euh nee sorry the voice ik zat verkeerd te posten mijn excuusquote:
Met vier kroketten ?quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:58 schreef Scrutinizer het volgende:
Nou ouwe, die friet bakt zich niet vanzelf als oma er niet is. Uit je stoel en de keuken in
Die kroketten waren z'n avondeten.quote:
De juiste rolverdeling volgens opaquote:Op vrijdag 14 december 2012 22:04 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Die kroketten waren z'n avondeten.
Ik denk dat-ie toch maar wacht tot oma thuis is, dan kan zij de patat voor hem bakken.
Hij noemde zich vandaag wel de frituurkoning. Hij is daar in huis namelijk degene die op de aan-knop van de frituurpan drukt.quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:06 schreef Ratelbandolero het volgende:
[..]
De juiste rolverdeling volgens opa
't beest is dood, een beetje respect alsjeblieft en anders stuur ik Lenie 't Hart op je afquote:Op vrijdag 14 december 2012 21:53 schreef jacqhassel het volgende:
johannes *johannesjohannesO* johannesjohannes
johannesjohannes
johannes
Ja, ja, te laatquote:Op vrijdag 14 december 2012 21:56 schreef jacqhassel het volgende:
[..]
euh nee sorry the voice ik zat verkeerd te posten mijn excuus
Is-ie dood? Dan wint-ie vast TVOH niet.quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:10 schreef Jian het volgende:
[..]
't beest is dood, een beetje respect alsjeblieft en anders stuur ik Lenie 't Hart op je af
Boeie, ik moet eerlijk bekennen dat ik het dit jaar niet één keer heb gezien, de "talenten"jachten komen me m'n neus uit onderhand.quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:11 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Is-ie dood? Dan wint-ie vast TVOH niet.
was aan het oppassen, kleine deed een middagslaapje zie ik op SBS (dacht ik) Eddy Zoe met Prijs je Rijk, dat is pas ergquote:Op vrijdag 14 december 2012 22:13 schreef Jian het volgende:
[..]
Boeie, ik moet eerlijk bekennen dat ik het dit jaar niet één keer heb gezien, de "talenten"jachten komen me m'n neus uit onderhand.
Volgens mij heb ik van de eerste reeks de finale gezien. Toen stond er een meisje "Man in the Mirror" te zingen. Toen was ik er wel klaar mee. Dat verzin je toch niet?quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:13 schreef Jian het volgende:
[..]
Boeie, ik moet eerlijk bekennen dat ik het dit jaar niet één keer heb gezien, de "talenten"jachten komen me m'n neus uit onderhand.
Weet je het zeker, was het niet Hop in een jurk?quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:19 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik van de eerste reeks de finale gezien. Toen stond er een meisje "Man in the Mirror" te zingen. Toen was ik er wel klaar mee. Dat verzin je toch niet?
Maar opa was wel een top-wedstrijdzwemmer hoorquote:Op vrijdag 14 december 2012 22:18 schreef Jian het volgende:
Opa roept "zo, Co uitgeschakeld, doei", die Stompé kan er echt geen klote van. En dan te bedenken dat Oop gewoon nog slechter was
Ook dat nodigt niet uit om te kijken.quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:19 schreef Jian het volgende:
[..]
Weet je het zeker, was het niet Hop in een jurk?
Ja, in het pierenbadje bij de "junioren"quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:20 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Maar opa was wel een top-wedstrijdzwemmer hoor
Ik zag een foto van zijn laatst toegevoegde contact. Die kan niet op FOK!quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:22 schreef Jian het volgende:
Dat gewauwel van Oop op dat Facebook, dat is toch voor wijven, dat Facebook, tjonge, tjonge
Eén en al smeerpijperij op dat account van Oop, ouwe viezerik dat het is. Hij heeft het nu weer over de poes van een oud wijfie, .... grannysex dusquote:Op vrijdag 14 december 2012 22:23 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik zag een foto van zijn laatst toegevoegde contact. Die kan niet op FOK!
Ja, honden hebben het nooit koud zegt iequote:Op vrijdag 14 december 2012 22:31 schreef Scrutinizer het volgende:
Zegt-ie nou dat-ie z'n herdershond in de diepvries heeft gedaan omdat hij dacht dat honden daar wel tegen konden?
Héérlijk!!! Morgen ook nog een klein beetje.quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:13 schreef Toverheks het volgende:
Coos hoe was je appel-perenmoes?
Hoi Opa
Dus ze heeft ook een foto van zichzelf aan opa gestuurd.quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:33 schreef Jian het volgende:
Hij zegt net dat PB niet zo heel wijd is (echt)ik weet ook niet waarom ik zo moet lachen
En zelf wil-ie alleen maar alcohol.quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:34 schreef Ratelbandolero het volgende:
Opa wil graag een naakthond en Ugg's voor Oma
Schijnbaar, waarom krijg wij nooit foto's hierquote:Op vrijdag 14 december 2012 22:36 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dus ze heeft ook een foto van zichzelf aan opa gestuurd.
Hij ziet er sympathiek uit, gelukkig weten wij beter.quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:35 schreef Jian het volgende:
Kreeg net nog een foto van Hop, genomen tijdens de laatste Gaypride, misschien we leuk voor in de OP;
[ afbeelding ]
Zal ik dan toch maar die foto van opa's nieuwste vriend posten?quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:37 schreef Jian het volgende:
[..]
Schijnbaar, waarom krijg wij nooit foto's hier
Als het een knapperd is welquote:Op vrijdag 14 december 2012 22:39 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Zal ik dan toch maar die foto van opa's nieuwste vriend posten?
Als ie dit keer boven de 18 is, mag het van mijquote:Op vrijdag 14 december 2012 22:39 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Zal ik dan toch maar die foto van opa's nieuwste vriend posten?
Die is heul geen 12quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:35 schreef Jian het volgende:
Kreeg net nog een foto van Hop, genomen tijdens de laatste Gaypride, misschien we leuk voor in de OP;
[ afbeelding ]
Dan heb je vroeger geen driewieler gehad, vandaar ook nu dat minimotortjequote:Op vrijdag 14 december 2012 22:43 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik vind het een fascinerende foto, vooral door dat mini-motortje in de achtergrond
[ afbeelding ]
Wat is er misgegaan met je als je zo'n foto als profielfoto gebruikt?
Misschien ist-ie ook Opaquote:Op vrijdag 14 december 2012 22:43 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik vind het een fascinerende foto, vooral door dat mini-motortje in de achtergrond
[ afbeelding ]
lekkerquote:Op vrijdag 14 december 2012 22:33 schreef Coos het volgende:
[..]
Héérlijk!!! Morgen ook nog een klein beetje.
Nee.quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:43 schreef Scrutinizer het volgende:
[ afbeelding ]
Oop heeft zelfs Les Wallace nog behoorlijk laten zweten..quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:18 schreef Jian het volgende:
Opa roept "zo, Co uitgeschakeld, doei", die Stompé kan er echt geen klote van. En dan te bedenken dat Oop gewoon nog slechter was
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |