Allemaal schattige bla bla, maar zo hebben wij en Ajax ook potten waar we genaaid zijn. Dat heft elkaar allemaal op. Selectiebreed is dat echter niet het geval: PSV heeft daar gewoon veel mazzel gehad, alles en iedreen was er vanaf het begin bij. En nog steeds is het brandhout wat er staat, met dank aan Brands die denkt geen verdedigers nodig te hebbenquote:Op zondag 16 december 2012 11:25 schreef tompsv18 het volgende:
Als Toivonen niet was weggevallen hadden we nu met een straatlengte op kop gestaan. Als heb je niks aan. Als we tegen RKC, Ajax en NEC wel een penalty hadden gekregen, hadden we misschien een beter resultaat gehaald. Zo kan ik nog wel even doorgaan.
Ach, weet je wat het is, het seizoen is halverwege. In potentie heeft PSV gewoon de sterkste selectie en die A-jeugd van Ajax en Feyenoord stelt gewoon niets voor. PSV wordt gewoon kampioen en dan zul jij wel weer excuses hebben of je hier gewoon niet laten zien. Dan zal het wel weer een gekocht kampioenschap zijn dankzij staatssteun.quote:Op zondag 16 december 2012 11:24 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Allemaal leuk en schattig, maar als je niet ziet dat PSV mazzel heeft met de [b]-veel meer aanwezige - pech van de overige top (daar schaar ik dus enkel Ajax en Feyenoord onder, Vitesse en ZEKER Twente vallen namelijk vanzelf af), dan ben je stekenblind.
Ik bedoel, de aanwezigheid van 'pieters' vergelijken met Pelle of Sigthorsson. Dat is dus compleet incompetent beredeneren.
En weet je wat het is met pech? Op een bepaald moment is dat weg. En dan is PSV nergens meer. Zowel Ajax als Feyenoord gaan de dienst op de lange baan, startend met deze winterstop, uitmaken. PSV gaat daar nooit een antwoord op kunnen formuleren. Het is spijtig voor jullie, maar zo is het wel.
Je snapt er echt HELEMAAL niks van. Eigen grond verkocht (misschien ken je dat niet als feyenoorder, dat je iets bezit)....quote:Op zondag 16 december 2012 11:25 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Regel 1 van economie: liever vandaag geld in de hand, dan morgen.
Het 'winst'percentage dat de gemeente behaald door de deal met PSVis dermate laag, dat het de inflatie niet eens corrigeert.
En dat, heren en dames, noemen we 'subsidie'.
En wederom snap je weer eens iets niet. deze smilie ----->quote:Op zondag 16 december 2012 11:24 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Allemaal leuk en schattig, maar als je niet ziet dat PSV mazzel heeft met de [b]-veel meer aanwezige - pech van de overige top (daar schaar ik dus enkel Ajax en Feyenoord onder, Vitesse en ZEKER Twente vallen namelijk vanzelf af), dan ben je stekenblind.
Ik bedoel, de aanwezigheid van 'pieters' vergelijken met Pelle of Sigthorsson. Dat is dus compleet incompetent beredeneren.
En weet je wat het is met pech? Op een bepaald moment is dat weg. En dan is PSV nergens meer. Zowel Ajax als Feyenoord gaan de dienst op de lange baan, startend met deze winterstop, uitmaken. PSV gaat daar nooit een antwoord op kunnen formuleren. Het is spijtig voor jullie, maar zo is het wel.
quote:Op zondag 16 december 2012 11:28 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Ach, weet je wat het is, het seizoen is halverwege. In potentie heeft PSV gewoon de sterkste selectie en die A-jeugd van Ajax en Feyenoord stelt gewoon niets voor.
PSV wordt geen kampioen, verder is het wel een gekocht zooitje brandhout (vooral Wijnaldum) dankzij staatssteun.quote:PSV wordt gewoon kampioen en dan zul jij wel weer excuses hebben of je hier gewoon niet laten zien. Dan zal het wel weer een gekocht kampioenschap zijn dankzij staatssteun.
Nee hoor, ik ben hier ook als PSV wint. Ik ben gewoon 4 maanden gebanned geweest, daarom kon ik jullie de waarheid niet vertellen over Brands etc. jammer genoeg.quote:Je bent gewoon een heel treurig en zielig typetje, maar dat weet iedereen hier al lang. Als PSV wint ben je nergens te bekennen, en als ze verliezen kom je even trollen. We weten het nu wel, fijn dat je je kleine piemel weer even hebt kunnen bevredigen hier, dat gunnen we je.
Grond waarmee de gemeente niets kan. "Ja maar dat bedrag krijgt de gemeente geheel terug plus rente". Ja, en die rente is lager dan het inflatiecijfer. Snap je het nu wel? 40 miljoen nu is over 20+ jaar ongeveer "tegen-die-tijd" 10 miljoen waardquote:Op zondag 16 december 2012 11:29 schreef RubenSosa het volgende:
Het 'winst'percentage dat de gemeente behaald door de deal met PSVis dermate laag, dat het de inflatie niet eens corrigeert.
4 maanden gebanned. Hoe zou dat komen? Vast omdat je inhoudelijke, zeer sterke bijdragen niet worden gewaardeerd. Je bent gewoon een loser man. Een hele kleine ook nog, vermoedelijk.quote:Op zondag 16 december 2012 11:33 schreef Helpmefok het volgende:
*hoop gezever en gezever*
Nee hoor, ik ben hier ook als PSV wint. Ik ben gewoon 4 maanden gebanned geweest, daarom kon ik jullie de waarheid niet vertellen over Brands etc. jammer genoeg.
Nu ben ik er weer om jullie even realiteit aan te spreken.
Nee, dat was geen pech, dat was geen cent in de kas hebben omdat de gemeente Rotterdam niet met miljoenen smijt die over 20 jaar geen reet meer waard zijn, omdat het inflatiecijfer niet gecorrigeerd wordt door de rente die de gemeente vangt. (==subsidie).quote:Op zondag 16 december 2012 11:32 schreef RubenSosa het volgende:
En hoezo pech met pelle? Die 2 wedstrijden die hij miste? Komt door het faalbeleid van feyenoord die maar bleef hopen op guidetti
Iemand uitmaken voor kankermongool en iemand leverkanker toewensen.quote:Op zondag 16 december 2012 11:35 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
4 maanden gebanned. Hoe zou dat komen?
Nee if anything ben ik hier de koning van het analyseren van het voetbalspelletje. PSV'ers reageren alleen zo zuur op de waarheid, Gijpie zei dat ook al, dat die boeren zo pijnlijkquote:Vast omdat je inhoudelijke, zeer sterke bijdragen niet worden gewaardeerd.
1 meter 81 en de lengte van mijn lul kan je vrouwtje ook bekoren.quote:Je bent gewoon een loser man. Een hele kleine ook nog, vermoedelijk.
Dan vind ik eigenlijk dat je hier überhaupt niets te zoeken hebt. Maar het bevestigt wel dat je een zielig mannetje bent, echt heel treurigquote:Op zondag 16 december 2012 11:37 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Iemand uitmaken voor kankermongool en iemand leverkanker toewensen.
quote:Nee if anything ben ik hier de koning van het analyseren van het voetbalspelletje.
Elk team dat Clasie als held heeft stelt geen ruk voor. Zo simpel is het.quote:Op zondag 16 december 2012 11:40 schreef tja77 het volgende:
Het gezwel dat HMF heet is ook weer terug.
Feyenoord nu de titel al toeschrijven, laat me niet lachen.
In iedere topwedstrijd kwamen ze te kort.
Verlies tegen Vitesse
Verlies tegen PSV
Met mazzel gelijk tegen Ajax (laatste minuut de gelijkmaker)
Verlies tegen Twente
2 doelpunten in die 4 wedstrijden ofzo?
Vroeger werd altijd gezegd dat met die toppers winnen je geen kampioen werd, maar het toont wel aan waar je al ploeg staat. Vorig weekend alweer vergeten HMF? Was knap hoor uit tegen de nummer 16 ofzo....
En aangezien er nu meer toppers zijn dan Ajax PSV en Feyenoord, kan het je wel degelijk de titel kosten. Zeker als je tegen ploegen als NAC ook punten laat liggen.
Feyenoord wordt echt geen kampioen, althans niet dit seizoen.
Jep, alle wedstrijden op Ajax ook uitwedstrijden. Dat noemt meneer even niet. Verder, winnen tegen alle topclubs deed ons geen kampioen worden (zie vorig jaar), dus dit jaar worden we wel kampioen tegen de kleintjes.quote:Op zondag 16 december 2012 11:40 schreef tja77 het volgende:
Het gezwel dat HMF heet is ook weer terug.[/quote[ Zeg, gedraag je eens normaal.
[quote]
Feyenoord nu de titel al toeschrijven, laat me niet lachen.
In iedere topwedstrijd kwamen ze te kort.
Verlies tegen Vitesse
Verlies tegen PSV
Met mazzel gelijk tegen Ajax (laatste minuut de gelijkmaker)
Verlies tegen Twente
Ja dat doet het inderdaad. We staan er zeer goed voor. Maar daar kom je nog wel achter.quote:2 doelpunten in die 4 wedstrijden ofzo?
Vroeger werd altijd gezegd dat met die toppers winnen je geen kampioen werd, maar het toont wel aan waar je al ploeg staat.
Waar stond NEC ookalweer? En dan was het veld bij ons als voetballen in een zandbak.....quote:Vorig weekend alweer vergeten HMF? Was knap hoor uit tegen de nummer 16 ofzo....
Of... NEC.quote:En aangezien er nu meer toppers zijn dan Ajax PSV en Feyenoord, kan het je wel degelijk de titel kosten. Zeker als je tegen ploegen als NAC ook punten laat liggen.
O jawel.quote:Feyenoord wordt echt geen kampioen, althans niet dit seizoen.
Onze helden zijn Pelle, BMI, Vrij, Janmaat en Clasie. Maargoed, als je dat al niet snapt.quote:Op zondag 16 december 2012 11:42 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Elk team dat Clasie als held heeft stelt geen ruk voor. Zo simpel is het.
quote:Op zondag 16 december 2012 11:43 schreef Typisch het volgende:
Ik lees alle posts hier met een zachte g, zo grappig.
Ach, die helden van jullie lopen allemaal stuk voor stuk over naar de echte topclubs in Nederland zodra ze daar een euro meer kunnen verdienen.quote:Op zondag 16 december 2012 11:43 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Onze helden zijn Pelle, BMI, Vrij, Janmaat en Clasie. Maargoed, als je dat al niet snapt..
En die Clasie is wel iets beter dan "strootgod"
Daar bedoel je Fer en Wijnaldum mee? Die laatste is wel echt een held inderdaad.quote:Op zondag 16 december 2012 11:50 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Ach, die helden van jullie lopen allemaal stuk voor stuk over naar de echte topclubs in Nederland zodra ze daar een euro meer kunnen verdienen.
Maar jongen, DHR Fer en Wijnaldum dachten ook vorig seizoen in de goede boot te zitten. Dit jaar sluit ik niet uit dat zij weer hard worden uitgelachen door Rotterdam-Zuidquote:Op zondag 16 december 2012 11:50 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Ach, die helden van jullie lopen allemaal stuk voor stuk over naar de echte topclubs in Nederland zodra ze daar een euro meer kunnen verdienen.
Wijnaldum en Fer zijn inderdaad gigahelden. Ik heb kleine posters van die jongens boven mijn bed hangen, met in het midden die van Martin van Geel. Nog nooit heb ik gezien dat er 11 miljoen werd uitgegeven aan zulks extreem slechte mongolen.quote:Op zondag 16 december 2012 11:50 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Ja man, 11 miljoen euro voor iemand die net goed genoeg is om de straat te vegenquote:Op zondag 16 december 2012 11:52 schreef Typisch het volgende:
[..]
Daar bedoel je Fer en Wijnaldum mee? Die laatste is wel echt een held inderdaad.
Van Geel weet gewoon een middelmatige speler met aflopend contract te verkopen voor de absolute hoofdprijs en Brands trapt er met beide ogen in.quote:Op zondag 16 december 2012 11:50 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
En Brands mag wanbeleid blijven voeren. Wat een bazen zitten daar toch in Eindje.quote:Op zondag 16 december 2012 11:53 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Van Geel weet gewoon een middelmatige speler met aflopend contract te verkopen voor de absolute hoofdprijs en Brands trapt er met beide ogen in.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |