Héérlijk!!! Morgen ook nog een klein beetje.quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:13 schreef Toverheks het volgende:
Coos hoe was je appel-perenmoes?
Hoi Opa
Dus ze heeft ook een foto van zichzelf aan opa gestuurd.quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:33 schreef Jian het volgende:
Hij zegt net dat PB niet zo heel wijd is (echt)ik weet ook niet waarom ik zo moet lachen
En zelf wil-ie alleen maar alcohol.quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:34 schreef Ratelbandolero het volgende:
Opa wil graag een naakthond en Ugg's voor Oma
Schijnbaar, waarom krijg wij nooit foto's hierquote:Op vrijdag 14 december 2012 22:36 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dus ze heeft ook een foto van zichzelf aan opa gestuurd.
Hij ziet er sympathiek uit, gelukkig weten wij beter.quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:35 schreef Jian het volgende:
Kreeg net nog een foto van Hop, genomen tijdens de laatste Gaypride, misschien we leuk voor in de OP;
[ afbeelding ]
Zal ik dan toch maar die foto van opa's nieuwste vriend posten?quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:37 schreef Jian het volgende:
[..]
Schijnbaar, waarom krijg wij nooit foto's hier
Als het een knapperd is welquote:Op vrijdag 14 december 2012 22:39 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Zal ik dan toch maar die foto van opa's nieuwste vriend posten?
Als ie dit keer boven de 18 is, mag het van mijquote:Op vrijdag 14 december 2012 22:39 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Zal ik dan toch maar die foto van opa's nieuwste vriend posten?
Die is heul geen 12quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:35 schreef Jian het volgende:
Kreeg net nog een foto van Hop, genomen tijdens de laatste Gaypride, misschien we leuk voor in de OP;
[ afbeelding ]
Dan heb je vroeger geen driewieler gehad, vandaar ook nu dat minimotortjequote:Op vrijdag 14 december 2012 22:43 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik vind het een fascinerende foto, vooral door dat mini-motortje in de achtergrond
[ afbeelding ]
Wat is er misgegaan met je als je zo'n foto als profielfoto gebruikt?
Misschien ist-ie ook Opaquote:Op vrijdag 14 december 2012 22:43 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik vind het een fascinerende foto, vooral door dat mini-motortje in de achtergrond
[ afbeelding ]
lekkerquote:Op vrijdag 14 december 2012 22:33 schreef Coos het volgende:
[..]
Héérlijk!!! Morgen ook nog een klein beetje.
Nee.quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:43 schreef Scrutinizer het volgende:
[ afbeelding ]
Oop heeft zelfs Les Wallace nog behoorlijk laten zweten..quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:18 schreef Jian het volgende:
Opa roept "zo, Co uitgeschakeld, doei", die Stompé kan er echt geen klote van. En dan te bedenken dat Oop gewoon nog slechter was
wie was dat, en wat bedoel je met zweten??/ wat heeft Opa dan met hem gedaan, vertel.vertel, vragen en nog eens vragen.....het is toch niet wat ik denk he met dat *laten zweten*quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:46 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Oop heeft zelfs Les Wallace nog behoorlijk laten zweten..
Zijn ze samen naar de sauna geweest?quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:46 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Wat dan had ie de verwarming weer op 27 graden gezet .....quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:46 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Oh, die speelde altijd in een Schotse kilt lees ik net, ja dan vind ik het niet gek dat ie stond te zweten met Oop in de buurtquote:Op vrijdag 14 december 2012 22:46 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
En zo is de cirkel weer rond. Kerels in jurken of rokjes, opa kan er niet genoeg van krijgen. Hij is er zelfs met één getrouwd.quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:53 schreef Jian het volgende:
[..]
Oh, die speelde altijd in een Schotse kilt lees ik net, ja dan vind ik het niet gek dat ie stond te zweten met Oop in de buurt
Wat ik me dan afvraag is heeft oma nou een volledige sexoperatie gehad offe ..........quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:55 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
En zo is de cirkel weer rond. Kerels in jurken of rokjes, opa kan er niet genoeg van krijgen. Hij is er zelfs met één getrouwd.
Oma is puur natuur volgens opa. Behalve dan haar/zijn gebit.quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:59 schreef Jian het volgende:
[..]
Wat ik me dan afvraag is heeft oma nou een volledige sexoperatie gehad offe ..........
Die heeft een jaar lang bier zitten zuipen?quote:Op vrijdag 14 december 2012 23:02 schreef Jian het volgende:
Die ene darter heeft zich in een jaar opgewerkt naar dit niveau zegt Oop. Goh als dat in een jaar kan zegt dat natuurlijk genoeg over wat een simpel, dom spelletje dat "pijltjesgooien-tijdens-bierzuipen" is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |