Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![3535s41.png]()
11-8-2012 - RKC Waalwijk - PSV , 3-2
18-8-2012 - PSV - Roda JC Kerkrade , 5-0
26-8-2012 - FC Groningen - PSV , 1-3
2-9-2012 - PSV - AZ , 5-1
16-9-2012 - FC Utrecht - PSV , 1-0
23-9-2012 - PSV - Feyenoord , 3-0
30-9-2012 - VVV-Venlo - PSV , 0-6
7-10-2012 - PSV - NAC Breda , 4-0
20-10-2012 - PSV - Willem II , 3-2
28-10-2012 - PEC Zwolle - PSV , 1-2
3-11-2012 - PSV - Heracles Almelo , 4-0
11-11-2012 - PSV - SC Heerenveen , 5-1
17-11-2012 - ADO Den Haag - PSV , 1-6
25-11-2012 - PSV - Vitesse , 1-2
1-12-2012 - Ajax - PSV , 3-1
9-12-2012 - PSV - FC Twente , 3-0
15-12-2012 - NEC - PSV , 1-1
22-12-2012 - NAC Breda - PSV , x-x
18-1-2013 - PSV - PEC Zwolle , x-x
26-1-2013 - Heracles Almelo - PSV , x-x
2-2-2013 - PSV - ADO Den Haag , x-x
9-2-2013 - Vitesse - PSV , x-x
16-2-2013 - PSV - FC Utrecht , x-x
24-2-2013 - Feyenoord - PSV , x-x
2-3-2013 - PSV - VVV-Venlo , x-x
10-3-2013 - SC Heerenveen - PSV , x-x
16-3-2013 - PSV - RKC Waalwijk , x-x
31-3-2013 - Roda JC Kerkrade - PSV , x-x
6-4-2013 - Willem II - PSV , x-x
14-4-2013 - PSV - Ajax , x-x
20-4-2013 - AZ - PSV , x-x
27-4-2013 - PSV - FC Groningen , x-x
5-5-2013 - PSV - NEC , x-x
12-5-2013 - FC Twente - PSV , x-x
![350mb93.png]()
23-8-2012 - Zeta Golubovci - PSV , 0-5
30-8-2012 - PSV - Zeta Golubovci , 9-0
20-9-2012 - FC Dnipro Dnipropetrovsk - PSV , 2-0
4-10-2012 - PSV - SSC Napoli , 3-0
25-10-2012 - PSV - AIK Solna , 1-1
8-11-2012 - AIK Solna - PSV , 1-0
22-11-2012 - PSV - FC Dnipro Dnipropetrovsk , 1-2
6-12-2012 - SSC Napoli - PSV , 1-3
![4t3k8j.png]()
27-9-2012 - Achilles'29 - PSV , 2-3
31-10-2012 - PSV - EHC , 3-1
18-12-2012 - Rijnsburgse Boys - PSV , x-x
Johan Cruijff Schaal5-8-2012 - PSV - Ajax , 4-2
![i3z08x.png]()
SPOILER: Eredivisie
SPOILER: Europa League
SPOILER: KNVB Beker
Graag nieuwe topicstarter scores in de openingspost bijwerken
[ Bericht 0% gewijzigd door GGMM op 16-12-2012 13:47:20 ]
quote:

De man die PSV met wat, 16 tegendoelpunten, kampioen liet worden, is een "overschatte held". Da-fuq?
Beste keeper op de Nederlandse velden van de afgelopen 10 jaar. Hieruit blijkt wel weer hoe weinig verstand jij hebt van voetbal schijnbaar.
Ik ben ook weer weg.
Maher kopen, lens dumpen.. Kampioen worden
quote:
Ik ook. Discussieren met mensen die niet zien dat Gomes de beste keeper op de Nederlandse velden van de afgelopen 10 jaar is, zijn de moeite niet waard.
quote:
Mag ik wel even zeggen dat dat Maher wel goed zou doen, dan staat hij minder in de spotlights. Nu is hij samen met Altidore bij AZ degenen waar ze hun hoop op vestigen die kaasklappers.
quote:
Op zondag 16 december 2012 13:12 schreef Helpmefok het volgende:[..]

De man die PSV met wat, 16 tegendoelpunten, kampioen liet worden, is een "overschatte held". Da-fuq?
Beste keeper op de Nederlandse velden van de afgelopen 10 jaar. Hieruit blijkt wel weer hoe weinig verstand jij hebt van voetbal schijnbaar.
Dat kwam niet alleen door Gomes. Toegegeven, hij keepte toen echt heel erg goed. Maar hij had toen een Alex voor zich, een goede Cocu die heel het team bij elkaar hield met Van Bommel als zijn adjudant. Dat team was meester in het doodmaken van een wedstrijd.
Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013
quote:
Op zondag 16 december 2012 13:12 schreef Helpmefok het volgende:[..]

Hij had toen een fantastische defensie voor zich. Gomes heeft ook gruwelijke blunders gemaakt bij PSV, niet alleen in zijn eerste maanden, maar ook daarna. Het is echt niet alleen heimwee waarom hij het in Engeland en bij Brazilie nooit heeft laten zien.
Natuurlijk was hij een held, maar hij is niet de wereldkeeper die PSV-ers graag in hem zien. Dat hij toen verreweg de beste keeper in de eredivisie was is feit, maar hij had ook veel te danken aan de mensen voor hem.
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
quote:
Wie van Strootman, Van Bommel of Toivonen moet dan op de bank?
quote:
Op zondag 16 december 2012 13:15 schreef Chase_Utley het volgende:[..]
Dat kwam niet alleen door Gomes. Toegegeven, hij keepte toen echt heel erg goed. Maar hij had toen een Alex voor zich, een goede Cocu die heel het team bij elkaar hield met Van Bommel als zijn adjudant. Dat team was meester in het doodmaken van een wedstrijd.
Dat klopt allemaal. Die 16 tegendoelpunten waren niet alleen de verdiensten van Gomes natuurlijk, maar Gomes overschat noemen....
Gomes was bij PSV fantastisch. Nu is het niet veel meer, dat klopt, maar neemt niet weg dat hij bij PSV absoluut top was.
quote:
Op zondag 16 december 2012 13:15 schreef Chase_Utley het volgende:[..]
Ik heb Gomes reddingen zien maken, die zie ik de komende 10 jaar niet meer op de Nederlandse velden. Alex was gigantisch goed, maar Gomes heeft zoveel ballen eruit gehaald die geen doelman in de wereld zou pakken...
Had hij die ontwikkeling doorgezet was hij nu de beste keeper van de wereld.
quote:
Toivonen is geblesseerd. Van Bommel stopt ooit en Strootman/Toivonen kunnen best in de zomer vertrekken.
quote:
Op zondag 16 december 2012 13:15 schreef Halcon het volgende:[..]
Dat klopt allemaal. Die 16 tegendoelpunten waren niet alleen de verdiensten van Gomes natuurlijk, maar Gomes overschat noemen....
Gomes was bij PSV fantastisch. Nu is het niet veel meer, dat klopt, maar neemt niet weg dat hij bij PSV absoluut top was.
Ik zei toch ook dat hij heel erg goed keepte, dus overschat vond ik hem toen niet.
quote:
Toivonen keert na de winterstop terug.
Eigenlijk te belachelijk voor woorden dat ik als Feyenoorder zijnde een PSV-keeper aan het verdedigen ben tegenover PSV-supporters.
Dat bewijst al genoeg: jullie zijn het gewoon met mensen oneens omdat je het oneens wil zijn. Als ik zeg dat de wereld rond is, zeggen jullie dat hij plat is puur om iemand tegen te kunnen spreken.
Met die kennis ben ik hier dan ook weg, op naar De Kuip
Sowieso denk ik niet dat er iemand is die toivonen momenteel wil kopen.
Verder heeft PSV het geld niet om Maher te kopen op dit moment. Zeker omdat AZ de hoofdprijs voor Maher zal verlangen.
quote:
Nee joh, AZ zit op dit moment vlakbij de degradatiestreep.
quote:
Hoe zie jij de invulling dan met die 4 spelers?
quote:
Dus moeten ze een Nederlands international met een doorlopend contract voor een prikkie verkopen?
quote:
Maher begint langzaam vanaf de bank en volgend seizoen op 10
quote:
Die moet eerst nog fit worden natuurlijk. Als je iemand als Maher voor een goede prijs kunt kopen, moet je dat gewoon doen.
Strootman blijft geen 2 jaar meer, Toivonen zal ook nog wel een stap willen maken en Van Bommel wordt alleen maar minder en zal binnen nu en pakweg 1,5 jaar stoppen.
quote:
--------*---------
*------*------*
----*-----*
geeft
-----Toivonen
Mertens-Maher-Narsingh
Strootman - Bommel.
quote:
International?? Lang niet meer, dan kan je anita dat ook nog noemen
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 16-12-2012 13:20:07 ]
quote:
neo-international dan, hoe jij het wilt.
Na dit seizoen:
Mertens, Lens, Hutch ,Toivonen, Strootman, Manolev, Pieters en misschien Tyon weg ..
[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 16-12-2012 13:23:48 ]
RubenSosa
Sierd de Vos = BAAS (KOEKOEK!)
quote:
Op zondag 16 december 2012 13:17 schreef Helpmefok het volgende:Eigenlijk te belachelijk voor woorden dat ik als Feyenoorder zijnde een PSV-keeper aan het verdedigen ben tegenover PSV-supporters.
Dat bewijst al genoeg: jullie zijn het gewoon met mensen oneens omdat je het oneens wil zijn. Als ik zeg dat de wereld rond is, zeggen jullie dat hij plat is puur om iemand tegen te kunnen spreken.

Volgens mij ben je maar in discussie over gomes met 1 of 2 psv'ers. En nu zijn het ineens alle psv supporters???
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
tja77
Proud member of the tittycrew.
quote:
Volgend seizoen een geheel nieuw middenveld.
Maher en Fer halen denk ik dan maar.
quote:
Dat zijn wel veel spelers die vertrekken. PSV moet dus echt kampioen worden.
quote:
Fer gat duur worden, dan maar voor Djuricic gaan met Maher erachter
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 16-12-2012 13:26:00 ]
quote:
Spelers als Mertens, Lens, Hutch, Manolev en Pieters zijn wel te vervangen natuurlijk. Manolev en Pieters spelen op dit moment niet eens.
Tyton is wel jammer eigenlijk. In principe een prima keeper voor de Eredivisie, 2,5 mio voor betaald en nu moet hij op de bank zitten omdat Waterman zo nodig moet keepen. Onbegrijpelijk eigenlijk.
Sunshineboy
Het zonnetje op fok....
quote:
Op zondag 16 december 2012 13:17 schreef Helpmefok het volgende:Eigenlijk te belachelijk voor woorden dat ik als Feyenoorder zijnde een PSV-keeper aan het verdedigen ben tegenover PSV-supporters.

quote:

De wereld is plat...
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
Het trolletje is weer los gelaten zie ik.
quote:
Je zou bijna gaan denken dat er een onderliggend probleem bij PSV is aangezien spelers ondermaats presteren en daarna ineens weer een opleving krijgen bij een andere club. Cassio is niet het eerste voorbeeld.
Land of the free. Home of the brave.
quote:
Op zondag 16 december 2012 13:58 schreef Scarface88 het volgende:[..]
Je zou bijna gaan denken dat er een onderliggend probleem bij PSV is aangezien spelers ondermaats presteren en daarna ineens weer een opleving krijgen bij een andere club. Cassio is niet het eerste voorbeeld.
Dat hoeft lang niet altijd aan de club zelf te liggen he.
quote:
Op zondag 16 december 2012 14:01 schreef Xaobotnik het volgende:[..]
OP basis waarvan denk jij dat dat Maher en Djuricic wel even haalbaar zijn? Die gaan beiden naar het buitenland en zullen nooit voor PSV kiezen.
Maher wil de stap in het binnenland maken.
quote:
Inderdaad. Heeft bij Sparta ook een seizoen maar matig gekeept, en de wedstrijden die hij bij PSV in mocht vallen of beginnen waren ook niet echt geweldig van wat ik me nog kan herinneren.
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
quote:
Dat klopt, maar er is wel een patroon in te ontdekken.
Land of the free. Home of the brave.
Xaobotnik
KABLAAHHHH!!
quote:
Op zondag 16 december 2012 13:58 schreef Scarface88 het volgende:[..]
Hoeft niet aan PSV zelf te liggen. Bij Sparta imponeerde hij ook niet. En als er één type speler is die het wèl of niet laat zien, is het wel een keeper. Bij Feyenoord had je ook je Bastos die later international werd. En Somalia won ook bijna de Zuid-Amerikaanse CL nadat hij bij Feyenoord weg was.
quote:
Dat las ik ook. PSV of Ajax. Maar ik denk niet dat dat ook daadwerkelijk gaat gebeuren. AZ vraagt een hoog bedrag, dat door iig PSV niet te betalen is.
Maar ik vraag me sowieso of of Maher wel de speler is die PSV moet halen. Niet bepaald een jongen die voorop gaat in de strijd. Een meer dan leuke dribbelaar, meer ook niet. Geen leider, en die kwaliteiten gaat hij ook nooit krijgen. Met het tactische inzicht valt het ook wel mee, en ook communicatief geen ster.
Het halen van spelers als Maher is net de fout die Brands heeft gemaakt. Leuk ogende spelers die uiteindelijk niets voor je kunnen winnen. We moeten een winnaar hebben, en leider, een tacticus, iemand die het spel kan verdelen. O, en een degelijke verdediger, niet te vergeten. Zo'n Maher is dan het laatste waar je aan moet denken.
[ Bericht 16% gewijzigd door Xaobotnik op 16-12-2012 14:09:19 ]
quote:
Met Djuricic haal je de 2e Mertens. Verdedigt niet mee.
Maher zal na het tekenen van zijn contract waarschijnlijk ook een rapcariere beginnen met zn nieuwe PSV matties. We hebben mentaal gezien iets sterkere jongens nodig imo.
Oldie57
Neoliberalisme Macht Frei
quote:
Op zondag 16 december 2012 14:05 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:[..]
Met Djuricic haal je de 2e Mertens. Verdedigt niet mee.
Maher zal na het tekenen van zijn contract waarschijnlijk ook een rapcariere beginnen met zn nieuwe PSV matties. We hebben mentaal gezien iets sterkere jongens nodig imo.
Arme PSV-supporters. Ze willen maar dat de m.i. incompetente Brands blijft kopen vooral van hun directe concurrenten. De eigen jeugd wordt verschrikkelijk verwaarloosd, zeker als je ook nog een waardeloze trainer als Advocaat hebt die de jeugd geen enkele kans geeft. Geen wonder dat die jeugdspeler weigerde bij te teken en naar Ajax gaat.
Ze (de PSV-fans) snappen niet dat zo hun club naar de verdommenis gaat.
Vijftig miljoen uitgegeven en hun verdediging is waarschijnlijk de slechtste ooit in het bestaan van het provincieclubje.
quote:
Was het geen 80 miljoen?
Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 16 december 2012 @ 14:53:04
rubbereend
JUICHEN
Goed, halverwege de competitie en we staan bovenaan, prima
DeLuna vindt me dik ;(
Op
zondag 22 juni 2014 12:30 schreef
3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
mrstylo
Swaggy P
Volgend jaar:
Depay - Locadia - Narsingh
----------------Maher--------------
-----Ritzmaier-?------------------
Willems-Zanka-Koch-Brenet
------------------Zoet----------------
En nog 6 jeugd spelers ook.

Krijg gewoon eens stijve hiervan.
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 16 december 2012 @ 15:00:43
rubbereend
JUICHEN
quote:
Op zondag 16 december 2012 14:59 schreef mrstylo het volgende:Volgend jaar:

Gaan we voor de 8e plek
DeLuna vindt me dik ;(
Op
3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
mrstylo
Swaggy P
quote:
Mag ik je vragen waarom je dat denkt?
Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 16 december 2012 @ 15:06:56
rubbereend
JUICHEN
quote:
omdat ik niet zie wie een team vol jongelingen moet dragen. Er mag wel een beetje ervaring in de mix zitten. Verder zie ik weinig leiders in het team. Laat staan of de kwaliteit voldoende is. En hierachter zit dan zo ongeveer niks meer op de bank.
DeLuna vindt me dik ;(
Op
3rdRock het volgende:
quote:
Heb je die achterhoede bekeken?
mrstylo
Swaggy P
quote:
Op zondag 16 december 2012 15:06 schreef rubbereend het volgende:[..]
omdat ik niet zie wie een team vol jongelingen moet dragen. Er mag wel een beetje ervaring in de mix zitten. Verder zie ik weinig leiders in het team. Laat staan of de kwaliteit voldoende is. En hierachter zit dan zo ongeveer niks meer op de bank.
Misschien Van Bommel jaartje extra houden? En ik vind het steeds onzin om te zeggen dat jongelingen een team niet kunnen dragen, want als je ze geen kans geeft dan kan je het nooit zien.
En daarachter heb je naar mijn idee wel genoeg.
Je hebt op linksback nog Tamata.
Je heb centraal Hendrick staan en misschien moet je een talent erbij kopen. En op RB moet je misschien ook iemand halen.
Middenveld hebben we genoeg.
En aanvallers ook zat.
mrstylo
Swaggy P
quote:
Heb je onze achterhoede van nu gezien? Kan echt niet slechter.
BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
quote:
Omdat dit een flutteam is.
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
quote:
Achterhoede van nu is echt wel beter dan de achterhoede Brenet-Koch-Zanka-Willems.
Net zoals bv. een Strootman echt wel beter is dan Ritzmaier.
mrstylo
Swaggy P
quote:
Dan verschillen we hier van mening.
quote:
Net zoals bv. een Strootman echt wel beter is dan Ritzmaier.
Geen enkele speler is in Eredivisie beter dan Strootman. Dus het is moeilijk om een vervanger voor hem te halen.
quote:

bazen team
BlaZ
quote:

Wat maakt het uit of je jeugdspelers gebruikt. We kunnen beter spelers kopen, met jeugdspelers is PSV nooit echt succesvol geweest.
quote:
Ben je echt serieus?
mrstylo
Swaggy P
quote:
Brenet>>>Hutch+Manolev
Zanka>Marcelo
Koch>Derijck
Willems>Willems van nu (

).
BlaZ
quote:
Geen enkele speler is in Eredivisie beter dan Strootman. Dus het is moeilijk om een vervanger voor hem te halen.
Je overschat Strootman
quote:
Verdediging die er nu staat blundert wekelijks Kan je hem net zo goed vervangen door spelers die wél potentie hebben toch.
quote:
Kijk jij weleens naar samenvattingen of wedstrijden van de jeugd? Koch is helemaal geen groot talent en was zelfs bij de A1 een van de mindere. Brenet is een leuke speler, maar nog lang niet klaar voor een seizoen in de basis.
quote:
Wie is er beter dan
mrstylo
Swaggy P
quote:
quote:
Wie vinden jullie dan haalbaar? Ze zijn allemaal 7 miljoen +.
quote:
Op zondag 16 december 2012 15:22 schreef tompsv18 het volgende:[..]
Kijk jij weleens naar samenvattingen of wedstrijden van de jeugd? Koch is helemaal geen groot talent en was zelfs bij de A1 een van de mindere. Brenet is een leuke speler, maar nog lang niet klaar voor een seizoen in de basis.
Samenvattingen ja.

Koch maakt nu 1 á 2 fouten per wedstrijd, maar Marcelo en Derijck nu ook. Dus daarom:
quote:
Op zondag 16 december 2012 15:22 schreef GGMM het volgende:[..]
Verdediging die er nu staat blundert wekelijks Kan je hem net zo goed vervangen door spelers die wél potentie hebben toch.
Je kijkt ze dus duidelijk niet. Koch kan er echt niet zoveel van. Is een paar klasses minder dan Marcelo en Derijck.
quote:
Tadic
Verder was Strootman gisteren weer geweldig he?
quote:
Tadic ja? Die laat het alleen tegen de kleintjes zien. Nee, was gister niet best.
BlaZ
quote:
Bony is duidelijk de sterkste speler in de eredivisie.
quote:
Door te stellen dat Strootman de beste speler van de Eredivisie is maak je jezelf volledig belachelijk.
quote:
Op zondag 16 december 2012 15:28 schreef GGMM het volgende:[..]
Door te stellen dat Strootman de beste speler van de Eredivisie is maak je jezelf volledig belachelijk.
Ga jij lekker op fappen op Eriksen dan, ieder zijn ding. Strootman gaat het meest opleveren van alle spelers uit de Eredivisie. Mark my words.
quote:
Op zondag 16 december 2012 15:29 schreef tompsv18 het volgende:[..]
Ga jij lekker op fappen op Eriksen dan, ieder zijn ding. Strootman gaat het meest opleveren van alle spelers uit de Eredivisie. Mark my words.
Goede argumenten. Je maakt jezelf alleen maar nog belachelijker. Zonde dat je af en toe zo'n kronkeltje hebt.
quote:
Strootman laat het vaak ook tegen de groten afweten hoor.
Maar goed, ik weet al dat Strootman bij jullie niets fout kan doen.
quote:
Op zondag 16 december 2012 15:29 schreef tompsv18 het volgende:[..]
Kratje bier erop dat Strootman minder dan Eriksen op gaat leveren?
quote:
Op zondag 16 december 2012 15:30 schreef GGMM het volgende:[..]
Goede argumenten. Je maakt jezelf alleen maar nog belachelijker. Zonde dat je af en toe zo'n kronkeltje hebt.
Jij hebt ook geen argumenten, dus hou dat hypocriete gelul lekker voor je.
mrstylo
Swaggy P
quote:
Ik had het niet over de beste speler van hele eredivisie, maar op zijn positie.
En daar heb je niet zomaar een vervanger voor. En de mensen die misschien beter zijn (Fer ofzo) zijn onhaalbaar.
quote:
Op zondag 16 december 2012 15:31 schreef mrstylo het volgende:[..]
Ik had het niet over de beste speler van hele eredivisie, maar op zijn positie.
En daar heb je niet zomaar een vervanger voor. En de mensen die misschien beter zijn (Fer ofzo) zijn onhaalbaar.
Dan verwoorde je je verkeerd
AFCNiels
#STAYSTRONGKNUT
quote:

Dit is echt een bazenteam.
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D
quote:
Op zondag 16 december 2012 15:31 schreef Xaobotnik het volgende:Ik denk sowieso dat het weinig te maken heeft met dat individuele spelers het laten afweten oid. Er is iets aan dit PSV waardoor het af en toe gewoon totaal niet loopt. Iedereen weet dat alle spelers een klap beter zijn dan die van RKC, Utrecht, EHC, etc.
Nu kun je soms wat mindere wedstrijden hebben. Maar bij PSV komt het structureel voor dat het er op eenzelfde manier niet uitkomt.
Sowieso het gebrek aan complementaire kwaliteit en het verhaal van het ontbreken van de mentale weerbaarheid. Seizoenen lang al.
quote:
Nee, omdat het een belachelijke stelling is. Maar speelt in topwedstrijden altijd onzichtbaar, behalve als hij weer eens de bal verliest. Gisteren ook weer.
mrstylo
Swaggy P
quote:
Op zondag 16 december 2012 15:31 schreef Xaobotnik het volgende:Ik denk sowieso dat het weinig te maken heeft met dat individuele spelers het laten afweten oid. Er is iets aan dit PSV waardoor het af en toe gewoon totaal niet loopt. Iedereen weet dat alle spelers een klap beter zijn dan die van RKC, Utrecht, EHC, etc.
Nu kun je soms wat mindere wedstrijden hebben. Maar bij PSV komt het structureel voor dat het er op eenzelfde manier niet uitkomt.
Dat komt doordat we geen middenvelders hebben die zelf iets kunnen creëren. Alle middenvelders van ons, doen alleen reactie voetbal.
En de teams waar we doorheen zakken spelen allemaal hetzelfde soort voetbal.
quote:
Op zondag 16 december 2012 15:33 schreef GGMM het volgende:[..]
Nee, omdat het een belachelijke stelling is. Maar speelt in topwedstrijden altijd onzichtbaar, behalve als hij weer eens de bal verliest. Gisteren ook weer.
Is NEC een topwedstrijd ja? Het wordt steeds gekker. Tegen Twente en Feyenoord was hij de beste van het veld.
quote:
Op zondag 16 december 2012 15:33 schreef GGMM het volgende:[..]
Altijd in topwedstrijden, net zoals bij Twente ja. Genoeg getroll nu toch? Je punt is duidelijk.
BlaZ
quote:
Gebrek aan inzet. Al jaren hetzelfde probleem bij PSV. Daarnaast staan er met Narsingh, Lens en Wijnaldum momenteel te veel chronische kansenmissers in, dat het dan tegen Vitesse en NEC fout gaat is dan ook niet zo vreemd.
Xaobotnik
KABLAAHHHH!!
quote:
Complementaire kwaliteiten ben ik met je eens. Die mentale weerbaarheid niet. Soms zit er gewoon niet meer in. Wanneer je dan geen fatsoenlijke verdediging hebt die een stormende, alles of niets-spelende tegenstander kan tegenhouden, laat je vaak punten liggen.
PSV kan feitelijk een tegenstander al seizoenen lang alleen maar tegenhouden door te blijven aanvallen. Controleren of verdedigen kunnen ze niet.
quote:
Op zondag 16 december 2012 15:33 schreef mrstylo het volgende:[..]
Dat komt doordat we geen middenvelders hebben die zelf iets kunnen creëren. Alle middenvelders van ons, doen alleen reactie voetbal.
En de teams waar we doorheen zakken spelen allemaal hetzelfde soort voetbal.
Dit ben ik deels met je eens. Het is alleen meer dan dat. PSV kan ook totaal niet van achteruit voetballen. Het middenveld kan niet rekenen op de verdediging als een vangnet of steun van de verdediging wanneer zij iets naar voren gaan spelen.
Verder hebben we geen echte opbouwers die puur op tactiek spelen. We hebben een oude werker die momenteel geen volledige wedstrijd kan spelen, en een loper, Strootman. Maar een echte verdeler hebben we niet. Die hadden we ooit in Engelaar, maar die kreeg met alle nieuwe aankopen van vorig jaar geen echte kans meer, en heeft inmiddels de draaicirkel van een vrachtwagen. Advocaat ziet dit ook, en wil dus een goede middenvelder met ervaring die dit wel kan. Maar die is niet haalbaar. Verder heb je een Brands die alleen maar spelers koopt waar hij aan wat denkt te kunnen verdienen, wat hij een verantwoord beleid vind.
Momenteel kunnen we geen dus geen tactisch voetbal spelen en geen werkvoetbal. Wel het frivolere werk, maar daarmee kon niet niet altijd voorbij een fysieke werkploeg. Daarbij zou het betekenen dat je Van Bommel er naast moet zetten aangezien die daar niet in mee kan. Nu sowieso niet, maar aangezien het een werker is, moet hij wanneer hij fit is, extra stappen zetten om een ander soort voetbal te spelen. Zijn ervaring en inzichten zijn positief, maar met de puur op intuïtie ingestelde jongens voor hem, heb je daar niet veel aan. Zijn ideeën worden immers toch amper gelezen.
[ Bericht 54% gewijzigd door Xaobotnik op 16-12-2012 15:46:10 ]