De zee was ook bevroren, gladiool. Ze hakken elke winter een pad naar een eiland hier in Helsinki uit om naartoe te zwemmen, en dan kun je daar direct de sauna inquote:Op vrijdag 14 december 2012 14:36 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
De zee ja. Bimbo, dit is een opgevroren meer.
Jay-Z & Kanye West, Tupac Hologram Tourquote:Op vrijdag 14 december 2012 14:35 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
U heeft geen idee welke concerten ik afga volgende zomer.
quote:Op vrijdag 14 december 2012 14:37 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Jay-Z & Kanye West, Tupac Hologram Tour
Oké.quote:Op vrijdag 14 december 2012 14:37 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee, wie alleen jaagt, jaagt het best
wd plsquote:Op vrijdag 14 december 2012 14:37 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Jay-Z & Kanye West, Tupac Hologram Tour
quote:
No jokes niggaquote:AMSTERDAM – Vertegenwoordigers van Snoop Dogg en Dr. Dre gaan mogelijkheden bekijken voor een tour van de Amerikaanse rappers, samen met een hologram van hun in 1996 vermoorde collega Tupac Shakur.
dacht dat je nu meer ghetto wasquote:Op vrijdag 14 december 2012 14:38 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
wd pls
Ik eis beukend gitaargeweld in mijn jeugdige oren.
Ja daar heb je wel gelijk inquote:Op vrijdag 14 december 2012 14:39 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik geloofde het wel, maar kapot triest is mijn punt.
als niemand kijkt luister ik een beetje gaga/nicky minajjjjjjjquote:Op vrijdag 14 december 2012 14:40 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
dacht dat je nu meer ghetto was
Wat een bazenomstandigheden. Lijkt me serieus tof.quote:Op vrijdag 14 december 2012 14:37 schreef Ezio het volgende:
[..]
De zee was ook bevroren, gladiool. Ze hakken elke winter een pad naar een eiland hier in Helsinki uit om naartoe te zwemmen, en dan kun je daar direct de sauna in
hoop dat je grap maaktquote:Op vrijdag 14 december 2012 14:41 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
als niemand kijkt luister ik een beetje gaga/nicky minajjjjjjj
Dat mijn wilde haren eraf zijn betekent niet dat ik niet meer wild ben.
Ik ookquote:
Ik zei een beetje.quote:
Je bent nu officieel niet meer welkom in de SCquote:Op vrijdag 14 december 2012 14:44 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik zei een beetje.
Nouja, 3 van minaj, en dat laatste album van gaga luister ik omdat ik het echt een leukjen album vind.
Hou je nu nog van me?
I just...quote:Op vrijdag 14 december 2012 14:44 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik zei een beetje.
Nouja, 3 van minaj, en dat laatste album van gaga luister ik omdat ik het echt een leukjen album vind.
Hou je nu nog van me?
Flikker op, ik ben mede oprichter van deze kliek.quote:Op vrijdag 14 december 2012 14:44 schreef Ezio het volgende:
[..]
Je bent no officieel niet meer welkom in de SC
De oprichters van de Amerikaanse kolonies zijn ook uit hun 'kliek' weggeschopt, dus ik zie het probleem niet.quote:Op vrijdag 14 december 2012 14:45 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Flikker op, ik ben mede oprichter van deze kliek.
jamaar ik heb niet altijd zin om Machine Head te luisteren mop.quote:Op vrijdag 14 december 2012 14:45 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
I just...
[ afbeelding ]
can't even.
Er zijn betere dingen dan Lady Gaga en Nicki Minaj, dont give me this shitty excuse.quote:Op vrijdag 14 december 2012 14:46 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
jamaar ik heb niet altijd zin om Machine Head te luisteren mop.
Jij ging koekjes bakken met gaga op de achtergrond.quote:Op vrijdag 14 december 2012 14:45 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
I just...
[ afbeelding ]
can't even.
Ik ben geen fan van gekke stampmuziek.quote:Op vrijdag 14 december 2012 14:47 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Er zijn betere dingen dan Lady Gaga en Nicki Minaj, dont give me this shitty excuse.
[insert wd kat met pootje voor mond]oooooooooooohhquote:Op vrijdag 14 december 2012 14:48 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Jij ging koekjes bakken met gaga op de achtergrond.
lana. feitquote:Op vrijdag 14 december 2012 14:47 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Er zijn betere dingen dan Lady Gaga en Nicki Minaj, dont give me this shitty excuse.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |