quote:Op zondag 16 december 2012 16:24 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ja. Misschien behalve van Vitesse.
quote:
Ach. Gelijkspel Feyenoord tegen de nummer 9. Is toch beter dan gelijkspelen tegen de nummer 7. Oh nee, wacht....quote:Op zondag 16 december 2012 16:35 schreef RubenSosa het volgende:
Nog even genieten jongens van de rust. HMF zal snel weer thuis zijn van het voetbal en achter zijn computer kruipen. Gelukkig heeft hij geen mobiel internet. de pauper.
Alsof ze Van Bommel op de bank gaan zetten...quote:Op zondag 16 december 2012 16:33 schreef Stevenzenl het volgende:
Bagger PSV. De wedstrijden zonder Mark van Bommel zijn ook beter dan met hem. Is een middenveld met Strootman en Hutchinson niet gewoon sterker dan met MvB?
Zou sowieso raar zijn als hij hier zou komen na die wanprestatie van Feyenoord.quote:Op zondag 16 december 2012 16:35 schreef RubenSosa het volgende:
Nog even genieten jongens van de rust. HMF zal snel weer thuis zijn van het voetbal en achter zijn computer kruipen. Gelukkig heeft hij geen mobiel internet. de pauper.
Komt uiteraard door Bossenquote:Op zondag 16 december 2012 16:55 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Zou sowieso raar zijn als hij hier zou komen na die wanprestatie van Feyenoord.
Clasie hoor je tegenwoordig ook niks meer van, speelt die knakker?quote:Op zondag 16 december 2012 16:56 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Komt uiteraard door Bossen![]()
Zag wel de oh zo geweldige clasie door zijn benen getikt worden ergens in de 80ste minuut
Schijnbaarquote:Op zondag 16 december 2012 16:57 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Clasie hoor je tegenwoordig ook niks meer van, speelt die knakker?
Jammer genoeg is hij Feyenoord supporter en verziekt hij daar ook alles.quote:Op zondag 16 december 2012 16:35 schreef RubenSosa het volgende:
Beter dan Strootman dit dat alles.quote:Op zondag 16 december 2012 16:57 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Clasie hoor je tegenwoordig ook niks meer van, speelt die knakker?
Ik heb wel mobiel internet hoor. Maar een supporter van een topclub als Feyenoord zit in het stadion gefocust naar zijn club te kijken en is dan niet bezig met een subtobber als PSV.quote:Op zondag 16 december 2012 16:35 schreef RubenSosa het volgende:
quote:Op zondag 16 december 2012 16:47 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Ach. Gelijkspel Feyenoord tegen de nummer 9. Is toch beter dan gelijkspelen tegen de nummer 7. Oh nee, wacht....
Edit:. Kut ze hebben wel gewonnen.... dan zullen we het wel horen ja.
Geen slecht woord over strootbaas/strootgod in dit PSVtopic.quote:Op zondag 16 december 2012 17:01 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Beter dan Strootman dit dat alles.![]()
quote:Op zondag 16 december 2012 16:55 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Zou sowieso raar zijn als hij hier zou komen na die wanprestatie van Feyenoord.
PSV 1 en feyenoord 4 en misschien wel 5?quote:Op zondag 16 december 2012 17:02 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik heb wel mobiel internet hoor. Maar een supporter van een topclub als Feyenoord zit in het stadion gefocust naar zijn club te kijken en is dan niet bezig met een subtobber als PSV..
Einde van de rit vriend.quote:Op zondag 16 december 2012 17:04 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
PSV 1 en feyenoord 4 en misschien wel 5?
clownquote:Op zondag 16 december 2012 17:03 schreef Helpmefok het volgende:
[..]Jij bent zo grappig
einz?!?1122.
Feyenoord 3 penalties onthouden, onterecht rood en TOCH gewonnen. Zo word je dus kampioen jongens, letten jullie even op?![]()
![]()
Feyenoord Rotterdam 2012/2013 Kampioen van Nederland
![]()
![]()
quote:Op zondag 16 december 2012 17:02 schreef Helpmefok het volgende:
Maar een supporter van een topclub als Feyenoord zit in het stadion gefocust naar zijn club te kijken en is dan niet bezig met een subtobber als PSV..
En dat zegt je glazen bol zeker??quote:Op zondag 16 december 2012 17:04 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Einde van de rit vriend.. Wij krijgen alle top (+PSV) nog thuis op Ajax na. Daar pakken we volle punten. Boem, kampioen.
Kijk het nou maar aan. Ik krijg altijd gelijk. Zo geweldig ben ik nou eenmaal. Nu ben ik hier weer weg, voor jullie denken dat ik "troll". Realiseer je wel: jullie lulden hier EERST over mij. Dat lokt reacties uit, die heb je nu dus aan jezelf te danken.quote:Op zondag 16 december 2012 17:06 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
En dat zegt je glazen bol zeker??
TR gemaakt.quote:Op zondag 16 december 2012 17:07 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Kijk het nou maar aan. Ik krijg altijd gelijk. Zo geweldig ben ik nou eenmaal. Nu ben ik hier weer weg, voor jullie denken dat ik "troll". Realiseer je wel: jullie lulden hier EERST over mij. Dat lokt reacties uit, die heb je nu dus aan jezelf te danken.
Moeten die HMF-geile users eens Hun smoel over me houden hier, ik kom immers ook niet in andere subtobtopics...quote:Op zondag 16 december 2012 18:25 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Het gaat wel opeens veel over die havenslaven. Misschien ideetje om in het FT daarop te gaan geilen?
Bedankt. Doei.
quote:Op zondag 16 december 2012 18:35 schreef Doublepain het volgende:
Ik vraag het weer:
Hoe zit het met die nieuwe shirtjes?
Ze geven hints weg in de PSV flits ed.quote:Op zondag 16 december 2012 18:35 schreef Doublepain het volgende:
Ik vraag het weer:
Hoe zit het met die nieuwe shirtjes?
Dat ie gaat komen is bekend, maar hoe die eruit gaat zien.. Das de vraagquote:Op zondag 16 december 2012 18:37 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Ze geven hints weg in de PSV flits ed.
Dat weet ik niet. Heb gehoord dat ze het oude logo gaan gebruiken(quote:Op zondag 16 december 2012 18:37 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dus Logo gaat niet helemaal goud worden?
Ik wil een goude logo
ah dat mag ook, maar goud is ook mooiquote:Op zondag 16 december 2012 18:38 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Dat weet ik niet. Heb gehoord dat ze het oude logo gaan gebruiken(![]()
![]()
![]()
). Maar of dat is weet ik niet.
Misschien maken ze m wel goud, zal wel ziek zijn jaquote:Op zondag 16 december 2012 18:38 schreef Doublepain het volgende:
[..]
ah dat mag ook, maar goud is ook mooi
Goud
Alternatief pakie, goud met wit en ik ben verkochtquote:Op zondag 16 december 2012 18:39 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Misschien maken ze m wel goud, zou wel ziek zijn ja
Niks mis mee voor in de woonwagen inderdaad.quote:Op zondag 16 december 2012 18:40 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Alternatief pakie, goud met wit en ik ben verkocht
witte shirt is één van de minste uitshirts van de laatste decenniaquote:Op zondag 16 december 2012 18:40 schreef Doublepain het volgende:
[..]
quote:Op zondag 16 december 2012 18:41 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Niks mis mee voor in de woonwagen inderdaad.
Alternatief shirt, net als in 07??quote:Op zondag 16 december 2012 18:42 schreef rubbereend het volgende:
[..]
witte shirt is één van de minste uitshirts van de laatste decennia
quote:Op zondag 16 december 2012 18:41 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Niks mis mee voor in de woonwagen inderdaad.
quote:Op zondag 16 december 2012 18:40 schreef Doublepain het volgende:
[..]
brrrrrrquote:
Zat maar wat rond te zoeken. Maar we zullen het binnen 2/3 weekies weten iigquote:Op zondag 16 december 2012 18:51 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Neuh, doe dan gewoon met strepen
Serieus vet dit. Maar het wit moet dan rood. Of roodwit geblokt.....quote:
Ik zei volgens mij dat hij het verschil zou maken. Dat scheelde weinig....quote:Op zondag 16 december 2012 18:58 schreef mrstylo het volgende:
Zanking heeft een 6 gekregen van Thijs, dus geen bier voor Hoppapopa.
Kloptquote:Op zondag 16 december 2012 19:08 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Zal toch geen nieuw thuisshirt komen dit seizoen?
Het is tenslotte thuisshirt 2012-2013
Nieuw uitshirt blijkbaar wel m.i.v. 2013 en dan volgend jaar ook een 100-jaar-thuisshirt
Blauw met goud zoals op die afbeeling is wel een mooie combi, hopelijk presenteren ze m snel.
kraagjequote:Op zondag 16 december 2012 19:09 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[ afbeelding ]
Deze vind ik dan weer wel heel bruut
Normaal gesproken hou ik niet van die kraagjes op shirtjes. Maar hou wel van retro zo nu en danquote:Op zondag 16 december 2012 19:10 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
kraagje
[ afbeelding ]
Blijft de mooiste.
Ik vind dat saaie vlaggetje eigenlijk maar helemaal niks.quote:Op zondag 16 december 2012 19:11 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Oude logo hoeft van mij niet zo nodig. Heb daar helemaal niks mee en vind het bovendien maar een lelijk ding.
Nee lijkt teveel op rodaquote:Op zondag 16 december 2012 19:18 schreef BlaZ het volgende:
Deze dan
[ http://img244.imageshack.us/img244/8513/psv2wb9.png (copy/paste deze link) ]
Misschien met meer gouden strepen dan.quote:
Gast, de wereld IS plat.quote:Op zondag 16 december 2012 13:17 schreef Helpmefok het volgende:
Dat bewijst al genoeg: jullie zijn het gewoon met mensen oneens omdat je het oneens wil zijn. Als ik zeg dat de wereld rond is, zeggen jullie dat hij plat is puur om iemand tegen te kunnen spreken.
quote:Driessen: aanklager gaat uitspraken Advocaat onderzoeken
Bij Eredivisie Live liet chef voetbal van De Telegraaf Valentijn Driessen weten dat PSV een nieuw onderzoek van de aanklager betaald voetbal wacht. De aanklager zal morgen de uitlatingen van Dick Advocaat van afgelopen vrijdag onderzoeken. De PSV coach zou met zijn uitlatingen de integriteit en onafhankelijk van de aanklager ter discussie hebben gesteld. De aanklager zal morgen een standpunt innemen over de zaak, zo stelt De Telegraaf.
Te belachelijk voor woorden. En Valentijntje is er natuurlijk weer als eerste bij om het te melden.quote:
En als hij hiervoor een straf krijgt dan is zijn punt gemaakt lijkt me.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |