Kweenie. Maar dit komt meer in de buurt.quote:
Kijk, sluitend verhaalquote:Op vrijdag 14 december 2012 19:53 schreef Copycat het volgende:
[..]
En, gezien zijn kinderlijke verzamelwoede, is opa ook geestelijk op die leeftijd blijven hangen.
Ik hou ook van Ebo Taylorquote:Valt twaalf eigenlijk nog onder pedofilie, of is dat al ebofilie?
Sprekend!quote:Op vrijdag 14 december 2012 19:55 schreef beequeen het volgende:
[..]
Kweenie. Maar dit komt meer in de buurt.
[ afbeelding ]
Ik zal wel weer gesnoven hebben.quote:Op vrijdag 14 december 2012 19:56 schreef beequeen het volgende:
Ik kom zomaar binnenvallen, dus zal wel weer dronken zijn. Jahooooo.![]()
Jij bent doorgesnoven. Dat weet je zelf ook wel.quote:
quote:Op vrijdag 14 december 2012 20:08 schreef beequeen het volgende:
[..]
Jij bent doorgesnoven. Dat weet je zelf ook wel.
En dan draai je ook nog kutmuziek.![]()
Jij mag mij altijd lastig vallen met die kutmuziek.quote:Op vrijdag 14 december 2012 20:13 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik heb alleen maar kut-cd's. Lekker goedkoop zijn die.
Opa wordt een beetje bang van jou.quote:Op vrijdag 14 december 2012 20:20 schreef Copycat het volgende:
Wat zal hij dan wel niet van 'mijn muziek' vinden?
Method Man
![]()
Die zou ik zo de tyfus ...
Dan zal ik maar niet vertellen dat ik een militante black panther poster aan mijn muur heb hangen.quote:Op vrijdag 14 december 2012 20:24 schreef Scrutinizer het volgende:
Opa wordt een beetje bang van jou.
En jij denkt dat die ouwe weet waar je het over hebt?quote:Op vrijdag 14 december 2012 20:26 schreef Copycat het volgende:
Dan zal ik maar niet vertellen dat ik een militante black panther poster aan mijn muur heb hangen.
Zoiets.quote:Op vrijdag 14 december 2012 20:30 schreef Scrutinizer het volgende:
Black Panther is net zoiets als een Ajax-beer toch?
Was er niet ooit een Ajax keeper die ze de zwarte panter noemden?quote:Op vrijdag 14 december 2012 20:30 schreef Scrutinizer het volgende:
Black Panther is net zoiets als een Ajax-beer toch?
Frans de Munck.quote:Op vrijdag 14 december 2012 20:33 schreef Coos het volgende:
Was er niet ooit een Ajax keeper die ze de zwarte panter noemden?
Nee!quote:Op vrijdag 14 december 2012 20:33 schreef Coos het volgende:
[..]
Die was inderdaad zwart, maar de zwarte panter was Frans de Munckquote:
Nope. Je hebt de klok wel horen luiden...quote:Op vrijdag 14 december 2012 20:33 schreef Coos het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Nederlanders koesteren hun zelfoverschatting, terwijl ze hun gebrek aan beschaving en bescheidenheid als assertiviteit vieren."
Hoe hij het steeds flikt weet ik niet, maar wederom ligt Opa goed op koers met z'n voorspelling.quote:Op vrijdag 14 december 2012 17:37 schreef Scrutinizer het volgende:
De voorspelling voor het voetbal is ook alweer gedaan. Twente wint wel maar Heracles kan ook winnen of gelijk spelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |