Zou mijn voorkeur ook zijn in jouw gevalquote:
Wat voor bladen lees jij?quote:Op vrijdag 14 december 2012 14:12 schreef Ezio het volgende:
[..]
Dat zou wel mooi zijn inderdaad
Maar dat was een van de minder gekke families. Ze interviewden ook een kerel die elke keer bij het boodschappen doen een extra blik erwten/worteltjes kocht voor na 21 december. Had hij een voorraadkast vol met ingeblikt eten, en een heel plan om te overleven. Hij had ook al zijn baan opgegeven en zijn geld zo gerantsoeneerd dat hij het net tot het einde van 2012 zou halen
Voelt goed, gelijkgestemdenquote:Op vrijdag 14 december 2012 14:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zou mijn voorkeur ook zijn in jouw geval
Dat was Volkskrant Magazinequote:
Hahaha volkskrantquote:
Die brommer in de kamer, tering.quote:Op vrijdag 14 december 2012 14:17 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hahaha volkskrant![]()
Ken je deze baas?
Ik heb soms echt het gevoel dat de paus een sketch zit op te voeren.quote:Op vrijdag 14 december 2012 14:15 schreef Broekpaling het volgende:
http://www.nu.nl/buitenla(...)edreiging-vrede.html
![]()
![]()
![]()
![]()
Oh hemeltje wat heb ik toch een grafhekel aan die zweverige idioten met een hoge status.
"Lieve paus, ik ben verkracht en ik ben zwanger van de beste man. Omdat ik dat psychisch niet trek wil ik een abortus".
Paus: maar lief kind, het is een geschenk van god.![]()
10 jaar later.
"Beste paus, mijn kind blijkt nu 10 jaar later een heaumeautje te zijn".
Paus: WALGELIJK! Hij is een schande voor god.
![]()
![]()
Ja wat een lul hequote:Op vrijdag 14 december 2012 14:18 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Die brommer in de kamer, tering.![]()
quote:Op vrijdag 14 december 2012 14:18 schreef Ezio het volgende:
http://www.dailymail.co.u(...)spend-end-world.html
Godverdomme![]()
Er komt er een dicht in de buurt in 2036 geloof ikquote:Op vrijdag 14 december 2012 14:21 schreef Broekpaling het volgende:
[..]![]()
Mocht de apocalypse een behoorlijke meteoor zijn (die we dan al gezien zouden hebben) een klapper gaat maken dan ploegt dat die bunkers gewoon uit de grond.
ib4 'dicht in de buurt, is niet goed'quote:Op vrijdag 14 december 2012 14:23 schreef Ezio het volgende:
[..]
Er komt er een dicht in de buurt in 2036 geloof ik
Ik kan me er zo aan opvreten he.quote:Op vrijdag 14 december 2012 14:20 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik heb soms echt het gevoel dat de paus een sketch zit op te voeren.
Correct mijn waarde. Met de potentie om het licht weer uit te zetten op deze kloot en een ijstijd te starten. Aber die kans was behoorlijk klein na herberekening.quote:Op vrijdag 14 december 2012 14:23 schreef Ezio het volgende:
[..]
Er komt er een dicht in de buurt in 2036 geloof ik
Tegen die tijd ben ik 48 en uitgerangeerd, dus het zou me weinig uitmaken als we wel geraakt worden.quote:Op vrijdag 14 december 2012 14:25 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Correct mijn waarde. Met de potentie om het licht weer uit te zetten op deze kloot en een ijstijd te starten. Aber die kans was behoorlijk klein na herberekening.
quote:Op vrijdag 14 december 2012 14:27 schreef Ezio het volgende:
[..]
Tegen die tijd ben ik 48 en uitgerangeerd, dus het zou me weinig uitmaken als we wel geraakt worden.
Ja maar jij bent dan alweer 84quote:Op vrijdag 14 december 2012 14:29 schreef Broekpaling het volgende:
[..]Tegen die tijd laat ik mij hijsen in een robot lichaam en zal ik nog 500 jaar leven.
Waarom negeren ze allemaal die chickquote:Op vrijdag 14 december 2012 14:30 schreef Broekpaling het volgende:
[ afbeelding ]
Ezio is niet gemaakt voor de lokale tub.
Ze praten over een nieuw heavy metal liedje over trollen slayen in een kasteel in het donkere Finse woud.quote:Op vrijdag 14 december 2012 14:32 schreef Ezio het volgende:
[..]
Waarom negeren ze allemaal die chick
Ik ben niet zo'n metalfanquote:Op vrijdag 14 december 2012 14:33 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ze praten over een nieuw heavy metal liedje over trollen slayen in een kasteel in het donkere Finse woud.De meest dodelijke metal komt uit Finland gij weet.
Volgens mij zou ik een hartaanval krijgen van die temperatuur.quote:Op vrijdag 14 december 2012 14:30 schreef Broekpaling het volgende:
[ afbeelding ]
Ezio is niet gemaakt voor de lokale tub.
Bp ook niet meer, hij is eckte gangster geworden.quote:
Goed voor de bloedsomloop Fas.quote:Op vrijdag 14 december 2012 14:34 schreef Fascination het volgende:
[..]
Volgens mij zou ik een hartaanval krijgen van die temperatuur.
U heeft geen idee welke concerten ik afga volgende zomer.quote:Op vrijdag 14 december 2012 14:34 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Bp ook niet meer, hij is eckte gangster geworden.
Valt best mee, toen ik vorig jaar winter in de zee ging zwemmen was het verrassend warm.quote:Op vrijdag 14 december 2012 14:34 schreef Fascination het volgende:
[..]
Volgens mij zou ik een hartaanval krijgen van die temperatuur.
JIj niet hè.quote:Op vrijdag 14 december 2012 14:34 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Bp ook niet meer, hij is eckte gangster geworden.
De zee ja. Bimbo, dit is een opgevroren meer.quote:Op vrijdag 14 december 2012 14:35 schreef Ezio het volgende:
[..]
Valt best mee, toen ik vorig jaar winter in de zee ging zwemmen was het verrassend warm.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |