quote:Op vrijdag 14 december 2012 14:02 schreef Fascination het volgende:
[..]
Zal wel achter tralies zitten wegens een of ander vergrijp.
Waar komen die lasers vandaan dan?quote:
quote:Op vrijdag 14 december 2012 14:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Snuitje, het paard van Henny Huisman
Van de aliens die op 21 december onze aarde invadenquote:Op vrijdag 14 december 2012 14:04 schreef Ezio het volgende:
[..]
Waar komen die lasers vandaan dan?
[..]
Ik hoop echt dat een of ander programma een stel van die mensen die er in geloven gaat volgen die dagquote:Op vrijdag 14 december 2012 14:05 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Van de aliens die op 21 december onze aarde invaden
Kleine beentjes dan hebje dat.quote:Op vrijdag 14 december 2012 14:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik was in de veronderstelling dat op 12 -12 de aarde verging, maar met zo'n beetje alles, liep ik weer achter
Ben jij zo'n Friezenfan dan?quote:
Damnquote:Op vrijdag 14 december 2012 14:07 schreef Ezio het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat een of ander programma een stel van die mensen die er in geloven gaat volgen die dag
Ik las een paar jaar geleden in volkskrant magazine ook over zo'n familie die zich klaar maakte voor 21 december 2012. Had die moeder een opblaasvlot en 6 van die waterkoeler flessen water gekocht en aan haar zoon uitgelegd dat ze misschien moeten survivallen, net als action man
korte pootjesquote:
Mag ookquote:
Dat was ook echt zo'n probleemwijken type familiequote:Op vrijdag 14 december 2012 14:07 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Damndat zuo wel echt prachtige tv zijn
In NL??quote:Op vrijdag 14 december 2012 14:07 schreef Ezio het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat een of ander programma een stel van die mensen die er in geloven gaat volgen die dag
Ik las een paar jaar geleden in volkskrant magazine ook over zo'n familie die zich klaar maakte voor 21 december 2012. Had die moeder een opblaasvlot en 6 van die waterkoeler flessen water gekocht en aan haar zoon uitgelegd dat ze misschien moeten survivallen, net als action man
Shitquote:Op vrijdag 14 december 2012 14:08 schreef Ezio het volgende:
[..]
Dat was ook echt zo'n probleemwijken type familie
quote:
Voel je niets vanquote:
Wat? Ik doel op dat liedje van Henny Huisman.quote:Op vrijdag 14 december 2012 14:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ben jij zo'n Friezenfan dan?
Jaquote:
Nee, ik bedoel zo'n type familie helaas. Het was alleen een artikel in een tijdschriftquote:
Ik heb liever korte heterootjesquote:
Ja, oh jammerquote:Op vrijdag 14 december 2012 14:09 schreef Ezio het volgende:
[..]
Ja
[..]
Nee, ik bedoel zo'n type familie helaas. Het was alleen een artikel in een tijdschrift
Ja ik vond het al zo raar, maar Snuitje is een Fries.quote:Op vrijdag 14 december 2012 14:09 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wat? Ik doel op dat liedje van Henny Huisman.
Oh.quote:Op vrijdag 14 december 2012 14:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja ik vond het al zo raar, maar Snuitje is een Fries.
Damn, als het nou Amerika wasquote:Op vrijdag 14 december 2012 14:09 schreef Ezio het volgende:
[..]
Ja
[..]
Nee, ik bedoel zo'n type familie helaas. Het was alleen een artikel in een tijdschrift
Dat zou wel mooi zijn inderdaadquote:Op vrijdag 14 december 2012 14:10 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, oh jammerdacht een keer op tv ofso zoals bij man bijt hond
Zou mijn voorkeur ook zijn in jouw gevalquote:
Wat voor bladen lees jij?quote:Op vrijdag 14 december 2012 14:12 schreef Ezio het volgende:
[..]
Dat zou wel mooi zijn inderdaad
Maar dat was een van de minder gekke families. Ze interviewden ook een kerel die elke keer bij het boodschappen doen een extra blik erwten/worteltjes kocht voor na 21 december. Had hij een voorraadkast vol met ingeblikt eten, en een heel plan om te overleven. Hij had ook al zijn baan opgegeven en zijn geld zo gerantsoeneerd dat hij het net tot het einde van 2012 zou halen
Voelt goed, gelijkgestemdenquote:Op vrijdag 14 december 2012 14:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zou mijn voorkeur ook zijn in jouw geval
Dat was Volkskrant Magazinequote:
Hahaha volkskrantquote:
Die brommer in de kamer, tering.quote:Op vrijdag 14 december 2012 14:17 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hahaha volkskrant![]()
Ken je deze baas?
Ik heb soms echt het gevoel dat de paus een sketch zit op te voeren.quote:Op vrijdag 14 december 2012 14:15 schreef Broekpaling het volgende:
http://www.nu.nl/buitenla(...)edreiging-vrede.html
![]()
![]()
![]()
![]()
Oh hemeltje wat heb ik toch een grafhekel aan die zweverige idioten met een hoge status.
"Lieve paus, ik ben verkracht en ik ben zwanger van de beste man. Omdat ik dat psychisch niet trek wil ik een abortus".
Paus: maar lief kind, het is een geschenk van god.![]()
10 jaar later.
"Beste paus, mijn kind blijkt nu 10 jaar later een heaumeautje te zijn".
Paus: WALGELIJK! Hij is een schande voor god.
![]()
![]()
Ja wat een lul hequote:Op vrijdag 14 december 2012 14:18 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Die brommer in de kamer, tering.![]()
quote:Op vrijdag 14 december 2012 14:18 schreef Ezio het volgende:
http://www.dailymail.co.u(...)spend-end-world.html
Godverdomme![]()
Er komt er een dicht in de buurt in 2036 geloof ikquote:Op vrijdag 14 december 2012 14:21 schreef Broekpaling het volgende:
[..]![]()
Mocht de apocalypse een behoorlijke meteoor zijn (die we dan al gezien zouden hebben) een klapper gaat maken dan ploegt dat die bunkers gewoon uit de grond.
ib4 'dicht in de buurt, is niet goed'quote:Op vrijdag 14 december 2012 14:23 schreef Ezio het volgende:
[..]
Er komt er een dicht in de buurt in 2036 geloof ik
Ik kan me er zo aan opvreten he.quote:Op vrijdag 14 december 2012 14:20 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik heb soms echt het gevoel dat de paus een sketch zit op te voeren.
Correct mijn waarde. Met de potentie om het licht weer uit te zetten op deze kloot en een ijstijd te starten. Aber die kans was behoorlijk klein na herberekening.quote:Op vrijdag 14 december 2012 14:23 schreef Ezio het volgende:
[..]
Er komt er een dicht in de buurt in 2036 geloof ik
Tegen die tijd ben ik 48 en uitgerangeerd, dus het zou me weinig uitmaken als we wel geraakt worden.quote:Op vrijdag 14 december 2012 14:25 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Correct mijn waarde. Met de potentie om het licht weer uit te zetten op deze kloot en een ijstijd te starten. Aber die kans was behoorlijk klein na herberekening.
quote:Op vrijdag 14 december 2012 14:27 schreef Ezio het volgende:
[..]
Tegen die tijd ben ik 48 en uitgerangeerd, dus het zou me weinig uitmaken als we wel geraakt worden.
Ja maar jij bent dan alweer 84quote:Op vrijdag 14 december 2012 14:29 schreef Broekpaling het volgende:
[..]Tegen die tijd laat ik mij hijsen in een robot lichaam en zal ik nog 500 jaar leven.
Waarom negeren ze allemaal die chickquote:Op vrijdag 14 december 2012 14:30 schreef Broekpaling het volgende:
[ afbeelding ]
Ezio is niet gemaakt voor de lokale tub.
Ze praten over een nieuw heavy metal liedje over trollen slayen in een kasteel in het donkere Finse woud.quote:Op vrijdag 14 december 2012 14:32 schreef Ezio het volgende:
[..]
Waarom negeren ze allemaal die chick
Ik ben niet zo'n metalfanquote:Op vrijdag 14 december 2012 14:33 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ze praten over een nieuw heavy metal liedje over trollen slayen in een kasteel in het donkere Finse woud.De meest dodelijke metal komt uit Finland gij weet.
Volgens mij zou ik een hartaanval krijgen van die temperatuur.quote:Op vrijdag 14 december 2012 14:30 schreef Broekpaling het volgende:
[ afbeelding ]
Ezio is niet gemaakt voor de lokale tub.
Bp ook niet meer, hij is eckte gangster geworden.quote:
Goed voor de bloedsomloop Fas.quote:Op vrijdag 14 december 2012 14:34 schreef Fascination het volgende:
[..]
Volgens mij zou ik een hartaanval krijgen van die temperatuur.
U heeft geen idee welke concerten ik afga volgende zomer.quote:Op vrijdag 14 december 2012 14:34 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Bp ook niet meer, hij is eckte gangster geworden.
Valt best mee, toen ik vorig jaar winter in de zee ging zwemmen was het verrassend warm.quote:Op vrijdag 14 december 2012 14:34 schreef Fascination het volgende:
[..]
Volgens mij zou ik een hartaanval krijgen van die temperatuur.
JIj niet hè.quote:Op vrijdag 14 december 2012 14:34 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Bp ook niet meer, hij is eckte gangster geworden.
De zee ja. Bimbo, dit is een opgevroren meer.quote:Op vrijdag 14 december 2012 14:35 schreef Ezio het volgende:
[..]
Valt best mee, toen ik vorig jaar winter in de zee ging zwemmen was het verrassend warm.
De zee was ook bevroren, gladiool. Ze hakken elke winter een pad naar een eiland hier in Helsinki uit om naartoe te zwemmen, en dan kun je daar direct de sauna inquote:Op vrijdag 14 december 2012 14:36 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
De zee ja. Bimbo, dit is een opgevroren meer.
Jay-Z & Kanye West, Tupac Hologram Tourquote:Op vrijdag 14 december 2012 14:35 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
U heeft geen idee welke concerten ik afga volgende zomer.
quote:Op vrijdag 14 december 2012 14:37 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Jay-Z & Kanye West, Tupac Hologram Tour
Oké.quote:Op vrijdag 14 december 2012 14:37 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee, wie alleen jaagt, jaagt het best
wd plsquote:Op vrijdag 14 december 2012 14:37 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Jay-Z & Kanye West, Tupac Hologram Tour
quote:
No jokes niggaquote:AMSTERDAM – Vertegenwoordigers van Snoop Dogg en Dr. Dre gaan mogelijkheden bekijken voor een tour van de Amerikaanse rappers, samen met een hologram van hun in 1996 vermoorde collega Tupac Shakur.
dacht dat je nu meer ghetto wasquote:Op vrijdag 14 december 2012 14:38 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
wd pls
Ik eis beukend gitaargeweld in mijn jeugdige oren.
Ja daar heb je wel gelijk inquote:Op vrijdag 14 december 2012 14:39 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik geloofde het wel, maar kapot triest is mijn punt.
als niemand kijkt luister ik een beetje gaga/nicky minajjjjjjjquote:Op vrijdag 14 december 2012 14:40 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
dacht dat je nu meer ghetto was
Wat een bazenomstandigheden. Lijkt me serieus tof.quote:Op vrijdag 14 december 2012 14:37 schreef Ezio het volgende:
[..]
De zee was ook bevroren, gladiool. Ze hakken elke winter een pad naar een eiland hier in Helsinki uit om naartoe te zwemmen, en dan kun je daar direct de sauna in
hoop dat je grap maaktquote:Op vrijdag 14 december 2012 14:41 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
als niemand kijkt luister ik een beetje gaga/nicky minajjjjjjj
Dat mijn wilde haren eraf zijn betekent niet dat ik niet meer wild ben.
Ik ookquote:
Ik zei een beetje.quote:
Je bent nu officieel niet meer welkom in de SCquote:Op vrijdag 14 december 2012 14:44 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik zei een beetje.
Nouja, 3 van minaj, en dat laatste album van gaga luister ik omdat ik het echt een leukjen album vind.
Hou je nu nog van me?
I just...quote:Op vrijdag 14 december 2012 14:44 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik zei een beetje.
Nouja, 3 van minaj, en dat laatste album van gaga luister ik omdat ik het echt een leukjen album vind.
Hou je nu nog van me?
Flikker op, ik ben mede oprichter van deze kliek.quote:Op vrijdag 14 december 2012 14:44 schreef Ezio het volgende:
[..]
Je bent no officieel niet meer welkom in de SC
De oprichters van de Amerikaanse kolonies zijn ook uit hun 'kliek' weggeschopt, dus ik zie het probleem niet.quote:Op vrijdag 14 december 2012 14:45 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Flikker op, ik ben mede oprichter van deze kliek.
jamaar ik heb niet altijd zin om Machine Head te luisteren mop.quote:Op vrijdag 14 december 2012 14:45 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
I just...
[ afbeelding ]
can't even.
Er zijn betere dingen dan Lady Gaga en Nicki Minaj, dont give me this shitty excuse.quote:Op vrijdag 14 december 2012 14:46 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
jamaar ik heb niet altijd zin om Machine Head te luisteren mop.
Jij ging koekjes bakken met gaga op de achtergrond.quote:Op vrijdag 14 december 2012 14:45 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
I just...
[ afbeelding ]
can't even.
Ik ben geen fan van gekke stampmuziek.quote:Op vrijdag 14 december 2012 14:47 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Er zijn betere dingen dan Lady Gaga en Nicki Minaj, dont give me this shitty excuse.
[insert wd kat met pootje voor mond]oooooooooooohhquote:Op vrijdag 14 december 2012 14:48 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Jij ging koekjes bakken met gaga op de achtergrond.
lana. feitquote:Op vrijdag 14 december 2012 14:47 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Er zijn betere dingen dan Lady Gaga en Nicki Minaj, dont give me this shitty excuse.
ik kan niet selecteren wat er op tv komt.quote:Op vrijdag 14 december 2012 14:48 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Jij ging koekjes bakken met gaga op de achtergrond.
quote:
Jawel.quote:Op vrijdag 14 december 2012 14:50 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
ik kan niet selecteren wat er op tv komt.
Rebecca Blackquote:
quote:Op vrijdag 14 december 2012 14:48 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik ben geen fan van gekke stampmuziek.
Dat klinkt een stuk anders dan Hootie & The Blowfish.quote:
gayquote:Op vrijdag 14 december 2012 14:44 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik zei een beetje.
Hou je nu nog van me?
Ik moet lachen.quote:Op vrijdag 14 december 2012 14:54 schreef wolvendagen het volgende:
[..]ok i just no just omg
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 14 december 2012 14:57 schreef Germano het volgende:
[..]
Dat kleine sterretje rechtsonder is mislukt.
I want morequote:
naw we aint gon talk no morequote:Op vrijdag 14 december 2012 14:57 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik moet lachen.![]()
Ik weet nog dat jij deze een keer hier had neergezet:
Vrouw naar m'n hart.
Fas, niet klikken, anders zie je mij aan voor de duivel.
Wat is hummen?quote:Op vrijdag 14 december 2012 15:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Er zit hier iemand tegenover me te hummen... Zal ik wat naar hem toe gooien ?
Een speelgoed Hummer.quote:Op vrijdag 14 december 2012 15:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Er zit hier iemand tegenover me te hummen... Zal ik wat naar hem toe gooien ?
Serieus?quote:
Helaas niet bij me vandaagquote:
quote:Op vrijdag 14 december 2012 15:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Serieus?geluidjes maken die lijken op: hum hum hum
Ah, mensen met een tik.quote:
Nice try, bitchquote:
ik kan je de vlinders in mn buik niet gevenquote:
De tering zeg. Die ene zie je ook naar voren gaanquote:Op vrijdag 14 december 2012 15:09 schreef VeerEli het volgende:
https://www.facebook.com/photo.php?v=396449047100585
GeweldigWat zijn mannen toch ook een stel zwakke wezens als het op vrouwen aankomt
Die ene zie je gewoon zichtbaar geil worden![]()
![]()
Echt hilarischquote:Op vrijdag 14 december 2012 15:12 schreef Germano het volgende:
[..]
De tering zeg. Die ene zie je ook naar voren gaan.
Ik zou volgens mij echt direct er uit flappen: "Wat doe je?"quote:Op vrijdag 14 december 2012 15:13 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Echt hilarischJe zou maar een vriendin/vrouw hebben en die ziet dit nu
állemaal lachen ze zo schaapachtig/geiltjes terug
Hahahahaquote:Op vrijdag 14 december 2012 15:09 schreef VeerEli het volgende:
GeweldigWat zijn mannen toch ook een stel zwakke wezens als het op vrouwen aankomt
![]()
WHAT THEquote:Op vrijdag 14 december 2012 15:09 schreef VeerEli het volgende:
![]()
quote:Op vrijdag 14 december 2012 15:09 schreef VeerEli het volgende:
![]()

Hehehehe, sure, sure.quote:Op vrijdag 14 december 2012 15:22 schreef Broekpaling het volgende:
[..][ afbeelding ]
Doel van het leven is voortplanten, jwtz
Ik zou ook wel zo reageren als jij de vrouw was.quote:
Awhhquote:Op vrijdag 14 december 2012 15:23 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik zou ook wel zo reageren als jij de vrouw was.
Wat doe je, lik je z'n kont ofzo?quote:Op vrijdag 14 december 2012 15:23 schreef VeerEli het volgende:
VOOR CB!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
[ afbeelding ]
U jelly?quote:Op vrijdag 14 december 2012 15:23 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wat doe je, lik je z'n kont ofzo?
Hij gebruikt je.quote:
Wat niet?quote:Op vrijdag 14 december 2012 15:31 schreef wise het volgende:
zie net foto van ricko. Totaal niet verwacht
dat hij er zo uit ziet.quote:
"Van dit meisje krijgt Ricko een spuitende vleesmans" niet kennen.quote:Op vrijdag 14 december 2012 15:31 schreef wise het volgende:
zie net foto van ricko. Totaal niet verwacht
HWUEHUEHEUHEUHEUEHUEHUHUEEHEHUEHEUHEquote:
Ongelooflijk ja, helemaal voor wisequote:Op vrijdag 14 december 2012 15:32 schreef BobbyB het volgende:
[..]
"Van dit meisje krijgt Ricko een spuitende vleesmans" niet kennen.
celinopino ?quote:Op vrijdag 14 december 2012 15:46 schreef Vaseline_ het volgende:
Oh dat wijf met dat alienhoofd weer in hoe zie je er nu uit
quote:Op vrijdag 14 december 2012 15:46 schreef Vaseline_ het volgende:
Oh dat wijf met dat alienhoofd weer in hoe zie je er nu uit
Origineel man die alienpicquote:
die foto die jij postequote:
?quote:
Maar bliksem slaat altijd in op het hoogste puntquote:
het gevoel dat ik een schop in mn ballen had gekregen was aardig correct want het is een bijbalonsteking. Lekker tegenaan geduwd want ze moet wel zeker van dr mn zaak zijn. Nooit gedacht dat ik blij zou zijn met een ontsteking in mn ballenquote:
Doet het niet.quote:
Ik kreeg serieus ook net krampenquote:Op vrijdag 14 december 2012 15:58 schreef n8n het volgende:
[..]
het gevoel dat ik een schop in mn ballen had gekregen was aardig correct want het is een bijbalonsteking. Lekker tegenaan geduwd want ze moet wel zeker van dr mn zaak zijn. Nooit gedacht dat ik blij zou zijn met een ontsteking in mn ballen
eerste keer in lange tijd dat een andere vrouw dan mn vriendin aan mn vriendje zit en dan moet het zoquote:Op vrijdag 14 december 2012 15:58 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik kreeg serieus ook net krampentoen ik dit las.
Hoe kan dat gaan ontsteken?quote:Op vrijdag 14 december 2012 15:58 schreef n8n het volgende:
[..]
het gevoel dat ik een schop in mn ballen had gekregen was aardig correct want het is een bijbalonsteking. Lekker tegenaan geduwd want ze moet wel zeker van dr mn zaak zijn. Nooit gedacht dat ik blij zou zijn met een ontsteking in mn ballen
Jij hebt een vriendin?quote:Op vrijdag 14 december 2012 15:59 schreef n8n het volgende:
[..]
eerste keer in lange tijd dat een andere vrouw dan mn vriendin aan mn vriendje zit en dan moet het zo
Maar dan zie ik niets. Nu zag ik een rood kruis.quote:Op vrijdag 14 december 2012 15:58 schreef Germano het volgende:
[..]
Bij jou op het werk doet niets het.
Dacht ik eerst ook altijd. Hij is metroseksueel.quote:Op vrijdag 14 december 2012 16:00 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Jij hebt een vriendin?dacht altijd dat je van herenliefde was
Was maar een lachend paardquote:Op vrijdag 14 december 2012 16:00 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Maar dan zie ik niets. Nu zag ik een rood kruis.
Dat hoor ik vaker dan goed voor me isquote:Op vrijdag 14 december 2012 16:00 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Jij hebt een vriendin?dacht altijd dat je van herenliefde was
Tja, je weet zelf beter. Maar lijkt me wel irritant ja...quote:Op vrijdag 14 december 2012 16:01 schreef n8n het volgende:
[..]
Dat hoor ik vaker dan goed voor me is
Had ik niet durven dromen gezien de naamquote:
Alsof ik zin heb om uren voor de spiegel te staanquote:Op vrijdag 14 december 2012 16:01 schreef Germano het volgende:
[..]
Dacht ik eerst ook altijd. Hij is metroseksueel.
Vind het niet zo erg behalve als het domme wijven zijn die het vragen en me dan niet geloven als ik het ontkenquote:Op vrijdag 14 december 2012 16:02 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Tja, je weet zelf beter. Maar lijkt me wel irritant ja...
quote:Op vrijdag 14 december 2012 16:02 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Had ik niet durven dromen gezien de naam
Je ziet er wel zo modieus en opvallend uitquote:Op vrijdag 14 december 2012 16:02 schreef n8n het volgende:
[..]
Alsof ik zin heb om uren voor de spiegel te staan
.
Zeggen ze dan ook: "Met de ontkenningsfase begint het, hihihi."quote:Op vrijdag 14 december 2012 16:03 schreef n8n het volgende:
[..]
Vind het niet zo erg behalve als het domme wijven zijn die het vragen en me dan niet geloven als ik het ontken
Dat is aangeborenquote:Op vrijdag 14 december 2012 16:03 schreef Germano het volgende:
[..]
Je ziet er wel zo modieus en opvallend uit [ afbeelding ].
Eerst kijken en elkaar aanstoten, dan komt 1 het schichtig vragen en als ik nee zeg zeggen ze dat nooit verwacht te hebben. Als ze irritant zijn ga ze me ondervragen waarom ik niet van piemels houdtquote:Op vrijdag 14 december 2012 16:04 schreef Germano het volgende:
[..]
Zeggen ze dan ook: "Met de ontkenningsfase begint het, hihihi."
tandenstoker onder je grote teen doen en dan tegen een muur aantrappenquote:Op vrijdag 14 december 2012 15:58 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik kreeg serieus ook net krampentoen ik dit las.
"Oh neee, echhhhht!?quote:Op vrijdag 14 december 2012 16:03 schreef n8n het volgende:
[..]
Vind het niet zo erg behalve als het domme wijven zijn die het vragen en me dan niet geloven als ik het ontken
Ik heb ook best veel gay trekjes, expressief, praten over gevoelens, veel vriendinnen maar ik neuk met vrouwen. Als ik de symtonen noem klink ik voor mezelf nog vrij gay dus ik snap de reacties soms welquote:
Ik ben wel benieuwd hoe ik zou reageren eigenlijk.quote:Op vrijdag 14 december 2012 16:05 schreef n8n het volgende:
[..]
Eerst kijken en elkaar aanstoten, dan komt 1 het schichtig vragen en als ik nee zeg zeggen ze dat nooit verwacht te hebben. Als ze irritant zijn ga ze me ondervragen waarom ik niet van piemels houdt
Na een tijdje geef je dat opquote:Op vrijdag 14 december 2012 16:08 schreef Germano het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd hoe ik zou reageren eigenlijk.
Denk zo.
[ afbeelding ]
Dat is wel gay, ja.quote:Op vrijdag 14 december 2012 16:07 schreef n8n het volgende:
[..]
Ik heb ook best veel gay trekjes, expressief, praten over gevoelens, veel vriendinnen maar ik neuk met vrouwen. Als ik de symtonen noem klink ik voor mezelf nog vrij gay dus ik snap de reacties soms wel
Precies. Ben verder wel gewoon een grove lompe baasquote:
Als ik je zo hoor lullen deze pagina ben je gewoon een dikke fagquote:Op vrijdag 14 december 2012 16:11 schreef n8n het volgende:
[..]
Precies. Ben verder wel gewoon een grove lompe baas
Primaquote:Op vrijdag 14 december 2012 16:21 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Als ik je zo hoor lullen deze pagina ben je gewoon een dikke fag.
Vies jijquote:Op vrijdag 14 december 2012 16:06 schreef wise het volgende:
[..]
tandenstoker onder je grote teen doen en dan tegen een muur aantrappen
kan nog viezer hoorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGEĦ
dat hebben vrouwen wel vakerquote:Op vrijdag 14 december 2012 16:35 schreef Vaseline_ het volgende:
Hehe Germano, ze snapt hem geloof ik niet eens
Is haar hoofd echt zo leeg als het er uitziet.quote:Op vrijdag 14 december 2012 16:35 schreef Vaseline_ het volgende:
je snap het niet hequote:
De TT klopt trouwens niet ouwe. Het is "I'mma fire".quote:
Waarom doet ze danquote:Op vrijdag 14 december 2012 16:35 schreef Vaseline_ het volgende:
quote:Op vrijdag 14 december 2012 16:41 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
De TT klopt trouwens niet ouwe. Het is "I'mma fire".
Naast straattaal gaat African American Vernacular English je ook slecht af![]()
.
Stop allemaal in je bipsquote:Op vrijdag 14 december 2012 16:41 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Naast straattaal gaat African American Vernacular English je ook slecht af![]()
.
IMMA FILLING MAH ASSERquote:
Guess so.quote:Op vrijdag 14 december 2012 16:42 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Waarom doet ze dan![]()
?
Omdat ze het zo'n leuk plaatje vindt?
I'ma let you finish, but.. no.quote:Op vrijdag 14 december 2012 16:41 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
nee innaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.je zag wat anders
en toen keek je nog een keer naar het plaatjeI had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGEĦ
Niet.quote:Op vrijdag 14 december 2012 16:50 schreef wise het volgende:
je zag wat anders
en toen keek je nog een keer naar het plaatje
quote:
Ik doelde op "I'ma".quote:Op vrijdag 14 december 2012 16:50 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ja, je zegt toch ook niet "I'mma letting"![]()
.
Genoeg titels van nummers gezien om te kunnen concluderen dat "I'mma" ook gebruikelijk is, al is het niet 'officieel'.quote:
Als je de spelling van de dyslectici waar jij naar luistert wil aanhouden, OK.quote:Op vrijdag 14 december 2012 16:56 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Genoeg titels van nummers gezien om te kunnen concluderen dat "I'mma" ook gebruikelijk is, al is het niet 'officieel'.
Voor wie?quote:Op vrijdag 14 december 2012 17:00 schreef VeerEli het volgende:
Fuck hey... Moet nog allemaal kerstcadeaus gaan verzinnen voor mezelf, kan niks bedenken
quote:Op vrijdag 14 december 2012 16:58 schreef krioro het volgende:
[..]
Als je de spelling van de dyslectici waar jij naar luistert wil aanhouden, OK.
Wel kut he als je mensen wil verbeteren en je er zelf finaal naast zitquote:
geurtjequote:Op vrijdag 14 december 2012 17:00 schreef VeerEli het volgende:
Fuck hey... Moet nog allemaal kerstcadeaus gaan verzinnen voor mezelf, kan niks bedenken
Geurtje te dure smaak, dan krijg ik maar 1 cadeauquote:
Meh, dat staat eigenlijk niet op mijn verlanglijstje.quote:Op vrijdag 14 december 2012 17:04 schreef Germano het volgende:
2 uur quality time met mij t.w.v. 50 euro.
Volg je het nog wel? "I'mma firin'" is gewoon fout, "I'mma fire" is zeg maar spreektaal en formeel is het "I'ma fire".quote:Op vrijdag 14 december 2012 17:03 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wel kut he als je mensen wil verbeteren en je er zelf finaal naast zit
Heb ik ook regelmatig
quote:Op vrijdag 14 december 2012 17:00 schreef VeerEli het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En de tt is IMMA en dus goed. Zie dat plaatje van wise. Volg jij t nog?quote:Op vrijdag 14 december 2012 17:04 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Volg je het nog wel? "I'mma firin'" is gewoon fout, "I'mma fire" is zeg maar spreektaal en formeel is het "I'ma fire".
M.u.v. dinsdag, vrijdag, zaterdag en zondag. Dat moest ik er nog bij vermelden.quote:Op vrijdag 14 december 2012 17:04 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Meh, dat staat eigenlijk niet op mijn verlanglijstje.
Zou dit dan niet beter zijn :quote:
Nou en? Ik heb ook 8 paar sokken en een flesje parfum gekregen.quote:Op vrijdag 14 december 2012 17:04 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Geurtje te dure smaak, dan krijg ik maar 1 cadeauRest boring.
Doe niet zo Vaseline_ en gebruik je gezond verstand wil jequote:Op vrijdag 14 december 2012 17:05 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
En de tt is IMMA en dus goed. Zie dat plaatje van wise. Volg jij t nog?
Doe niet zo wd en geef je loss gewoon eens een keer toe voor de verandering.quote:Op vrijdag 14 december 2012 17:06 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Doe niet zo Vaseline_ en gebruik je gezond verstand wil je.
Welke loss?quote:Op vrijdag 14 december 2012 17:07 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Doe niet zo wd en geef je loss gewoon eens een keer toe voor de verandering.
niks boeiends iigquote:
Koop voor Veer gewoon een fleshlightquote:Op vrijdag 14 december 2012 17:07 schreef krioro het volgende:
[..]
Spelling van een meme en kerstcadeaus voor Veer.
Mike plsquote:Op vrijdag 14 december 2012 17:06 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Doe niet zo Vaseline_ en gebruik je gezond verstand wil je.
ja, maar jijquote:Op vrijdag 14 december 2012 17:08 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dat heb ik ongeveer 75% van de tijd als ik hier probeer mee te lezen.
Ok dwc. Lees alles maar ff terug dan.quote:
Haha gastquote:Op vrijdag 14 december 2012 17:10 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ok dwc. Lees alles maar ff terug dan.
quote:
quote:Op vrijdag 14 december 2012 17:05 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Zou dit dan niet beter zijn :
[ afbeelding ]
Mijn vader moet iets voor mij kopen en ik moet nu verzinnen wat ik hebben wilquote:Op vrijdag 14 december 2012 17:09 schreef Ezio het volgende:
[..]
Koop voor Veer gewoon een fleshlight
Ok.quote:Op vrijdag 14 december 2012 17:11 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Haha gast. Zinloze discussie (ok, dat ben ik wel gewend, puntje voor jou).
I'ma fire > formeel juist (krio)
I'mma fire > informeel juist (dWc)
I'mma firing > taalkundig onjuist (2Nutz)
okquote:Op vrijdag 14 december 2012 17:14 schreef Nick-GizMo het volgende:
Dovahkiin
Dovahkiin
Naal ok zin los vahriin
Wah dein vokul mahfaeraak ahst vaal
Ahrk fin norok paal graan
Fod nust hon zindro zaan
Dovahkiin Fah hin kogaan mu draal
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 14 december 2012 17:11 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
http://knowyourmeme.com/m(...)rin’-mah-lazerquote:
Doet me denken aan die Turk uit Sesamstraatquote:
Prima, maar daar gaat het niet om, het ging om de TT ouwe vogelzoeker geile kikker haas koe penis hangoor stierenklquote:
Ik zat hier net naar te luisteren, enge mindreaderquote:Op vrijdag 14 december 2012 17:14 schreef Nick-GizMo het volgende:
Dovahkiin
Dovahkiin
Naal ok zin los vahriin
Wah dein vokul mahfaeraak ahst vaal
Ahrk fin norok paal graan
Fod nust hon zindro zaan
Dovahkiin Fah hin kogaan mu draal
[ afbeelding ]
Als je de spelling van de dyslectici in de vorm van wat memefags wil aanhouden, OK.quote:Op vrijdag 14 december 2012 17:15 schreef krioro het volgende:
[..]
[..]
http://knowyourmeme.com/m(...)rin’-mah-lazer
quote:
Ik heb hem al een tijdje opstaanquote:Op vrijdag 14 december 2012 17:17 schreef Ezio het volgende:
[..]
Ik zat hier net naar te luisteren, enge mindreader
zal er om denken.quote:Op vrijdag 14 december 2012 17:16 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Doet me denken aan die Turk uit Sesamstraat![]()
![]()
.
[ afbeelding ]
[..]
Prima, maar daar gaat het niet om, het ging om de TT ouwe vogelzoeker geile kikker haas koe penis hangoor stierenkl
Nee, slechts TT's van SC's.quote:Op vrijdag 14 december 2012 17:17 schreef 2NutZ het volgende:
Jullie gaan srs internetmemes dus op spelling corrigeren?
Fus Ro Dah bitches.quote:Op vrijdag 14 december 2012 17:17 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Maar jij vind gamen dan ook voor achterlijke
[..]
Ik heb hem al een tijdje opstaan
Oh. Dan terecht.quote:Op vrijdag 14 december 2012 17:18 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Nee, slechts TT's van SC's.
quote:Op vrijdag 14 december 2012 17:17 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Als je de spelling van de dyslectici in de vorm van wat memefags wil aanhouden, OK.
Wat nou 'jullie', ik laat juist zien dat heel die meme gewoon altijd zo gespeld is, en verbeterde dWc omdat hij het zo nodig taalkundig correct wilde maken.quote:Op vrijdag 14 december 2012 17:17 schreef 2NutZ het volgende:
Jullie gaan srs internetmemes dus op spelling corrigeren?
Doe dan dolan ook ff.
of gewoon een pijl in een kniequote:
Niemand wil met me hangen vandaagquote:Op vrijdag 14 december 2012 17:19 schreef Vaseline_ het volgende:
Waarom zijn jullie hiermee bezig op een vrijdag?
Niks beters te doen terwijl ik zit te eten. Jij?quote:Op vrijdag 14 december 2012 17:19 schreef Vaseline_ het volgende:
Wat eet jequote:Op vrijdag 14 december 2012 17:21 schreef krioro het volgende:
[..]
Niks beters te doen terwijl ik zit te eten. Jij?
Het is allemaal onjuist. Net zoals ain't. Is godverdomme spreektaal.quote:Op vrijdag 14 december 2012 17:11 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Gewoon beetje aan het masturberen, niks bijzonders.quote:Op vrijdag 14 december 2012 17:21 schreef krioro het volgende:
[..]
Niks beters te doen terwijl ik zit te eten. Jij?
Waarom hou jij niet gewoon een keer je bek dicht?quote:Op vrijdag 14 december 2012 17:19 schreef Vaseline_ het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/African_American_Vernacular_Englishquote:Op vrijdag 14 december 2012 17:21 schreef Germano het volgende:
[..]
Het is allemaal onjuist. Net zoals ain't. Is godverdomme spreektaal.
fu manquote:Op vrijdag 14 december 2012 17:16 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Doet me denken aan die Turk uit Sesamstraat![]()
![]()
.
[ afbeelding ]
Dat aten wij eerst ook altijd op vrijdagavond, alsof je het nog niet genoeg eet de rest van de week.quote:
quote:Op vrijdag 14 december 2012 17:22 schreef Zosk het volgende:
[..]
Waarom hou jij niet gewoon een keer je bek dicht?
Juist, en dialecten zijn geen schrijftaal. Net zoals Limburgs.quote:Op vrijdag 14 december 2012 17:22 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/African_American_Vernacular_English
Het is als het ware een dialect.
En Fries weer wel zeker.quote:Op vrijdag 14 december 2012 17:23 schreef Germano het volgende:
[..]
Juist, en dialecten zijn geen schrijftaal. Net zoals Limburgs.
doe zelf ff lekker normaalquote:
Het is geen avond voor mij.quote:Op vrijdag 14 december 2012 17:22 schreef Zosk het volgende:
[..]
Dat aten wij eerst ook altijd op vrijdagavond, alsof je het nog niet genoeg eet de rest van de week.
Gaarne.quote:Op vrijdag 14 december 2012 17:24 schreef Germano het volgende:
[..]
Ik ben Lau wel even of die hem aan de varkens wil voeren.
Waarom?quote:Op vrijdag 14 december 2012 17:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
1. Ik ben duizelig 2. Openbare wc's 3. Ik had geen chocolademelk moeten nemen 4. Het echoot hier als ik nies
quote:
quote:Op vrijdag 14 december 2012 17:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
1. Ik ben duizelig 2. Openbare wc's 3. Ik had geen chocolademelk moeten nemen 4. Het echoot hier als ik nies
Ik wilde ook eindigen met 'dan weet je ook het antwoord op je eigen vraag'.quote:Op vrijdag 14 december 2012 17:24 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Nee, een taal. En nu haal ik mezelf onderuit.
Zie je 2Nutz, ik kan het wel.
Ik weet niet meer wie me laatst had verteld dat je Chocomel uit pakken ook gewoon kon opwarmen, maar toen ging ik bijna over m'n nek. Niet te zuipen is het ineens, terwijl het koud met pakken tegelijk naar binnen kanquote:Op vrijdag 14 december 2012 17:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Haha.quote:Op vrijdag 14 december 2012 17:19 schreef krioro het volgende:
[..]
[..]
Wat nou 'jullie', ik laat juist zien dat heel die meme gewoon altijd zo gespeld is, en verbeterde dWc omdat hij het zo nodig taalkundig correct wilde maken.
quote:Op vrijdag 14 december 2012 17:25 schreef Broekpaling het volgende:
[..]![]()
![]()
Als ik docu maker was zou ik er een over jouw dagelijkse leven maken. Ala Jambers.
Dat is geen chocolademelk op de openbare wc's.quote:Op vrijdag 14 december 2012 17:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Jambers. 10 jaar latern.quote:Op vrijdag 14 december 2012 17:25 schreef Broekpaling het volgende:
[..]![]()
![]()
Als ik docu maker was zou ik er een over jouw dagelijkse leven maken. Ala Jambers.
ik zit hier al vanaf 10.15 in een bunker vermomd als bibliotheekquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |