Arme PSV-supporters. Ze willen maar dat de m.i. incompetente Brands blijft kopen vooral van hun directe concurrenten. De eigen jeugd wordt verschrikkelijk verwaarloosd, zeker als je ook nog een waardeloze trainer als Advocaat hebt die de jeugd geen enkele kans geeft. Geen wonder dat die jeugdspeler weigerde bij te teken en naar Ajax gaat.quote:Op zondag 16 december 2012 14:05 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Met Djuricic haal je de 2e Mertens. Verdedigt niet mee.
Maher zal na het tekenen van zijn contract waarschijnlijk ook een rapcariere beginnen met zn nieuwe PSV matties. We hebben mentaal gezien iets sterkere jongens nodig imo.
Was het geen 80 miljoen?quote:
Gaan we voor de 8e plekquote:Op zondag 16 december 2012 14:59 schreef mrstylo het volgende:
Volgend jaar:
Depay - Locadia - Narsingh
----------------Maher--------------
-----Ritzmaier-?------------------
Willems-Zanka-Koch-Brenet
------------------Zoet----------------
Krijg gewoon eens stijve hiervan.
En nog 6 jeugd spelers ook.
Mag ik je vragen waarom je dat denkt?quote:
omdat ik niet zie wie een team vol jongelingen moet dragen. Er mag wel een beetje ervaring in de mix zitten. Verder zie ik weinig leiders in het team. Laat staan of de kwaliteit voldoende is. En hierachter zit dan zo ongeveer niks meer op de bank.quote:Op zondag 16 december 2012 15:02 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Mag ik je vragen waarom je dat denkt?
Heb je die achterhoede bekeken?quote:Op zondag 16 december 2012 15:02 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Misschien Van Bommel jaartje extra houden? En ik vind het steeds onzin om te zeggen dat jongelingen een team niet kunnen dragen, want als je ze geen kans geeft dan kan je het nooit zien.quote:Op zondag 16 december 2012 15:06 schreef rubbereend het volgende:
[..]
omdat ik niet zie wie een team vol jongelingen moet dragen. Er mag wel een beetje ervaring in de mix zitten. Verder zie ik weinig leiders in het team. Laat staan of de kwaliteit voldoende is. En hierachter zit dan zo ongeveer niks meer op de bank.
Heb je onze achterhoede van nu gezien? Kan echt niet slechter.quote:
Omdat dit een flutteam is.quote:Op zondag 16 december 2012 15:02 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Achterhoede van nu is echt wel beter dan de achterhoede Brenet-Koch-Zanka-Willems.quote:Op zondag 16 december 2012 15:13 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Heb je onze achterhoede van nu gezien? Kan echt niet slechter.
Dan verschillen we hier van mening.quote:Op zondag 16 december 2012 15:16 schreef Halcon het volgende:
[..]
Achterhoede van nu is echt wel beter dan de achterhoede Brenet-Koch-Zanka-Willems.
Geen enkele speler is in Eredivisie beter dan Strootman. Dus het is moeilijk om een vervanger voor hem te halen.quote:Net zoals bv. een Strootman echt wel beter is dan Ritzmaier.
bazen teamquote:Op zondag 16 december 2012 14:59 schreef mrstylo het volgende:
Volgend jaar:
Wat maakt het uit of je jeugdspelers gebruikt. We kunnen beter spelers kopen, met jeugdspelers is PSV nooit echt succesvol geweest.quote:Op zondag 16 december 2012 14:59 schreef mrstylo het volgende:
Volgend jaar:
Ben je echt serieus?quote:Op zondag 16 december 2012 15:19 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dan verschillen we hier van mening.
Brenet>>>Hutch+Manolevquote:
Je overschat Strootmanquote:Geen enkele speler is in Eredivisie beter dan Strootman. Dus het is moeilijk om een vervanger voor hem te halen.
Verdediging die er nu staat blundert wekelijks Kan je hem net zo goed vervangen door spelers die wél potentie hebben toch.quote:
Kijk jij weleens naar samenvattingen of wedstrijden van de jeugd? Koch is helemaal geen groot talent en was zelfs bij de A1 een van de mindere. Brenet is een leuke speler, maar nog lang niet klaar voor een seizoen in de basis.quote:Op zondag 16 december 2012 15:21 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Brenet>>>Hutch+Manolev
Zanka>Marcelo
Koch>Derijck
Willems>Willems van nu ().
Goed grapje.quote:Op zondag 16 december 2012 15:19 schreef mrstylo het volgende:
Geen enkele speler is in Eredivisie beter dan Strootman. Dus het is moeilijk om een vervanger voor hem te halen.
quote:
Wie vinden jullie dan haalbaar? Ze zijn allemaal 7 miljoen +.quote:
Samenvattingen ja.quote:Op zondag 16 december 2012 15:22 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Kijk jij weleens naar samenvattingen of wedstrijden van de jeugd? Koch is helemaal geen groot talent en was zelfs bij de A1 een van de mindere. Brenet is een leuke speler, maar nog lang niet klaar voor een seizoen in de basis.
quote:Op zondag 16 december 2012 15:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Verdediging die er nu staat blundert wekelijks Kan je hem net zo goed vervangen door spelers die wél potentie hebben toch.
Tadicquote:
Tadic ja? Die laat het alleen tegen de kleintjes zien. Nee, was gister niet best.quote:Op zondag 16 december 2012 15:26 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Tadic![]()
Verder was Strootman gisteren weer geweldig he?
Door te stellen dat Strootman de beste speler van de Eredivisie is maak je jezelf volledig belachelijk.quote:Op zondag 16 december 2012 15:27 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Tadic ja? Die laat het alleen tegen de kleintjes zien. Nee, was gister niet best.
Maar die kan toch niet op zijn positie?quote:Op zondag 16 december 2012 15:26 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Tadic![]()
Verder was Strootman gisteren weer geweldig he?
Ga jij lekker op fappen op Eriksen dan, ieder zijn ding. Strootman gaat het meest opleveren van alle spelers uit de Eredivisie. Mark my words.quote:Op zondag 16 december 2012 15:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Door te stellen dat Strootman de beste speler van de Eredivisie is maak je jezelf volledig belachelijk.
Goede argumenten. Je maakt jezelf alleen maar nog belachelijker. Zonde dat je af en toe zo'n kronkeltje hebt.quote:Op zondag 16 december 2012 15:29 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ga jij lekker op fappen op Eriksen dan, ieder zijn ding. Strootman gaat het meest opleveren van alle spelers uit de Eredivisie. Mark my words.
Strootman laat het vaak ook tegen de groten afweten hoor.quote:Op zondag 16 december 2012 15:27 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Tadic ja? Die laat het alleen tegen de kleintjes zien. Nee, was gister niet best.
Kratje bier erop dat Strootman minder dan Eriksen op gaat leveren?quote:Op zondag 16 december 2012 15:29 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ga jij lekker op fappen op Eriksen dan, ieder zijn ding. Strootman gaat het meest opleveren van alle spelers uit de Eredivisie. Mark my words.
Jij hebt ook geen argumenten, dus hou dat hypocriete gelul lekker voor je.quote:Op zondag 16 december 2012 15:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Goede argumenten. Je maakt jezelf alleen maar nog belachelijker. Zonde dat je af en toe zo'n kronkeltje hebt.
Ik had het niet over de beste speler van hele eredivisie, maar op zijn positie.quote:Op zondag 16 december 2012 15:30 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Strootman laat het vaak ook tegen de groten afweten hoor.
Maar goed, ik weet al dat Strootman bij jullie niets fout kan doen.
Prima.quote:Op zondag 16 december 2012 15:30 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Kratje bier erop dat Strootman minder dan Eriksen op gaat leveren?
Is gewoon een goeie verdedigende middenvelder, niets meer niets minder, hoe verder naar voren hoe meer je zijn gebreken zietquote:Op zondag 16 december 2012 15:30 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Strootman laat het vaak ook tegen de groten afweten hoor.
Maar goed, ik weet al dat Strootman bij jullie niets fout kan doen.
Dan verwoorde je je verkeerdquote:Op zondag 16 december 2012 15:31 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik had het niet over de beste speler van hele eredivisie, maar op zijn positie.
En daar heb je niet zomaar een vervanger voor. En de mensen die misschien beter zijn (Fer ofzo) zijn onhaalbaar.
quote:Op zondag 16 december 2012 14:59 schreef mrstylo het volgende:
Volgend jaar:
Sowieso het gebrek aan complementaire kwaliteit en het verhaal van het ontbreken van de mentale weerbaarheid. Seizoenen lang al.quote:Op zondag 16 december 2012 15:31 schreef Xaobotnik het volgende:
Ik denk sowieso dat het weinig te maken heeft met dat individuele spelers het laten afweten oid. Er is iets aan dit PSV waardoor het af en toe gewoon totaal niet loopt. Iedereen weet dat alle spelers een klap beter zijn dan die van RKC, Utrecht, EHC, etc.
Nu kun je soms wat mindere wedstrijden hebben. Maar bij PSV komt het structureel voor dat het er op eenzelfde manier niet uitkomt.
Nee, omdat het een belachelijke stelling is. Maar speelt in topwedstrijden altijd onzichtbaar, behalve als hij weer eens de bal verliest. Gisteren ook weer.quote:Op zondag 16 december 2012 15:31 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Jij hebt ook geen argumenten, dus hou dat hypocriete gelul lekker voor je.
Gratis bier.quote:Op zondag 16 december 2012 15:30 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Kratje bier erop dat Strootman minder dan Eriksen op gaat leveren?
Dat komt doordat we geen middenvelders hebben die zelf iets kunnen creëren. Alle middenvelders van ons, doen alleen reactie voetbal.quote:Op zondag 16 december 2012 15:31 schreef Xaobotnik het volgende:
Ik denk sowieso dat het weinig te maken heeft met dat individuele spelers het laten afweten oid. Er is iets aan dit PSV waardoor het af en toe gewoon totaal niet loopt. Iedereen weet dat alle spelers een klap beter zijn dan die van RKC, Utrecht, EHC, etc.
Nu kun je soms wat mindere wedstrijden hebben. Maar bij PSV komt het structureel voor dat het er op eenzelfde manier niet uitkomt.
Is NEC een topwedstrijd ja? Het wordt steeds gekker. Tegen Twente en Feyenoord was hij de beste van het veld.quote:Op zondag 16 december 2012 15:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, omdat het een belachelijke stelling is. Maar speelt in topwedstrijden altijd onzichtbaar, behalve als hij weer eens de bal verliest. Gisteren ook weer.
Altijd in topwedstrijden, net zoals bij Twente ja. Genoeg getroll nu toch? Je punt is duidelijk.quote:Op zondag 16 december 2012 15:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, omdat het een belachelijke stelling is. Maar speelt in topwedstrijden altijd onzichtbaar, behalve als hij weer eens de bal verliest. Gisteren ook weer.
Gebrek aan inzet. Al jaren hetzelfde probleem bij PSV. Daarnaast staan er met Narsingh, Lens en Wijnaldum momenteel te veel chronische kansenmissers in, dat het dan tegen Vitesse en NEC fout gaat is dan ook niet zo vreemd.quote:Nu kun je soms wat mindere wedstrijden hebben. Maar bij PSV komt het structureel voor dat het er op eenzelfde manier niet uitkomt.
Complementaire kwaliteiten ben ik met je eens. Die mentale weerbaarheid niet. Soms zit er gewoon niet meer in. Wanneer je dan geen fatsoenlijke verdediging hebt die een stormende, alles of niets-spelende tegenstander kan tegenhouden, laat je vaak punten liggen.quote:Op zondag 16 december 2012 15:32 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Sowieso het gebrek aan complementaire kwaliteit en het verhaal van het ontbreken van de mentale weerbaarheid. Seizoenen lang al.
Dit ben ik deels met je eens. Het is alleen meer dan dat. PSV kan ook totaal niet van achteruit voetballen. Het middenveld kan niet rekenen op de verdediging als een vangnet of steun van de verdediging wanneer zij iets naar voren gaan spelen.quote:Op zondag 16 december 2012 15:33 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dat komt doordat we geen middenvelders hebben die zelf iets kunnen creëren. Alle middenvelders van ons, doen alleen reactie voetbal.
En de teams waar we doorheen zakken spelen allemaal hetzelfde soort voetbal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |