dat team was meester in het doodmaken van een wedstrijd.
Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013
quote:
Op zondag 16 december 2012 13:12 schreef Helpmefok het volgende:[..]

Hij had toen een fantastische defensie voor zich. Gomes heeft ook gruwelijke blunders gemaakt bij PSV, niet alleen in zijn eerste maanden, maar ook daarna. Het is echt niet alleen heimwee waarom hij het in Engeland en bij Brazilie nooit heeft laten zien.
Natuurlijk was hij een held, maar hij is niet de wereldkeeper die PSV-ers graag in hem zien. Dat hij toen verreweg de beste keeper in de eredivisie was is feit, maar hij had ook veel te danken aan de mensen voor hem.
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
quote:
Wie van Strootman, Van Bommel of Toivonen moet dan op de bank?
quote:
Op zondag 16 december 2012 13:15 schreef Chase_Utley het volgende:[..]
Dat kwam niet alleen door Gomes. Toegegeven, hij keepte toen echt heel erg goed. Maar hij had toen een Alex voor zich, een goede Cocu die heel het team bij elkaar hield met Van Bommel als zijn adjudant. Dat team was meester in het doodmaken van een wedstrijd.
Dat klopt allemaal. Die 16 tegendoelpunten waren niet alleen de verdiensten van Gomes natuurlijk, maar Gomes overschat noemen....
Gomes was bij PSV fantastisch. Nu is het niet veel meer, dat klopt, maar neemt niet weg dat hij bij PSV absoluut top was.
quote:
Op zondag 16 december 2012 13:15 schreef Chase_Utley het volgende:[..]
Ik heb Gomes reddingen zien maken, die zie ik de komende 10 jaar niet meer op de Nederlandse velden. Alex was gigantisch goed, maar Gomes heeft zoveel ballen eruit gehaald die geen doelman in de wereld zou pakken...
Had hij die ontwikkeling doorgezet was hij nu de beste keeper van de wereld.
quote:
Toivonen is geblesseerd. Van Bommel stopt ooit en Strootman/Toivonen kunnen best in de zomer vertrekken.
quote:
Op zondag 16 december 2012 13:15 schreef Halcon het volgende:[..]
Dat klopt allemaal. Die 16 tegendoelpunten waren niet alleen de verdiensten van Gomes natuurlijk, maar Gomes overschat noemen....
Gomes was bij PSV fantastisch. Nu is het niet veel meer, dat klopt, maar neemt niet weg dat hij bij PSV absoluut top was.
Ik zei toch ook dat hij heel erg goed keepte, dus overschat vond ik hem toen niet.
quote:
Toivonen keert na de winterstop terug.
Eigenlijk te belachelijk voor woorden dat ik als Feyenoorder zijnde een PSV-keeper aan het verdedigen ben tegenover PSV-supporters.
Dat bewijst al genoeg: jullie zijn het gewoon met mensen oneens omdat je het oneens wil zijn. Als ik zeg dat de wereld rond is, zeggen jullie dat hij plat is puur om iemand tegen te kunnen spreken.
Met die kennis ben ik hier dan ook weg, op naar De Kuip
Sowieso denk ik niet dat er iemand is die toivonen momenteel wil kopen.
Verder heeft PSV het geld niet om Maher te kopen op dit moment. Zeker omdat AZ de hoofdprijs voor Maher zal verlangen.
quote:
Nee joh, AZ zit op dit moment vlakbij de degradatiestreep.
quote:
Hoe zie jij de invulling dan met die 4 spelers?
quote:
Dus moeten ze een Nederlands international met een doorlopend contract voor een prikkie verkopen?
quote:
Maher begint langzaam vanaf de bank en volgend seizoen op 10
quote:
Die moet eerst nog fit worden natuurlijk. Als je iemand als Maher voor een goede prijs kunt kopen, moet je dat gewoon doen.
Strootman blijft geen 2 jaar meer, Toivonen zal ook nog wel een stap willen maken en Van Bommel wordt alleen maar minder en zal binnen nu en pakweg 1,5 jaar stoppen.
quote:
--------*---------
*------*------*
----*-----*
geeft
-----Toivonen
Mertens-Maher-Narsingh
Strootman - Bommel.
quote:
International?? Lang niet meer, dan kan je anita dat ook nog noemen
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 16-12-2012 13:20:07 ]
quote:
neo-international dan, hoe jij het wilt.
Na dit seizoen:
Mertens, Lens, Hutch ,Toivonen, Strootman, Manolev, Pieters en misschien Tyon weg ..
[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 16-12-2012 13:23:48 ]
RubenSosa
Sierd de Vos = BAAS (KOEKOEK!)
quote:
Op zondag 16 december 2012 13:17 schreef Helpmefok het volgende:Eigenlijk te belachelijk voor woorden dat ik als Feyenoorder zijnde een PSV-keeper aan het verdedigen ben tegenover PSV-supporters.
Dat bewijst al genoeg: jullie zijn het gewoon met mensen oneens omdat je het oneens wil zijn. Als ik zeg dat de wereld rond is, zeggen jullie dat hij plat is puur om iemand tegen te kunnen spreken.

Volgens mij ben je maar in discussie over gomes met 1 of 2 psv'ers. En nu zijn het ineens alle psv supporters???
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
tja77
Proud member of the tittycrew.
quote:
Volgend seizoen een geheel nieuw middenveld.
Maher en Fer halen denk ik dan maar.
quote:
Dat zijn wel veel spelers die vertrekken. PSV moet dus echt kampioen worden.
quote:
Fer gat duur worden, dan maar voor Djuricic gaan met Maher erachter
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 16-12-2012 13:26:00 ]
quote:
Spelers als Mertens, Lens, Hutch, Manolev en Pieters zijn wel te vervangen natuurlijk. Manolev en Pieters spelen op dit moment niet eens.
Tyton is wel jammer eigenlijk. In principe een prima keeper voor de Eredivisie, 2,5 mio voor betaald en nu moet hij op de bank zitten omdat Waterman zo nodig moet keepen. Onbegrijpelijk eigenlijk.
Sunshineboy
Het zonnetje op fok....
quote:
Op zondag 16 december 2012 13:17 schreef Helpmefok het volgende:Eigenlijk te belachelijk voor woorden dat ik als Feyenoorder zijnde een PSV-keeper aan het verdedigen ben tegenover PSV-supporters.

quote:

De wereld is plat...
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
Het trolletje is weer los gelaten zie ik.
quote:
Je zou bijna gaan denken dat er een onderliggend probleem bij PSV is aangezien spelers ondermaats presteren en daarna ineens weer een opleving krijgen bij een andere club. Cassio is niet het eerste voorbeeld.
Land of the free. Home of the brave.
quote:
Op zondag 16 december 2012 13:58 schreef Scarface88 het volgende:[..]
Je zou bijna gaan denken dat er een onderliggend probleem bij PSV is aangezien spelers ondermaats presteren en daarna ineens weer een opleving krijgen bij een andere club. Cassio is niet het eerste voorbeeld.
Dat hoeft lang niet altijd aan de club zelf te liggen he.
quote:
Op zondag 16 december 2012 14:01 schreef Xaobotnik het volgende:[..]
OP basis waarvan denk jij dat dat Maher en Djuricic wel even haalbaar zijn? Die gaan beiden naar het buitenland en zullen nooit voor PSV kiezen.
Maher wil de stap in het binnenland maken.
quote:
Inderdaad. Heeft bij Sparta ook een seizoen maar matig gekeept, en de wedstrijden die hij bij PSV in mocht vallen of beginnen waren ook niet echt geweldig van wat ik me nog kan herinneren.
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
quote:
Dat klopt, maar er is wel een patroon in te ontdekken.
Xaobotnik
KABLAAHHHH!!
quote:
Hoeft niet aan PSV zelf te liggen. Bij Sparta imponeerde hij ook niet. En als er één type speler is die het wèl of niet laat zien, is het wel een keeper. Bij Feyenoord had je ook je Bastos die later international werd. En Somalia won ook bijna de Zuid-Amerikaanse CL nadat hij bij Feyenoord weg was.
quote:
Dat las ik ook. PSV of Ajax. Maar ik denk niet dat dat ook daadwerkelijk gaat gebeuren. AZ vraagt een hoog bedrag, dat door iig PSV niet te betalen is.
Maar ik vraag me sowieso of of Maher wel de speler is die PSV moet halen. Niet bepaald een jongen die voorop gaat in de strijd. Een meer dan leuke dribbelaar, meer ook niet. Geen leider, en die kwaliteiten gaat hij ook nooit krijgen. Met het tactische inzicht valt het ook wel mee, en ook communicatief geen ster.
Het halen van spelers als Maher is net de fout die Brands heeft gemaakt. Leuk ogende spelers die uiteindelijk niets voor je kunnen winnen. We moeten een winnaar hebben, en leider, een tacticus, iemand die het spel kan verdelen. O, en een degelijke verdediger, niet te vergeten. Zo'n Maher is dan het laatste waar je aan moet denken.
[ Bericht 16% gewijzigd door Xaobotnik op 16-12-2012 14:09:19 ]
quote:
Met Djuricic haal je de 2e Mertens. Verdedigt niet mee.
Maher zal na het tekenen van zijn contract waarschijnlijk ook een rapcariere beginnen met zn nieuwe PSV matties. We hebben mentaal gezien iets sterkere jongens nodig imo.
Oldie57
Neoliberalisme Macht Frei
quote:
Op zondag 16 december 2012 14:05 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:[..]
Met Djuricic haal je de 2e Mertens. Verdedigt niet mee.
Maher zal na het tekenen van zijn contract waarschijnlijk ook een rapcariere beginnen met zn nieuwe PSV matties. We hebben mentaal gezien iets sterkere jongens nodig imo.
Arme PSV-supporters. Ze willen maar dat de m.i. incompetente Brands blijft kopen vooral van hun directe concurrenten. De eigen jeugd wordt verschrikkelijk verwaarloosd, zeker als je ook nog een waardeloze trainer als Advocaat hebt die de jeugd geen enkele kans geeft. Geen wonder dat die jeugdspeler weigerde bij te teken en naar Ajax gaat.
Ze (de PSV-fans) snappen niet dat zo hun club naar de verdommenis gaat.
Vijftig miljoen uitgegeven en hun verdediging is waarschijnlijk de slechtste ooit in het bestaan van het provincieclubje.
quote:
Was het geen 80 miljoen?
Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 16 december 2012 @ 14:53:04
rubbereend
JUICHEN
Goed, halverwege de competitie en we staan bovenaan, prima
DeLuna vindt me dik ;(
Op
zondag 22 juni 2014 12:30 schreef
3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
mrstylo
Swaggy P
Volgend jaar:
Depay - Locadia - Narsingh
----------------Maher--------------
-----Ritzmaier-?------------------
Willems-Zanka-Koch-Brenet
------------------Zoet----------------
En nog 6 jeugd spelers ook.

Krijg gewoon eens stijve hiervan.
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 16 december 2012 @ 15:00:43
rubbereend
JUICHEN
quote:
Op zondag 16 december 2012 14:59 schreef mrstylo het volgende:Volgend jaar:

Gaan we voor de 8e plek
DeLuna vindt me dik ;(
Op
3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
mrstylo
Swaggy P
quote:
Mag ik je vragen waarom je dat denkt?
Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 16 december 2012 @ 15:06:56
rubbereend
JUICHEN
quote:
omdat ik niet zie wie een team vol jongelingen moet dragen. Er mag wel een beetje ervaring in de mix zitten. Verder zie ik weinig leiders in het team. Laat staan of de kwaliteit voldoende is. En hierachter zit dan zo ongeveer niks meer op de bank.
DeLuna vindt me dik ;(
Op
3rdRock het volgende:
quote:
Heb je die achterhoede bekeken?
mrstylo
Swaggy P
quote:
Op zondag 16 december 2012 15:06 schreef rubbereend het volgende:[..]
omdat ik niet zie wie een team vol jongelingen moet dragen. Er mag wel een beetje ervaring in de mix zitten. Verder zie ik weinig leiders in het team. Laat staan of de kwaliteit voldoende is. En hierachter zit dan zo ongeveer niks meer op de bank.
Misschien Van Bommel jaartje extra houden? En ik vind het steeds onzin om te zeggen dat jongelingen een team niet kunnen dragen, want als je ze geen kans geeft dan kan je het nooit zien.
En daarachter heb je naar mijn idee wel genoeg.
Je hebt op linksback nog Tamata.
Je heb centraal Hendrick staan en misschien moet je een talent erbij kopen. En op RB moet je misschien ook iemand halen.
Middenveld hebben we genoeg.
En aanvallers ook zat.
mrstylo
Swaggy P
quote:
Heb je onze achterhoede van nu gezien? Kan echt niet slechter.
BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
quote:
Omdat dit een flutteam is.
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
quote:
Achterhoede van nu is echt wel beter dan de achterhoede Brenet-Koch-Zanka-Willems.
Net zoals bv. een Strootman echt wel beter is dan Ritzmaier.
mrstylo
Swaggy P
quote:
Dan verschillen we hier van mening.
quote:
Net zoals bv. een Strootman echt wel beter is dan Ritzmaier.
Geen enkele speler is in Eredivisie beter dan Strootman. Dus het is moeilijk om een vervanger voor hem te halen.
quote:

bazen team
BlaZ
quote:

Wat maakt het uit of je jeugdspelers gebruikt. We kunnen beter spelers kopen, met jeugdspelers is PSV nooit echt succesvol geweest.
quote:
Ben je echt serieus?
mrstylo
Swaggy P
quote:
Brenet>>>Hutch+Manolev
Zanka>Marcelo
Koch>Derijck
Willems>Willems van nu (

).
BlaZ
quote:
Geen enkele speler is in Eredivisie beter dan Strootman. Dus het is moeilijk om een vervanger voor hem te halen.
Je overschat Strootman
quote:
Verdediging die er nu staat blundert wekelijks Kan je hem net zo goed vervangen door spelers die wél potentie hebben toch.
quote:
Kijk jij weleens naar samenvattingen of wedstrijden van de jeugd? Koch is helemaal geen groot talent en was zelfs bij de A1 een van de mindere. Brenet is een leuke speler, maar nog lang niet klaar voor een seizoen in de basis.
quote:
Wie is er beter dan
mrstylo
Swaggy P
quote:
quote:
Wie vinden jullie dan haalbaar? Ze zijn allemaal 7 miljoen +.
quote:
Op zondag 16 december 2012 15:22 schreef tompsv18 het volgende:[..]
Kijk jij weleens naar samenvattingen of wedstrijden van de jeugd? Koch is helemaal geen groot talent en was zelfs bij de A1 een van de mindere. Brenet is een leuke speler, maar nog lang niet klaar voor een seizoen in de basis.
Samenvattingen ja.

Koch maakt nu 1 á 2 fouten per wedstrijd, maar Marcelo en Derijck nu ook. Dus daarom:
quote:
Op zondag 16 december 2012 15:22 schreef GGMM het volgende:[..]
Verdediging die er nu staat blundert wekelijks Kan je hem net zo goed vervangen door spelers die wél potentie hebben toch.
Je kijkt ze dus duidelijk niet. Koch kan er echt niet zoveel van. Is een paar klasses minder dan Marcelo en Derijck.
quote:
Tadic
Verder was Strootman gisteren weer geweldig he?
quote:
Tadic ja? Die laat het alleen tegen de kleintjes zien. Nee, was gister niet best.
BlaZ
quote:
Bony is duidelijk de sterkste speler in de eredivisie.
quote:
Door te stellen dat Strootman de beste speler van de Eredivisie is maak je jezelf volledig belachelijk.
quote:
Op zondag 16 december 2012 15:28 schreef GGMM het volgende:[..]
Door te stellen dat Strootman de beste speler van de Eredivisie is maak je jezelf volledig belachelijk.
Ga jij lekker op fappen op Eriksen dan, ieder zijn ding. Strootman gaat het meest opleveren van alle spelers uit de Eredivisie. Mark my words.
quote:
Op zondag 16 december 2012 15:29 schreef tompsv18 het volgende:[..]
Ga jij lekker op fappen op Eriksen dan, ieder zijn ding. Strootman gaat het meest opleveren van alle spelers uit de Eredivisie. Mark my words.
Goede argumenten. Je maakt jezelf alleen maar nog belachelijker. Zonde dat je af en toe zo'n kronkeltje hebt.
quote:
Strootman laat het vaak ook tegen de groten afweten hoor.
Maar goed, ik weet al dat Strootman bij jullie niets fout kan doen.
quote:
Op zondag 16 december 2012 15:29 schreef tompsv18 het volgende:[..]
Kratje bier erop dat Strootman minder dan Eriksen op gaat leveren?
quote:
Op zondag 16 december 2012 15:30 schreef GGMM het volgende:[..]
Goede argumenten. Je maakt jezelf alleen maar nog belachelijker. Zonde dat je af en toe zo'n kronkeltje hebt.
Jij hebt ook geen argumenten, dus hou dat hypocriete gelul lekker voor je.
mrstylo
Swaggy P
quote:
Ik had het niet over de beste speler van hele eredivisie, maar op zijn positie.
En daar heb je niet zomaar een vervanger voor. En de mensen die misschien beter zijn (Fer ofzo) zijn onhaalbaar.
quote:
Op zondag 16 december 2012 15:31 schreef mrstylo het volgende:[..]
Ik had het niet over de beste speler van hele eredivisie, maar op zijn positie.
En daar heb je niet zomaar een vervanger voor. En de mensen die misschien beter zijn (Fer ofzo) zijn onhaalbaar.
Dan verwoorde je je verkeerd
AFCNiels
#STAYSTRONGKNUT
quote:

Dit is echt een bazenteam.
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D
quote:
Op zondag 16 december 2012 15:31 schreef Xaobotnik het volgende:Ik denk sowieso dat het weinig te maken heeft met dat individuele spelers het laten afweten oid. Er is iets aan dit PSV waardoor het af en toe gewoon totaal niet loopt. Iedereen weet dat alle spelers een klap beter zijn dan die van RKC, Utrecht, EHC, etc.
Nu kun je soms wat mindere wedstrijden hebben. Maar bij PSV komt het structureel voor dat het er op eenzelfde manier niet uitkomt.
Sowieso het gebrek aan complementaire kwaliteit en het verhaal van het ontbreken van de mentale weerbaarheid. Seizoenen lang al.
quote:
Nee, omdat het een belachelijke stelling is. Maar speelt in topwedstrijden altijd onzichtbaar, behalve als hij weer eens de bal verliest. Gisteren ook weer.
mrstylo
Swaggy P
quote:
Op zondag 16 december 2012 15:31 schreef Xaobotnik het volgende:Ik denk sowieso dat het weinig te maken heeft met dat individuele spelers het laten afweten oid. Er is iets aan dit PSV waardoor het af en toe gewoon totaal niet loopt. Iedereen weet dat alle spelers een klap beter zijn dan die van RKC, Utrecht, EHC, etc.
Nu kun je soms wat mindere wedstrijden hebben. Maar bij PSV komt het structureel voor dat het er op eenzelfde manier niet uitkomt.
Dat komt doordat we geen middenvelders hebben die zelf iets kunnen creëren. Alle middenvelders van ons, doen alleen reactie voetbal.
En de teams waar we doorheen zakken spelen allemaal hetzelfde soort voetbal.
quote:
Op zondag 16 december 2012 15:33 schreef GGMM het volgende:[..]
Nee, omdat het een belachelijke stelling is. Maar speelt in topwedstrijden altijd onzichtbaar, behalve als hij weer eens de bal verliest. Gisteren ook weer.
Is NEC een topwedstrijd ja? Het wordt steeds gekker. Tegen Twente en Feyenoord was hij de beste van het veld.
quote:
Op zondag 16 december 2012 15:33 schreef GGMM het volgende:[..]
Altijd in topwedstrijden, net zoals bij Twente ja. Genoeg getroll nu toch? Je punt is duidelijk.
BlaZ
quote:
Gebrek aan inzet. Al jaren hetzelfde probleem bij PSV. Daarnaast staan er met Narsingh, Lens en Wijnaldum momenteel te veel chronische kansenmissers in, dat het dan tegen Vitesse en NEC fout gaat is dan ook niet zo vreemd.
Xaobotnik
KABLAAHHHH!!
quote:
Complementaire kwaliteiten ben ik met je eens. Die mentale weerbaarheid niet. Soms zit er gewoon niet meer in. Wanneer je dan geen fatsoenlijke verdediging hebt die een stormende, alles of niets-spelende tegenstander kan tegenhouden, laat je vaak punten liggen.
PSV kan feitelijk een tegenstander al seizoenen lang alleen maar tegenhouden door te blijven aanvallen. Controleren of verdedigen kunnen ze niet.
quote:
Op zondag 16 december 2012 15:33 schreef mrstylo het volgende:[..]
Dat komt doordat we geen middenvelders hebben die zelf iets kunnen creëren. Alle middenvelders van ons, doen alleen reactie voetbal.
En de teams waar we doorheen zakken spelen allemaal hetzelfde soort voetbal.
Dit ben ik deels met je eens. Het is alleen meer dan dat. PSV kan ook totaal niet van achteruit voetballen. Het middenveld kan niet rekenen op de verdediging als een vangnet of steun van de verdediging wanneer zij iets naar voren gaan spelen.
Verder hebben we geen echte opbouwers die puur op tactiek spelen. We hebben een oude werker die momenteel geen volledige wedstrijd kan spelen, en een loper, Strootman. Maar een echte verdeler hebben we niet. Die hadden we ooit in Engelaar, maar die kreeg met alle nieuwe aankopen van vorig jaar geen echte kans meer, en heeft inmiddels de draaicirkel van een vrachtwagen. Advocaat ziet dit ook, en wil dus een goede middenvelder met ervaring die dit wel kan. Maar die is niet haalbaar. Verder heb je een Brands die alleen maar spelers koopt waar hij aan wat denkt te kunnen verdienen, wat hij een verantwoord beleid vind.
Momenteel kunnen we geen dus geen tactisch voetbal spelen en geen werkvoetbal. Wel het frivolere werk, maar daarmee kon niet niet altijd voorbij een fysieke werkploeg. Daarbij zou het betekenen dat je Van Bommel er naast moet zetten aangezien die daar niet in mee kan. Nu sowieso niet, maar aangezien het een werker is, moet hij wanneer hij fit is, extra stappen zetten om een ander soort voetbal te spelen. Zijn ervaring en inzichten zijn positief, maar met de puur op intuïtie ingestelde jongens voor hem, heb je daar niet veel aan. Zijn ideeën worden immers toch amper gelezen.
[ Bericht 54% gewijzigd door Xaobotnik op 16-12-2012 15:46:10 ]
quote:
Nee, verwoorde het verkeerd, bedoelde ook buiten topwedstrijden.

quote:
Tegen Ajax was het dramatisch. Zakte hij volledig door het ijs en dat is zeker niet de eerste keer.
Maar idd, tegen Twente speelde hij wel goed.
quote:
Op zondag 16 december 2012 15:35 schreef Xaobotnik het volgende:[..]
Complementaire kwaliteiten ben ik met je eens. Die mentale weerbaarheid niet. Soms zit er gewoon niet meer in. Wanneer je dan geen fatsoenlijke verdediging hebt die een stormende, alles of niets-spelende tegenstander kan tegenhouden, laat je vaak punten liggen.
PSV kan feitelijk een tegenstander al seizoenen lang alleen maar tegenhouden door te blijven aanvallen. Controleren of verdedigen kunnen ze niet.
Het is al jaren zo dat op de beslissende momenten PSV faalt. Dat heeft veel te maken met het ontbreken van de mentale weerbaarheid. Zowel in aanvallend als verdedigend opzicht.
quote:
Op zondag 16 december 2012 15:36 schreef GGMM het volgende:[..]
Nee, verwoorde het verkeerd, bedoelde ook buiten topwedstrijden.

[..]
Tegen Ajax was het dramatisch. Zakte hij volledig door het ijs en dat is zeker niet de eerste keer.
Maar idd, tegen Twente speelde hij wel goed.
Helaas voor jou is Ajax niet de enige topwedstrijd in een seizoen
BlaZ
quote:
Op zondag 16 december 2012 15:36 schreef Chase_Utley het volgende:[..]
Het is al jaren zo dat op de beslissende momenten PSV faalt. Dat heeft veel te maken met het ontbreken van de mentale weerbaarheid.
Of het is simpelweg een gebrek aan kwaliteit. Te weinig aankopen die echt doorgroeien naar een hoger niveau.
Laat die terug haal blunders nou maar lekker aan Twente/Munsterman over.
quote:
Alleen maar de grootste.
quote:
Op zondag 16 december 2012 15:37 schreef BlaZ het volgende:[..]
Of het is simpelweg een gebrek aan kwaliteit. Te weinig aankopen die echt doorgroeien naar een hoger niveau.
Ik vind het kwalitatief ook niet helemaal super. Niet in verhouding wat je er voor betaald hebt. Maar goed, volgens vele is PSV kwalitatief het beste elftal.
quote:
Tijdens de JC-schaal was hij ook gewoon goed, net als vorig seizoen in het thuisduel.
quote:
De JC schaal levert geen kampioenschap op, dus die wedstrijd zegt mij vrij weinig. Maar als jij er blij mee bent, prima toch.
quote:
Hij heeft het over wedstrijden tegen Ajax en dat was er ook een.
quote:
JC-schaal was een oefenwedstrijdje voor ons, stelde niet zo veel voor. Dacht dat we dat nu wel duidelijk hadden gemaakt.
quote:
Flikker eens gauw op

die hoeft niet meer terug te komen. Wijnaldum gewoon lekker verkopen alles boven 3.5 miljoen moet je pakken.
quote:
Op zondag 16 december 2012 15:42 schreef GGMM het volgende:[..]
JC-schaal was een oefenwedstrijdje voor ons, stelde niet zo veel voor. Dacht dat we dat nu wel duidelijk hadden gemaakt.
Omdat jullie verloren. Als je had gewonnen was het natuurlijk geweldig.
quote:
Op zondag 16 december 2012 15:42 schreef GGMM het volgende:[..]
Eerst 12 wedstrijden waren ook om warm te draaien zeker?
Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 16 december 2012 @ 15:43:46
rubbereend
JUICHEN
Ik krijg een beetje het gevoel dat we 8e staan als ik het topic zo lees en dat de concurrenten het vele malen beter doen dan wij
DeLuna vindt me dik ;(
Op
3rdRock het volgende:
BlaZ
quote:
JC schaal telt niet, dat is puur een vriendschappelijke wedstrijd.
quote:
Ow zo. Van mij mag Strootman nog 3 keer als bekerwinnaar de JC schaal tegen Ajax winnen. Zolang hij in de competitie weer niet thuis geeft heb ik daar geen problemen mee.
Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 16 december 2012 @ 15:44:43
rubbereend
JUICHEN
quote:
oefenwedstrijd klinkt beter dan vriendschappelijk
DeLuna vindt me dik ;(
Op
3rdRock het volgende:
quote:
Nee. Goedkoop en makkelijk dit.
quote:
Ik snap niet wat je bedoelt.
quote:
Nou nee
mrstylo
Swaggy P
quote:
Op zondag 16 december 2012 15:43 schreef Geo4kant het volgende:[..]
Flikker eens gauw op

die hoeft niet meer terug te komen. Wijnaldum gewoon lekker verkopen alles boven 3.5 miljoen moet je pakken.
Dan zie je hoe hopeloos ik ben met Wijnaldum.

quote:
Onze team kostte totaal 30miljoen.
Die van Ajax 10 miljoen.
Die van Feyenoord ook 10 miljoen.
Die van Vitesse 20 miljoen.
Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 16 december 2012 @ 15:46:04
rubbereend
JUICHEN
quote:
Op zondag 16 december 2012 15:45 schreef mrstylo het volgende:[..]

[..]
Die van Ajax 10 miljoen.
boeiend wat een team kost. Tel je trouwens bij Ajax wat de jeugdopleiding kost?
DeLuna vindt me dik ;(
Op
3rdRock het volgende:
quote:
Je moet kijken naar de hele begroting, niet alleen naar het 1e elftal en de jeugdopleiding. En dan nog... Het gaat erom wie de meeste punten pakt, niet wie de minste centen spendeert.
mrstylo
Swaggy P
quote:
Nee maar verwachting patroon is dan wel wat anders.
6.5miljoen kost hun jeugdopleiding, dus ook uiteindelijk goedkoper.
Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 16 december 2012 @ 15:48:30
rubbereend
JUICHEN
quote:
Op zondag 16 december 2012 15:47 schreef mrstylo het volgende:[..]
Nee maar verwachting patroon is dan wel wat anders.
6.5miljoen kost hun jeugdopleiding, dus ook uiteindelijk goedkoper.
verwachtingspatroon heeft met veel meer te maken dan alleen het geld dat je uitgeeft.
DeLuna vindt me dik ;(
Op
3rdRock het volgende:
BlaZ
quote:
Op zondag 16 december 2012 15:45 schreef mrstylo het volgende:[..]

[..]
Die van Ajax 10 miljoen.
Onze / Die?
De salariskosten bij Ajax liggen een stuk hoger dan bij PSV
Xaobotnik
KABLAAHHHH!!
quote:
Op zondag 16 december 2012 15:36 schreef Chase_Utley het volgende:[..]
Het is al jaren zo dat op de beslissende momenten PSV faalt. Dat heeft veel te maken met het ontbreken van de mentale weerbaarheid. Zowel in aanvallend als verdedigend opzicht.
Naar mijn mening is dat gewoon een gebrek aan verdedigende en controlerende kwaliteiten die al jaren afwezig zijn bij PSV. En een zwakte bij Rutten voor een flink deel, die niet snapte dat PSV niet kon controleren en dus altijd niet alleen op de aanval moest spelen in termen van opstelling, maar ook moest blijven drukken. Dat is nog een reden om Lens op te stellen. Die bleef gewoon gaan. Een keer zelfs tegen de instructies van Rutten in, omdat die tegen Feyenoord weer wilde controleren terwijl PSV op dat moment nog kampioen kon worden.
quote:
Op de 5e plek sta je niet voor je plezier als topclub.
quote:
Dat klopt ja.
Het punt wat je probeert te maken?
quote:
Dat je verlies partijen of slechte wedstrijden niet moet willen vermommen als oefenwedstrijdjes, wat hij al zei .. als je die gewonnen had kwamen 'jullie' hier trollen dat een jeugd elftal van Ajax ons (weer) van de mat speelde.
quote:
Op zondag 16 december 2012 15:52 schreef Geo4kant het volgende:[..]
Dat je verlies partijen of slechte wedstrijden niet moet willen vermommen als oefenwedstrijdjes, wat hij al zei .. als je die gewonnen had kwamen 'jullie' hier trollen dat een jeugd elftal van Ajax ons (weer) van de mat speelde.

De Boer heeft dat duidelijk van te voren gezegd, snap niet dat het nu opeens ligt aan het feit dat we verloren hebben. Raar zeg.
quote:
Op zondag 16 december 2012 15:52 schreef Geo4kant het volgende:[..]

Ik persoonlijk niet. De JCS kan mij serieus echt gestolen worden, ook al zou Ajax hem 5 x achter elkaar winnen.
quote:
Op zondag 16 december 2012 15:53 schreef GGMM het volgende:[..]
De Boer heeft dat duidelijk van te voren gezegd, snap niet dat het nu opeens ligt aan het feit dat we verloren hebben. Raar zeg.
De Boer zei ook dat ze "gewoon eventjes moesten winnen in Madrid".
quote:
Op zondag 16 december 2012 15:49 schreef Xaobotnik het volgende:[..]
Naar mijn mening is dat gewoon een gebrek aan verdedigende en controlerende kwaliteiten die al jaren afwezig zijn bij PSV.
Gebrek aan controlerende kwaliteiten: ja. Gebrek aan verdedigende kwaliteiten? Als je de verdediging van PSV iedere week ziet schutteren, dan lijkt het idd aan de verdedigende kwaliteiten te liggen. Maar de doelpunten komen bijna altijd uit situaties waarin de middenvelders/aanvallers hun man laten lopen.
Gisteren ook weer. Niemand die die Ijslandse NECcer aanpakt, die in alle rust aan kan leggen. Uit arremoede stormt Derijck daar dan op af, omdat niemand anders dat doet, maar als ze op het middenveld niet zo staan te slapen, heb je als verdediging alles netjes onder controle.
Ik blijf erbij dat onze verdediging - ondanks dat het er vaak niet uit ziet - solide genoeg is voor de Eredivisie.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
quote:
Hmmm, gelijkspelen tegen de nummer 9, is dat beter dan gelijkspelen tegen de nummer 7 als je kampioen wilt worden...
Of zou Helpmefok hier nu niet zijn, om de één of andere mysterieuze reden....?
quote:
Precies. Kutprijs. Elke prijs die vernoemt wordt naar een topper van weleer die nu alleen de voetbalwereld maar verziekt met zijn oeverloze gezever moet je helemaal niet
willen winnen.
quote:
Op zondag 16 december 2012 16:00 schreef Hoppahoppa het volgende:[..]
Precies. Kutprijs. Elke prijs die vernoemt wordt naar een topper van weleer die nu alleen de voetbalwereld maar verziekt met zijn oeverloze gezever moet je helemaal niet
willen winnen.
Mwa.. ik geef er ook niet veel om, wil landskampioen worden maar een prijzen kast met wat bekertjes of Fruittschalen is beter dan een lege kast.
quote:
Op zondag 16 december 2012 16:01 schreef Geo4kant het volgende:[..]
Mwa.. ik geef er ook niet veel om, wil landskampioen worden maar een prijzen kast met wat bekertjes of Fruittschalen is beter dan een lege kast.
6e worden is ook beter dan 7e worden.
mrstylo
Swaggy P
quote:
Is leuk om te winnen, maar mensen geven hier teveel waarde aan.
Las hier echt de hele tijd dat we JCS gewonnen hadden, dus tegen Ajax ook makkelijk zouden winnen.
Gewoon beschamend.
quote:
Het enige leuke aan de JCS is is dat je dan sowieso het vorige seizoen een prijs hebt gewonnen (uitzonderingen daargelaten)
Xaobotnik
KABLAAHHHH!!
quote:
Op zondag 16 december 2012 15:58 schreef Lyrebird het volgende:[..]
Gebrek aan controlerende kwaliteiten: ja. Gebrek aan verdedigende kwaliteiten? Als je de verdediging van PSV iedere week ziet schutteren, dan lijkt het idd aan de verdedigende kwaliteiten te liggen. Maar de doelpunten komen bijna altijd uit situaties waarin de middenvelders/aanvallers hun man laten lopen.
Gisteren ook weer. Niemand die die Ijslandse NECcer aanpakt, die in alle rust aan kan leggen. Uit arremoede stormt Derijck daar dan op af, omdat niemand anders dat doet, maar als ze op het middenveld niet zo staan te slapen, heb je als verdediging alles netjes onder controle.
Dit klopt misschien wel.maar je mag van een verdediging toch wel verwachten dat ze dat soort fouten kunnen opvangen? Wanneer je naar voren loopt als middenveld, laat je je verdedigende/controlerende taken wel eens voor wat ze zijn en moet je kunnen rekenen op je verdediging. Dat kunnen ze niet. Daarom zei ik eerder ook dat je beter een Hutch op het middenveld kan hebben dan een Van Bommel. Bommels specifieke kwaliteiten komen toch niet tot hun recht, en in controlerend opzicht is het nooit wat het is geweest. Het laten lopen van de man is een befaamd falen van hem.
quote:
Het is niet alleen een prijs. Het is de opening van het seizoen, en geeft de supporters een positief vooruitzicht. Dat het niet altijd waargemaakt wordt, ok. Maar het is ongeveer gelijkwaardig aan de beker voor mij.
quote:
Dat gebeurt bij elke club wel. Er zijn allerlei redenen waarom een bepaalde speler op een bepaald moment bij een bepaalde club het niet heeft kunnen maken...
quote:
Op zondag 16 december 2012 16:03 schreef mrstylo het volgende:[..]
Is leuk om te winnen, maar mensen geven hier teveel waarde aan.
Las hier echt de hele tijd dat we JCS gewonnen hadden, dus tegen Ajax ook makkelijk zouden winnen.
Gewoon beschamend.
En jij zegt net nog dat je verwacht kampioen te worden met dat groen jeugd elftalletje van je
mrstylo
Swaggy P
quote:
Ja. Misschien behalve van Vitesse.
Xaobotnik
KABLAAHHHH!!
quote:
Op zondag 16 december 2012 16:15 schreef Halcon het volgende:[..]
Dat gebeurt bij elke club wel. Er zijn allerlei redenen waarom een bepaalde speler op een bepaald moment bij een bepaalde club het niet heeft kunnen maken...
Zoals ik al zei, bij Feyenoord zijn Bastos en Somalia aardige voorbeelden. Een keeper staat er of niet. Vaak weinig te maken met specifieke speelwijzen. Cassio was hier, en faalde. Heeft zich later wel kunnen oppakken.
Trouwens geldt het voor die speelwijzen deels ook weer wel. Zo willen we in Nederland dat keepers ook meevoetballen en opbouwen. Dat is in Brazilië het laatste wat ze doen. En niet alleen in Brazilië. Spelers als Taffarel en Schmeichel hadden het in Nederland nooit gered.
quote:
Op zondag 16 december 2012 16:35 schreef RubenSosa het volgende:Nog even genieten jongens van de rust. HMF zal snel weer thuis zijn van het voetbal en achter zijn computer kruipen. Gelukkig heeft hij geen mobiel internet. de pauper.
Ach. Gelijkspel Feyenoord tegen de nummer 9. Is toch beter dan gelijkspelen tegen de nummer 7. Oh nee, wacht....

Edit:. Kut ze hebben wel gewonnen.... dan zullen we het wel horen ja.
quote:
Op zondag 16 december 2012 16:33 schreef Stevenzenl het volgende:Bagger PSV. De wedstrijden zonder Mark van Bommel zijn ook beter dan met hem. Is een middenveld met Strootman en Hutchinson niet gewoon sterker dan met MvB?
Alsof ze Van Bommel op de bank gaan zetten...
Ik was trouwens niet echt serieus betrefd situatie Maher/Djuricic, Maar ik mag hopen dat PSV zo´n type in het buitenland gaat vinden voor een miljoen.
quote:
Op zondag 16 december 2012 16:35 schreef RubenSosa het volgende:Nog even genieten jongens van de rust. HMF zal snel weer thuis zijn van het voetbal en achter zijn computer kruipen. Gelukkig heeft hij geen mobiel internet. de pauper.
Zou sowieso raar zijn als hij hier zou komen na die wanprestatie van Feyenoord.
RubenSosa
quote:
Komt uiteraard door Bossen
Zag wel de oh zo geweldige clasie door zijn benen getikt worden ergens in de 80ste minuut
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
quote:
Clasie hoor je tegenwoordig ook niks meer van, speelt die knakker?
quote:
Jammer genoeg is hij Feyenoord supporter en verziekt hij daar ook alles.
quote:
Ik heb wel mobiel internet hoor. Maar een supporter van een topclub als Feyenoord zit in het stadion gefocust naar zijn club te kijken en is dan niet bezig met een subtobber als PSV.

.
quote:
Op zondag 16 december 2012 16:47 schreef Hoppahoppa het volgende:[..]
Ach. Gelijkspel Feyenoord tegen de nummer 9. Is toch beter dan gelijkspelen tegen de nummer 7. Oh nee, wacht....

Edit:. Kut ze hebben wel gewonnen.... dan zullen we het wel horen ja.

Faler.
RubenSosa
quote:
Geen slecht woord over strootbaas/strootgod in dit PSVtopic.
RubenSosa
quote:
Op zondag 16 december 2012 17:02 schreef Helpmefok het volgende:[..]
Ik heb wel mobiel internet hoor. Maar een supporter van een topclub als Feyenoord zit in het stadion gefocust naar zijn club te kijken en is dan niet bezig met een subtobber als PSV.

.
PSV 1 en feyenoord 4 en misschien wel 5?
quote:
Einde van de rit vriend.

. Wij krijgen alle top (+PSV) nog thuis op Ajax na. Daar pakken we volle punten. Boem, kampioen.
[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 16-12-2012 17:04:53 ]
quote:
clown

Een karikatuur van zichzelf zou Derksen zeggen.
RubenSosa
quote:
En dat zegt je glazen bol zeker??
quote:
Kijk het nou maar aan. Ik krijg altijd gelijk. Zo geweldig ben ik nou eenmaal. Nu ben ik hier weer weg, voor jullie denken dat ik "troll". Realiseer je wel: jullie lulden hier EERST over mij. Dat lokt reacties uit, die heb je nu dus aan jezelf te danken.
RubenSosa
quote:
Op zondag 16 december 2012 17:07 schreef Helpmefok het volgende:[..]
Kijk het nou maar aan. Ik krijg altijd gelijk. Zo geweldig ben ik nou eenmaal. Nu ben ik hier weer weg, voor jullie denken dat ik "troll". Realiseer je wel: jullie lulden hier EERST over mij. Dat lokt reacties uit, die heb je nu dus aan jezelf te danken.
TR gemaakt.
Hoe oud zijn jullie?
Het gaat wel opeens veel over die havenslaven. Misschien ideetje om in het FT daarop te gaan geilen?
Bedankt. Doei.
quote:
Moeten die HMF-geile users eens Hun smoel over me houden hier, ik kom immers ook niet in andere subtobtopics...
Ik vraag het weer:
Hoe zit het met die nieuwe shirtjes?
quote:
quote:
Ze geven hints weg in de PSV flits ed.
quote:
Dus Logo gaat niet helemaal goud worden?
Ik wil een goude logo
quote:
Dat ie gaat komen is bekend, maar hoe die eruit gaat zien.. Das de vraag
quote:
Dat weet ik niet. Heb gehoord dat ze het oude logo gaan gebruiken(

). Maar of dat is weet ik niet.
quote:
ah dat mag ook, maar goud is ook mooi
Goud
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 16-12-2012 18:38:38 ]
quote:
Misschien maken ze m wel goud, zal wel ziek zijn ja
quote:
Alternatief pakie, goud met wit en ik ben verkocht
Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 16 december 2012 @ 18:42:06
rubbereend
JUICHEN
quote:
witte shirt is één van de minste uitshirts van de laatste decennia
DeLuna vindt me dik ;(
Op
3rdRock het volgende:
Wit met blauwe broekjes mag ook..
quote:
quote:
Alternatief shirt, net als in 07??
Dat was een mooie
quote:
![1245287174_6_81Yy.jpeg]()
?
Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 16 december 2012 @ 18:51:00
rubbereend
JUICHEN
DeLuna vindt me dik ;(
Op
3rdRock het volgende:
quote:
Neuh, doe dan gewoon met strepen
quote:
Zat maar wat rond te zoeken. Maar we zullen het binnen 2/3 weekies weten iig
quote:
Serieus vet dit. Maar het wit moet dan rood. Of roodwit geblokt.....
quote:
Rood moet sowieso weg
quote:
Ik zei volgens mij dat hij het verschil zou maken. Dat scheelde weinig....
Zal toch geen nieuw thuisshirt komen dit seizoen?
Het is tenslotte thuisshirt 2012-2013
Nieuw uitshirt blijkbaar wel m.i.v. 2013 en dan volgend jaar ook een 100-jaar-thuisshirt
Blauw met goud zoals op die afbeeling is wel een mooie combi, hopelijk presenteren ze m snel.
quote:
Op zondag 16 december 2012 19:08 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:Zal toch geen nieuw thuisshirt komen dit seizoen?
Het is tenslotte thuisshirt 2012-2013
Nieuw uitshirt blijkbaar wel m.i.v. 2013 en dan volgend jaar ook een 100-jaar-thuisshirt
Blauw met goud zoals op die afbeeling is wel een mooie combi, hopelijk presenteren ze m snel.
Klopt
quote:
kraagje

![nike-06-08-psv-eindhoven-home-shirt.gif]()
Blijft de mooiste.
Oude logo hoeft van mij niet zo nodig. Heb daar helemaal niks mee en vind het bovendien maar een lelijk ding.
quote:
Normaal gesproken hou ik niet van die kraagjes op shirtjes. Maar hou wel van retro zo nu en dan

quote:
Ik vind dat saaie vlaggetje eigenlijk maar helemaal niks.
Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 16 december 2012 @ 19:18:40
rubbereend
JUICHEN
Oude logo erop zou wel mooi zijn, of erin verwerken.
DeLuna vindt me dik ;(
Op
3rdRock het volgende:
quote:
Nee lijkt teveel op roda
quote:
Misschien met meer gouden strepen dan.
Maar ik vond dat Airborne shirt van Vitesse laatst ook heel ziek. Stap af van alle kleuren, jat dat shirt en zet het oude logo erop.
quote:
Dit is wel een mooi tenue.
HL_Dog43
Knowledge is free
quote:
Op zondag 16 december 2012 13:17 schreef Helpmefok het volgende:Dat bewijst al genoeg: jullie zijn het gewoon met mensen oneens omdat je het oneens wil zijn. Als ik zeg dat de wereld rond is, zeggen jullie dat hij plat is puur om iemand tegen te kunnen spreken.
Gast, de wereld IS plat.
ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM
TweeGrolsch
Geen 18 ? Geen druppel!
mrstylo
Swaggy P
quote:
Driessen: aanklager gaat uitspraken Advocaat onderzoeken
Bij Eredivisie Live liet chef voetbal van De Telegraaf Valentijn Driessen weten dat PSV een nieuw onderzoek van de aanklager betaald voetbal wacht. De aanklager zal morgen de uitlatingen van Dick Advocaat van afgelopen vrijdag onderzoeken. De PSV coach zou met zijn uitlatingen de integriteit en onafhankelijk van de aanklager ter discussie hebben gesteld. De aanklager zal morgen een standpunt innemen over de zaak, zo stelt De Telegraaf.
Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 16 december 2012 @ 22:36:31
rubbereend
JUICHEN
zucht
DeLuna vindt me dik ;(
Op
3rdRock het volgende:
quote:
Te belachelijk voor woorden. En Valentijntje is er natuurlijk weer als eerste bij om het te melden.
quote:
En als hij hiervoor een straf krijgt dan is zijn punt gemaakt lijkt me.
Driessen ook weer zijn zin.
Laten we het maar bij 1

smiley houden:

.
Laten we eerlijk zijn:
''De Telegraaf is een Ajax krant, schrijft 3 pagina's mooi over Ajax, opleidingen dit dat"
Dick
Hoeveel krijgt Van Bommel eigenlijk betaald?
quote:
Iets onder de miljoen.
quote:
Op zondag 16 december 2012 22:34 schreef mrstylo het volgende:Driessen: aanklager gaat uitspraken Advocaat onderzoeken
Bij Eredivisie Live liet chef voetbal van De Telegraaf Valentijn Driessen weten dat PSV een nieuw onderzoek van de aanklager betaald voetbal wacht. De aanklager zal morgen de uitlatingen van Dick Advocaat van afgelopen vrijdag onderzoeken. De PSV coach zou met zijn uitlatingen de integriteit en onafhankelijk van de aanklager ter discussie hebben gesteld. De aanklager zal morgen een standpunt innemen over de zaak, zo stelt De Telegraaf.
De Telegraaf, wat een leuke krant is dat.
quote:
Veel te veel voor wat hij brengt. Hij zal zeker belangrijk zijn in de kleedkamer en ik hoop dat hij zijn trainerscarriere bij PSV begint. Ik hoop vooral dat hij daar volgend seizoen al mee begint. Tegen een beginnend trainersalaris.
Voetballend vind ik hem de laatste wedstrijden weinig toevoegen. Het lijkt wel of we zonder hem beter spelen, in ieder geval minder statisch. Het Italiaanse schaakvoetbal wat Bommel speelt kan in Nederland tegen veel tegenstanders niet.
1 of 2 goede passjes per wedstrijd zijn dat geld niet waard.
Lemming22
Rik Elfrink maakt ons kampioen
quote:
Sinouh: PSV heeft een mentaal probleem
17 december 2012
In een interview in het Algemeen Dagblad fileert Khalid Sinouh PSV. 'PSV heeft een mentaal probleem', stelt de keeper, vorig seizoen nog op de bank bij PSV. 'Het lijkt er sterk op dat een aantal spelers niet de intrinsieke motivatie heeft om elke keer opnieuw het beste uit zichzelf te halen. Dat zie je vooral in uitwedstrijden.'
Sinouh corrigeerde afgelopen seizoen als een van de weinigen diverse malen zijn selectiespelers en zou daarom hebben moeten vertrekken. 'Ik ben een winnaar. Het blijkt nu wel dat de problemen structureel zijn.' Sinouh heeft z'n revanche. 'Ik ben niet lekker weggegaan bij PSV, dat klopt. De manier waarop en het late tijdstip zaten me dwars. Maar ik heb nog warme gevoelens voor de club, hoop echt dat PSV kampioen wordt. Dat kan best, ook de concurrenten laten nog voldoende punten liggen.'
Hoewel het een open deur is, is het wel interessant om het eens te horen van iemand die het 'van binnen' mee heeft gemaakt.
De conclusie dat hij door zijn corrigerende gedrag moest vertrekken is natuurlijk wel weer om te janken.
Morgen weer bloed, zweet en tranen tegen amateurs.
Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 17 december 2012 @ 10:43:24
rubbereend
JUICHEN
quote:
wtf

fragment bekeken?
DeLuna vindt me dik ;(
Op
3rdRock het volgende:
Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 17 december 2012 @ 10:44:22
rubbereend
JUICHEN
quote:
Op maandag 17 december 2012 08:26 schreef Lemming22 het volgende:[..]
Hoewel het een open deur is, is het wel interessant om het eens te horen van iemand die het 'van binnen' mee heeft gemaakt.
De conclusie dat hij door zijn corrigerende gedrag moest vertrekken is natuurlijk wel weer om te janken.
Ik vind het nog steeds jammer dat hij weg is. Hij heeft misschien een grote mond maar wel een goede instelling. En prima als derde keeper
DeLuna vindt me dik ;(
Op
3rdRock het volgende:
Caland
FREEJANCEES
quote:
Op maandag 17 december 2012 08:04 schreef Hoppahoppa het volgende:[..]
Veel te veel voor wat hij brengt. Hij zal zeker belangrijk zijn in de kleedkamer en ik hoop dat hij zijn trainerscarriere bij PSV begint. Ik hoop vooral dat hij daar volgend seizoen al mee begint. Tegen een beginnend trainersalaris.
Voetballend vind ik hem de laatste wedstrijden weinig toevoegen. Het lijkt wel of we zonder hem beter spelen, in ieder geval minder statisch. Het Italiaanse schaakvoetbal wat Bommel speelt kan in Nederland tegen veel tegenstanders niet.
Van Bommel die het niet meer kan belopen? Dat had nou niemand zien aankomen...
VBL SC influencer
Left, right, behind
RubenSosa
quote:
Op maandag 17 december 2012 08:04 schreef Hoppahoppa het volgende:[..]
Alleen tegen ajax speelde hij onder de maat (of het nou met die blessure te maken heeft of door die duw van de jong, maakt ff niet uit, hij speelde niet goed). De rest van de wedstrijden dat hij meedeed was hij gewoon goed en belangrijk. Hij staat niet voor niks zo hoog in de ranking bij vi.
Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 17 december 2012 @ 11:29:08
rubbereend
JUICHEN
quote:
Op maandag 17 december 2012 11:18 schreef RubenSosa het volgende:[..]
Alleen tegen ajax speelde hij onder de maat (of het nou met die blessure te maken heeft of door die duw van de jong, maakt ff niet uit, hij speelde niet goed). De rest van de wedstrijden dat hij meedeed was hij gewoon goed en belangrijk. Hij staat niet voor niks zo hoog in de ranking bij vi.
och het is allemaal zo opportuun.Toen PSV als een klok draaide kwam het door Van Bommel. Hij zorgde voor meer evenwicht, en het was toch zo goed dat hij zich na het EK herpakt had. En nu we een paar wedstrijden het laten liggen. Ajax en NEC, kan Bommel het allemaal niet meer aan.
DeLuna vindt me dik ;(
Op
3rdRock het volgende:
Bommel was alleen tegen Ajax matig inderdaad en dat is te wijten aan de blessure denk ik. Toen heeft Dick gewoon te veel niet fitte spelers opgesteld.
Ach, in de laatste 12 wedstrijden hebben we 5 punten onnodig laten liggen (Vitesse thuis, NEC uit). Dat je van Ajax verlies in de Arena kan gebeuren, dat is geen ramp.
Met 28 punten uit 12 wedstrijden is het gewoon een prima resultaat denk ik. Nu weer een overwinningsreeksje starten en op naar het kampioenschap.
Al die paniek ineens
quote:
Op maandag 17 december 2012 12:42 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:Bommel was alleen tegen Ajax matig inderdaad en dat is te wijten aan de blessure denk ik. Toen heeft Dick gewoon te veel niet fitte spelers opgesteld.
Ach, in de laatste 12 wedstrijden hebben we 5 punten onnodig laten liggen (Vitesse thuis, NEC uit). Dat je van Ajax verlies in de Arena kan gebeuren, dat is geen ramp.
Met 28 punten uit 12 wedstrijden is het gewoon een prima resultaat denk ik. Nu weer een overwinningsreeksje starten en op naar het kampioenschap.
Al die paniek ineens

Ik vond Bommel tegen NEC ook niets toevoegen.
quote:
Ach, Huntelaar heeft als speler van Ajax ook een keer een onderzoek aan zijn broek gehad vanwege commentaar. Dus wat dat betreft heeft dit niets met PSV te maken.
Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 17 december 2012 @ 13:01:23
rubbereend
JUICHEN
quote:
Op maandag 17 december 2012 12:53 schreef Chase_Utley het volgende:[..]
Ach, Huntelaar heeft als speler van Ajax ook een keer een onderzoek aan zijn broek gehad vanwege commentaar. Dus wat dat betreft heeft dit niets met PSV te maken.
ook dat was belachelijk
DeLuna vindt me dik ;(
Op
3rdRock het volgende:
quote:
Eens. Maar goed, Zeist kan natuurlijk niet goed tegen kritiek. Al vind ik ook wel dat Advocaat zich de laatste tijd weer veel te goed laat kennen.
quote:
Op maandag 17 december 2012 08:26 schreef Lemming22 het volgende:[..]
Daarvoor was v Bommel toch aangetrokken? Om deze jonge jongens mentaal te ondersteunen en een schop onder de kont te geven. Blijkbaar werkt een trainer als Advocaat met zijn no nonsense aanpak ook averechts. Er is gewoon helemaal niks veranderd ten opzichte van vorig seizoen.
Deze jongens vinden rappen, shoppen, naar de kapper gaan en twitteren belangrijker dan met voetbal bezig zijn.
Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 17 december 2012 @ 13:09:02
rubbereend
JUICHEN
quote:
Op maandag 17 december 2012 13:07 schreef Scarface88 het volgende:[..]
Daarvoor was v Bommel toch aangetrokken? Om deze jonge jongens mentaal te ondersteunen en een schop onder de kont te geven. Blijkbaar werkt een trainer als Advocaat met zijn no nonsense aanpak ook averechts. Er is gewoon helemaal niks veranderd ten opzichte van vorig seizoen.
nou ie is wel wat veranderd natuurlijk. Qua doelsaldo staan we er eens tuk beter voor.
DeLuna vindt me dik ;(
Op
3rdRock het volgende:
Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 17 december 2012 @ 13:10:09
rubbereend
JUICHEN
quote:
het ging ook daarna mis, net als het jaar ervoor en net als het jaar ervoor
DeLuna vindt me dik ;(
Op
3rdRock het volgende:
quote:
Daar word je doorgaans geen kampioen mee (2007 uitgezonderd). Het is al 4 jaar lang hetzelfde, onnodig punten laten liggen tegen de kleine ploegen. En blijkbaar krijgt ook een ervaren man als Advocaat dat er niet uit.
quote:
En met deze selectie kan het zelfs onder Advocaat ook gewoon weer mis gaan.
Caland
FREEJANCEES
quote:
En net als dit jaar.
VBL SC influencer
Left, right, behind
quote:
Op maandag 17 december 2012 13:10 schreef Scarface88 het volgende:[..]
Daar word je doorgaans geen kampioen mee (2007 uitgezonderd). Het is al 4 jaar lang hetzelfde, onnodig punten laten liggen tegen de kleine ploegen. En blijkbaar krijgt ook een ervaren man als Advocaat dat er niet uit.
Dat gebeurt bij elke Nederlandse topclub...
Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 17 december 2012 @ 13:13:09
rubbereend
JUICHEN
quote:
DeLuna vindt me dik ;(
Op
3rdRock het volgende:
quote:
De charme van de Eredivisie zullen we dan maar zeggen.
Maar nogmaals,
quote:
Voorheen had je ook kliekjes binnen PSV, de Marokkanen, de Brazilianen, de Nederlanders en oostblokkers. Nu heb je dat rap/hip-hop/blingbling kliekje. Geen team maar een stel materialistisch kapitalistisch ingestelde overbetaalde wannabe patsers.
quote:
Ik zie liever een wedstrijd zoals gisteren Feyenoord - ADO wat er vol op gaat met mannelijk voetbal en rode kaarten. Dat is voetbal
Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 17 december 2012 @ 13:21:38
rubbereend
JUICHEN
quote:
Op maandag 17 december 2012 13:19 schreef Scarface88 het volgende:[..]
Ik zie liever een wedstrijd zoals gisteren Feyenoord - ADO wat er vol op gaat met mannelijk voetbal en rode kaarten. Dat is voetbal

een scheidsrechter die scheel is
DeLuna vindt me dik ;(
Op
3rdRock het volgende:
quote:
Je bent nu wel leuk cynisch, maar instelling (of welke term je er ook maar aan wilt geven) is wel degelijk van belang. PSV heeft al genoeg laten zien ontzettend goed te kunnen voetballen, maar vaak komt het er ook totaal niet uit. Dat kan je een vorm van instelling noemen. Dat ze niet door kunnen drukken als het wat moeilijker wordt.
Feyenoord die thuis altijd extra gemotiveerd speelt, kan je een vorm van instelling noemen.
Ajax die het ene moment ontzttend fel PSV van de mat speelt en de week ervoor of erna tegen een degradatiekandidaat nauwelijks iets klaarspeelt, kun je ook een vorm van instelling noemen.
quote:
Incapabele arbitrage is uiteraard ook onderdeel van de Eredivisie. Twente had ook weer al het geluk van de wereld door te winnen dankzij een buitenspelgoal
Caland
FREEJANCEES
quote:
Op maandag 17 december 2012 13:25 schreef vivelafete het volgende:[..]
Je bent nu wel leuk cynisch, maar instelling (of welke term je er ook maar aan wilt geven) is wel degelijk van belang. PSV heeft al genoeg laten zien ontzettend goed te kunnen voetballen, maar vaak komt het er ook totaal niet uit. Dat kan je een vorm van instelling noemen. Dat ze niet door kunnen drukken als het wat moeilijker wordt.
Feyenoord die thuis altijd extra gemotiveerd speelt, kan je een vorm van instelling noemen.
Ajax die het ene moment ontzttend fel PSV van de mat speelt en de week ervoor of erna tegen een degradatiekandidaat nauwelijks iets klaarspeelt, kun je ook een vorm van instelling noemen.
Kwaliteit. Of een gebrek daar aan.
VBL SC influencer
Left, right, behind
quote:
Vind ik ook. Hij is de laatste tijd veel te veel bezig met zaken die er niet toe doen/of waar je toch geen positieve invloed op hebt.
Vond dat hij dat in het begin beter deed, door geen maling te hebben aan wat andere van je club vinden, harde woorden spreken, maar niet op een zeikerige manier.
Verder vind ik dat hij ook wel iets sneller aanpassingen mag maken. Zoals afgelopen zaterdag was het duidelijk dat het niet goed liep probeer dan gewoon eens wat te veranderen.
Tegen Ajax vond ik dat Advocaat helemaal de verkeerde tactiek heeft bedacht, dat vond ik ook erg tegenvallen.
Verder vind ik het altijd nog een verademing om Dickie te zien in plaats van Rutten. Wat was dat een treurige tijd zeg!
quote:
Onzin, er speelt veel meer dan alleen kwaliteit. De voorbeelden die ik al noem zijn niet alleen een exponent van kwaliteit. Evenmin dat het enkel door instelling/mentaliteit komt.
Het is een samenhangend geheel van allerlei componenten, iets wat bij PSV momenteel ontzttend wisselvallig is. Bij andere ploegen is het overigens niet veel anders.
quote:
Waarom Lens dumpen? Een van de beste spelers van PSV maar word helaas niet goed gebruikt.
Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 17 december 2012 @ 13:58:37
rubbereend
JUICHEN
quote:
standaard verhaal, Lens heeft zowat overal gestaan maar steeds hoor je "hij staat verkeerd" Bovendien wil Lensie heel graag weg in de zomer.
DeLuna vindt me dik ;(
Op
3rdRock het volgende:
quote:
Op maandag 17 december 2012 13:58 schreef rubbereend het volgende:[..]
standaard verhaal, Lens heeft zowat overal gestaan maar steeds hoor je "hij staat verkeerd" Bovendien wil Lensie heel graag weg in de zomer.
Lens is een spits die met zijn gezicht naar het doel moet voetballen en gebruik moet maken van zijn kracht en snelheid.
Helaas geloven wij in Nederland niet zo in een systeem waar de spits in de diepte word bediend en daardoor kan Lens zijn stempel niet drukken.
Ik ben er van overtuigd dat als hij weggaat en hij gaat naar een middenmotor in de PL of de Serie A hij enorm goed uit de verf zal komen.
quote:
De laatste keer dat hij zo stond stond hij ook gelijk 35 keer buitenspel.
quote:
Op maandag 17 december 2012 14:01 schreef PKRChamp het volgende:Ik ben er van overtuigd dat als hij weggaat en hij gaat naar een middenmotor in de PL of de Serie A hij enorm goed uit de verf zal komen.
Ik niet, denk dat er niet veel meer voor hem in zit, al gun ik het hem absoluut. Ik vind dat hij zich afgelopen jaren altijd zeer correct heeft opgesteld, hij is altijd met respect blijven praten over eerdere situaties, ook wanneer hij best wel eens reden en kans had om een trapje na te geven. Hoop dat hij bij een mooie club terecht komt. Is hij eigenlijk einde contract?
BREKEND:quote:
Kans op basisplaats Depay
Memphis Depay kan in de bekerwedstrijd tegen Rijnsburgse Boys rekenen op een basisplaats bij PSV. Trainer Dick Advocaat ziet het bekerduel als een mooie gelegenheid om jeugdige talenten een kans te geven.
Jeremain Lens krijgt naar alle waarschijnlijkheid rust. Ook kan Advocaat tegen Rijnsburgse Boys geen beroep doen op de geblesseerden Dries Mertens, Jetro Willems en de al langer uitgeschakelde Ola Toivonen. Ook de geschorste Marcelo ontbreekt.
Afhaalchinees
Geen Chinees
Hopelijk Erik Pieters
ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
quote:
Op maandag 17 december 2012 15:26 schreef j0rdiiii het volgende:te:
Kans op basisplaats Depay
Memphis Depay kan in de bekerwedstrijd tegen Rijnsburgse Boys rekenen op een basisplaats bij PSV. Trainer Dick Advocaat ziet het bekerduel als een mooie gelegenheid om jeugdige talenten een kans te geven.
Jeremain Lens krijgt naar alle waarschijnlijkheid rust. Ook kan Advocaat tegen Rijnsburgse Boys geen beroep doen op de geblesseerden Dries Mertens, Jetro Willems
Hmm is dat niet een beetje te vroeg voor Depay?
GVD MARCELO ER NIET BIJ TEGEN REISBURGSE BOYS MAN WTF 111!1!
U MAD?
quote:
ZIJN WE WEER GENAAIDDDD DOOR KNVB
GotenSSJ
eilander 4-life
quote:
Nou, dan kunnen we net zo goed niet gaan. Godverdomme man.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 17 december 2012 @ 17:10:39
rubbereend
JUICHEN
quote:
Die is er ook niet bij
PSV wil Bertrams oor 4 jaar bij laten teken en hij zou dan dezelfde route als Zoet moeten gaan volgen -> verhuur dus. Misschien wil RKC hem wel

wel zo makkelijk
DeLuna vindt me dik ;(
Op
3rdRock het volgende:
quote:
We hebben verloren.
quote:
Op maandag 17 december 2012 17:10 schreef rubbereend het volgende:[..]
Die is er ook niet bij
PSV wil Bertrams oor 4 jaar bij laten teken en hij zou dan dezelfde route als Zoet moeten gaan volgen -> verhuur dus. Misschien wil RKC hem wel

wel zo makkelijk
En als PSV tegen RKC moet dan houdt Bertrams alle ballen tegen
quote:
Maakt niet uit. Zoet houdt ze dan ook allemaal tegen

Puntje is zat joh
Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 17 december 2012 @ 17:39:24
rubbereend
JUICHEN
Ik zou het oprecht heel tof vinden als we een keeper uit eigen jeugd hebben volgend jaar. Nog toffer dan welke andere positie voor mijn gevoel
DeLuna vindt me dik ;(
Op
3rdRock het volgende:
Zou inderdaad lekker zijn.
Volgend jaar moeten eigenlijk Zoet en Depay rijp zijn voor de basis naar mijn idee. Jaar erna Locadia erbij.
quote:
Manolev een van de genomineerden voor titel Bulgaars voetballer van 2012
Stanislav Manolev behoort tot de tien genomineerden voor de titel van Bulgaars voetballer van 2012. De PSV'er speelde een hoofdrol in enkele interlands. Hij wordt echter niet als een van de favorieten gezien. Daarvoor worden Stiliyan Petrov (Aston Villa, vecht tegen leukemie) en Dimitar Berbatov (Fulham) genoemd. Andere genomineerden zijn Vladimir Gadzhev (Levski Sofia), Ivan Ivanov (Partizan Belgrado), Nikolay Mihaylov (FC Twente), Emil Gargorov (Ludogorets Razgrad), Ivelin Popov (Rubin), Svetoslav Dyakov (Ludogorets Razgrad) en Georgi Milanov (Litex Lovech).
Marktwaarde stijgt weer met een paar miljoen zo
quote:
Precies, en met één a twee jeugdspelers die per jaar aansluiten doe je het gewoon goed.
Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 17 december 2012 @ 19:55:44
rubbereend
JUICHEN
quote:
mocht Toivonen al redelijk kort na de winterstop fit geraken zal Van Ooijen of Ritzmaier ook wel in aanmerking voor verhuur. Zou niet slecht zijn. En misschien is het voor de talenten voor achterin die niet aan de bak komen ook goed om te verhuren. Misschien via Eindhoven.
DeLuna vindt me dik ;(
Op
3rdRock het volgende:
Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 17 december 2012 @ 20:03:31
rubbereend
JUICHEN
quote:
wekelijks spelen op een hoger niveau dan de A?
DeLuna vindt me dik ;(
Op
3rdRock het volgende:
aight1
aight2
quote:
Nummer laatst van de Jupiler League + intens slecht draaiend team, niveau ligt daar echt niet veel hoger
I can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.
Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 17 december 2012 @ 20:09:06
rubbereend
JUICHEN
quote:
geen respect
DeLuna vindt me dik ;(
Op
3rdRock het volgende:
quote:
Jong PSV-Jong FC Twente is na 71 minuten en tussenstand 1-0 (tijdelijk) stilgelegd in verband met een blessure bij de arbiter.
Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 17 december 2012 @ 20:11:00
rubbereend
JUICHEN
en nu allemaal
DeLuna vindt me dik ;(
Op
3rdRock het volgende:
quote:
Gazzetta: Napoli denkt aan Pieters
Regelmatig duiken de namen van onder andere Strootman en Mertens op in de geruchtencircuits. Af en toe duikt er ook een verrassende naam op. Zo ook vandaag. Gazzetta dello Sport meldt vandaag opvallend genoeg dat Erik Pieters in beeld is bij Napoli. De Italiaanse club vreest voor een maandenlange schorsing voor Cannavaro en Grava wegens hun vermeende rol in een poging tot fraude.
Napoli zou nu Mehdi Benatia (Udinese) en Pieters in beeld hebben voor de positie van de meest linksbenige speler in een 3 mans verdediging. Het nadeel van Benatia is dat hij in januari en februari zal ontbreken door deelname aan de Africa Cup. Pieters heeft uiteraard als probleem dat die een jaar niet in actie is gekomen.
Jeeses kristus
quote:
Nee, dat jij het zo interpreteert is wat anders.
quote:
Lag er wel dik op hoor
quote:
Njah, hij bedoelde het niet negatief iniedergeval. Als Feyenoord zijnde zou het natuurlijk niet tof zijn nee. Hersenkronkeltje van Derksen, niet van PSV.
lapo