--------*---------quote:Op zondag 16 december 2012 13:18 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Hoe zie jij de invulling dan met die 4 spelers?
Van Bommel stopt toch na dit seizoen?quote:Op zondag 16 december 2012 13:18 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Hoe zie jij de invulling dan met die 4 spelers?
International?? Lang niet meer, dan kan je anita dat ook nog noemenquote:Op zondag 16 december 2012 13:18 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Dus moeten ze een Nederlands international met een doorlopend contract voor een prikkie verkopen?
Geen idee.quote:Op zondag 16 december 2012 13:19 schreef tja77 het volgende:
[..]
Van Bommel stopt toch na dit seizoen?
neo-international dan, hoe jij het wilt.quote:Op zondag 16 december 2012 13:19 schreef Doublepain het volgende:
[..]
International?? Lang niet meer, dan kan je anita dat ook nog noemen
Toivonen ookquote:Op zondag 16 december 2012 13:21 schreef tja77 het volgende:
[..]
En Strootman vertrekt na dit seizoen denk ik.
Volgens mij ben je maar in discussie over gomes met 1 of 2 psv'ers. En nu zijn het ineens alle psv supporters???quote:Op zondag 16 december 2012 13:17 schreef Helpmefok het volgende:
Eigenlijk te belachelijk voor woorden dat ik als Feyenoorder zijnde een PSV-keeper aan het verdedigen ben tegenover PSV-supporters.
Dat bewijst al genoeg: jullie zijn het gewoon met mensen oneens omdat je het oneens wil zijn. Als ik zeg dat de wereld rond is, zeggen jullie dat hij plat is puur om iemand tegen te kunnen spreken.
Met die kennis ben ik hier dan ook weg, op naar De Kuip
Dat zijn wel veel spelers die vertrekken. PSV moet dus echt kampioen worden.quote:Op zondag 16 december 2012 13:23 schreef Doublepain het volgende:
Na dit seizoen:
Mertens, Lens, Hutch ,Toivonen, Strootman, Manolev, Pieters en misschien Tyon weg ..
Fer gat duur worden, dan maar voor Djuricic gaan met Maher erachterquote:Op zondag 16 december 2012 13:24 schreef tja77 het volgende:
[..]
Volgend seizoen een geheel nieuw middenveld.
Maher en Fer halen denk ik dan maar.
Spelers als Mertens, Lens, Hutch, Manolev en Pieters zijn wel te vervangen natuurlijk. Manolev en Pieters spelen op dit moment niet eens.quote:Op zondag 16 december 2012 13:23 schreef Doublepain het volgende:
Na dit seizoen:
Mertens, Lens, Hutch ,Toivonen, Strootman, Manolev, Pieters en misschien Tyon weg ..
quote:Op zondag 16 december 2012 13:17 schreef Helpmefok het volgende:
Eigenlijk te belachelijk voor woorden dat ik als Feyenoorder zijnde een PSV-keeper aan het verdedigen ben tegenover PSV-supporters.
Dat bewijst al genoeg: jullie zijn het gewoon met mensen oneens omdat je het oneens wil zijn. Als ik zeg dat de wereld rond is, zeggen jullie dat hij plat is puur om iemand tegen te kunnen spreken.
De wereld is plat...quote:Op zondag 16 december 2012 13:17 schreef Helpmefok het volgende:
twitter:psvnetwerk twitterde op zondag 16-12-2012 om 13:26:25Oud-PSV'er Cássio Ramos wint de wereldbeker met Corinthians na 1-0 zege op Chelsea na glansrol van Cassio #psv reageer retweet
Je zou bijna gaan denken dat er een onderliggend probleem bij PSV is aangezien spelers ondermaats presteren en daarna ineens weer een opleving krijgen bij een andere club. Cassio is niet het eerste voorbeeld.quote:Op zondag 16 december 2012 13:26 schreef Chase_Utley het volgende:
Cassio is trouwens wereldbekerwinnaar geworden![]()
Dat hoeft lang niet altijd aan de club zelf te liggen he.quote:Op zondag 16 december 2012 13:58 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Je zou bijna gaan denken dat er een onderliggend probleem bij PSV is aangezien spelers ondermaats presteren en daarna ineens weer een opleving krijgen bij een andere club. Cassio is niet het eerste voorbeeld.
OP basis waarvan denk jij dat dat Maher en Djuricic wel even haalbaar zijn? Die gaan beiden naar het buitenland en zullen nooit voor PSV kiezen.quote:Op zondag 16 december 2012 13:25 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Fer gat duur worden, dan maar voor Djuricic gaan met Maher erachter
Maher wil de stap in het binnenland maken.quote:Op zondag 16 december 2012 14:01 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
OP basis waarvan denk jij dat dat Maher en Djuricic wel even haalbaar zijn? Die gaan beiden naar het buitenland en zullen nooit voor PSV kiezen.
Inderdaad. Heeft bij Sparta ook een seizoen maar matig gekeept, en de wedstrijden die hij bij PSV in mocht vallen of beginnen waren ook niet echt geweldig van wat ik me nog kan herinneren.quote:Op zondag 16 december 2012 14:00 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Dat hoeft lang niet altijd aan de club zelf te liggen he.
Dat klopt, maar er is wel een patroon in te ontdekken.quote:Op zondag 16 december 2012 14:00 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Dat hoeft lang niet altijd aan de club zelf te liggen he.
Hoeft niet aan PSV zelf te liggen. Bij Sparta imponeerde hij ook niet. En als er één type speler is die het wèl of niet laat zien, is het wel een keeper. Bij Feyenoord had je ook je Bastos die later international werd. En Somalia won ook bijna de Zuid-Amerikaanse CL nadat hij bij Feyenoord weg was.quote:Op zondag 16 december 2012 13:58 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Je zou bijna gaan denken dat er een onderliggend probleem bij PSV is aangezien spelers ondermaats presteren en daarna ineens weer een opleving krijgen bij een andere club. Cassio is niet het eerste voorbeeld.
Dat las ik ook. PSV of Ajax. Maar ik denk niet dat dat ook daadwerkelijk gaat gebeuren. AZ vraagt een hoog bedrag, dat door iig PSV niet te betalen is.quote:Op zondag 16 december 2012 14:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maher wil de stap in het binnenland maken.
Met Djuricic haal je de 2e Mertens. Verdedigt niet mee.quote:Op zondag 16 december 2012 13:25 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Fer gat duur worden, dan maar voor Djuricic gaan met Maher erachter
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |