Ze praten over een nieuw heavy metal liedje over trollen slayen in een kasteel in het donkere Finse woud.quote:Op vrijdag 14 december 2012 14:32 schreef Ezio het volgende:
[..]
Waarom negeren ze allemaal die chick
Ik ben niet zo'n metalfanquote:Op vrijdag 14 december 2012 14:33 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ze praten over een nieuw heavy metal liedje over trollen slayen in een kasteel in het donkere Finse woud.De meest dodelijke metal komt uit Finland gij weet.
Volgens mij zou ik een hartaanval krijgen van die temperatuur.quote:Op vrijdag 14 december 2012 14:30 schreef Broekpaling het volgende:
[ afbeelding ]
Ezio is niet gemaakt voor de lokale tub.
Bp ook niet meer, hij is eckte gangster geworden.quote:
Goed voor de bloedsomloop Fas.quote:Op vrijdag 14 december 2012 14:34 schreef Fascination het volgende:
[..]
Volgens mij zou ik een hartaanval krijgen van die temperatuur.
U heeft geen idee welke concerten ik afga volgende zomer.quote:Op vrijdag 14 december 2012 14:34 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Bp ook niet meer, hij is eckte gangster geworden.
Valt best mee, toen ik vorig jaar winter in de zee ging zwemmen was het verrassend warm.quote:Op vrijdag 14 december 2012 14:34 schreef Fascination het volgende:
[..]
Volgens mij zou ik een hartaanval krijgen van die temperatuur.
JIj niet hè.quote:Op vrijdag 14 december 2012 14:34 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Bp ook niet meer, hij is eckte gangster geworden.
De zee ja. Bimbo, dit is een opgevroren meer.quote:Op vrijdag 14 december 2012 14:35 schreef Ezio het volgende:
[..]
Valt best mee, toen ik vorig jaar winter in de zee ging zwemmen was het verrassend warm.
De zee was ook bevroren, gladiool. Ze hakken elke winter een pad naar een eiland hier in Helsinki uit om naartoe te zwemmen, en dan kun je daar direct de sauna inquote:Op vrijdag 14 december 2012 14:36 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
De zee ja. Bimbo, dit is een opgevroren meer.
Jay-Z & Kanye West, Tupac Hologram Tourquote:Op vrijdag 14 december 2012 14:35 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
U heeft geen idee welke concerten ik afga volgende zomer.
quote:Op vrijdag 14 december 2012 14:37 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Jay-Z & Kanye West, Tupac Hologram Tour
Oké.quote:Op vrijdag 14 december 2012 14:37 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee, wie alleen jaagt, jaagt het best
wd plsquote:Op vrijdag 14 december 2012 14:37 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Jay-Z & Kanye West, Tupac Hologram Tour
quote:
No jokes niggaquote:AMSTERDAM – Vertegenwoordigers van Snoop Dogg en Dr. Dre gaan mogelijkheden bekijken voor een tour van de Amerikaanse rappers, samen met een hologram van hun in 1996 vermoorde collega Tupac Shakur.
dacht dat je nu meer ghetto wasquote:Op vrijdag 14 december 2012 14:38 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
wd pls
Ik eis beukend gitaargeweld in mijn jeugdige oren.
Ja daar heb je wel gelijk inquote:Op vrijdag 14 december 2012 14:39 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik geloofde het wel, maar kapot triest is mijn punt.
als niemand kijkt luister ik een beetje gaga/nicky minajjjjjjjquote:Op vrijdag 14 december 2012 14:40 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
dacht dat je nu meer ghetto was
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |