Dus het kan nog voor mij.quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:10 schreef Gert het volgende:
[..]
Hoe hij het steeds flikt weet ik niet, maar wederom ligt Opa goed op koers met z'n voorspelling.
[ afbeelding ]
Z'n schoonmoeder komt geruime tijd bij hun bivakkeren en drinkt zijn rode wijn opquote:Op vrijdag 14 december 2012 21:18 schreef beequeen het volgende:
Die ouwe maakt zich geen enkele illusie omtrent een gezellige Kerst. Het is geen vreetfeest.
Cara, dropjes en een prakkie. Toppiejoppie.
Die slaat ie dan toch zeker wel de tyfus?quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:20 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Z'n schoonmoeder komt geruime tijd bij hun bivakkeren en drinkt zijn rode wijn op
Hij heeft oma beloofd zich te gedragen en oma zal als tegenprestatie van zijn rode wijn afblijven.quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:22 schreef Coos het volgende:
[..]
Die slaat ie dan toch zeker wel de tyfus?
Gratis verkregen via een weddenschap met die draaideur crimineel?quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:20 schreef Scrutinizer het volgende:
Z'n schoonmoeder komt geruime tijd bij hun bivakkeren en drinkt zijn rode wijn op
quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:25 schreef beequeen het volgende:
[..]
Gratis verkregen via een weddenschap met die draaideur crimineel?
Ik winst Heracles. Maar het wordt net 3-2.quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:16 schreef Coos het volgende:
[..]
Dus het kan nog voor mij.Heb 3-1 en 1-2 gespeeld.
En die grensrechter ook.quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:32 schreef Gert het volgende:
Ik winst Heracles. Maar het wordt net 3-2.![]()
Ze moeten dat Twente de tyfus schoppen.
Fantasie is een vies woord voor hem.quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:32 schreef beequeen het volgende:
Volgens die ouwe verzin ik vanalles. Heerlijk toch, zo'n spiegel?
Dus hij ziet het kerstfeest als een moment om solidariteit te tonen met de Derde Wereld. Mooi.quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:18 schreef beequeen het volgende:
Die ouwe maakt zich geen enkele illusie omtrent een gezellige Kerst. Het is geen vreetfeest.
quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:33 schreef Scrutinizer het volgende:
Fantasie is een vies woord voor hem.
Echt, die man is het zout der aarde. Zijn gironummer staat open voor alles en iedereen.quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:35 schreef Gert het volgende:
Dus hij ziet het kerstfeest als een moment om solidariteit te tonen met de Derde Wereld. Mooi.
En werk is ook een vies woord voor hemquote:
quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:38 schreef Jian het volgende:
Oop vind de opmerking van beequeen over de grensrechter niet kies, als je zoiets zegt heb je geen normen en waarden .....
Mooi die statische opname.quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:38 schreef Scrutinizer het volgende:
En werk is ook een vies woord voor hem
Ik zat al even te denken hoe ik dit clipje ontopic zou kunnen maken.
De bultrug?quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:53 schreef jacqhassel het volgende:
johannes *johannesjohannesO* johannesjohannes
johannesjohannes
johannes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |