Oh, dit ging over oma's kleinkind?quote:Op zaterdag 15 december 2012 00:15 schreef Scrutinizer het volgende:
We zouden het niet over opa's kleinzoon hebben.
Inmiddels gaat het gelukkig weer over wat opa vanavond heeft meegemaakt. Hij neemt even de pijltjesgooiwedstrijden met haar door.quote:Op zaterdag 15 december 2012 00:18 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oh, dit ging over oma's kleinkind?
Weet opa van het bestaan?
Daarbij zegt ie dat ie het morgenavond gewoon op tv gaat kijken omdat oma het toch ook leuk vindt.quote:Op zaterdag 15 december 2012 00:19 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Inmiddels gaat het gelukkig weer over wat opa vanavond heeft meegemaakt. Hij neemt even de pijltjesgooiwedstrijden met haar door.
Hij weet het altijd mooi te draaien. Zij mag dus morgen weer naar "Ik hou van Holland" kijken op haar tablet terwijl hij gewoon blijft doorlullen over het pijltjesgooien op tv.quote:Op zaterdag 15 december 2012 00:21 schreef Jian het volgende:
[..]
Daarbij zegt ie dat ie het morgenavond gewoon op tv gaat kijken omdat oma het toch ook leuk vindt.
Dat is inderdaad wel cruquote:Op zaterdag 15 december 2012 00:21 schreef Copycat het volgende:
Ook mooi. Staat er een fb-topic over die bitbedelactie.
Geef je feedback, wordt je post gewist.
So much voor de strijd voor vrijheid op het internet.
wordt zo te lezen niet echt een succes, misschien ga ik nog wel even posten dat ik niks te verbergen hebquote:Op zaterdag 15 december 2012 00:21 schreef Copycat het volgende:
Ook mooi. Staat er een fb-topic over die bitbedelactie.
Geef je feedback, wordt je post gewist.
So much voor de strijd voor vrijheid op het internet.
Chanant zouden ze in KLB zeggen.quote:
Soberzo. Moet je de hont nog uitlaten?quote:Op zaterdag 15 december 2012 00:28 schreef Copycat het volgende:
[..]
Chanant zouden ze in KLB zeggen.
Oh well. Feedback is natuurlijk ook niet voor feedback. What was I thinking.
Ik noem het een dag.
Vwrbkmnaophgadregean.quote:Op zaterdag 15 december 2012 00:30 schreef Copycat het volgende:
This sentence is brought to you by voice recognition.
Night!
fixed that for youquote:Op zaterdag 15 december 2012 00:34 schreef Scrutinizer het volgende:
Opa zegt dat zijn bijnaam in het voetbal "De Koeman van ...." was omdat hij een heel goed schot had. Hoe zit dat dan? Opa is toch veel ouder dan Koeman? Opa zit weer een beetje te liegen?
Dat was in de tijd dat opa bas speelde bij de Beatles, toch?quote:Op zaterdag 15 december 2012 00:35 schreef Jian het volgende:
Oop heeft vroeger Dick Advocaat wel eens gezien en toen heeft hij zijn handtekening gevraagd en gekregen. Goeie vent die Advocaat vindt Oop.
Hij hoop da we dit op Fok ook even willen noteren.
Maar natuurlijk Oop, bij deze
Klopt hij deed dat in het weekend in zijn vrije tijd, doordeweeks was hij toen staatssecretaris op het ministerie van financiënquote:Op zaterdag 15 december 2012 00:37 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat was in de tijd dat opa bas speelde bij de Beatles, toch?
O ja. Toen was-ie nog twee meter lang.quote:Op zaterdag 15 december 2012 00:39 schreef Jian het volgende:
[..]
Klopt hij deed dat in het weekend in zijn vrije tijd, doordeweeks was hij toen staatssecretaris op het ministerie van financiën
Hij deed hele andere dingen met koeien, maar daar zullen we het hier maar niet over hebben.quote:Op zaterdag 15 december 2012 00:34 schreef Scrutinizer het volgende:
Opa zegt dat zijn bijnaam in het voetbal "De Koeman van ...." was omdat hij een heel goed schot had. Hoe zit dat dan? Opa is toch veel ouder dan Koeman? Opa zit weer een beetje te liegen?
Je kan nog 26 postjes slapen.quote:Op zaterdag 15 december 2012 00:51 schreef Pearlbitch het volgende:
Oma heeft een mooie knuffel gewonnen bij de bingo!!
[ afbeelding ]
Is daar maar 1 winkel dan?quote:Op zaterdag 15 december 2012 16:59 schreef beequeen het volgende:
Hoi pos.
Streamlock (maw, zijn vrouw krijgt de wind van voren). Er was geen soepvlees meer in de winkel, dus geen soep.
Die ouwe baalt dat-ie weer patat mot vreten.
Nee hoor, maar wie ooit Leo's soepvlees heeft gegeten neemt geen genoegen meer met minder.quote:
Eet hij toch vegetarisch, probleem opgelost!quote:Op zaterdag 15 december 2012 17:23 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Nee hoor, maar wie ooit Leo's soepvlees heeft gegeten neemt geen genoegen meer met minder.
Wat is er zo bijzonder aan dat soepvlees dan? Gewoon poulet toch? Of is het van die japanse koeien waarvan ik even de naam kwijt ben.quote:Op zaterdag 15 december 2012 17:23 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Nee hoor, maar wie ooit Leo's soepvlees heeft gegeten neemt geen genoegen meer met minder.
Hij kan best een dagje zonder groen. Tenslotte zat er in die vier kroketten van gisteren toch zeker 2 hele grammen groente.quote:Op zaterdag 15 december 2012 17:41 schreef Gert het volgende:
Van Johannes bedoel ik hè, voor alle duidelijkheid.
Opaatje gun ik geen Drion-pil. Wel een lekker groentensoepje. De naam zegt het al: GROENTE.
Als Marianne T. en de Sea Shepherd to the rescue komen dan ben je nog niet maar zo dood.quote:
Zo te horen moet die T. eerst nog langs de burgemeester op Texelquote:Op zaterdag 15 december 2012 18:06 schreef Gert het volgende:
[..]
Als Marianne T. en de Sea Shepherd to the rescue komen dan ben je nog niet maar zo dood.
Sjéésus jaquote:Op zaterdag 15 december 2012 18:34 schreef beequeen het volgende:
Nog steeds hetzelfde shirt. Kan hij daar toch soep van koken?
ja dat kanquote:Op zaterdag 15 december 2012 18:34 schreef beequeen het volgende:
quote:Op zaterdag 15 december 2012 18:34 schreef beequeen het volgende:
quote:Op zaterdag 15 december 2012 18:34 schreef beequeen het volgende:
Hij wil natuurlijk niet opvallenquote:Op zaterdag 15 december 2012 18:44 schreef pullup het volgende:
Opa is opvallend rustig bij het item over een eventueel drankverbod voor jongeren.
Ik verwachtte een kleine scheldpartij over de jeugd die naar de verdoemenis ging maar hij bedacht zich blijkbaar dat dat toch een beetje hypocriet zou zijnquote:Op zaterdag 15 december 2012 18:51 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hij wil natuurlijk niet opvallen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |