Nee, verwoorde het verkeerd, bedoelde ook buiten topwedstrijden.quote:
Tegen Ajax was het dramatisch. Zakte hij volledig door het ijs en dat is zeker niet de eerste keer.quote:Op zondag 16 december 2012 15:34 schreef tompsv18 het volgende:
Tegen Twente en Feyenoord was hij de beste van het veld.
Het is al jaren zo dat op de beslissende momenten PSV faalt. Dat heeft veel te maken met het ontbreken van de mentale weerbaarheid. Zowel in aanvallend als verdedigend opzicht.quote:Op zondag 16 december 2012 15:35 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Complementaire kwaliteiten ben ik met je eens. Die mentale weerbaarheid niet. Soms zit er gewoon niet meer in. Wanneer je dan geen fatsoenlijke verdediging hebt die een stormende, alles of niets-spelende tegenstander kan tegenhouden, laat je vaak punten liggen.
PSV kan feitelijk een tegenstander al seizoenen lang alleen maar tegenhouden door te blijven aanvallen. Controleren of verdedigen kunnen ze niet.
PSVLeon stop eens met hem te tweeten.twitter:thijsslegers twitterde op zondag 16-12-2012 om 15:09:25Mensen kap ajb met #gomes tweets. #psv heeft met #zoet en #tyton twee keepers voor jaaaaaren onder contract. Bertrams komt daar nog bij reageer retweet
Helaas voor jou is Ajax niet de enige topwedstrijd in een seizoenquote:Op zondag 16 december 2012 15:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, verwoorde het verkeerd, bedoelde ook buiten topwedstrijden.
[..]
Tegen Ajax was het dramatisch. Zakte hij volledig door het ijs en dat is zeker niet de eerste keer.
Maar idd, tegen Twente speelde hij wel goed.
Of het is simpelweg een gebrek aan kwaliteit. Te weinig aankopen die echt doorgroeien naar een hoger niveau.quote:Op zondag 16 december 2012 15:36 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Het is al jaren zo dat op de beslissende momenten PSV faalt. Dat heeft veel te maken met het ontbreken van de mentale weerbaarheid.
Alleen maar de grootste.quote:Op zondag 16 december 2012 15:37 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Helaas voor jou is Ajax niet de enige topwedstrijd in een seizoen
Ik vind het kwalitatief ook niet helemaal super. Niet in verhouding wat je er voor betaald hebt. Maar goed, volgens vele is PSV kwalitatief het beste elftal.quote:Op zondag 16 december 2012 15:37 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Of het is simpelweg een gebrek aan kwaliteit. Te weinig aankopen die echt doorgroeien naar een hoger niveau.
De JC schaal levert geen kampioenschap op, dus die wedstrijd zegt mij vrij weinig. Maar als jij er blij mee bent, prima toch.quote:Op zondag 16 december 2012 15:40 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Tijdens de JC-schaal was hij ook gewoon goed, net als vorig seizoen in het thuisduel.
Hij heeft het over wedstrijden tegen Ajax en dat was er ook een.quote:Op zondag 16 december 2012 15:41 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
De JC schaal levert geen kampioenschap op, dus die wedstrijd zegt mij vrij weinig. Maar als jij er blij mee bent, prima toch.
JC-schaal was een oefenwedstrijdje voor ons, stelde niet zo veel voor. Dacht dat we dat nu wel duidelijk hadden gemaakt.quote:Op zondag 16 december 2012 15:40 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Tijdens de JC-schaal was hij ook gewoon goed, net als vorig seizoen in het thuisduel.
Flikker eens gauw opquote:Op zondag 16 december 2012 15:41 schreef mrstylo het volgende:
Kunnen we Wijnaldum niet ruilen voor Labyad bij Sporting?
Omdat jullie verloren. Als je had gewonnen was het natuurlijk geweldig.quote:Op zondag 16 december 2012 15:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
JC-schaal was een oefenwedstrijdje voor ons, stelde niet zo veel voor. Dacht dat we dat nu wel duidelijk hadden gemaakt.
Eerst 12 wedstrijden waren ook om warm te draaien zeker?quote:Op zondag 16 december 2012 15:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
JC-schaal was een oefenwedstrijdje voor ons, stelde niet zo veel voor. Dacht dat we dat nu wel duidelijk hadden gemaakt.
JC schaal telt niet, dat is puur een vriendschappelijke wedstrijd.quote:Op zondag 16 december 2012 15:40 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ow zo. Van mij mag Strootman nog 3 keer als bekerwinnaar de JC schaal tegen Ajax winnen. Zolang hij in de competitie weer niet thuis geeft heb ik daar geen problemen mee.quote:Op zondag 16 december 2012 15:42 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Hij heeft het over wedstrijden tegen Ajax en dat was er ook een.
oefenwedstrijd klinkt beter dan vriendschappelijkquote:Op zondag 16 december 2012 15:44 schreef BlaZ het volgende:
[..]
JC schaal telt niet, dat is puur een vriendschappelijke wedstrijd.
Nee. Goedkoop en makkelijk dit.quote:Op zondag 16 december 2012 15:43 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Omdat jullie verloren. Als je had gewonnen was het natuurlijk geweldig.
Ik snap niet wat je bedoelt.quote:Op zondag 16 december 2012 15:43 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Eerst 12 wedstrijden waren ook om warm te draaien zeker?
Nou neequote:Op zondag 16 december 2012 15:43 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Omdat jullie verloren. Als je had gewonnen was het natuurlijk geweldig.
Dan zie je hoe hopeloos ik ben met Wijnaldum.quote:Op zondag 16 december 2012 15:43 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Flikker eens gauw opdie hoeft niet meer terug te komen. Wijnaldum gewoon lekker verkopen alles boven 3.5 miljoen moet je pakken.
Onze team kostte totaal 30miljoen.quote:Op zondag 16 december 2012 15:43 schreef rubbereend het volgende:
Ik krijg een beetje het gevoel dat we 8e staan als ik het topic zo lees en dat de concurrenten het vele malen beter doen dan wij
boeiend wat een team kost. Tel je trouwens bij Ajax wat de jeugdopleiding kost?quote:Op zondag 16 december 2012 15:45 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dan zie je hoe hopeloos ik ben met Wijnaldum.
[..]
Onze team kostte totaal 30miljoen.
Die van Ajax 10 miljoen.
Die van Feyenoord ook 10 miljoen.
Die van Vitesse 20 miljoen.
Je moet kijken naar de hele begroting, niet alleen naar het 1e elftal en de jeugdopleiding. En dan nog... Het gaat erom wie de meeste punten pakt, niet wie de minste centen spendeert.quote:Op zondag 16 december 2012 15:46 schreef rubbereend het volgende:
[..]
boeiend wat een team kost. Tel je trouwens bij Ajax wat de jeugdopleiding kost?
Nee maar verwachting patroon is dan wel wat anders.quote:Op zondag 16 december 2012 15:46 schreef rubbereend het volgende:
[..]
boeiend wat een team kost. Tel je trouwens bij Ajax wat de jeugdopleiding kost?
verwachtingspatroon heeft met veel meer te maken dan alleen het geld dat je uitgeeft.quote:Op zondag 16 december 2012 15:47 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Nee maar verwachting patroon is dan wel wat anders.
6.5miljoen kost hun jeugdopleiding, dus ook uiteindelijk goedkoper.
Onze / Die?quote:Op zondag 16 december 2012 15:45 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dan zie je hoe hopeloos ik ben met Wijnaldum.
[..]
Onze team kostte totaal 30miljoen.
Die van Ajax 10 miljoen.
Die van Feyenoord ook 10 miljoen.
Die van Vitesse 20 miljoen.
Naar mijn mening is dat gewoon een gebrek aan verdedigende en controlerende kwaliteiten die al jaren afwezig zijn bij PSV. En een zwakte bij Rutten voor een flink deel, die niet snapte dat PSV niet kon controleren en dus altijd niet alleen op de aanval moest spelen in termen van opstelling, maar ook moest blijven drukken. Dat is nog een reden om Lens op te stellen. Die bleef gewoon gaan. Een keer zelfs tegen de instructies van Rutten in, omdat die tegen Feyenoord weer wilde controleren terwijl PSV op dat moment nog kampioen kon worden.quote:Op zondag 16 december 2012 15:36 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Het is al jaren zo dat op de beslissende momenten PSV faalt. Dat heeft veel te maken met het ontbreken van de mentale weerbaarheid. Zowel in aanvallend als verdedigend opzicht.
Dat klopt ja.quote:Op zondag 16 december 2012 15:50 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Op de 5e plek sta je niet voor je plezier als topclub.
Gaat ook niet zomaar beter worden. De spelers die ze verkopen zullen voor jaren lang slechts voor een deel de kas van Feyenoord spekken.quote:Op zondag 16 december 2012 15:50 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Op de 5e plek sta je niet voor je plezier als topclub.
Dat je verlies partijen of slechte wedstrijden niet moet willen vermommen als oefenwedstrijdjes, wat hij al zei .. als je die gewonnen had kwamen 'jullie' hier trollen dat een jeugd elftal van Ajax ons (weer) van de mat speelde.quote:Op zondag 16 december 2012 15:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat klopt ja.
Het punt wat je probeert te maken?
De Boer heeft dat duidelijk van te voren gezegd, snap niet dat het nu opeens ligt aan het feit dat we verloren hebben. Raar zeg.quote:Op zondag 16 december 2012 15:52 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat je verlies partijen of slechte wedstrijden niet moet willen vermommen als oefenwedstrijdjes, wat hij al zei .. als je die gewonnen had kwamen 'jullie' hier trollen dat een jeugd elftal van Ajax ons (weer) van de mat speelde.
Ik persoonlijk niet. De JCS kan mij serieus echt gestolen worden, ook al zou Ajax hem 5 x achter elkaar winnen.quote:Op zondag 16 december 2012 15:52 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat je verlies partijen of slechte wedstrijden niet moet willen vermommen als oefenwedstrijdjes, wat hij al zei .. als je die gewonnen had kwamen 'jullie' hier trollen dat een jeugd elftal van Ajax ons (weer) van de mat speelde.
De Boer zei ook dat ze "gewoon eventjes moesten winnen in Madrid".quote:Op zondag 16 december 2012 15:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
De Boer heeft dat duidelijk van te voren gezegd, snap niet dat het nu opeens ligt aan het feit dat we verloren hebben. Raar zeg.
Gebrek aan controlerende kwaliteiten: ja. Gebrek aan verdedigende kwaliteiten? Als je de verdediging van PSV iedere week ziet schutteren, dan lijkt het idd aan de verdedigende kwaliteiten te liggen. Maar de doelpunten komen bijna altijd uit situaties waarin de middenvelders/aanvallers hun man laten lopen.quote:Op zondag 16 december 2012 15:49 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Naar mijn mening is dat gewoon een gebrek aan verdedigende en controlerende kwaliteiten die al jaren afwezig zijn bij PSV.
Hmmm, gelijkspelen tegen de nummer 9, is dat beter dan gelijkspelen tegen de nummer 7 als je kampioen wilt worden...quote:
Precies. Kutprijs. Elke prijs die vernoemt wordt naar een topper van weleer die nu alleen de voetbalwereld maar verziekt met zijn oeverloze gezever moet je helemaal niet willen winnen.quote:Op zondag 16 december 2012 15:55 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ik persoonlijk niet. De JCS kan mij serieus echt gestolen worden, ook al zou Ajax hem 5 x achter elkaar winnen.
Mwa.. ik geef er ook niet veel om, wil landskampioen worden maar een prijzen kast met wat bekertjes of Fruittschalen is beter dan een lege kast.quote:Op zondag 16 december 2012 16:00 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Precies. Kutprijs. Elke prijs die vernoemt wordt naar een topper van weleer die nu alleen de voetbalwereld maar verziekt met zijn oeverloze gezever moet je helemaal niet willen winnen.
6e worden is ook beter dan 7e worden.quote:Op zondag 16 december 2012 16:01 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Mwa.. ik geef er ook niet veel om, wil landskampioen worden maar een prijzen kast met wat bekertjes of Fruittschalen is beter dan een lege kast.
Is leuk om te winnen, maar mensen geven hier teveel waarde aan.quote:Op zondag 16 december 2012 16:01 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Mwa.. ik geef er ook niet veel om, wil landskampioen worden maar een prijzen kast met wat bekertjes of Fruittschalen is beter dan een lege kast.
Goed man.quote:Op zondag 16 december 2012 15:56 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
De Boer zei ook dat ze "gewoon eventjes moesten winnen in Madrid".
Het enige leuke aan de JCS is is dat je dan sowieso het vorige seizoen een prijs hebt gewonnen (uitzonderingen daargelaten)quote:Op zondag 16 december 2012 16:01 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dit klopt misschien wel.maar je mag van een verdediging toch wel verwachten dat ze dat soort fouten kunnen opvangen? Wanneer je naar voren loopt als middenveld, laat je je verdedigende/controlerende taken wel eens voor wat ze zijn en moet je kunnen rekenen op je verdediging. Dat kunnen ze niet. Daarom zei ik eerder ook dat je beter een Hutch op het middenveld kan hebben dan een Van Bommel. Bommels specifieke kwaliteiten komen toch niet tot hun recht, en in controlerend opzicht is het nooit wat het is geweest. Het laten lopen van de man is een befaamd falen van hem.quote:Op zondag 16 december 2012 15:58 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Gebrek aan controlerende kwaliteiten: ja. Gebrek aan verdedigende kwaliteiten? Als je de verdediging van PSV iedere week ziet schutteren, dan lijkt het idd aan de verdedigende kwaliteiten te liggen. Maar de doelpunten komen bijna altijd uit situaties waarin de middenvelders/aanvallers hun man laten lopen.
Gisteren ook weer. Niemand die die Ijslandse NECcer aanpakt, die in alle rust aan kan leggen. Uit arremoede stormt Derijck daar dan op af, omdat niemand anders dat doet, maar als ze op het middenveld niet zo staan te slapen, heb je als verdediging alles netjes onder controle.
Het is niet alleen een prijs. Het is de opening van het seizoen, en geeft de supporters een positief vooruitzicht. Dat het niet altijd waargemaakt wordt, ok. Maar het is ongeveer gelijkwaardig aan de beker voor mij.quote:Op zondag 16 december 2012 16:07 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Het enige leuke aan de JCS is is dat je dan sowieso het vorige seizoen een prijs hebt gewonnen (uitzonderingen daargelaten)
Dat gebeurt bij elke club wel. Er zijn allerlei redenen waarom een bepaalde speler op een bepaald moment bij een bepaalde club het niet heeft kunnen maken...quote:Op zondag 16 december 2012 13:58 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Je zou bijna gaan denken dat er een onderliggend probleem bij PSV is aangezien spelers ondermaats presteren en daarna ineens weer een opleving krijgen bij een andere club. Cassio is niet het eerste voorbeeld.
En jij zegt net nog dat je verwacht kampioen te worden met dat groen jeugd elftalletje van jequote:Op zondag 16 december 2012 16:03 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Is leuk om te winnen, maar mensen geven hier teveel waarde aan.
Las hier echt de hele tijd dat we JCS gewonnen hadden, dus tegen Ajax ook makkelijk zouden winnen.
Gewoon beschamend.
Ja. Misschien behalve van Vitesse.quote:Op zondag 16 december 2012 16:22 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
En jij zegt net nog dat je verwacht kampioen te worden met dat groen jeugd elftalletje van je
Zoals ik al zei, bij Feyenoord zijn Bastos en Somalia aardige voorbeelden. Een keeper staat er of niet. Vaak weinig te maken met specifieke speelwijzen. Cassio was hier, en faalde. Heeft zich later wel kunnen oppakken.quote:Op zondag 16 december 2012 16:15 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat gebeurt bij elke club wel. Er zijn allerlei redenen waarom een bepaalde speler op een bepaald moment bij een bepaalde club het niet heeft kunnen maken...
quote:Op zondag 16 december 2012 16:24 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ja. Misschien behalve van Vitesse.
quote:
Ach. Gelijkspel Feyenoord tegen de nummer 9. Is toch beter dan gelijkspelen tegen de nummer 7. Oh nee, wacht....quote:Op zondag 16 december 2012 16:35 schreef RubenSosa het volgende:
Nog even genieten jongens van de rust. HMF zal snel weer thuis zijn van het voetbal en achter zijn computer kruipen. Gelukkig heeft hij geen mobiel internet. de pauper.
Alsof ze Van Bommel op de bank gaan zetten...quote:Op zondag 16 december 2012 16:33 schreef Stevenzenl het volgende:
Bagger PSV. De wedstrijden zonder Mark van Bommel zijn ook beter dan met hem. Is een middenveld met Strootman en Hutchinson niet gewoon sterker dan met MvB?
Zou sowieso raar zijn als hij hier zou komen na die wanprestatie van Feyenoord.quote:Op zondag 16 december 2012 16:35 schreef RubenSosa het volgende:
Nog even genieten jongens van de rust. HMF zal snel weer thuis zijn van het voetbal en achter zijn computer kruipen. Gelukkig heeft hij geen mobiel internet. de pauper.
Komt uiteraard door Bossenquote:Op zondag 16 december 2012 16:55 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Zou sowieso raar zijn als hij hier zou komen na die wanprestatie van Feyenoord.
Clasie hoor je tegenwoordig ook niks meer van, speelt die knakker?quote:Op zondag 16 december 2012 16:56 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Komt uiteraard door Bossen![]()
Zag wel de oh zo geweldige clasie door zijn benen getikt worden ergens in de 80ste minuut
Schijnbaarquote:Op zondag 16 december 2012 16:57 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Clasie hoor je tegenwoordig ook niks meer van, speelt die knakker?
Jammer genoeg is hij Feyenoord supporter en verziekt hij daar ook alles.quote:Op zondag 16 december 2012 16:35 schreef RubenSosa het volgende:
Beter dan Strootman dit dat alles.quote:Op zondag 16 december 2012 16:57 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Clasie hoor je tegenwoordig ook niks meer van, speelt die knakker?
Ik heb wel mobiel internet hoor. Maar een supporter van een topclub als Feyenoord zit in het stadion gefocust naar zijn club te kijken en is dan niet bezig met een subtobber als PSV.quote:Op zondag 16 december 2012 16:35 schreef RubenSosa het volgende:
quote:Op zondag 16 december 2012 16:47 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Ach. Gelijkspel Feyenoord tegen de nummer 9. Is toch beter dan gelijkspelen tegen de nummer 7. Oh nee, wacht....
Edit:. Kut ze hebben wel gewonnen.... dan zullen we het wel horen ja.
Geen slecht woord over strootbaas/strootgod in dit PSVtopic.quote:Op zondag 16 december 2012 17:01 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Beter dan Strootman dit dat alles.![]()
quote:Op zondag 16 december 2012 16:55 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Zou sowieso raar zijn als hij hier zou komen na die wanprestatie van Feyenoord.
PSV 1 en feyenoord 4 en misschien wel 5?quote:Op zondag 16 december 2012 17:02 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik heb wel mobiel internet hoor. Maar een supporter van een topclub als Feyenoord zit in het stadion gefocust naar zijn club te kijken en is dan niet bezig met een subtobber als PSV..
Einde van de rit vriend.quote:Op zondag 16 december 2012 17:04 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
PSV 1 en feyenoord 4 en misschien wel 5?
clownquote:Op zondag 16 december 2012 17:03 schreef Helpmefok het volgende:
[..]Jij bent zo grappig
einz?!?1122.
Feyenoord 3 penalties onthouden, onterecht rood en TOCH gewonnen. Zo word je dus kampioen jongens, letten jullie even op?![]()
![]()
Feyenoord Rotterdam 2012/2013 Kampioen van Nederland
![]()
![]()
quote:Op zondag 16 december 2012 17:02 schreef Helpmefok het volgende:
Maar een supporter van een topclub als Feyenoord zit in het stadion gefocust naar zijn club te kijken en is dan niet bezig met een subtobber als PSV..
En dat zegt je glazen bol zeker??quote:Op zondag 16 december 2012 17:04 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Einde van de rit vriend.. Wij krijgen alle top (+PSV) nog thuis op Ajax na. Daar pakken we volle punten. Boem, kampioen.
Kijk het nou maar aan. Ik krijg altijd gelijk. Zo geweldig ben ik nou eenmaal. Nu ben ik hier weer weg, voor jullie denken dat ik "troll". Realiseer je wel: jullie lulden hier EERST over mij. Dat lokt reacties uit, die heb je nu dus aan jezelf te danken.quote:Op zondag 16 december 2012 17:06 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
En dat zegt je glazen bol zeker??
TR gemaakt.quote:Op zondag 16 december 2012 17:07 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Kijk het nou maar aan. Ik krijg altijd gelijk. Zo geweldig ben ik nou eenmaal. Nu ben ik hier weer weg, voor jullie denken dat ik "troll". Realiseer je wel: jullie lulden hier EERST over mij. Dat lokt reacties uit, die heb je nu dus aan jezelf te danken.
Moeten die HMF-geile users eens Hun smoel over me houden hier, ik kom immers ook niet in andere subtobtopics...quote:Op zondag 16 december 2012 18:25 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Het gaat wel opeens veel over die havenslaven. Misschien ideetje om in het FT daarop te gaan geilen?
Bedankt. Doei.
quote:Op zondag 16 december 2012 18:35 schreef Doublepain het volgende:
Ik vraag het weer:
Hoe zit het met die nieuwe shirtjes?
Ze geven hints weg in de PSV flits ed.quote:Op zondag 16 december 2012 18:35 schreef Doublepain het volgende:
Ik vraag het weer:
Hoe zit het met die nieuwe shirtjes?
Dat ie gaat komen is bekend, maar hoe die eruit gaat zien.. Das de vraagquote:Op zondag 16 december 2012 18:37 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Ze geven hints weg in de PSV flits ed.
Dat weet ik niet. Heb gehoord dat ze het oude logo gaan gebruiken(quote:Op zondag 16 december 2012 18:37 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dus Logo gaat niet helemaal goud worden?
Ik wil een goude logo
ah dat mag ook, maar goud is ook mooiquote:Op zondag 16 december 2012 18:38 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Dat weet ik niet. Heb gehoord dat ze het oude logo gaan gebruiken(![]()
![]()
![]()
). Maar of dat is weet ik niet.
Misschien maken ze m wel goud, zal wel ziek zijn jaquote:Op zondag 16 december 2012 18:38 schreef Doublepain het volgende:
[..]
ah dat mag ook, maar goud is ook mooi
Goud
Alternatief pakie, goud met wit en ik ben verkochtquote:Op zondag 16 december 2012 18:39 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Misschien maken ze m wel goud, zou wel ziek zijn ja
Niks mis mee voor in de woonwagen inderdaad.quote:Op zondag 16 december 2012 18:40 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Alternatief pakie, goud met wit en ik ben verkocht
witte shirt is één van de minste uitshirts van de laatste decenniaquote:Op zondag 16 december 2012 18:40 schreef Doublepain het volgende:
[..]
quote:Op zondag 16 december 2012 18:41 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Niks mis mee voor in de woonwagen inderdaad.
Alternatief shirt, net als in 07??quote:Op zondag 16 december 2012 18:42 schreef rubbereend het volgende:
[..]
witte shirt is één van de minste uitshirts van de laatste decennia
quote:Op zondag 16 december 2012 18:41 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Niks mis mee voor in de woonwagen inderdaad.
quote:Op zondag 16 december 2012 18:40 schreef Doublepain het volgende:
[..]
brrrrrrquote:
Zat maar wat rond te zoeken. Maar we zullen het binnen 2/3 weekies weten iigquote:Op zondag 16 december 2012 18:51 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Neuh, doe dan gewoon met strepen
Serieus vet dit. Maar het wit moet dan rood. Of roodwit geblokt.....quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |