Je zit anders de hele dag al te zemelen over die walvisquote:Op donderdag 13 december 2012 23:04 schreef Toverheks het volgende:
ik ben altijd on topic, zal niet anders durven
oh ja je hebt gelijkquote:Op donderdag 13 december 2012 23:11 schreef Jian het volgende:
[..]
Je zit anders de hele dag al te zemelen over die walvis
Ik vind hem wel een multilul.quote:Op donderdag 13 december 2012 23:15 schreef pos het volgende:
Dat belletje, trouwens..vind ik ietwat ouderwets. Hidden Sound System niks voor Oop??
Vergeet de kaneel niet !!quote:Op donderdag 13 december 2012 23:16 schreef Coos het volgende:
Pfftt.....dat duurde wel lang zeg.![]()
Het ruikt vreselijk lekker hier in huis. Ik ben appel/peren moes aan het maken.![]()
Normaal doe je wat suiker bij de appelen maar ik had nog een paar al bijna overrijpe zoete peren en die heb ik er nu maar dooheen gemikt ipv suiker. Ben benieuwd hoe het smaakt.
Eerst even zonder kaneel proeven of ik de perensmaak goed kan beleven.quote:
Ik vind het allebei goed, een drionpil voor Hop zal wel niet mogenquote:Op donderdag 13 december 2012 23:13 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oh ja je hebt gelijkff aan Gert mijn tt veranderen
een drionpil voor de bultrug...........kan die er mee door, of liever Hop slaat ze allemaal de tyfus![]()
Veel beterquote:Op donderdag 13 december 2012 23:19 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Oké, dan vind ik hem gewoon een eenvoudige lul.
Ik ging alleen maar even on topic. (ivm Gert!!)quote:
Sorry, Coos...had ik ook moeten doenquote:Op donderdag 13 december 2012 23:26 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik ging alleen maar even on topic. (ivm Gert!!)
quote:Op donderdag 13 december 2012 23:16 schreef Coos het volgende:
Pfftt.....dat duurde wel lang zeg.![]()
Het ruikt vreselijk lekker hier in huis. Ik ben appel/peren moes aan het maken.![]()
Normaal doe je wat suiker bij de appelen maar ik had nog een paar al bijna overrijpe zoete peren en die heb ik er nu maar dooheen gemikt ipv suiker. Ben benieuwd hoe het smaakt.
oh die mag ook hoor zal het ff vragenquote:Op donderdag 13 december 2012 23:20 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik vind het allebei goed, een drionpil voor Hop zal wel niet mogen
Gewoon rauw. Staart beetpakken en met uitjes naar binnen laten glijden.quote:Op donderdag 13 december 2012 23:41 schreef Coos het volgende:
Wie heeft er een lekker recept met bultrug?
bultrug???....enlighten mequote:Op donderdag 13 december 2012 23:41 schreef Coos het volgende:
Wie heeft er een lekker recept met bultrug?
Uitgeput maar voldaan naar bed zeker?quote:
Eerst nog een biertje (of vier).quote:Op donderdag 13 december 2012 23:52 schreef Coos het volgende:
[..]
Uitgeput maar voldaan naar bed zeker?
...heel klein beetje kaneel...?quote:Op vrijdag 14 december 2012 00:01 schreef Coos het volgende:
Appel/perenmoes is JammieNiks meer aan doen. Morgen als het echt koud is ws nog lekkerder.
Ik denk dat dat zonde is van de perensmaak.quote:
quote:Op donderdag 13 december 2012 23:43 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Gewoon rauw. Staart beetpakken en met uitjes naar binnen laten glijden.
Hap je die walvis in een keer naar binnen?quote:Op vrijdag 14 december 2012 09:06 schreef Jian het volgende:
Goedemorgen Vrienden van Opa![]()
Er wordt toch geen nieuwe poging gedaan om de walvis te redden, hij mag rustig sterven op de zandplaat, bootjes van nieuwsgierigen worden op afstand gehouden. Dit laatste geldt uiteraard niet voor het bootje van Scrut, die de walvis onmiddellijk nadat die zijn laatste adem heeft uitgeblazen, met uitjes, naar binnen mag laten glijden..
Hop schijnt weer last te hebben van zijn aambeien en opa heeft een verstuikte pols, wat zich daar gisterenavond precies heeft afgespeeld weet niemand en de wereld is daar dankbaar voor.
Tenslotte hoop ik dat deze post zo de goedkeuring van Quaterpounder kan wegdragen, zo niet, dan kunnen eventuele klachten gedeponeerd worden in de FB, daar staan ze niet zo in de weg!
quote:Op vrijdag 14 december 2012 09:06 schreef Jian het volgende:
Er wordt toch geen nieuwe poging gedaan om de walvis te redden, hij mag rustig sterven op de zandplaat, bootjes van nieuwsgierigen worden op afstand gehouden. Dit laatste geldt uiteraard niet voor het bootje van Scrut, die de walvis onmiddellijk nadat die zijn laatste adem heeft uitgeblazen, met uitjes, naar binnen mag laten glijden..
Hop schijnt weer last te hebben van zijn aambeien en opa heeft een verstuikte pols, wat zich daar gisterenavond precies heeft afgespeeld weet niemand en de wereld is daar dankbaar voor.
Tenslotte hoop ik dat deze post zo de goedkeuring van Quaterpounder kan wegdragen, zo niet, dan kunnen eventuele klachten gedeponeerd worden in de FB, daar staan ze niet zo in de weg!
Ha ha ik zie het zo voor me .quote:Op vrijdag 14 december 2012 09:06 schreef Jian het volgende:
Is dat een nieuw persoonlijk record? Dat Volendam-shirt draagt ie toch al sinds zondag?quote:Op vrijdag 14 december 2012 16:15 schreef Scrutinizer het volgende:
Het wordt geen soep want hij heeft hetzelfde shirt nog steeds aan.
6 dagen nu. Dat is wel gebruikelijk voor hem.quote:Op vrijdag 14 december 2012 16:22 schreef Copycat het volgende:
[..]
Is dat een nieuw persoonlijk record? Dat Volendam-shirt draagt ie toch al sinds zondag?
Oh jee ... En ook deze pilsuggestie is afkomstig van ondergetekende ...quote:Op vrijdag 14 december 2012 16:31 schreef Scrutinizer het volgende:
Ja, maar daar heeft hij pillen voor.
Haha zie je wel? Ik dacht ook Volendam-shirt, toen zei ie dat t een gele streep was en dat ik kleurenblind ben.quote:Op vrijdag 14 december 2012 16:22 schreef Copycat het volgende:
[..]
Is dat een nieuw persoonlijk record? Dat Volendam-shirt draagt ie toch al sinds zondag?
quote:Op vrijdag 14 december 2012 16:29 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hij wisselt pas van shirt als het kraakt als hij zich beweegt.
quote:Op vrijdag 14 december 2012 16:29 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hij wisselt pas van shirt als het kraakt als hij zich beweegt.
Omdat jij dat hier zei, had ik het onthouden.quote:Op vrijdag 14 december 2012 16:33 schreef Anniebab het volgende:
Haha zie je wel? Ik dacht ook Volendam-shirt, toen zei ie dat t een gele streep was en dat ik kleurenblind ben.
Die zweetklieren zijn ook al dichtgeslibd van het aangekoekte vuil?quote:Op vrijdag 14 december 2012 16:40 schreef Scrutinizer het volgende:
Volgens opa wordt z'n shirt niet vuil als hij alleen maar in z'n stoel zit bij 27 graden.
Ik kom hier om te lachen ja, dat moet kunnen!quote:Op vrijdag 14 december 2012 16:35 schreef Scrutinizer het volgende:
O jee, Anniebab heeft teveel lol op FOK! Die moet gaan uitkijken
Hoezo? Hij zit de hele dag in zijn stoel dus hij wordt niet vies. Douchen is dan ook overbodig. Net als het wisselen van het beddengoed, nergens voor nodig als je alleen maar in het bed ligt en er niet mee naar buiten gaat.quote:Op vrijdag 14 december 2012 16:42 schreef Copycat het volgende:
Ik ga er maar even vanuit dat er wel elke dag van ondergoed wordt gewisseld en wordt gedoucht.
Bij gele streep dacht ik in eerste instantie ook aan een ander kledingstukquote:Op vrijdag 14 december 2012 16:42 schreef Copycat het volgende:
[..]
Omdat jij dat hier zei, had ik het onthouden.
Maar ik denk dat die gele streep eigenlijk spierwit hoort te zijn.
Heeft oma geen inspraak in zijn hygiëne, of doet zij ook een week met dezelfde bovenkleding?
Ik ga er maar even vanuit dat er wel elke dag van ondergoed wordt gewisseld en wordt gedoucht.
Misschien werd het hem gewoon te prijzig ? De rekening van het bier en borrelgarnituur?quote:Op vrijdag 14 december 2012 16:53 schreef Scrutinizer het volgende:
Opa gaat vanavond naar het wk pijltjesgooien voor zatlappen kijken. Hijzelf is gestopt met dat spelletje omdat hij de bitterballen niet meer kon betalen.
Hij kan toch gewoon brood meenemen? Nee, ik denk dat hij gewoon geschorst is omdat hij op de vuist ging met z'n tegenstanders.quote:Op vrijdag 14 december 2012 16:58 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Misschien werd het hem gewoon te prijzig ? De rekening van het bier en borrelgarnituur?
Ohhh, en dan krijgen de bitterballen de schuld? Foei Opaquote:Op vrijdag 14 december 2012 17:01 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hij kan toch gewoon brood meenemen? Nee, ik denk dat hij gewoon geschorst is omdat hij op de vuist ging met z'n tegenstanders.
Of omdat hij te erg stinkt.quote:Op vrijdag 14 december 2012 17:01 schreef Scrutinizer het volgende:
Hij kan toch gewoon brood meenemen? Nee, ik denk dat hij gewoon geschorst is omdat hij op de vuist ging met z'n tegenstanders.
Ik behoor hopelijk toch ook wel tot de greatest hits?quote:Op vrijdag 14 december 2012 17:09 schreef Scrutinizer het volgende:
Annie wordt even op de hoogte gebracht wie Huppelkut is en wie er verder nog op de hitlist van opa staan.
quote:Op vrijdag 14 december 2012 17:09 schreef Scrutinizer het volgende:
Annie wordt even op de hoogte gebracht wie Huppelkut is en wie er verder nog op de hitlist van opa staan.
Jij mag blijven van hem vanwege je mammalian protuberances.quote:Op vrijdag 14 december 2012 17:14 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik behoor hopelijk toch ook wel tot de greatest hits?
Hij zei gewoon 'tieten', hè?quote:Op vrijdag 14 december 2012 17:17 schreef Scrutinizer het volgende:
Jij mag blijven van hem vanwege je mammalian protuberances.
En hij slaapt onder een dekbed van Edwin van der Sar.quote:Op vrijdag 14 december 2012 17:23 schreef Pearlbitch het volgende:
Mocht het nog niet duidelijk zijn, Oop is een fan van Ajax...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat een huilie is het ook. Een schijnheilige huilie. En een seniele.quote:Op vrijdag 14 december 2012 17:33 schreef Scrutinizer het volgende:
De pil van Drion zit 'm nog steeds dwars. (neem anders een slokje water, ouwe) Hij vindt het een schande dat iemand hem dat toewenst, dat vindt hij geen dolletje. Het doodslaan of schieten van FOK!kers of het in de fik steken van users alhier is iets heel anders natuurlijk.
Oop slaapt wel onder een dekbed van ajaxquote:Op vrijdag 14 december 2012 17:24 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
En hij slaapt onder een dekbed van Edwin van der Sar.
In zo'n bed zeker?quote:Op vrijdag 14 december 2012 17:38 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Oop slaapt wel onder een dekbed van ajax
[ afbeelding ]
Allicht. Die getinte kinderen lijken wel leuk als ze nog zo klein zijn maar die moet je niet groot laten worden. Maar ja, dat mag je tegenwoordig niet meer zeggen in Nederland, hè?quote:Op vrijdag 14 december 2012 17:45 schreef Copycat het volgende:
Maar dan trapt hij wel eerst dat getinte jochie de tyfus.
Dat vriendje is opa dik de baas, hij is vanavond met oma naar de Kerstbingo.quote:Op vrijdag 14 december 2012 19:30 schreef pullup het volgende:
Dat vriendje moet dus uitkijken dat oop hem niet de tyfus in gaat slaan
En, gezien zijn kinderlijke verzamelwoede, is opa ook geestelijk op die leeftijd blijven hangen.quote:Op vrijdag 14 december 2012 19:51 schreef Scrutinizer het volgende:
Ze houdt gewoon van kleine piemeltjes, dat is ook waarom ze met opa getrouwd is. (denk ik)
Kweenie. Maar dit komt meer in de buurt.quote:
Kijk, sluitend verhaalquote:Op vrijdag 14 december 2012 19:53 schreef Copycat het volgende:
[..]
En, gezien zijn kinderlijke verzamelwoede, is opa ook geestelijk op die leeftijd blijven hangen.
Ik hou ook van Ebo Taylorquote:Valt twaalf eigenlijk nog onder pedofilie, of is dat al ebofilie?
Sprekend!quote:Op vrijdag 14 december 2012 19:55 schreef beequeen het volgende:
[..]
Kweenie. Maar dit komt meer in de buurt.
[ afbeelding ]
Ik zal wel weer gesnoven hebben.quote:Op vrijdag 14 december 2012 19:56 schreef beequeen het volgende:
Ik kom zomaar binnenvallen, dus zal wel weer dronken zijn. Jahooooo.![]()
Jij bent doorgesnoven. Dat weet je zelf ook wel.quote:
quote:Op vrijdag 14 december 2012 20:08 schreef beequeen het volgende:
[..]
Jij bent doorgesnoven. Dat weet je zelf ook wel.
En dan draai je ook nog kutmuziek.![]()
Jij mag mij altijd lastig vallen met die kutmuziek.quote:Op vrijdag 14 december 2012 20:13 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik heb alleen maar kut-cd's. Lekker goedkoop zijn die.
Opa wordt een beetje bang van jou.quote:Op vrijdag 14 december 2012 20:20 schreef Copycat het volgende:
Wat zal hij dan wel niet van 'mijn muziek' vinden?
Method Man
![]()
Die zou ik zo de tyfus ...
Dan zal ik maar niet vertellen dat ik een militante black panther poster aan mijn muur heb hangen.quote:Op vrijdag 14 december 2012 20:24 schreef Scrutinizer het volgende:
Opa wordt een beetje bang van jou.
En jij denkt dat die ouwe weet waar je het over hebt?quote:Op vrijdag 14 december 2012 20:26 schreef Copycat het volgende:
Dan zal ik maar niet vertellen dat ik een militante black panther poster aan mijn muur heb hangen.
Zoiets.quote:Op vrijdag 14 december 2012 20:30 schreef Scrutinizer het volgende:
Black Panther is net zoiets als een Ajax-beer toch?
Was er niet ooit een Ajax keeper die ze de zwarte panter noemden?quote:Op vrijdag 14 december 2012 20:30 schreef Scrutinizer het volgende:
Black Panther is net zoiets als een Ajax-beer toch?
Frans de Munck.quote:Op vrijdag 14 december 2012 20:33 schreef Coos het volgende:
Was er niet ooit een Ajax keeper die ze de zwarte panter noemden?
En Stanley menzoquote:
Nee!quote:Op vrijdag 14 december 2012 20:33 schreef Coos het volgende:
[..]
Die was inderdaad zwart, maar de zwarte panter was Frans de Munckquote:
Nope. Je hebt de klok wel horen luiden...quote:Op vrijdag 14 december 2012 20:33 schreef Coos het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
Hoe hij het steeds flikt weet ik niet, maar wederom ligt Opa goed op koers met z'n voorspelling.quote:Op vrijdag 14 december 2012 17:37 schreef Scrutinizer het volgende:
De voorspelling voor het voetbal is ook alweer gedaan. Twente wint wel maar Heracles kan ook winnen of gelijk spelen.
Dus het kan nog voor mij.quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:10 schreef Gert het volgende:
[..]
Hoe hij het steeds flikt weet ik niet, maar wederom ligt Opa goed op koers met z'n voorspelling.
[ afbeelding ]
Z'n schoonmoeder komt geruime tijd bij hun bivakkeren en drinkt zijn rode wijn opquote:Op vrijdag 14 december 2012 21:18 schreef beequeen het volgende:
Die ouwe maakt zich geen enkele illusie omtrent een gezellige Kerst. Het is geen vreetfeest.
Cara, dropjes en een prakkie. Toppiejoppie.
Die slaat ie dan toch zeker wel de tyfus?quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:20 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Z'n schoonmoeder komt geruime tijd bij hun bivakkeren en drinkt zijn rode wijn op
Hij heeft oma beloofd zich te gedragen en oma zal als tegenprestatie van zijn rode wijn afblijven.quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:22 schreef Coos het volgende:
[..]
Die slaat ie dan toch zeker wel de tyfus?
Gratis verkregen via een weddenschap met die draaideur crimineel?quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:20 schreef Scrutinizer het volgende:
Z'n schoonmoeder komt geruime tijd bij hun bivakkeren en drinkt zijn rode wijn op
quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:25 schreef beequeen het volgende:
[..]
Gratis verkregen via een weddenschap met die draaideur crimineel?
Ik winst Heracles. Maar het wordt net 3-2.quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:16 schreef Coos het volgende:
[..]
Dus het kan nog voor mij.Heb 3-1 en 1-2 gespeeld.
En die grensrechter ook.quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:32 schreef Gert het volgende:
Ik winst Heracles. Maar het wordt net 3-2.![]()
Ze moeten dat Twente de tyfus schoppen.
Fantasie is een vies woord voor hem.quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:32 schreef beequeen het volgende:
Volgens die ouwe verzin ik vanalles. Heerlijk toch, zo'n spiegel?
Dus hij ziet het kerstfeest als een moment om solidariteit te tonen met de Derde Wereld. Mooi.quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:18 schreef beequeen het volgende:
Die ouwe maakt zich geen enkele illusie omtrent een gezellige Kerst. Het is geen vreetfeest.
quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:33 schreef Scrutinizer het volgende:
Fantasie is een vies woord voor hem.
Echt, die man is het zout der aarde. Zijn gironummer staat open voor alles en iedereen.quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:35 schreef Gert het volgende:
Dus hij ziet het kerstfeest als een moment om solidariteit te tonen met de Derde Wereld. Mooi.
En werk is ook een vies woord voor hemquote:
quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:38 schreef Jian het volgende:
Oop vind de opmerking van beequeen over de grensrechter niet kies, als je zoiets zegt heb je geen normen en waarden .....
Mooi die statische opname.quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:38 schreef Scrutinizer het volgende:
En werk is ook een vies woord voor hem
Ik zat al even te denken hoe ik dit clipje ontopic zou kunnen maken.
De bultrug?quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:53 schreef jacqhassel het volgende:
johannes *johannesjohannesO* johannesjohannes
johannesjohannes
johannes
euh nee sorry the voice ik zat verkeerd te posten mijn excuusquote:
Met vier kroketten ?quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:58 schreef Scrutinizer het volgende:
Nou ouwe, die friet bakt zich niet vanzelf als oma er niet is. Uit je stoel en de keuken in
Die kroketten waren z'n avondeten.quote:
De juiste rolverdeling volgens opaquote:Op vrijdag 14 december 2012 22:04 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Die kroketten waren z'n avondeten.
Ik denk dat-ie toch maar wacht tot oma thuis is, dan kan zij de patat voor hem bakken.
Hij noemde zich vandaag wel de frituurkoning. Hij is daar in huis namelijk degene die op de aan-knop van de frituurpan drukt.quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:06 schreef Ratelbandolero het volgende:
[..]
De juiste rolverdeling volgens opa
't beest is dood, een beetje respect alsjeblieft en anders stuur ik Lenie 't Hart op je afquote:Op vrijdag 14 december 2012 21:53 schreef jacqhassel het volgende:
johannes *johannesjohannesO* johannesjohannes
johannesjohannes
johannes
Ja, ja, te laatquote:Op vrijdag 14 december 2012 21:56 schreef jacqhassel het volgende:
[..]
euh nee sorry the voice ik zat verkeerd te posten mijn excuus
Is-ie dood? Dan wint-ie vast TVOH niet.quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:10 schreef Jian het volgende:
[..]
't beest is dood, een beetje respect alsjeblieft en anders stuur ik Lenie 't Hart op je af
Boeie, ik moet eerlijk bekennen dat ik het dit jaar niet één keer heb gezien, de "talenten"jachten komen me m'n neus uit onderhand.quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:11 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Is-ie dood? Dan wint-ie vast TVOH niet.
was aan het oppassen, kleine deed een middagslaapje zie ik op SBS (dacht ik) Eddy Zoe met Prijs je Rijk, dat is pas ergquote:Op vrijdag 14 december 2012 22:13 schreef Jian het volgende:
[..]
Boeie, ik moet eerlijk bekennen dat ik het dit jaar niet één keer heb gezien, de "talenten"jachten komen me m'n neus uit onderhand.
Volgens mij heb ik van de eerste reeks de finale gezien. Toen stond er een meisje "Man in the Mirror" te zingen. Toen was ik er wel klaar mee. Dat verzin je toch niet?quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:13 schreef Jian het volgende:
[..]
Boeie, ik moet eerlijk bekennen dat ik het dit jaar niet één keer heb gezien, de "talenten"jachten komen me m'n neus uit onderhand.
Weet je het zeker, was het niet Hop in een jurk?quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:19 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik van de eerste reeks de finale gezien. Toen stond er een meisje "Man in the Mirror" te zingen. Toen was ik er wel klaar mee. Dat verzin je toch niet?
Maar opa was wel een top-wedstrijdzwemmer hoorquote:Op vrijdag 14 december 2012 22:18 schreef Jian het volgende:
Opa roept "zo, Co uitgeschakeld, doei", die Stompé kan er echt geen klote van. En dan te bedenken dat Oop gewoon nog slechter was
Ook dat nodigt niet uit om te kijken.quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:19 schreef Jian het volgende:
[..]
Weet je het zeker, was het niet Hop in een jurk?
Ja, in het pierenbadje bij de "junioren"quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:20 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Maar opa was wel een top-wedstrijdzwemmer hoor
Ik zag een foto van zijn laatst toegevoegde contact. Die kan niet op FOK!quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:22 schreef Jian het volgende:
Dat gewauwel van Oop op dat Facebook, dat is toch voor wijven, dat Facebook, tjonge, tjonge
Eén en al smeerpijperij op dat account van Oop, ouwe viezerik dat het is. Hij heeft het nu weer over de poes van een oud wijfie, .... grannysex dusquote:Op vrijdag 14 december 2012 22:23 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik zag een foto van zijn laatst toegevoegde contact. Die kan niet op FOK!
Ja, honden hebben het nooit koud zegt iequote:Op vrijdag 14 december 2012 22:31 schreef Scrutinizer het volgende:
Zegt-ie nou dat-ie z'n herdershond in de diepvries heeft gedaan omdat hij dacht dat honden daar wel tegen konden?
Héérlijk!!! Morgen ook nog een klein beetje.quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:13 schreef Toverheks het volgende:
Coos hoe was je appel-perenmoes?
Hoi Opa
Dus ze heeft ook een foto van zichzelf aan opa gestuurd.quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:33 schreef Jian het volgende:
Hij zegt net dat PB niet zo heel wijd is (echt)ik weet ook niet waarom ik zo moet lachen
En zelf wil-ie alleen maar alcohol.quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:34 schreef Ratelbandolero het volgende:
Opa wil graag een naakthond en Ugg's voor Oma
Schijnbaar, waarom krijg wij nooit foto's hierquote:Op vrijdag 14 december 2012 22:36 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dus ze heeft ook een foto van zichzelf aan opa gestuurd.
Hij ziet er sympathiek uit, gelukkig weten wij beter.quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:35 schreef Jian het volgende:
Kreeg net nog een foto van Hop, genomen tijdens de laatste Gaypride, misschien we leuk voor in de OP;
[ afbeelding ]
Zal ik dan toch maar die foto van opa's nieuwste vriend posten?quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:37 schreef Jian het volgende:
[..]
Schijnbaar, waarom krijg wij nooit foto's hier
Als het een knapperd is welquote:Op vrijdag 14 december 2012 22:39 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Zal ik dan toch maar die foto van opa's nieuwste vriend posten?
Als ie dit keer boven de 18 is, mag het van mijquote:Op vrijdag 14 december 2012 22:39 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Zal ik dan toch maar die foto van opa's nieuwste vriend posten?
Die is heul geen 12quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:35 schreef Jian het volgende:
Kreeg net nog een foto van Hop, genomen tijdens de laatste Gaypride, misschien we leuk voor in de OP;
[ afbeelding ]
Dan heb je vroeger geen driewieler gehad, vandaar ook nu dat minimotortjequote:Op vrijdag 14 december 2012 22:43 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik vind het een fascinerende foto, vooral door dat mini-motortje in de achtergrond
[ afbeelding ]
Wat is er misgegaan met je als je zo'n foto als profielfoto gebruikt?
Misschien ist-ie ook Opaquote:Op vrijdag 14 december 2012 22:43 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik vind het een fascinerende foto, vooral door dat mini-motortje in de achtergrond
[ afbeelding ]
lekkerquote:Op vrijdag 14 december 2012 22:33 schreef Coos het volgende:
[..]
Héérlijk!!! Morgen ook nog een klein beetje.
Nee.quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:43 schreef Scrutinizer het volgende:
[ afbeelding ]
Oop heeft zelfs Les Wallace nog behoorlijk laten zweten..quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:18 schreef Jian het volgende:
Opa roept "zo, Co uitgeschakeld, doei", die Stompé kan er echt geen klote van. En dan te bedenken dat Oop gewoon nog slechter was
wie was dat, en wat bedoel je met zweten??/ wat heeft Opa dan met hem gedaan, vertel.vertel, vragen en nog eens vragen.....het is toch niet wat ik denk he met dat *laten zweten*quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:46 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Oop heeft zelfs Les Wallace nog behoorlijk laten zweten..
Zijn ze samen naar de sauna geweest?quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:46 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Wat dan had ie de verwarming weer op 27 graden gezet .....quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:46 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Oh, die speelde altijd in een Schotse kilt lees ik net, ja dan vind ik het niet gek dat ie stond te zweten met Oop in de buurtquote:Op vrijdag 14 december 2012 22:46 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
En zo is de cirkel weer rond. Kerels in jurken of rokjes, opa kan er niet genoeg van krijgen. Hij is er zelfs met één getrouwd.quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:53 schreef Jian het volgende:
[..]
Oh, die speelde altijd in een Schotse kilt lees ik net, ja dan vind ik het niet gek dat ie stond te zweten met Oop in de buurt
Wat ik me dan afvraag is heeft oma nou een volledige sexoperatie gehad offe ..........quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:55 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
En zo is de cirkel weer rond. Kerels in jurken of rokjes, opa kan er niet genoeg van krijgen. Hij is er zelfs met één getrouwd.
Oma is puur natuur volgens opa. Behalve dan haar/zijn gebit.quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:59 schreef Jian het volgende:
[..]
Wat ik me dan afvraag is heeft oma nou een volledige sexoperatie gehad offe ..........
Die heeft een jaar lang bier zitten zuipen?quote:Op vrijdag 14 december 2012 23:02 schreef Jian het volgende:
Die ene darter heeft zich in een jaar opgewerkt naar dit niveau zegt Oop. Goh als dat in een jaar kan zegt dat natuurlijk genoeg over wat een simpel, dom spelletje dat "pijltjesgooien-tijdens-bierzuipen" is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
Opa koopt nooit vuurwerk, de mensen gooien het sowieso wel naar hem.quote:Op vrijdag 14 december 2012 23:13 schreef Blinddevink het volgende:
tweede dienstmededeling: MENSEN KIJK UIT MET VUURWERK ! jij ook OOP voor dat je het weet mis je je handen en kun je niet meer werken
Ja dat snap ik als je die ontvangt met de verwarming op 27*.quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:46 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Oop heeft van veel meer zaken verstand, zo weet hij hoe je invaliden parkeerplaats aan kan vragen terwijl je niets hebt, hoe je een werkster gratis kan krijgen voor 1 dag per week terwijl je best zelf wel de 6 m2 kan schoonmaken etc etc.quote:Op vrijdag 14 december 2012 23:14 schreef Scrutinizer het volgende:
Opa heeft echt verstand van pijltjesgooien. Als je de pijltjes in de juiste vakjes gooit, dan win je. Als je misgooit niet.
lol 4 meter breed 8 meter lang whahahahaquote:Op vrijdag 14 december 2012 23:22 schreef Scrutinizer het volgende:
Hij heeft toch een alcoholistenparkeerplaats?
Naar de Bingo met haar nieuwe vriend. Opa is niet blij dat ze nog niet thuis is want hij heeft nog steeds zin in patat.quote:Op vrijdag 14 december 2012 23:28 schreef Jian het volgende:
Waar is oma eigenijk? alweer weg? Ik bedoel niet om het één of ander hoor, maare .....
moet toch geen probleem zijn voor de frituurkoning zou je zeggen, alhoewel ie natuurlijk wel al een hoop loopwerk heeft verricht op en neer naar de keukenquote:Op vrijdag 14 december 2012 23:29 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Naar de Bingo met haar nieuwe vriend. Opa is niet blij dat ze nog niet thuis is want hij heeft nog steeds zin in patat.
Deze zeker?quote:Op vrijdag 14 december 2012 23:33 schreef Jian het volgende:
Hop gaat morgen een kerstboom jatten laat ie net aan oop weten.
Alleen heeft opa geen jas. Die heeft hij niet nodig.quote:Op vrijdag 14 december 2012 23:34 schreef Jian het volgende:
oop zou een kunstboom jatten, die passen makkelijker onder je jas dan een echte
Blauwbaard was mijn favoriete sprookje. Die las mijn oma aan me voor voor het slapenquote:Op vrijdag 14 december 2012 23:43 schreef Jian het volgende:
Volgens Oop is Fok een sprookjesboek. ja, ja dat zou ik ook zeggen als al mijn criminele activiteiten zo minutieus werden vastgelegd door oplettende Fokkers.
wat was je 1e dienstmededeling BVquote:Op vrijdag 14 december 2012 23:13 schreef Blinddevink het volgende:
tweede dienstmededeling: MENSEN KIJK UIT MET VUURWERK ! jij ook OOP voor dat je het weet mis je je handen en kun je niet meer werken
Hij zat net ook weer te klagen over Oma, dat stufhoofd zei hij, ik bedoel dat zeg je toch niet over je vrouw, stufhoofd .....quote:Op vrijdag 14 december 2012 23:49 schreef Scrutinizer het volgende:
Opa vraagt zich af waarom ik zoveel intelligenter ben dan hij.
Komt waarschijnlijk door de stufquote:Op vrijdag 14 december 2012 23:49 schreef Scrutinizer het volgende:
Opa vraagt zich af waarom ik zoveel intelligenter ben dan hij.
Dat zal-ie wel denken, hij heeft immers overal pillen of bier voor. Bij mij is het puur natuur.quote:Op vrijdag 14 december 2012 23:51 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Komt waarschijnlijk door de stuf
Wiens foto heb je hem nu gestuurd?quote:Op vrijdag 14 december 2012 23:55 schreef Pearlbitch het volgende:
Oop's aandacht is getrokken....
[ afbeelding ]
quote:
Omaquote:Op zaterdag 15 december 2012 00:09 schreef Jian het volgende:
oop zit te zwaaien naar buiten, ik weet niet naar wie, maar hij heeft het over een dronken trut !
Ssst!quote:Op zaterdag 15 december 2012 00:12 schreef Jian het volgende:
Oma heeft een gourmet-toren gejat en ook nog iets voor het kleinkind.
hoorde je het, ik schrok al, gelukkig heeft oma met 'r lamme harses de zaken beter op een rijtje als oop.quote:Op zaterdag 15 december 2012 00:13 schreef Scrutinizer het volgende:
Opa was even in de veronderstelling dat wij op 1e Kerstdag zouden komen, gelukkig weet oma nog wel dat we de 2e komen.
We zouden het niet over opa's kleinzoon hebben.quote:Op zaterdag 15 december 2012 00:14 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ssst!
Voor zo'n kleinkind is dit allemaal ook niet leuk, met een oma aan de goedkope speed.
eens, dat joch heeft er niks mee te makenquote:Op zaterdag 15 december 2012 00:15 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
We zouden het niet over opa's kleinzoon hebben.
Oh, dit ging over oma's kleinkind?quote:Op zaterdag 15 december 2012 00:15 schreef Scrutinizer het volgende:
We zouden het niet over opa's kleinzoon hebben.
Inmiddels gaat het gelukkig weer over wat opa vanavond heeft meegemaakt. Hij neemt even de pijltjesgooiwedstrijden met haar door.quote:Op zaterdag 15 december 2012 00:18 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oh, dit ging over oma's kleinkind?
Weet opa van het bestaan?
Daarbij zegt ie dat ie het morgenavond gewoon op tv gaat kijken omdat oma het toch ook leuk vindt.quote:Op zaterdag 15 december 2012 00:19 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Inmiddels gaat het gelukkig weer over wat opa vanavond heeft meegemaakt. Hij neemt even de pijltjesgooiwedstrijden met haar door.
Hij weet het altijd mooi te draaien. Zij mag dus morgen weer naar "Ik hou van Holland" kijken op haar tablet terwijl hij gewoon blijft doorlullen over het pijltjesgooien op tv.quote:Op zaterdag 15 december 2012 00:21 schreef Jian het volgende:
[..]
Daarbij zegt ie dat ie het morgenavond gewoon op tv gaat kijken omdat oma het toch ook leuk vindt.
Dat is inderdaad wel cruquote:Op zaterdag 15 december 2012 00:21 schreef Copycat het volgende:
Ook mooi. Staat er een fb-topic over die bitbedelactie.
Geef je feedback, wordt je post gewist.
So much voor de strijd voor vrijheid op het internet.
wordt zo te lezen niet echt een succes, misschien ga ik nog wel even posten dat ik niks te verbergen hebquote:Op zaterdag 15 december 2012 00:21 schreef Copycat het volgende:
Ook mooi. Staat er een fb-topic over die bitbedelactie.
Geef je feedback, wordt je post gewist.
So much voor de strijd voor vrijheid op het internet.
Chanant zouden ze in KLB zeggen.quote:
Soberzo. Moet je de hont nog uitlaten?quote:Op zaterdag 15 december 2012 00:28 schreef Copycat het volgende:
[..]
Chanant zouden ze in KLB zeggen.
Oh well. Feedback is natuurlijk ook niet voor feedback. What was I thinking.
Ik noem het een dag.
Vwrbkmnaophgadregean.quote:Op zaterdag 15 december 2012 00:30 schreef Copycat het volgende:
This sentence is brought to you by voice recognition.
Night!
fixed that for youquote:Op zaterdag 15 december 2012 00:34 schreef Scrutinizer het volgende:
Opa zegt dat zijn bijnaam in het voetbal "De Koeman van ...." was omdat hij een heel goed schot had. Hoe zit dat dan? Opa is toch veel ouder dan Koeman? Opa zit weer een beetje te liegen?
Dat was in de tijd dat opa bas speelde bij de Beatles, toch?quote:Op zaterdag 15 december 2012 00:35 schreef Jian het volgende:
Oop heeft vroeger Dick Advocaat wel eens gezien en toen heeft hij zijn handtekening gevraagd en gekregen. Goeie vent die Advocaat vindt Oop.
Hij hoop da we dit op Fok ook even willen noteren.
Maar natuurlijk Oop, bij deze
Klopt hij deed dat in het weekend in zijn vrije tijd, doordeweeks was hij toen staatssecretaris op het ministerie van financiënquote:Op zaterdag 15 december 2012 00:37 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat was in de tijd dat opa bas speelde bij de Beatles, toch?
O ja. Toen was-ie nog twee meter lang.quote:Op zaterdag 15 december 2012 00:39 schreef Jian het volgende:
[..]
Klopt hij deed dat in het weekend in zijn vrije tijd, doordeweeks was hij toen staatssecretaris op het ministerie van financiën
Hij deed hele andere dingen met koeien, maar daar zullen we het hier maar niet over hebben.quote:Op zaterdag 15 december 2012 00:34 schreef Scrutinizer het volgende:
Opa zegt dat zijn bijnaam in het voetbal "De Koeman van ...." was omdat hij een heel goed schot had. Hoe zit dat dan? Opa is toch veel ouder dan Koeman? Opa zit weer een beetje te liegen?
Je kan nog 26 postjes slapen.quote:Op zaterdag 15 december 2012 00:51 schreef Pearlbitch het volgende:
Oma heeft een mooie knuffel gewonnen bij de bingo!!
[ afbeelding ]
Is daar maar 1 winkel dan?quote:Op zaterdag 15 december 2012 16:59 schreef beequeen het volgende:
Hoi pos.
Streamlock (maw, zijn vrouw krijgt de wind van voren). Er was geen soepvlees meer in de winkel, dus geen soep.
Die ouwe baalt dat-ie weer patat mot vreten.
Nee hoor, maar wie ooit Leo's soepvlees heeft gegeten neemt geen genoegen meer met minder.quote:
Eet hij toch vegetarisch, probleem opgelost!quote:Op zaterdag 15 december 2012 17:23 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Nee hoor, maar wie ooit Leo's soepvlees heeft gegeten neemt geen genoegen meer met minder.
Wat is er zo bijzonder aan dat soepvlees dan? Gewoon poulet toch? Of is het van die japanse koeien waarvan ik even de naam kwijt ben.quote:Op zaterdag 15 december 2012 17:23 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Nee hoor, maar wie ooit Leo's soepvlees heeft gegeten neemt geen genoegen meer met minder.
Hij kan best een dagje zonder groen. Tenslotte zat er in die vier kroketten van gisteren toch zeker 2 hele grammen groente.quote:Op zaterdag 15 december 2012 17:41 schreef Gert het volgende:
Van Johannes bedoel ik hè, voor alle duidelijkheid.
Opaatje gun ik geen Drion-pil. Wel een lekker groentensoepje. De naam zegt het al: GROENTE.
Als Marianne T. en de Sea Shepherd to the rescue komen dan ben je nog niet maar zo dood.quote:
Zo te horen moet die T. eerst nog langs de burgemeester op Texelquote:Op zaterdag 15 december 2012 18:06 schreef Gert het volgende:
[..]
Als Marianne T. en de Sea Shepherd to the rescue komen dan ben je nog niet maar zo dood.
Sjéésus jaquote:Op zaterdag 15 december 2012 18:34 schreef beequeen het volgende:
Nog steeds hetzelfde shirt. Kan hij daar toch soep van koken?
ja dat kanquote:Op zaterdag 15 december 2012 18:34 schreef beequeen het volgende:
quote:Op zaterdag 15 december 2012 18:34 schreef beequeen het volgende:
quote:Op zaterdag 15 december 2012 18:34 schreef beequeen het volgende:
Hij wil natuurlijk niet opvallenquote:Op zaterdag 15 december 2012 18:44 schreef pullup het volgende:
Opa is opvallend rustig bij het item over een eventueel drankverbod voor jongeren.
Ik verwachtte een kleine scheldpartij over de jeugd die naar de verdoemenis ging maar hij bedacht zich blijkbaar dat dat toch een beetje hypocriet zou zijnquote:Op zaterdag 15 december 2012 18:51 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hij wil natuurlijk niet opvallen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |