?quote:
Maar bliksem slaat altijd in op het hoogste puntquote:
het gevoel dat ik een schop in mn ballen had gekregen was aardig correct want het is een bijbalonsteking. Lekker tegenaan geduwd want ze moet wel zeker van dr mn zaak zijn. Nooit gedacht dat ik blij zou zijn met een ontsteking in mn ballenquote:
Doet het niet.quote:
Ik kreeg serieus ook net krampenquote:Op vrijdag 14 december 2012 15:58 schreef n8n het volgende:
[..]
het gevoel dat ik een schop in mn ballen had gekregen was aardig correct want het is een bijbalonsteking. Lekker tegenaan geduwd want ze moet wel zeker van dr mn zaak zijn. Nooit gedacht dat ik blij zou zijn met een ontsteking in mn ballen
eerste keer in lange tijd dat een andere vrouw dan mn vriendin aan mn vriendje zit en dan moet het zoquote:Op vrijdag 14 december 2012 15:58 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik kreeg serieus ook net krampentoen ik dit las.
Hoe kan dat gaan ontsteken?quote:Op vrijdag 14 december 2012 15:58 schreef n8n het volgende:
[..]
het gevoel dat ik een schop in mn ballen had gekregen was aardig correct want het is een bijbalonsteking. Lekker tegenaan geduwd want ze moet wel zeker van dr mn zaak zijn. Nooit gedacht dat ik blij zou zijn met een ontsteking in mn ballen
Jij hebt een vriendin?quote:Op vrijdag 14 december 2012 15:59 schreef n8n het volgende:
[..]
eerste keer in lange tijd dat een andere vrouw dan mn vriendin aan mn vriendje zit en dan moet het zo
Maar dan zie ik niets. Nu zag ik een rood kruis.quote:Op vrijdag 14 december 2012 15:58 schreef Germano het volgende:
[..]
Bij jou op het werk doet niets het.
Dacht ik eerst ook altijd. Hij is metroseksueel.quote:Op vrijdag 14 december 2012 16:00 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Jij hebt een vriendin?dacht altijd dat je van herenliefde was
Was maar een lachend paardquote:Op vrijdag 14 december 2012 16:00 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Maar dan zie ik niets. Nu zag ik een rood kruis.
Dat hoor ik vaker dan goed voor me isquote:Op vrijdag 14 december 2012 16:00 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Jij hebt een vriendin?dacht altijd dat je van herenliefde was
Tja, je weet zelf beter. Maar lijkt me wel irritant ja...quote:Op vrijdag 14 december 2012 16:01 schreef n8n het volgende:
[..]
Dat hoor ik vaker dan goed voor me is
Had ik niet durven dromen gezien de naamquote:
Alsof ik zin heb om uren voor de spiegel te staanquote:Op vrijdag 14 december 2012 16:01 schreef Germano het volgende:
[..]
Dacht ik eerst ook altijd. Hij is metroseksueel.
Vind het niet zo erg behalve als het domme wijven zijn die het vragen en me dan niet geloven als ik het ontkenquote:Op vrijdag 14 december 2012 16:02 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Tja, je weet zelf beter. Maar lijkt me wel irritant ja...
quote:Op vrijdag 14 december 2012 16:02 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Had ik niet durven dromen gezien de naam
Je ziet er wel zo modieus en opvallend uitquote:Op vrijdag 14 december 2012 16:02 schreef n8n het volgende:
[..]
Alsof ik zin heb om uren voor de spiegel te staan
.
Zeggen ze dan ook: "Met de ontkenningsfase begint het, hihihi."quote:Op vrijdag 14 december 2012 16:03 schreef n8n het volgende:
[..]
Vind het niet zo erg behalve als het domme wijven zijn die het vragen en me dan niet geloven als ik het ontken
Dat is aangeborenquote:Op vrijdag 14 december 2012 16:03 schreef Germano het volgende:
[..]
Je ziet er wel zo modieus en opvallend uit [ afbeelding ].
Eerst kijken en elkaar aanstoten, dan komt 1 het schichtig vragen en als ik nee zeg zeggen ze dat nooit verwacht te hebben. Als ze irritant zijn ga ze me ondervragen waarom ik niet van piemels houdtquote:Op vrijdag 14 december 2012 16:04 schreef Germano het volgende:
[..]
Zeggen ze dan ook: "Met de ontkenningsfase begint het, hihihi."
tandenstoker onder je grote teen doen en dan tegen een muur aantrappenquote:Op vrijdag 14 december 2012 15:58 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik kreeg serieus ook net krampentoen ik dit las.
"Oh neee, echhhhht!?quote:Op vrijdag 14 december 2012 16:03 schreef n8n het volgende:
[..]
Vind het niet zo erg behalve als het domme wijven zijn die het vragen en me dan niet geloven als ik het ontken
Ik heb ook best veel gay trekjes, expressief, praten over gevoelens, veel vriendinnen maar ik neuk met vrouwen. Als ik de symtonen noem klink ik voor mezelf nog vrij gay dus ik snap de reacties soms welquote:
Ik ben wel benieuwd hoe ik zou reageren eigenlijk.quote:Op vrijdag 14 december 2012 16:05 schreef n8n het volgende:
[..]
Eerst kijken en elkaar aanstoten, dan komt 1 het schichtig vragen en als ik nee zeg zeggen ze dat nooit verwacht te hebben. Als ze irritant zijn ga ze me ondervragen waarom ik niet van piemels houdt
Na een tijdje geef je dat opquote:Op vrijdag 14 december 2012 16:08 schreef Germano het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd hoe ik zou reageren eigenlijk.
Denk zo.
[ afbeelding ]
Dat is wel gay, ja.quote:Op vrijdag 14 december 2012 16:07 schreef n8n het volgende:
[..]
Ik heb ook best veel gay trekjes, expressief, praten over gevoelens, veel vriendinnen maar ik neuk met vrouwen. Als ik de symtonen noem klink ik voor mezelf nog vrij gay dus ik snap de reacties soms wel
Precies. Ben verder wel gewoon een grove lompe baasquote:
Als ik je zo hoor lullen deze pagina ben je gewoon een dikke fagquote:Op vrijdag 14 december 2012 16:11 schreef n8n het volgende:
[..]
Precies. Ben verder wel gewoon een grove lompe baas
Primaquote:Op vrijdag 14 december 2012 16:21 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Als ik je zo hoor lullen deze pagina ben je gewoon een dikke fag.
Vies jijquote:Op vrijdag 14 december 2012 16:06 schreef wise het volgende:
[..]
tandenstoker onder je grote teen doen en dan tegen een muur aantrappen
kan nog viezer hoorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
dat hebben vrouwen wel vakerquote:Op vrijdag 14 december 2012 16:35 schreef Vaseline_ het volgende:
Hehe Germano, ze snapt hem geloof ik niet eens
Is haar hoofd echt zo leeg als het er uitziet.quote:Op vrijdag 14 december 2012 16:35 schreef Vaseline_ het volgende:
je snap het niet hequote:
De TT klopt trouwens niet ouwe. Het is "I'mma fire".quote:
Waarom doet ze danquote:Op vrijdag 14 december 2012 16:35 schreef Vaseline_ het volgende:
quote:Op vrijdag 14 december 2012 16:41 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
De TT klopt trouwens niet ouwe. Het is "I'mma fire".
Naast straattaal gaat African American Vernacular English je ook slecht af![]()
.
Stop allemaal in je bipsquote:Op vrijdag 14 december 2012 16:41 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Naast straattaal gaat African American Vernacular English je ook slecht af![]()
.
IMMA FILLING MAH ASSERquote:
Guess so.quote:Op vrijdag 14 december 2012 16:42 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Waarom doet ze dan![]()
?
Omdat ze het zo'n leuk plaatje vindt?
I'ma let you finish, but.. no.quote:Op vrijdag 14 december 2012 16:41 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |