Is daar maar 1 winkel dan?quote:Op zaterdag 15 december 2012 16:59 schreef beequeen het volgende:
Hoi pos.
Streamlock (maw, zijn vrouw krijgt de wind van voren). Er was geen soepvlees meer in de winkel, dus geen soep.
Die ouwe baalt dat-ie weer patat mot vreten.
Nee hoor, maar wie ooit Leo's soepvlees heeft gegeten neemt geen genoegen meer met minder.quote:
Eet hij toch vegetarisch, probleem opgelost!quote:Op zaterdag 15 december 2012 17:23 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Nee hoor, maar wie ooit Leo's soepvlees heeft gegeten neemt geen genoegen meer met minder.
Wat is er zo bijzonder aan dat soepvlees dan? Gewoon poulet toch? Of is het van die japanse koeien waarvan ik even de naam kwijt ben.quote:Op zaterdag 15 december 2012 17:23 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Nee hoor, maar wie ooit Leo's soepvlees heeft gegeten neemt geen genoegen meer met minder.
Hij kan best een dagje zonder groen. Tenslotte zat er in die vier kroketten van gisteren toch zeker 2 hele grammen groente.quote:Op zaterdag 15 december 2012 17:41 schreef Gert het volgende:
Van Johannes bedoel ik hè, voor alle duidelijkheid.
Opaatje gun ik geen Drion-pil. Wel een lekker groentensoepje. De naam zegt het al: GROENTE.
Als Marianne T. en de Sea Shepherd to the rescue komen dan ben je nog niet maar zo dood.quote:
Zo te horen moet die T. eerst nog langs de burgemeester op Texelquote:Op zaterdag 15 december 2012 18:06 schreef Gert het volgende:
[..]
Als Marianne T. en de Sea Shepherd to the rescue komen dan ben je nog niet maar zo dood.
Sjéésus jaquote:Op zaterdag 15 december 2012 18:34 schreef beequeen het volgende:
Nog steeds hetzelfde shirt. Kan hij daar toch soep van koken?
ja dat kanquote:Op zaterdag 15 december 2012 18:34 schreef beequeen het volgende:
quote:Op zaterdag 15 december 2012 18:34 schreef beequeen het volgende:
quote:Op zaterdag 15 december 2012 18:34 schreef beequeen het volgende:
Hij wil natuurlijk niet opvallenquote:Op zaterdag 15 december 2012 18:44 schreef pullup het volgende:
Opa is opvallend rustig bij het item over een eventueel drankverbod voor jongeren.
Ik verwachtte een kleine scheldpartij over de jeugd die naar de verdoemenis ging maar hij bedacht zich blijkbaar dat dat toch een beetje hypocriet zou zijnquote:Op zaterdag 15 december 2012 18:51 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hij wil natuurlijk niet opvallen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |