Arme PSV-supporters. Ze willen maar dat de m.i. incompetente Brands blijft kopen vooral van hun directe concurrenten. De eigen jeugd wordt verschrikkelijk verwaarloosd, zeker als je ook nog een waardeloze trainer als Advocaat hebt die de jeugd geen enkele kans geeft. Geen wonder dat die jeugdspeler weigerde bij te teken en naar Ajax gaat.quote:Op zondag 16 december 2012 14:05 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Met Djuricic haal je de 2e Mertens. Verdedigt niet mee.
Maher zal na het tekenen van zijn contract waarschijnlijk ook een rapcariere beginnen met zn nieuwe PSV matties. We hebben mentaal gezien iets sterkere jongens nodig imo.
Was het geen 80 miljoen?quote:
Gaan we voor de 8e plekquote:Op zondag 16 december 2012 14:59 schreef mrstylo het volgende:
Volgend jaar:
Depay - Locadia - Narsingh
----------------Maher--------------
-----Ritzmaier-?------------------
Willems-Zanka-Koch-Brenet
------------------Zoet----------------
Krijg gewoon eens stijve hiervan.
En nog 6 jeugd spelers ook.
Mag ik je vragen waarom je dat denkt?quote:
omdat ik niet zie wie een team vol jongelingen moet dragen. Er mag wel een beetje ervaring in de mix zitten. Verder zie ik weinig leiders in het team. Laat staan of de kwaliteit voldoende is. En hierachter zit dan zo ongeveer niks meer op de bank.quote:Op zondag 16 december 2012 15:02 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Mag ik je vragen waarom je dat denkt?
Heb je die achterhoede bekeken?quote:Op zondag 16 december 2012 15:02 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Misschien Van Bommel jaartje extra houden? En ik vind het steeds onzin om te zeggen dat jongelingen een team niet kunnen dragen, want als je ze geen kans geeft dan kan je het nooit zien.quote:Op zondag 16 december 2012 15:06 schreef rubbereend het volgende:
[..]
omdat ik niet zie wie een team vol jongelingen moet dragen. Er mag wel een beetje ervaring in de mix zitten. Verder zie ik weinig leiders in het team. Laat staan of de kwaliteit voldoende is. En hierachter zit dan zo ongeveer niks meer op de bank.
Heb je onze achterhoede van nu gezien? Kan echt niet slechter.quote:
Omdat dit een flutteam is.quote:Op zondag 16 december 2012 15:02 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Achterhoede van nu is echt wel beter dan de achterhoede Brenet-Koch-Zanka-Willems.quote:Op zondag 16 december 2012 15:13 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Heb je onze achterhoede van nu gezien? Kan echt niet slechter.
Dan verschillen we hier van mening.quote:Op zondag 16 december 2012 15:16 schreef Halcon het volgende:
[..]
Achterhoede van nu is echt wel beter dan de achterhoede Brenet-Koch-Zanka-Willems.
Geen enkele speler is in Eredivisie beter dan Strootman. Dus het is moeilijk om een vervanger voor hem te halen.quote:Net zoals bv. een Strootman echt wel beter is dan Ritzmaier.
bazen teamquote:Op zondag 16 december 2012 14:59 schreef mrstylo het volgende:
Volgend jaar:
Wat maakt het uit of je jeugdspelers gebruikt. We kunnen beter spelers kopen, met jeugdspelers is PSV nooit echt succesvol geweest.quote:Op zondag 16 december 2012 14:59 schreef mrstylo het volgende:
Volgend jaar:
Ben je echt serieus?quote:Op zondag 16 december 2012 15:19 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dan verschillen we hier van mening.
Brenet>>>Hutch+Manolevquote:
Je overschat Strootmanquote:Geen enkele speler is in Eredivisie beter dan Strootman. Dus het is moeilijk om een vervanger voor hem te halen.
Verdediging die er nu staat blundert wekelijks Kan je hem net zo goed vervangen door spelers die wél potentie hebben toch.quote:
Kijk jij weleens naar samenvattingen of wedstrijden van de jeugd? Koch is helemaal geen groot talent en was zelfs bij de A1 een van de mindere. Brenet is een leuke speler, maar nog lang niet klaar voor een seizoen in de basis.quote:Op zondag 16 december 2012 15:21 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Brenet>>>Hutch+Manolev
Zanka>Marcelo
Koch>Derijck
Willems>Willems van nu ().
Goed grapje.quote:Op zondag 16 december 2012 15:19 schreef mrstylo het volgende:
Geen enkele speler is in Eredivisie beter dan Strootman. Dus het is moeilijk om een vervanger voor hem te halen.
quote:
Wie vinden jullie dan haalbaar? Ze zijn allemaal 7 miljoen +.quote:
Samenvattingen ja.quote:Op zondag 16 december 2012 15:22 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Kijk jij weleens naar samenvattingen of wedstrijden van de jeugd? Koch is helemaal geen groot talent en was zelfs bij de A1 een van de mindere. Brenet is een leuke speler, maar nog lang niet klaar voor een seizoen in de basis.
quote:Op zondag 16 december 2012 15:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Verdediging die er nu staat blundert wekelijks Kan je hem net zo goed vervangen door spelers die wél potentie hebben toch.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |