quote:
Ik heb hem al een tijdje opstaanquote:Op vrijdag 14 december 2012 17:17 schreef Ezio het volgende:
[..]
Ik zat hier net naar te luisteren, enge mindreader
zal er om denken.quote:Op vrijdag 14 december 2012 17:16 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Doet me denken aan die Turk uit Sesamstraat![]()
![]()
.
[ afbeelding ]
[..]
Prima, maar daar gaat het niet om, het ging om de TT ouwe vogelzoeker geile kikker haas koe penis hangoor stierenkl
Nee, slechts TT's van SC's.quote:Op vrijdag 14 december 2012 17:17 schreef 2NutZ het volgende:
Jullie gaan srs internetmemes dus op spelling corrigeren?
Fus Ro Dah bitches.quote:Op vrijdag 14 december 2012 17:17 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Maar jij vind gamen dan ook voor achterlijke
[..]
Ik heb hem al een tijdje opstaan
Oh. Dan terecht.quote:Op vrijdag 14 december 2012 17:18 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Nee, slechts TT's van SC's.
quote:Op vrijdag 14 december 2012 17:17 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Als je de spelling van de dyslectici in de vorm van wat memefags wil aanhouden, OK.
Wat nou 'jullie', ik laat juist zien dat heel die meme gewoon altijd zo gespeld is, en verbeterde dWc omdat hij het zo nodig taalkundig correct wilde maken.quote:Op vrijdag 14 december 2012 17:17 schreef 2NutZ het volgende:
Jullie gaan srs internetmemes dus op spelling corrigeren?
Doe dan dolan ook ff.
of gewoon een pijl in een kniequote:
Niemand wil met me hangen vandaagquote:Op vrijdag 14 december 2012 17:19 schreef Vaseline_ het volgende:
Waarom zijn jullie hiermee bezig op een vrijdag?
Niks beters te doen terwijl ik zit te eten. Jij?quote:Op vrijdag 14 december 2012 17:19 schreef Vaseline_ het volgende:
Wat eet jequote:Op vrijdag 14 december 2012 17:21 schreef krioro het volgende:
[..]
Niks beters te doen terwijl ik zit te eten. Jij?
Het is allemaal onjuist. Net zoals ain't. Is godverdomme spreektaal.quote:Op vrijdag 14 december 2012 17:11 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Haha gast. Zinloze discussie (ok, dat ben ik wel gewend, puntje voor jou).
I'ma fire > formeel juist (krio)
I'mma fire > informeel juist (dWc)
I'mma firing > taalkundig onjuist (2Nutz)
Gewoon beetje aan het masturberen, niks bijzonders.quote:Op vrijdag 14 december 2012 17:21 schreef krioro het volgende:
[..]
Niks beters te doen terwijl ik zit te eten. Jij?
Waarom hou jij niet gewoon een keer je bek dicht?quote:Op vrijdag 14 december 2012 17:19 schreef Vaseline_ het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/African_American_Vernacular_Englishquote:Op vrijdag 14 december 2012 17:21 schreef Germano het volgende:
[..]
Het is allemaal onjuist. Net zoals ain't. Is godverdomme spreektaal.
fu manquote:Op vrijdag 14 december 2012 17:16 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Doet me denken aan die Turk uit Sesamstraat![]()
![]()
.
[ afbeelding ]
Dat aten wij eerst ook altijd op vrijdagavond, alsof je het nog niet genoeg eet de rest van de week.quote:
quote:Op vrijdag 14 december 2012 17:22 schreef Zosk het volgende:
[..]
Waarom hou jij niet gewoon een keer je bek dicht?
Juist, en dialecten zijn geen schrijftaal. Net zoals Limburgs.quote:Op vrijdag 14 december 2012 17:22 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/African_American_Vernacular_English
Het is als het ware een dialect.
En Fries weer wel zeker.quote:Op vrijdag 14 december 2012 17:23 schreef Germano het volgende:
[..]
Juist, en dialecten zijn geen schrijftaal. Net zoals Limburgs.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |