abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_120367230
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2012 11:25 schreef tompsv18 het volgende:
Als Toivonen niet was weggevallen hadden we nu met een straatlengte op kop gestaan. Als heb je niks aan. Als we tegen RKC, Ajax en NEC wel een penalty hadden gekregen, hadden we misschien een beter resultaat gehaald. Zo kan ik nog wel even doorgaan.
Allemaal schattige bla bla, maar zo hebben wij en Ajax ook potten waar we genaaid zijn. Dat heft elkaar allemaal op. Selectiebreed is dat echter niet het geval: PSV heeft daar gewoon veel mazzel gehad, alles en iedreen was er vanaf het begin bij. En nog steeds is het brandhout wat er staat, met dank aan Brands die denkt geen verdedigers nodig te hebben ^O^.

Ik vind het best hoor, laat PSV maar weer lekker derde worden, staan ze mooi. Kunnen jullie komend jaar weer de EL weggooien ten bate van de competi... O SNAP. Dat ging ook al zo lekker :').
pi_120367260
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2012 11:24 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Allemaal leuk en schattig, maar als je niet ziet dat PSV mazzel heeft met de [b]-veel meer aanwezige - pech van de overige top (daar schaar ik dus enkel Ajax en Feyenoord onder, Vitesse en ZEKER Twente vallen namelijk vanzelf af), dan ben je stekenblind.

Ik bedoel, de aanwezigheid van 'pieters' vergelijken met Pelle of Sigthorsson :'). Dat is dus compleet incompetent beredeneren.

En weet je wat het is met pech? Op een bepaald moment is dat weg. En dan is PSV nergens meer. Zowel Ajax als Feyenoord gaan de dienst op de lange baan, startend met deze winterstop, uitmaken. PSV gaat daar nooit een antwoord op kunnen formuleren. Het is spijtig voor jullie, maar zo is het wel.
Ach, weet je wat het is, het seizoen is halverwege. In potentie heeft PSV gewoon de sterkste selectie en die A-jeugd van Ajax en Feyenoord stelt gewoon niets voor. PSV wordt gewoon kampioen en dan zul jij wel weer excuses hebben of je hier gewoon niet laten zien. Dan zal het wel weer een gekocht kampioenschap zijn dankzij staatssteun.

Je bent gewoon een heel treurig en zielig typetje, maar dat weet iedereen hier al lang. Als PSV wint ben je nergens te bekennen, en als ze verliezen kom je even trollen. We weten het nu wel, fijn dat je je kleine piemel weer even hebt kunnen bevredigen hier, dat gunnen we je.
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
pi_120367268
Feyenoord is alleen geholpen door de scheids HMF met al die penalty's die jullie hebben gehad. Dus daar kan je zeker niet over klagen. Verder mist PSV nu Pieters, Willems, Mertens en Toivonen. Toch 3 basisspelers.
  zondag 16 december 2012 @ 11:29:26 #229
163488 RubenSosa
Sierd de Vos = BAAS (KOEKOEK!)
pi_120367283
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2012 11:25 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Regel 1 van economie: liever vandaag geld in de hand, dan morgen.

Het 'winst'percentage dat de gemeente behaald door de deal met PSVis dermate laag, dat het de inflatie niet eens corrigeert.

En dat, heren en dames, noemen we 'subsidie'.
Je snapt er echt HELEMAAL niks van. Eigen grond verkocht (misschien ken je dat niet als feyenoorder, dat je iets bezit)....
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
  zondag 16 december 2012 @ 11:32:00 #230
163488 RubenSosa
Sierd de Vos = BAAS (KOEKOEK!)
pi_120367326
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2012 11:24 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Allemaal leuk en schattig, maar als je niet ziet dat PSV mazzel heeft met de [b]-veel meer aanwezige - pech van de overige top (daar schaar ik dus enkel Ajax en Feyenoord onder, Vitesse en ZEKER Twente vallen namelijk vanzelf af), dan ben je stekenblind.

Ik bedoel, de aanwezigheid van 'pieters' vergelijken met Pelle of Sigthorsson :'). Dat is dus compleet incompetent beredeneren.

En weet je wat het is met pech? Op een bepaald moment is dat weg. En dan is PSV nergens meer. Zowel Ajax als Feyenoord gaan de dienst op de lange baan, startend met deze winterstop, uitmaken. PSV gaat daar nooit een antwoord op kunnen formuleren. Het is spijtig voor jullie, maar zo is het wel.
En wederom snap je weer eens iets niet. deze smilie -----> :') snap je niet?
Elke club heeft zijn pech in het seizoen. Maar dan noem ik een beter voorbeeld voor je... Toivonen.
En hoezo pech met pelle? Die 2 wedstrijden die hij miste? Komt door het faalbeleid van feyenoord die maar bleef hopen op guidetti. En dan noem jij het "pech"
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
pi_120367357
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2012 11:28 schreef Hoppahoppa het volgende:

[..]

Ach, weet je wat het is, het seizoen is halverwege. In potentie heeft PSV gewoon de sterkste selectie en die A-jeugd van Ajax en Feyenoord stelt gewoon niets voor.
_O- Vilhena wordt gevolgd door o.a. United, Chelsea, Liverpool.
Vrij gevolgd door Inter, Arsenal.
BMI Gevolgd door AC Milan, Tottenham, Chelsea, City, Juventus.
Clasie gevolgd door AC Milan, Juventus.
Boeitus heeft nu na 3 fucking wedstrijdjes al scouts op bezoek gehad.

Feyenoord staat in de wereld bekend als brenger van geweldige jeugdvoetballers, zie Rekik, Ake, Bruma en alles wat men nu nog steeds weg probeert te jatten. Om die reden heeft de club andere clubs geweerd van Varkenoord.

Nee, die a-jeugd is niets _O-.

quote:
PSV wordt gewoon kampioen en dan zul jij wel weer excuses hebben of je hier gewoon niet laten zien. Dan zal het wel weer een gekocht kampioenschap zijn dankzij staatssteun.
PSV wordt geen kampioen, verder is het wel een gekocht zooitje brandhout (vooral Wijnaldum) dankzij staatssteun.

quote:
Je bent gewoon een heel treurig en zielig typetje, maar dat weet iedereen hier al lang. Als PSV wint ben je nergens te bekennen, en als ze verliezen kom je even trollen. We weten het nu wel, fijn dat je je kleine piemel weer even hebt kunnen bevredigen hier, dat gunnen we je.
Nee hoor, ik ben hier ook als PSV wint. Ik ben gewoon 4 maanden gebanned geweest, daarom kon ik jullie de waarheid niet vertellen over Brands etc. jammer genoeg.

Nu ben ik er weer om jullie even realiteit aan te spreken.
pi_120367372
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2012 11:29 schreef RubenSosa het volgende:
Het 'winst'percentage dat de gemeente behaald door de deal met PSVis dermate laag, dat het de inflatie niet eens corrigeert.

Grond waarmee de gemeente niets kan. "Ja maar dat bedrag krijgt de gemeente geheel terug plus rente". Ja, en die rente is lager dan het inflatiecijfer. Snap je het nu wel? 40 miljoen nu is over 20+ jaar ongeveer "tegen-die-tijd" 10 miljoen waard :').
pi_120367389
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2012 11:33 schreef Helpmefok het volgende:
*hoop gezever en gezever*

Nee hoor, ik ben hier ook als PSV wint. Ik ben gewoon 4 maanden gebanned geweest, daarom kon ik jullie de waarheid niet vertellen over Brands etc. jammer genoeg.

Nu ben ik er weer om jullie even realiteit aan te spreken.
4 maanden gebanned. Hoe zou dat komen? Vast omdat je inhoudelijke, zeer sterke bijdragen niet worden gewaardeerd. Je bent gewoon een loser man. Een hele kleine ook nog, vermoedelijk.
pi_120367411
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2012 11:32 schreef RubenSosa het volgende:
En hoezo pech met pelle? Die 2 wedstrijden die hij miste? Komt door het faalbeleid van feyenoord die maar bleef hopen op guidetti
Nee, dat was geen pech, dat was geen cent in de kas hebben omdat de gemeente Rotterdam niet met miljoenen smijt die over 20 jaar geen reet meer waard zijn, omdat het inflatiecijfer niet gecorrigeerd wordt door de rente die de gemeente vangt. (==subsidie).

En dan nog steeds bazen als Guidetti en Pelle halen _O-.

Als Feyenoord alleen maar 10 miljoen te besteden had gehad, waren we al kampioen geweest rond Maart.

Komt volgend jaar wel goed, met Van Geel, die 10 miljoen. Pakt er even 12 voor Clasie en 15 voor BMI, hun vervangers (die al op 90% van hun niveau zitten en binnen enkele weken tot het niveau van deze jongens groeien) staan in de vorm van Vormer en Kongolo al klaar.

En dan ondertussen dit jaar nog even landskampioenschapje pakken... Heerlijk man. Wat een bazen die KGB en Geel.
pi_120367435
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2012 11:35 schreef Hoppahoppa het volgende:

[..]

4 maanden gebanned. Hoe zou dat komen?
Iemand uitmaken voor kankermongool en iemand leverkanker toewensen.

quote:
Vast omdat je inhoudelijke, zeer sterke bijdragen niet worden gewaardeerd.
Nee if anything ben ik hier de koning van het analyseren van het voetbalspelletje. PSV'ers reageren alleen zo zuur op de waarheid, Gijpie zei dat ook al, dat die boeren zo pijnlijk :{ :{ :{ reageren als iets buiten hun referentiekader valt.

quote:
Je bent gewoon een loser man. Een hele kleine ook nog, vermoedelijk.
1 meter 81 en de lengte van mijn lul kan je vrouwtje ook bekoren. ^O^.
  zondag 16 december 2012 @ 11:40:38 #236
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_120367486
Het gezwel dat HMF heet is ook weer terug.
Feyenoord nu de titel al toeschrijven, laat me niet lachen.
In iedere topwedstrijd kwamen ze te kort.
Verlies tegen Vitesse
Verlies tegen PSV
Met mazzel gelijk tegen Ajax (laatste minuut de gelijkmaker)
Verlies tegen Twente

2 doelpunten in die 4 wedstrijden ofzo?
Vroeger werd altijd gezegd dat met die toppers winnen je geen kampioen werd, maar het toont wel aan waar je al ploeg staat. Vorig weekend alweer vergeten HMF? Was knap hoor uit tegen de nummer 16 ofzo....
En aangezien er nu meer toppers zijn dan Ajax PSV en Feyenoord, kan het je wel degelijk de titel kosten. Zeker als je tegen ploegen als NAC ook punten laat liggen.

Feyenoord wordt echt geen kampioen, althans niet dit seizoen.
pi_120367507
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2012 11:37 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Iemand uitmaken voor kankermongool en iemand leverkanker toewensen.

Dan vind ik eigenlijk dat je hier überhaupt niets te zoeken hebt. Maar het bevestigt wel dat je een zielig mannetje bent, echt heel treurig
quote:
Nee if anything ben ik hier de koning van het analyseren van het voetbalspelletje.

_O- _O- _O- _O- enzo
pi_120367519
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2012 11:40 schreef tja77 het volgende:
Het gezwel dat HMF heet is ook weer terug.
Verlies tegen Vitesse
Verlies tegen PSV
Verlies tegen Twente

Vroeger werd altijd gezegd dat met die toppers winnen je geen kampioen werd, maar het toont wel aan waar je al ploeg staat. Vorig weekend alweer vergeten HMF? Was knap hoor uit tegen de nummer 16 ofzo....
En aangezien er nu meer toppers zijn dan Ajax PSV en Feyenoord, kan het je wel degelijk de titel kosten. Zeker als je tegen ploegen als NAC ook punten laat liggen.

Elk team dat Clasie als held heeft stelt geen ruk voor. Zo simpel is het.
pi_120367533
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2012 11:40 schreef tja77 het volgende:
Het gezwel dat HMF heet is ook weer terug.[/quote[ Zeg, gedraag je eens normaal.

[quote]
Verlies tegen Vitesse
Verlies tegen PSV
Verlies tegen Twente
Jep, alle wedstrijden op Ajax ook uitwedstrijden. Dat noemt meneer even niet. Verder, winnen tegen alle topclubs deed ons geen kampioen worden (zie vorig jaar), dus dit jaar worden we wel kampioen tegen de kleintjes. ^O^.

quote:
Vroeger werd altijd gezegd dat met die toppers winnen je geen kampioen werd, maar het toont wel aan waar je al ploeg staat.
Ja dat doet het inderdaad. We staan er zeer goed voor. Maar daar kom je nog wel achter.

quote:
Vorig weekend alweer vergeten HMF? Was knap hoor uit tegen de nummer 16 ofzo....
Waar stond NEC ookalweer? En dan was het veld bij ons als voetballen in een zandbak..... _O-. Zo grappig die boertjes.

quote:
Of... NEC. :D :D :D :D _O-

quote:
O jawel.
pi_120367547
Ik lees alle posts hier met een zachte g, zo grappig.
pi_120367550
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2012 11:42 schreef Hoppahoppa het volgende:

[..]

Elk team dat Clasie als held heeft stelt geen ruk voor. Zo simpel is het.
Onze helden zijn Pelle, BMI, Vrij, Janmaat en Clasie. Maargoed, als je dat al niet snapt. :').

En die Clasie is wel iets beter dan "strootgod" :')
pi_120367553
quote:
10s.gif Op zondag 16 december 2012 11:43 schreef Typisch het volgende:
Ik lees alle posts hier met een zachte g, zo grappig.
:D Dat heb ik ook altijd _O-
pi_120367683
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2012 11:43 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Onze helden zijn Pelle, BMI, Vrij, Janmaat en Clasie. Maargoed, als je dat al niet snapt. :').

En die Clasie is wel iets beter dan "strootgod" :')
Ach, die helden van jullie lopen allemaal stuk voor stuk over naar de echte topclubs in Nederland zodra ze daar een euro meer kunnen verdienen.
pi_120367723
quote:
1s.gif Op zondag 16 december 2012 11:50 schreef Hoppahoppa het volgende:

[..]

Ach, die helden van jullie lopen allemaal stuk voor stuk over naar de echte topclubs in Nederland zodra ze daar een euro meer kunnen verdienen.
Daar bedoel je Fer en Wijnaldum mee? Die laatste is wel echt een held inderdaad.
pi_120367724
quote:

[..]

Maar jongen, DHR Fer en Wijnaldum dachten ook vorig seizoen in de goede boot te zitten. Dit jaar sluit ik niet uit dat zij weer hard worden uitgelachen door Rotterdam-Zuid
pi_120367741
quote:

[..]

Wijnaldum en Fer zijn inderdaad gigahelden. Ik heb kleine posters van die jongens boven mijn bed hangen, met in het midden die van Martin van Geel. Nog nooit heb ik gezien dat er 11 miljoen werd uitgegeven aan zulks extreem slechte mongolen.

Cabral, Leerdam, verder ook van die pareltjes _O-

En alle echte toptalenten, Clasie, BMI, Vilhena (Vrij moet nog), Boetius etc. liggen vast tot 2016. Dus wat lul je nou joh gek _O-.
pi_120367754
quote:
14s.gif Op zondag 16 december 2012 11:52 schreef Typisch het volgende:

[..]

Daar bedoel je Fer en Wijnaldum mee? Die laatste is wel echt een held inderdaad.
Ja man, 11 miljoen euro voor iemand die net goed genoeg is om de straat te vegen _O-

_O_ GEEL _O_
pi_120367775
quote:

[..]

Van Geel weet gewoon een middelmatige speler met aflopend contract te verkopen voor de absolute hoofdprijs en Brands trapt er met beide ogen in.
Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013
pi_120367786
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2012 11:53 schreef Chase_Utley het volgende:

[..]

Van Geel weet gewoon een middelmatige speler met aflopend contract te verkopen voor de absolute hoofdprijs en Brands trapt er met beide ogen in.
En Brands mag wanbeleid blijven voeren. Wat een bazen zitten daar toch in Eindje.
pi_120367790
Fer had ik er wel graag bijgehouden. Sowieso had PSV beter hem kunnen halen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')