Je zit anders de hele dag al te zemelen over die walvisquote:Op donderdag 13 december 2012 23:04 schreef Toverheks het volgende:
ik ben altijd on topic, zal niet anders durven
oh ja je hebt gelijkquote:Op donderdag 13 december 2012 23:11 schreef Jian het volgende:
[..]
Je zit anders de hele dag al te zemelen over die walvis
Ik vind hem wel een multilul.quote:Op donderdag 13 december 2012 23:15 schreef pos het volgende:
Dat belletje, trouwens..vind ik ietwat ouderwets. Hidden Sound System niks voor Oop??
Vergeet de kaneel niet !!quote:Op donderdag 13 december 2012 23:16 schreef Coos het volgende:
Pfftt.....dat duurde wel lang zeg.![]()
Het ruikt vreselijk lekker hier in huis. Ik ben appel/peren moes aan het maken.![]()
Normaal doe je wat suiker bij de appelen maar ik had nog een paar al bijna overrijpe zoete peren en die heb ik er nu maar dooheen gemikt ipv suiker. Ben benieuwd hoe het smaakt.
Eerst even zonder kaneel proeven of ik de perensmaak goed kan beleven.quote:
Ik vind het allebei goed, een drionpil voor Hop zal wel niet mogenquote:Op donderdag 13 december 2012 23:13 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oh ja je hebt gelijkff aan Gert mijn tt veranderen
een drionpil voor de bultrug...........kan die er mee door, of liever Hop slaat ze allemaal de tyfus![]()
Veel beterquote:Op donderdag 13 december 2012 23:19 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Oké, dan vind ik hem gewoon een eenvoudige lul.
Ik ging alleen maar even on topic. (ivm Gert!!)quote:
Sorry, Coos...had ik ook moeten doenquote:Op donderdag 13 december 2012 23:26 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik ging alleen maar even on topic. (ivm Gert!!)
quote:Op donderdag 13 december 2012 23:16 schreef Coos het volgende:
Pfftt.....dat duurde wel lang zeg.![]()
Het ruikt vreselijk lekker hier in huis. Ik ben appel/peren moes aan het maken.![]()
Normaal doe je wat suiker bij de appelen maar ik had nog een paar al bijna overrijpe zoete peren en die heb ik er nu maar dooheen gemikt ipv suiker. Ben benieuwd hoe het smaakt.
oh die mag ook hoor zal het ff vragenquote:Op donderdag 13 december 2012 23:20 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik vind het allebei goed, een drionpil voor Hop zal wel niet mogen
Gewoon rauw. Staart beetpakken en met uitjes naar binnen laten glijden.quote:Op donderdag 13 december 2012 23:41 schreef Coos het volgende:
Wie heeft er een lekker recept met bultrug?
bultrug???....enlighten mequote:Op donderdag 13 december 2012 23:41 schreef Coos het volgende:
Wie heeft er een lekker recept met bultrug?
Uitgeput maar voldaan naar bed zeker?quote:
Eerst nog een biertje (of vier).quote:Op donderdag 13 december 2012 23:52 schreef Coos het volgende:
[..]
Uitgeput maar voldaan naar bed zeker?
...heel klein beetje kaneel...?quote:Op vrijdag 14 december 2012 00:01 schreef Coos het volgende:
Appel/perenmoes is JammieNiks meer aan doen. Morgen als het echt koud is ws nog lekkerder.
Ik denk dat dat zonde is van de perensmaak.quote:
quote:Op donderdag 13 december 2012 23:43 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Gewoon rauw. Staart beetpakken en met uitjes naar binnen laten glijden.
Hap je die walvis in een keer naar binnen?quote:Op vrijdag 14 december 2012 09:06 schreef Jian het volgende:
Goedemorgen Vrienden van Opa![]()
Er wordt toch geen nieuwe poging gedaan om de walvis te redden, hij mag rustig sterven op de zandplaat, bootjes van nieuwsgierigen worden op afstand gehouden. Dit laatste geldt uiteraard niet voor het bootje van Scrut, die de walvis onmiddellijk nadat die zijn laatste adem heeft uitgeblazen, met uitjes, naar binnen mag laten glijden..
Hop schijnt weer last te hebben van zijn aambeien en opa heeft een verstuikte pols, wat zich daar gisterenavond precies heeft afgespeeld weet niemand en de wereld is daar dankbaar voor.
Tenslotte hoop ik dat deze post zo de goedkeuring van Quaterpounder kan wegdragen, zo niet, dan kunnen eventuele klachten gedeponeerd worden in de FB, daar staan ze niet zo in de weg!
quote:Op vrijdag 14 december 2012 09:06 schreef Jian het volgende:
Er wordt toch geen nieuwe poging gedaan om de walvis te redden, hij mag rustig sterven op de zandplaat, bootjes van nieuwsgierigen worden op afstand gehouden. Dit laatste geldt uiteraard niet voor het bootje van Scrut, die de walvis onmiddellijk nadat die zijn laatste adem heeft uitgeblazen, met uitjes, naar binnen mag laten glijden..
Hop schijnt weer last te hebben van zijn aambeien en opa heeft een verstuikte pols, wat zich daar gisterenavond precies heeft afgespeeld weet niemand en de wereld is daar dankbaar voor.
Tenslotte hoop ik dat deze post zo de goedkeuring van Quaterpounder kan wegdragen, zo niet, dan kunnen eventuele klachten gedeponeerd worden in de FB, daar staan ze niet zo in de weg!
Ha ha ik zie het zo voor me .quote:Op vrijdag 14 december 2012 09:06 schreef Jian het volgende:
Is dat een nieuw persoonlijk record? Dat Volendam-shirt draagt ie toch al sinds zondag?quote:Op vrijdag 14 december 2012 16:15 schreef Scrutinizer het volgende:
Het wordt geen soep want hij heeft hetzelfde shirt nog steeds aan.
6 dagen nu. Dat is wel gebruikelijk voor hem.quote:Op vrijdag 14 december 2012 16:22 schreef Copycat het volgende:
[..]
Is dat een nieuw persoonlijk record? Dat Volendam-shirt draagt ie toch al sinds zondag?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |