nee innaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.je zag wat anders
en toen keek je nog een keer naar het plaatjeI had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
Niet.quote:Op vrijdag 14 december 2012 16:50 schreef wise het volgende:
je zag wat anders
en toen keek je nog een keer naar het plaatje
quote:
Ik doelde op "I'ma".quote:Op vrijdag 14 december 2012 16:50 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ja, je zegt toch ook niet "I'mma letting"![]()
.
Genoeg titels van nummers gezien om te kunnen concluderen dat "I'mma" ook gebruikelijk is, al is het niet 'officieel'.quote:
Als je de spelling van de dyslectici waar jij naar luistert wil aanhouden, OK.quote:Op vrijdag 14 december 2012 16:56 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Genoeg titels van nummers gezien om te kunnen concluderen dat "I'mma" ook gebruikelijk is, al is het niet 'officieel'.
Voor wie?quote:Op vrijdag 14 december 2012 17:00 schreef VeerEli het volgende:
Fuck hey... Moet nog allemaal kerstcadeaus gaan verzinnen voor mezelf, kan niks bedenken
quote:Op vrijdag 14 december 2012 16:58 schreef krioro het volgende:
[..]
Als je de spelling van de dyslectici waar jij naar luistert wil aanhouden, OK.
Wel kut he als je mensen wil verbeteren en je er zelf finaal naast zitquote:
geurtjequote:Op vrijdag 14 december 2012 17:00 schreef VeerEli het volgende:
Fuck hey... Moet nog allemaal kerstcadeaus gaan verzinnen voor mezelf, kan niks bedenken
Geurtje te dure smaak, dan krijg ik maar 1 cadeauquote:
Meh, dat staat eigenlijk niet op mijn verlanglijstje.quote:Op vrijdag 14 december 2012 17:04 schreef Germano het volgende:
2 uur quality time met mij t.w.v. 50 euro.
Volg je het nog wel? "I'mma firin'" is gewoon fout, "I'mma fire" is zeg maar spreektaal en formeel is het "I'ma fire".quote:Op vrijdag 14 december 2012 17:03 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wel kut he als je mensen wil verbeteren en je er zelf finaal naast zit
Heb ik ook regelmatig
quote:Op vrijdag 14 december 2012 17:00 schreef VeerEli het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En de tt is IMMA en dus goed. Zie dat plaatje van wise. Volg jij t nog?quote:Op vrijdag 14 december 2012 17:04 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Volg je het nog wel? "I'mma firin'" is gewoon fout, "I'mma fire" is zeg maar spreektaal en formeel is het "I'ma fire".
M.u.v. dinsdag, vrijdag, zaterdag en zondag. Dat moest ik er nog bij vermelden.quote:Op vrijdag 14 december 2012 17:04 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Meh, dat staat eigenlijk niet op mijn verlanglijstje.
Zou dit dan niet beter zijn :quote:
Nou en? Ik heb ook 8 paar sokken en een flesje parfum gekregen.quote:Op vrijdag 14 december 2012 17:04 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Geurtje te dure smaak, dan krijg ik maar 1 cadeauRest boring.
Doe niet zo Vaseline_ en gebruik je gezond verstand wil jequote:Op vrijdag 14 december 2012 17:05 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
En de tt is IMMA en dus goed. Zie dat plaatje van wise. Volg jij t nog?
Doe niet zo wd en geef je loss gewoon eens een keer toe voor de verandering.quote:Op vrijdag 14 december 2012 17:06 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Doe niet zo Vaseline_ en gebruik je gezond verstand wil je.
Welke loss?quote:Op vrijdag 14 december 2012 17:07 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Doe niet zo wd en geef je loss gewoon eens een keer toe voor de verandering.
niks boeiends iigquote:
Koop voor Veer gewoon een fleshlightquote:Op vrijdag 14 december 2012 17:07 schreef krioro het volgende:
[..]
Spelling van een meme en kerstcadeaus voor Veer.
Mike plsquote:Op vrijdag 14 december 2012 17:06 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Doe niet zo Vaseline_ en gebruik je gezond verstand wil je.
ja, maar jijquote:Op vrijdag 14 december 2012 17:08 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dat heb ik ongeveer 75% van de tijd als ik hier probeer mee te lezen.
Ok dwc. Lees alles maar ff terug dan.quote:
Haha gastquote:Op vrijdag 14 december 2012 17:10 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ok dwc. Lees alles maar ff terug dan.
quote:
quote:Op vrijdag 14 december 2012 17:05 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Zou dit dan niet beter zijn :
[ afbeelding ]
Mijn vader moet iets voor mij kopen en ik moet nu verzinnen wat ik hebben wilquote:Op vrijdag 14 december 2012 17:09 schreef Ezio het volgende:
[..]
Koop voor Veer gewoon een fleshlight
Ok.quote:Op vrijdag 14 december 2012 17:11 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Haha gast. Zinloze discussie (ok, dat ben ik wel gewend, puntje voor jou).
I'ma fire > formeel juist (krio)
I'mma fire > informeel juist (dWc)
I'mma firing > taalkundig onjuist (2Nutz)
okquote:Op vrijdag 14 december 2012 17:14 schreef Nick-GizMo het volgende:
Dovahkiin
Dovahkiin
Naal ok zin los vahriin
Wah dein vokul mahfaeraak ahst vaal
Ahrk fin norok paal graan
Fod nust hon zindro zaan
Dovahkiin Fah hin kogaan mu draal
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 14 december 2012 17:11 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Haha gast. Zinloze discussie (ok, dat ben ik wel gewend, puntje voor jou).
I'ma fire > formeel juist (krio)
I'mma fire > informeel juist (dWc)
I'mma firing > taalkundig onjuist (2Nutz)
http://knowyourmeme.com/m(...)rin’-mah-lazerquote:
Doet me denken aan die Turk uit Sesamstraatquote:
Prima, maar daar gaat het niet om, het ging om de TT ouwe vogelzoeker geile kikker haas koe penis hangoor stierenklquote:
Ik zat hier net naar te luisteren, enge mindreaderquote:Op vrijdag 14 december 2012 17:14 schreef Nick-GizMo het volgende:
Dovahkiin
Dovahkiin
Naal ok zin los vahriin
Wah dein vokul mahfaeraak ahst vaal
Ahrk fin norok paal graan
Fod nust hon zindro zaan
Dovahkiin Fah hin kogaan mu draal
[ afbeelding ]
Als je de spelling van de dyslectici in de vorm van wat memefags wil aanhouden, OK.quote:Op vrijdag 14 december 2012 17:15 schreef krioro het volgende:
[..]
[..]
http://knowyourmeme.com/m(...)rin’-mah-lazer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |