Opa koopt nooit vuurwerk, de mensen gooien het sowieso wel naar hem.quote:Op vrijdag 14 december 2012 23:13 schreef Blinddevink het volgende:
tweede dienstmededeling: MENSEN KIJK UIT MET VUURWERK ! jij ook OOP voor dat je het weet mis je je handen en kun je niet meer werken
Ja dat snap ik als je die ontvangt met de verwarming op 27*.quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:46 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Oop heeft zelfs Les Wallace nog behoorlijk laten zweten..
Oop heeft van veel meer zaken verstand, zo weet hij hoe je invaliden parkeerplaats aan kan vragen terwijl je niets hebt, hoe je een werkster gratis kan krijgen voor 1 dag per week terwijl je best zelf wel de 6 m2 kan schoonmaken etc etc.quote:Op vrijdag 14 december 2012 23:14 schreef Scrutinizer het volgende:
Opa heeft echt verstand van pijltjesgooien. Als je de pijltjes in de juiste vakjes gooit, dan win je. Als je misgooit niet.
lol 4 meter breed 8 meter lang whahahahaquote:Op vrijdag 14 december 2012 23:22 schreef Scrutinizer het volgende:
Hij heeft toch een alcoholistenparkeerplaats?
Naar de Bingo met haar nieuwe vriend. Opa is niet blij dat ze nog niet thuis is want hij heeft nog steeds zin in patat.quote:Op vrijdag 14 december 2012 23:28 schreef Jian het volgende:
Waar is oma eigenijk? alweer weg? Ik bedoel niet om het één of ander hoor, maare .....
moet toch geen probleem zijn voor de frituurkoning zou je zeggen, alhoewel ie natuurlijk wel al een hoop loopwerk heeft verricht op en neer naar de keukenquote:Op vrijdag 14 december 2012 23:29 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Naar de Bingo met haar nieuwe vriend. Opa is niet blij dat ze nog niet thuis is want hij heeft nog steeds zin in patat.
Deze zeker?quote:Op vrijdag 14 december 2012 23:33 schreef Jian het volgende:
Hop gaat morgen een kerstboom jatten laat ie net aan oop weten.
Alleen heeft opa geen jas. Die heeft hij niet nodig.quote:Op vrijdag 14 december 2012 23:34 schreef Jian het volgende:
oop zou een kunstboom jatten, die passen makkelijker onder je jas dan een echte
Blauwbaard was mijn favoriete sprookje. Die las mijn oma aan me voor voor het slapenquote:Op vrijdag 14 december 2012 23:43 schreef Jian het volgende:
Volgens Oop is Fok een sprookjesboek. ja, ja dat zou ik ook zeggen als al mijn criminele activiteiten zo minutieus werden vastgelegd door oplettende Fokkers.
wat was je 1e dienstmededeling BVquote:Op vrijdag 14 december 2012 23:13 schreef Blinddevink het volgende:
tweede dienstmededeling: MENSEN KIJK UIT MET VUURWERK ! jij ook OOP voor dat je het weet mis je je handen en kun je niet meer werken
Hij zat net ook weer te klagen over Oma, dat stufhoofd zei hij, ik bedoel dat zeg je toch niet over je vrouw, stufhoofd .....quote:Op vrijdag 14 december 2012 23:49 schreef Scrutinizer het volgende:
Opa vraagt zich af waarom ik zoveel intelligenter ben dan hij.
Komt waarschijnlijk door de stufquote:Op vrijdag 14 december 2012 23:49 schreef Scrutinizer het volgende:
Opa vraagt zich af waarom ik zoveel intelligenter ben dan hij.
Dat zal-ie wel denken, hij heeft immers overal pillen of bier voor. Bij mij is het puur natuur.quote:Op vrijdag 14 december 2012 23:51 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Komt waarschijnlijk door de stuf
Wiens foto heb je hem nu gestuurd?quote:Op vrijdag 14 december 2012 23:55 schreef Pearlbitch het volgende:
Oop's aandacht is getrokken....
[ afbeelding ]
quote:
Omaquote:Op zaterdag 15 december 2012 00:09 schreef Jian het volgende:
oop zit te zwaaien naar buiten, ik weet niet naar wie, maar hij heeft het over een dronken trut !
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |