abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_120067539
121106_177156_op-footer-header.gif

Welkom in het grote chinese webshops topic!

Zoals je ziet is deze reeks al vele topics lang. Om alles op orde te kunnen houden zijn er een aantal regels en maatregelen genomen die in dit topic gelden. Alles wat je moet weten om mee te kunnen posten in dit topic kan je hieronder vinden. Voordat je hier een vraag gaat stellen gelieve even hieronder kijken of daar je antwoord misschien instaat. Domme vragen bestaan niet, maar wel als ze gewoon in de OP staan ;)

Veel succes en veel plezier met het kopen van chinese gadgets!

121106_177156_op-footer-webshops.gif
121106_177156_op-pandawill.gif121106_177156_op-buyincoins.gif121106_177156_op-lightake.gif
121106_177156_op-tinydeal.gif121106_177156_op-dealextreme.gif121106_177156_op-mymemory.gif
121106_177156_op-geartaker.gif121106_177156_op-priceangles.gif121106_177156_op-tradetang.gif
121106_177156_op-kaidomain.gif121106_177156_op-focalprice.gif121106_177156_op-budgetgadgets.gif
121106_177156_op-chinabuye.gif121106_177156_op-dinodirect.gif121106_177156_op-madeinchina.gif
121106_177156_op-buying.gif121106_177156_op-vancl.gif121106_177156_op-mp4nation.gif
121106_177156_op-intimateGadgets.gif121106_177156_op-pinkcoon.gif121106_177156_op-sweety16.gif
121106_177156_op-wsdeal.gif121106_177156_op-goldenbridge.gif121106_177156_op-suntekstore.gif
121106_177156_op-fok.gif121106_177156_op-cninstock.gif121106_177156_op-fok.gif

121106_177156_op-footers-taobao.gif
121106_177156_op-mistertao.gif121106_177156_op-buyintaobao.gif121106_177156_op-zarmark.gif
121106_177156_op-bhiner.gif121106_177156_op-choobuy.gif121106_177156_op-fok.gif

121106_177156_op-footers-search.gif
Kan je iets niet vinden, of weet je écht niet wat je zoekt gebruik dan een van de onderstaande zoekmachines. Let er wel op dat niet alle chinese webshops hierin opgenomen zijn. Je zoekt dus maar door een beperkt aantal shops, alhoewel de belangrijkste shops er wel tussen staan (je kan de zoekmachines natuurlijk ook gebruiken om de shop te vinden met de laagste prijs van je gevonden item!).
121106_177156_op-search-2.gif121106_177156_op-search-3.gif

121106_177156_op-footer-QenA.gif

We hebben een aantal veel voorkomende vragen op een rijtje gezet, druk op de spoiler van de vraag waar jij het antwoord op wilt weten en het antwoord zal zichtbaar worden.
SPOILER: Ze hebben alleen maar troep op die site welke gek koopt daar nou iets?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Goed ik wil wat bestellen hoe doe ik dit?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Ik heb wat besteld hoe lang duurt het nu voor het binnen komt?
SPOILER: Tracksites
SPOILER: Waarom kan ik mijn pakketje niet tracken?
SPOILER: Oeps! Ik heb het verkeerde adres ingevuld of ik wil het ergens anders laten bezorgen! Moet ik nu met mijn webshop mailen?
SPOILER: Hoe kan ik nou vinden wat ik zoek in al die webshops?!
SPOILER: Points? Wat is dat nou weer?
SPOILER: Free shipping? (Gratis bezorgen) hoe kan dat?
SPOILER: Wat is illegaal in Nederland?
SPOILER: Wordt mijn bestelling niet door de douane gepakt? Wat moet ik betalen bij de douane?
SPOILER: Wie is die Jack waar jullie het soms over hebben?
SPOILER: Waar kan ik de 0.01$ deals zien?
Mocht je nog vragen hebben, lees eerst deze pagina met vragen die we niet meer willen horen. Als je vraag daar niet tussen staat, kun je hem altijd hier stellen.

121106_177156_op-footer-korting.gif
In het algemeen kijk je voor kortingscoupons op www.retailmenot.com en www.tjoos.com .

Korting speciaal voor de FOK!-members die dit topic bezoeken is een feit! De eerste shops hebben inmiddels al aangegeven kortingen te willen geven en hier maken we natuurlijk gebruik van!
SPOILER: Recommenderkorting van 5% bij buyincoins
SPOILER: MP4Nation geeft 5% korting via Facebook
SPOILER: Budgetgadgets geeft 5% korting op het hele assortiment! (Onbeperkt geldig)
SPOILER: Pandawill geeft 5% korting op het hele assortiment
SPOILER: Chinabuye geeft 5% korting op het hele assortiment
SPOILER: Deal-cool geeft 5% korting op het hele assortiment
SPOILER: Pinkcoon geeft 5% korting op het hele assortiment (bij bestellingen van 20$ of meer)
SPOILER: Banggood geeft 5% korting op het hele assortiment
SPOILER: Tomtop geeft 10% korting op het hele assortiment
Hopelijk zullen meer shops aangeven een korting te willen geven speciaal voor Fok!, zodra dit gebeurt zal dit natuurlijk toegevoegd worden aan de OP.

121106_177156_op-footer-wholesale.gif

Tussen de chinese webshop sites staan ook een aantal sites die volledig in het chinees zijn en een paar wholesale sites. Heb je geen idee hoe je hier mee om moet gaan, en wil je dit toch wel heel graag dan moet je even hieronder kijken. Staat de site die je wilt hier niet tussen, probeer met deze twee spoilers te bekijken er toch uit te komen!

SPOILER: TradeTang
SPOILER: TaoBao
Heb je nog meer vragen over Wholesale sites? Wees niet bang, en post je vraag in 't topic!

121106_177156_op-footer-dollar.gif

PayPal verandert één keer per dag zijn wisselkoers, dus het zal altijd iets anders zijn dan de huidige koers zoals hierboven te zien. Ook zit er een klein percentage onkosten in voor PayPal, ongeveer 3.2%. Dit scheelt ongeveer 3-4 cent met de huidige koers. Houd er dus rekening mee dat bovenstaande grafiek niet precies overeenkomt met de PayPal wisselkoers.

Heb je aanvullingen/aparte vragen; PM dan even de vaste gebruikers in dit topic: Shiznuts, Tokko1, RobertNL, Downstar, Monkeybrain e.a.

Veel plezier met bestellen!

Hou verder de volgende regels in de gaten: - Niet bitchen naar elkaar - Geen handeltjes. - Geen illegale meuk zoals wapens, nepkleding. - En er bestaan geen domme vragen, alleen maar domme mensen die zich te goed voelen om vragen te beantwoorden. - En het belangrijkste: verkloot deze nieuwe kans niet en laat deze reeks vooral niet op zn voorganger lijken. - Geen pm kliekjes gedrag, we kunnen niemand verbieden PMs te sturen maar ga er niet om zitten bedelen, we zijn een openbaar forum.

Heb je iets tofs gekocht en heb je zin om er een kleine review over te schrijven in? Daar is een speciaal topic voor! In GC / [gadgets] Chinese webshops reviewtopic kun je uitgebreid je nieuwe aanwinst ophemelen, of afkraken natuurlijk

Link naar deze openingspost

Met dank aan RacerDKB (tekst), Jopiede (Track 'n trace pakketjes), joepie91 (tekst), Mstr (plaatjes OP) en tokko1 revision OP to V2. Tevens geupdate door: Downstar
En Fok! bedankt voor het Hosten van de afbeeldingen
pi_120067823
Zo, maar even het topic leven in blazen dan.

Korte review over mijn Dunu's 12 (enkel nog maar via gsm naar muziek kunnen luisteren), voor een echte review hebben ze nog wat meer speeltijd nodig en moet ik nog wat vergelijken met andere oortjes.
Wat me onmiddellijk opviel is dat de soundsignature een beetje anders is dan verwacht. Op mp4nation is er een review te lezen dat ze "bass neutraal"/weinig bass zouden weergeven dit vind ik absoluut niet het geval. De bass is wel eens waar niet alles overheersend, wegblazend, neen. Daar scoort de Dunu 12 juist, ze beschikken over een zeer diepe/donkere bass die graag op de achtergrond blijft maar wel duidelijk hoorbaar is, zeer donker. En daar hou ik wel van. Bass is bij veel in-ears niet gebalanceerd, dat heb je hier zeker niet.
Bij rustige muziek klinken ze zeer gedetailleerd, helder. Zeer prettig om "rustigere' muziek te beluisteren dus.
Maar bij het luisteren van wat nummers met wat meer "schwun", paar Rock nummertjes schrok ik toch even, daar wordt het op sommige ogenblikken toch een "soepje' waar je ongelooflijk veel detail verliest. Het heeft ook een beetje de neiging om in dit soepje het vocale een beetje naar de achtergrond te plaatsen en ik vind toch dat het vocale toch goed aanwezig mag zijn.
Vooral het gebrek aan detail bij nummers met vele gitaren viel me op.
Vandaag toch een proberen aan de slag te gaan met goede equalizer en eens kijken of ik vooral bij Rock het vocale iets meer naar "voor" kan krijgen.

Een paar foto's;

De doos:
SPOILER
Inhoud van de doos:
SPOILER
Close-up van het oortje:
SPOILER
Versterkingen van de jack/plug & draad:
SPOILER
pi_120068726
Goed bezig! ^O^
Ik zal ooit ook nog wel de Dunu Ares kopen als ze in de aanbieding komen. :P

[ Bericht 0% gewijzigd door shiz op 08-12-2012 10:57:32 ]
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_120069548
quote:
14s.gif Op zaterdag 8 december 2012 10:51 schreef shiznuts het volgende:
Goed bezig! ^O^
Ik zal ooit ook nog wel de Dunu Ares kopen als ze in de aanbieding komen. :P
Ik denk dat ik zelf na nieuwjaar deze aanschaf;

http://www.mp4nation.net/(...)ker-in-ear-earphones
(Brainwavz R1)

Die zullen in 2013 ook wel nog eens in sale komen ;P. (hopelijk).
  zaterdag 8 december 2012 @ 11:41:28 #5
327191 RobertNL
For your gear.
pi_120069674
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2012 11:36 schreef jonasr het volgende:

[..]

(Brainwavz R1)

Dacht dat afgelopen jaar we in januari wel leuke nieuw jaars knallers hadden bij MP4 :P
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_120069729
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2012 11:36 schreef jonasr het volgende:

[..]

(Brainwavz R1)

Da's ook wel een aanrader inderdaad. Erg fijn dingetje.
Heb zelf nog de Phrodi Pod-800, Pod-101 en de Cogoo!! onderweg (taobao).
Oh, en van MP4Nation de FiiO E02i Rocky en een headphone stand.

Hopelijk bij thuiskomst (zit nu in NL) een MINIX NEO X5 rijker ook. :D
Verder alleen nog wat screenprotectors en die 1ct fluitje, compas thermometer had ik ook nog niet.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_120070083
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2012 11:44 schreef shiznuts het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Hopelijk bij thuiskomst (zit nu in NL) een MINIX NEO X5 rijker ook. :D
Verder alleen nog wat screenprotectors en die 1ct fluitje, compas thermometer had ik ook nog niet.
Ben benieuwd naar die amp, maak daar maar een reviewtje over :P.
pi_120070289
Nou ja, ampen doet 'ie niet heul. Iets van een 10% boost maar of iets. Maar het ging mij meer om het idee van een normale mic-loze IEM of headphone, een headset met mic/controls te maken en te kijken hoe dat werkt. ;)
pi_120074306
weet iemand een goede kwaliteit iphone kabel? ik heb er al verschillende geprobeerd, maar nog niets gevonden dat vergelijkbaar is met de originele.
pi_120076957
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
  zaterdag 8 december 2012 @ 16:42:09 #11
327191 RobertNL
For your gear.
pi_120077547
En weer een paar nieuwe coupons voor BIC:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
8% korting telefoons:                       ALLDYT
7% korting electronica                      JCICUA
8% korting video & audio                    ZOGTGU
8% korting op tablets /ereader              QQIBVI
7% korting op car accessoires               -  
7% korting op video games                   EDKSQH
7% korting op home & garden                 - 
7% korting op Apple accessoires             -
7% korting op sport & outdoor               -
pi_120078630
Ik heb mijn 2 pakketjes van BIC (eind oktober) nog steeds niet ontvangen, is het tijd voor een claim?
  zaterdag 8 december 2012 @ 17:34:45 #13
327191 RobertNL
For your gear.
pi_120079008
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2012 17:22 schreef davedavy het volgende:
Ik heb mijn 2 pakketjes van BIC (eind oktober) nog steeds niet ontvangen, is het tijd voor een claim?
al een berichtje gestuurd?
pi_120079222
Even een vraagje aan de ervaren kopers hier: Ik heb voor het eerst wat gekocht bij dealextream. In totaal 10 items. Ik heb er nu 7 ontvangen en er zat ook nog iets (kleins) bij dat ik niet besteld had.

-Als er iets bij zit dat ik niet besteld heb, kan het zijn dat ik dat er dan gratis bij krijg of is het dan verwisseld met een product dat er niet bij zit?

-Hoe kan ik zien of er nog iets onderweg is?

In mijn account staat onderstaande, dan zou ik denken dat alles verstuurd is en bij het kopje items staat ook achter elk product een 1 bij shipped

pi_120079608
Heeft iemand toevallig ervaring met een aangeschaft, goedkoop paar speakertjes in één van de vele winkels die er zijn? Voor op mijn werk zoek ik namelijk een goedkoop klein speakersetje om aan te sluiten op de computer.

Dus als iemand een tip heeft voor een goed betaalbaar setje dan hoor ik het graag.
Music was my first love, and it will be my last.
pi_120080510
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 december 2012 17:34 schreef RobertNL het volgende:

[..]

al een berichtje gestuurd?
Ja ze zeiden 2 weken geleden het post kantoor hebben gemaild maar ze reageren niet meer als ik vraag of ze al wat gehoord hebben :P
pi_120081864
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2012 17:41 schreef Miendientje het volgende:
Even een vraagje aan de ervaren kopers hier: Ik heb voor het eerst wat gekocht bij dealextream. In totaal 10 items. Ik heb er nu 7 ontvangen en er zat ook nog iets (kleins) bij dat ik niet besteld had.

-Als er iets bij zit dat ik niet besteld heb, kan het zijn dat ik dat er dan gratis bij krijg of is het dan verwisseld met een product dat er niet bij zit?

-Hoe kan ik zien of er nog iets onderweg is?

In mijn account staat onderstaande, dan zou ik denken dat alles verstuurd is en bij het kopje items staat ook achter elk product een 1 bij shipped

[ afbeelding ]
Ik denk dat ik al een antwoord heb op vraag 2.
Ik denk dat ik het zo moet lezen: op 29/11 is het eerste deel verstuurd, dat is donderdag bij mij aangekomen (ik heb het vandaag bij het postkantoor opgehaald) en toevallig is op dezelfde dag (6/12) het 2e deel verstuurd, dat is nu dus nog onderweg. Kan het kloppen dat een pakje vanaf shipping er ongeveer een week over doet?

Blijft nog wel de andere vraag staan. Stopt dealextream wel eens gratis iets bij het pakje in (in dit geval een verloop fitting van klein naar groot)?
pi_120082005
Helaas is het lampje nog niet binnen :(
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  zaterdag 8 december 2012 @ 19:45:36 #19
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_120083006
Doet DX het bij andere mensen ook niet?
  zaterdag 8 december 2012 @ 19:46:54 #20
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_120083052
  zaterdag 8 december 2012 @ 19:51:50 #21
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_120083206
Die eerste zegt van niet en die andere van wel :D
pi_120083305
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2012 19:45 schreef Erasmo het volgende:
Doet DX het bij andere mensen ook niet?
Paar minuten geleden deed ie het daarna even niet, nu weer wel geloof ik
pi_120083345
Hij is nu wel heel traag
pi_120085720
Zo net een 7" android tablet besteld op tinydeal.
deze

In die prijscategorie maakt het niet echt uit welke ik koos. Deze genomen omdat ik het qua design iets leuker eruit vond zien dan de rest. Gaat dienst doen als XBMC remote en internet vanaf de bank.

Met een beetje geluk in 2012 binnen, maar we gaan het zien :)

Heb pakketjes van 1e week van november ook nog niet allemaal binnen. Als je daarop gaat zitten wachten word je gek denk ik :')
dry denim, when having blue balls is actually having blue balls.
  zondag 9 december 2012 @ 00:14:10 #25
327191 RobertNL
For your gear.
pi_120094284
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2012 18:27 schreef davedavy het volgende:

[..]

Ja ze zeiden 2 weken geleden het post kantoor hebben gemaild maar ze reageren niet meer als ik vraag of ze al wat gehoord hebben :P
Even het woord claim vermelden in een berichtje ;)
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2012 20:55 schreef T_Fuff het volgende:
Zo net een 7" android tablet besteld op tinydeal.
deze

In die prijscategorie maakt het niet echt uit welke ik koos. Deze genomen omdat ik het qua design iets leuker eruit vond zien dan de rest. Gaat dienst doen als XBMC remote en internet vanaf de bank.

Met een beetje geluk in 2012 binnen, maar we gaan het zien :)

Heb pakketjes van 1e week van november ook nog niet allemaal binnen. Als je daarop gaat zitten wachten word je gek denk ik :')
Voor die prijs had je ook wel een dualcore mee kunnen pakken denk ik zo ?

En weer een update bic coupons:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
7% korting electronica                      JCICUA , KEPXRL
8% korting video & audio                    ZOGTGU
8% korting op tablets /ereader              QQIBVI , PVMDCR
7% korting op health & beauty               JPNLBE
7% korting op toys & hobbies                SWEYSZ
7% korting op home & garden                 - 
7% korting op Apple accessoires             AXRVJF
7% korting op sport & outdoor               KOYZGQ
pi_120095005
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2012 19:09 schreef Miendientje het volgende:

[..]

Ik denk dat ik al een antwoord heb op vraag 2.
Ik denk dat ik het zo moet lezen: op 29/11 is het eerste deel verstuurd, dat is donderdag bij mij aangekomen (ik heb het vandaag bij het postkantoor opgehaald) en toevallig is op dezelfde dag (6/12) het 2e deel verstuurd, dat is nu dus nog onderweg. Kan het kloppen dat een pakje vanaf shipping er ongeveer een week over doet?

Blijft nog wel de andere vraag staan. Stopt dealextream wel eens gratis iets bij het pakje in (in dit geval een verloop fitting van klein naar groot)?
w,b.t. vraag 2 heb je het zelf uitgevogeld :P
een week vanaf shipping is ook mijn ervaring maar dit kan in de kerst periode flink oplopen (kan zo 2 weken langer duren) als het via de reguliere manier verzonden wordt (hongkong post dus/geen DHL ofzo)

ik heb nog niet meegemaakt dat ze wat gratis erbij stoppen, maar ik zou geen slapende honden wakker maken als jij krijgt wat je moet krijgen :P
pi_120095695
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2012 17:53 schreef Bartje1981 het volgende:
Heeft iemand toevallig ervaring met een aangeschaft, goedkoop paar speakertjes in één van de vele winkels die er zijn? Voor op mijn werk zoek ik namelijk een goedkoop klein speakersetje om aan te sluiten op de computer.

Dus als iemand een tip heeft voor een goed betaalbaar setje dan hoor ik het graag.
Als je even zoekt naar Logitech S220 Speakers bij NL webshops. Kost rond de 25 euro en geeft echt heel erg goed geluid. Kijk maar eens naar de vele reviews over dit product. Ik heb ze zelf ook, voldoet echt volledig aan de verwachtingen en de prijs is super.

Dus haal zoiets niet uit China, koop dit gewoon in NL.
pi_120102663
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 00:14 schreef RobertNL het volgende:

[..]

[..]

Voor die prijs had je ook wel een dualcore mee kunnen pakken denk ik zo ?

[ code verwijderd ]

Dual-cores zijn vanaf ¤65 en dit is nog geen ¤50. Of ik heb heel slecht gekeken :')
  zondag 9 december 2012 @ 12:26:32 #29
327191 RobertNL
For your gear.
pi_120102757
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 12:23 schreef T_Fuff het volgende:

[..]

Dual-cores zijn vanaf ¤65 en dit is nog geen ¤50. Of ik heb heel slecht gekeken :')
appart, de site gaf gisteren bij mij 60 Euro aan.

Na, prijs is wel goed voor de specs nu :+. Maar verwacht niet te veel van de batterij.
pi_120102928
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 00:14 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Heb al geclaimd :') Ben benieuwd :P
  zondag 9 december 2012 @ 13:41:57 #31
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_120105180
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2012 11:44 schreef shiznuts het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Ik zie hier eigenlijk een aantal "problemen" in. Ten eerste, je sluit het ding aan op de verkeerde plek. Hij zit tussen je mp3 spelert/telefoon en het einde van de kabel van je IEM's in. Je wil hem eigenlijk net aan de andere kan hebben. :P Ten 2e; het gewicht. Ding is best zwaar volgens mij, waardoor je dopjes uit je oren gesjord worden lijkt mij? Zit een clip aan dus daar is wel over nagedacht, maar goed, zie 1; het ding hangt dan met z'n clipje weer op de verkeerde plek me dunkt. :(

Plus, Ipod controls. Tsjah,. leuk als je een ipod hebt, maar volgens mij zijn de meeste mensen in dit topic meer gecharmeerd van Android producten en niet echt apple minded. :P Dan werken Ipod controls vaak van gene meter is mijn ervaring.

Laatste punt: waarom eigenlijk geen:
http://www.amazon.co.uk/B(...)id=1355056818&sr=8-1
Of
http://www.amazon.co.uk/i(...)d=1355056834&sr=8-25

voor een fractie van de prijs? :P (ok, je hebt geen ampje, maar ik denk dat grotere amps, die ook nog es praktischer zijn qua aansluiten, het een stuk beter zullen doen dan de Fiio Sly Stallone :P)
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
  zondag 9 december 2012 @ 13:46:27 #32
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_120105322
Seg. :( Gij bruut! Lamijnoulekkah.

:D Ik zei ook:
quote:
het ging mij meer om het idee van een normale mic-loze IEM of headphone, een headset met mic/controls te maken en te kijken hoe dat werkt
Die gelinkte dingen van jou hebben geen mic. Dus je kunt er geen headset van maken. ;) Ik was gewoon nieuwsgierig, dus ik ga het eens verwachtingsloos uitproberen. Er staat trouwens ook:
quote:
The FiiO E02i audio amplifier is intended to be used with smartphones, such as the Apple iPhone.
'Such as' is niet hetzelfde als 'exclusive for'. Dus we gaan het gewoon wel zien, zeker? :7
pi_120105714
Ben nog aan het wachten op 6 bestellingen ofzo, it goes to slow :( (allemaal kleine dingetje overigens ;))
  zondag 9 december 2012 @ 14:06:33 #34
48067 neo2000
pi_120106034
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 13:46 schreef shiznuts het volgende:
Seg. :( Gij bruut! Lamijnoulekkah.

:D Ik zei ook:

[..]
'Such as' is niet hetzelfde als 'exclusive for'. Dus we gaan het gewoon wel zien, zeker? :7
I know, don't want to burst your bubble.. :P Maar Apple is met hun 'marktdominantie' zo vervelend geweest om een apart ontwerp 3,5 mm connector uit te brengen.. Past allemaal op andere apparaten, maar kan problemen geven. Plugje ziet er hetzelfde uit als bij reguliere 3,5 mm jacks, maar heeft i.p.v. 2 streepies over de plug, 3 streepies op de plug zelf voor signaaloverdracht. Go figure. Kan dus bijv. bij niet-apple producten problemen opleveren, zoals het niet werken van een microfoon of remote functies e.d. :( Zelf geen hands-on ervaring mee, maar wel al meermaals gelezen

Ben benieuwd of het voor jouw doeleinden wel OK werkt, laat maar ff weten. :)
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
  zondag 9 december 2012 @ 14:18:01 #35
348961 0wen
Forum Verslaafd
pi_120106486
Mehhh, hier nog steeds geen 0,01 $ cent lampje :(
  zondag 9 december 2012 @ 14:18:26 #36
176873 marcel-o
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_120106495
Ik krijg van n chinees geld terug wat niet lukte...
snap dr alleen geen kont van wat ie nou zegt.

quote:
If not receive please send us an invoice to our new paypal account [***] with a message then we can know that is you and pay it as a refund because the paypal you send the payment to we not use now and it not have money now.So sorry about this.Wait for your news.
Thank you.
regards!
iermand n idee wat ie nou wil?
| Wordfeud: marcel-o |plug.dj/uptempo |<-- draai zelf je platen
  zondag 9 december 2012 @ 14:30:49 #37
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_120106908
Op Paypal inloggen. Dan een invoice aanmaken en sturen naar het adres dat ze je hebben doorgegeven ter hoogte van het bedrag dat het was. Dan zorgen zij voor een refund. Ik begrijp alleen niet dat als ze jouw Paypal-adres hebben, ze het niet gewoon met hun juiste account niet zelf overschrijven. Want het probleem is dat ze in tussentijd dus van account gewisseld hebben. Wat voor een reden dat heeft of wat ze precies nu willen, dat moet je ff met hun kortsluiten, niet met ons. ;)
pi_120107055
Ik zoek nog iets leuks of nuttigs bij Focalprice.
Heb een coupon waar je 10 dollar moet besteden maar de Awei's zijn maar 7,39 dollar.

Iemand een suggestie? :+
New arrivals zie ik niets boeiends :P
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
  zondag 9 december 2012 @ 16:10:12 #39
176873 marcel-o
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_120110557
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 14:30 schreef shiznuts het volgende:
Op Paypal inloggen. Dan een invoice aanmaken en sturen naar het adres dat ze je hebben doorgegeven ter hoogte van het bedrag dat het was. Dan zorgen zij voor een refund. Ik begrijp alleen niet dat als ze jouw Paypal-adres hebben, ze het niet gewoon met hun juiste account niet zelf overschrijven. Want het probleem is dat ze in tussentijd dus van account gewisseld hebben. Wat voor een reden dat heeft of wat ze precies nu willen, dat moet je ff met hun kortsluiten, niet met ons. ;)
Hoe doe je dat?
"betaalverzoek indienen" oid?
dat kost geld staat er :P
| Wordfeud: marcel-o |plug.dj/uptempo |<-- draai zelf je platen
pi_120110590
Geweldig zon V911 copter, maar wat is dat ding moeilijk stabiel te krijgen. In die filmpjes ziet het er allemaal zo eenvoudig uit, maar de praktijk is wel ff anders.

Of ik moet het helemaal fout doen. iemand tips voor de beginner ?
Benefit of digital: it works or it doesn't
pi_120111303
:')
Wie dit leest is hek.
  zondag 9 december 2012 @ 16:26:36 #42
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_120111307
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 16:10 schreef marcel-o het volgende:

[..]

Hoe doe je dat?
"betaalverzoek indienen" oid?
dat kost geld staat er :P
Klopt, omdat het een invoice is waar ze om vragen, niet een privéschenking als het ware, de mogelijkheid die er ook is als de betalende partij het geld zendt. Het beste is dan ook om hun jouw paypal-adres te geven en ze vertelt: eh, doe het lekker op m'n paypal-zetten zonder extra kosten. Maar mogelijk willen ze dat niet, omdat ze dan geen garantie hebben dat jij gaat beweren dat je het nooit gehad hebt, want een normale schenking, daar staat niks tegenover, ten opzichte van een betaling/rekenin/invoice.
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 16:11 schreef BizzyBlook het volgende:
Geweldig zon V911 copter, maar wat is dat ding moeilijk stabiel te krijgen. In die filmpjes ziet het er allemaal zo eenvoudig uit, maar de praktijk is wel ff anders.

Of ik moet het helemaal fout doen. iemand tips voor de beginner ?
1. Probeer meteen uit het grondeffect te komen. De lucht ketst af op de vloer en wordt o.a. omhoog teruggestuwd, er ontstaat een turbulent luchtlaagje. Zorgt voor instabiele vliegkarakteristieken.

2. Houd eerst de heli losjes aan de landingbars vast en geef met je andere hand wat gas. Voel en zie in welke richting de heli dreigt de gaan en trim in tegengestelde richting:
› Wil het neusje linksom draaien ('yaw'), trim rechtsom (linker stick)
› Wil het neusje naar boven, trim naar voren, wil het neusje naar beneden, trim naar achter (rechter stick)
› Wil de heli naar links hellen ('rollen'), trim naar rechts (rechter stick)
Trimmen doe je met de trimknopjes op je controls. Hier de beweegrichtingen:

Fine-tuningsknopjes:
pi_120111342
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 16:25 schreef geiliba het volgende:
Kerstmis komt er aan! Dit is een leuk cadeau!
Je kan een kind dit geweldig cadeau voor Kerstmis! Ontvang speciale aanbiedingen! Een echte aanrader! Je kan niet missen deze kans!
Google translate is een bitch.
  zondag 9 december 2012 @ 16:29:46 #44
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_120111437
Geen aandacht geven. Gewoon een TR aanmaken en wachten tot foetsie. :)
pi_120111472
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 16:25 schreef geiliba het volgende:
Weg
Please do more 1 cent deals.

[ Bericht 22% gewijzigd door rene90 op 09-12-2012 16:42:31 ]
pi_120112066
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 16:29 schreef shiznuts het volgende:
Geen aandacht geven. Gewoon een TR aanmaken en wachten tot foetsie. :)
Check
Top 5 China producten
pi_120113449
quote:
1s.gif Op zondag 9 december 2012 12:26 schreef RobertNL het volgende:

[..]

appart, de site gaf gisteren bij mij 60 Euro aan.

Na, prijs is wel goed voor de specs nu :+. Maar verwacht niet te veel van de batterij.
Hmm dat dacht ik al :)

Tja what to expect? Als ik hem alleen als afstandbediening gebruik moet het ding wel een dag mee kunnen lijkt me ? Iemand ervaring?
pi_120117021
Ik wacht nog steeds op 3 frontjes van Focalprice verstuurd op 13-11. Had beter 3 los kunnen bestellen.
pi_120119283
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 16:26 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Klopt, omdat het een invoice is waar ze om vragen, niet een privéschenking als het ware, de mogelijkheid die er ook is als de betalende partij het geld zendt. Het beste is dan ook om hun jouw paypal-adres te geven en ze vertelt: eh, doe het lekker op m'n paypal-zetten zonder extra kosten. Maar mogelijk willen ze dat niet, omdat ze dan geen garantie hebben dat jij gaat beweren dat je het nooit gehad hebt, want een normale schenking, daar staat niks tegenover, ten opzichte van een betaling/rekenin/invoice.

[..]

1. Probeer meteen uit het grondeffect te komen. De lucht ketst af op de vloer en wordt o.a. omhoog teruggestuwd, er ontstaat een turbulent luchtlaagje. Zorgt voor instabiele vliegkarakteristieken.

2. Houd eerst de heli losjes aan de landingbars vast en geef met je andere hand wat gas. Voel en zie in welke richting de heli dreigt de gaan en trim in tegengestelde richting:
› Wil het neusje linksom draaien ('yaw'), trim rechtsom (linker stick)
› Wil het neusje naar boven, trim naar voren, wil het neusje naar beneden, trim naar achter (rechter stick)
› Wil de heli naar links hellen ('rollen'), trim naar rechts (rechter stick)
Trimmen doe je met de trimknopjes op je controls. Hier de beweegrichtingen:

[ afbeelding ]
Fine-tuningsknopjes:
[ afbeelding ]
Ik heb mijn beide heli's niet hoeven te trimmen :D

Een quadcopter vliegt ook weer heel anders, had hem even geprobeerd met de gedachte dat doe ik wel even maar hij crashde gelijk :P
  zondag 9 december 2012 @ 20:01:21 #50
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_120119681
Oh, ik vond de quad juist niet zo tricky eigenlijk, juist veel stabieler.
Je moet wel microscopisch kleine inputs geven aan heli's en quads, ze zijn nogal gevoelig.
De quadjes met rate-adjustment al helemaal als 'ie op 100% staat. :D
Op stuntmode is het echt niet normaal, wil je rustig rondvliegen, gaat 'ie salto's en barrels draaien!
Gewoon goed aftrimmen, uit het grond effect vliegen en maar kleine inputs geven.
pi_120120974
Shiz, dank je voor de heli uitleg, ga ermee aan de slag. de aanhouder wint.

Eerst een eindje van de grond komen voordat je gaat afstellen. ff een grotere ruimte zoeken.
pi_120121508
Krijg ik net een mail van DX:

Thank you for your order 12120200102******. Unfortunately we are currently awaiting restock on one or more of your items. If you would like to wait for the item, we thank you for your patience and apologize for the inconvenience. If you would like to change this item or cancel the order, please click here .

Maar hoe weet ik nu welk van de 3 items die ik besteld heb, niet leverbaar zijn?
Gaat om:
SKU: 151764
SKU: 151830
SKU: 166092
Op maandag 23 augustus 2010 22:37 schreef Made-In-Holland het volgende:
RTL8 :') :') :') Goed voor homeshopping-programma's en voor het uitzenden van herhalingen.
pi_120121552
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 20:34 schreef jeroendh het volgende:
Krijg ik net een mail van DX:

Thank you for your order 12120200102******. Unfortunately we are currently awaiting restock on one or more of your items. If you would like to wait for the item, we thank you for your patience and apologize for the inconvenience. If you would like to change this item or cancel the order, please click here .

Maar hoe weet ik nu welk van de 3 items die ik besteld heb, niet leverbaar zijn?
Gaat om:
SKU: 151764
SKU: 151830
SKU: 166092
Vragen? Mailtje terugsturen?
pi_120121645
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 20:35 schreef maartend het volgende:

[..]

Vragen? Mailtje terugsturen?
Ja oke, maar wel lekker handig om dat niet even te vermelden.
Op maandag 23 augustus 2010 22:37 schreef Made-In-Holland het volgende:
RTL8 :') :') :') Goed voor homeshopping-programma's en voor het uitzenden van herhalingen.
pi_120121803
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 20:36 schreef jeroendh het volgende:

[..]

Ja oke, maar wel lekker handig om dat niet even te vermelden.
Ach, je krijgt in ieder geval bericht.
pi_120122535
Ik heb een nieuwe Laptop-oplader nodig. Iemand ervaring met deze site? Gevonden via die zoekmachine.. http://www.eforchina.com/(...)-Tips--5.5x1.7mm.htm

Of heeft iemand anders ergens een laptop oplader 19v 4.74a 1.7mm plug ergens gekocht?
GGGG
pi_120123129
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 20:50 schreef einszweiachtung het volgende:
Ik heb een nieuwe Laptop-oplader nodig. Iemand ervaring met deze site? Gevonden via die zoekmachine.. http://www.eforchina.com/(...)-Tips--5.5x1.7mm.htm

Of heeft iemand anders ergens een laptop oplader 19v 4.74a 1.7mm plug ergens gekocht?
Ik zou die oplader gewoon bij je lokale Mediamarkt/elektronica winkel halen. Chinese webshops nemen het niet zo nauw met de Europese regelgeving, dus grotere kans op ongelukken ;)
pi_120123316
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 00:56 schreef Skiet het volgende:
Logitech S220
Nou ben meer op zoek naar een klein speakertje en zonder subwoofer etc. Het is voor op het werk, en moet zo in te pluggen zijn van de ene in de andere computer. Heb nu de Alien E.T. Saucerman Mini Portable Speaker besteld. Grappig speakertje, en betaalbaar.
Music was my first love, and it will be my last.
pi_120124014
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 21:01 schreef thethoryd het volgende:

[..]

Ik zou die oplader gewoon bij je lokale Mediamarkt/elektronica winkel halen. Chinese webshops nemen het niet zo nauw met de Europese regelgeving, dus grotere kans op ongelukken ;)
Ja ik heb nu al vaker paar via Internet gekocht maar dat zijn gewoon exact dezelfde als er in China te vinden zijn.
GGGG
pi_120124052
Jack met zn kruidenthee en kleding vroeger :) mooie tijd
  zondag 9 december 2012 @ 21:20:36 #61
348961 0wen
Forum Verslaafd
pi_120124457
28-Nov-2012 The item left Hong Kong for its destination on 28-Nov-2012

Al 11 dagen aan het wachten dus, is dit lang of kort?
pi_120124624
quote:
1s.gif Op zondag 9 december 2012 21:15 schreef mtchel112 het volgende:
Jack met zn kruidenthee en kleding vroeger :) mooie tijd
In de DP tijd met dat Forum probeerde ie zelfs vlees aan de man te brengen. Na een jaar tijd besefte ie dat het misschien toch niet uitvoerbaar was.
GGGG
pi_120124774
11 dagen met kerstdrukte, en dan mogelijk nog douane, dat kan natuurlijk. Het blijft chinashoppen.

Langste levertijd van een item bij mij was 4 maanden.
pi_120125039
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 21:22 schreef einszweiachtung het volgende:

[..]

In de DP tijd met dat Forum probeerde ie zelfs vlees aan de man te brengen. Na een jaar tijd besefte ie dat het misschien toch niet uitvoerbaar was.
Hahaha nu je het zegt, van dat ingeblikte vlees toch?
pi_120125371
quote:
1s.gif Op zondag 9 december 2012 21:28 schreef mtchel112 het volgende:

[..]

Hahaha nu je het zegt, van dat ingeblikte vlees toch?
Exact hahaha
GGGG
pi_120126761
Ik heb een trackingnummer maar geen enkele site geeft informatie over dit nummer weer terwijl hij op 27 november al geshipped is.

Zo ziet het nummer eruit; RB0********CN. Ik heb veel ervaring met China-shoppen, maar heb eigenlijk nooit een order getracked. Wel eens via www.packagetrackr.com, maar die werkt in deze situatie ook niet.
  zondag 9 december 2012 @ 21:52:52 #67
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_120126823
quote:
Tracking
http://www.17track.net/IndexEn.html (17Track | Onsite multitrack)
http://www.17track.net/SingleEn.html (17Track | Single official)
http://intmail.183.com.cn/item/itemStatusQuery.do?lan=0 (China Post | CN)
http://app3.hongkongpost.com/CGI/mt/enquiry.jsp (Hong Kong Post | HK)
http://www.packagetrackr.com/ (Packagetrackr)
http://www.faranow.com/ (Faranow)
http://www.sao.cn/en/index/home.jsp (Sao)

[1] Het duurt een paar werkdagen voordat je trackingcode werkt (of alles ligt plat en doet het sowieso niet)
[2] Tracking is vrij onnauwkeurig/-berekenbaar en ga ervan uit dat je er weinig aan hebt
  zondag 9 december 2012 @ 22:11:40 #68
372279 SuperChips
Beter dan Pringles
pi_120128110
Watteheq, mijn touchscreenhandschoenen zijn vandaag beginnen gekomen... 2 maanden gelden ofzo besteld. Ik was ze al vergeten 8)7
Say whaaaat?
pi_120128230
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 21:20 schreef 0wen het volgende:

je bent niet de enige : The item left Hong Kong for its destination on 25-Nov-2012
pi_120128679
Iemand nog goede ervaring met kleding? Ik zoek broeken (geen jeans, pantalons) en heb een goede ervaring toen ik in Nepal zat, gewoon goed materiaal.
Maar ik kan dat natuurlijk nergens online vinden, die tokootjes hebben natuurlijk geen international shipment.
  zondag 9 december 2012 @ 22:26:03 #71
327191 RobertNL
For your gear.
pi_120129186
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 22:20 schreef maartend het volgende:
Iemand nog goede ervaring met kleding? Ik zoek broeken (geen jeans, pantalons) en heb een goede ervaring toen ik in Nepal zat, gewoon goed materiaal.
Maar ik kan dat natuurlijk nergens online vinden, die tokootjes hebben natuurlijk geen international shipment.
vancl of Taobao maar de kwaliteit kan je helaas niet zien ;).

Heb wel eens gehoord dat een heel aantal mensen goede ervaringen hadden met een maatpak van ebay voor niet te veel geld.
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 21:20 schreef 0wen het volgende:

quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 22:13 schreef Mustang24 het volgende:

[..]

je bent niet de enige : The item left Hong Kong for its destination on 25-Nov-2012
Wacht tot 1 januari en vraag dan eens weer waar hij blijft :P (kerst enzo ;))
Alles wat na de 20e november is verzonden is wellicht niet voor kerst binnen.
pi_120130353
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 22:11 schreef SuperChips het volgende:
Watteheq, mijn touchscreenhandschoenen zijn vandaag beginnen gekomen... 2 maanden gelden ofzo besteld. Ik was ze al vergeten 8)7
dat ken ik :')

Altijd leuk wel :)
pi_120130443
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 22:11 schreef SuperChips het volgende:
En nu zijn ze ¤0.99 bij de Action / blokker / zeeman / whatever :( Vuile oplichters die Chinezen.
Top 5 China producten
pi_120140151
quote:
omg en dan nog 34,95 + 4,95 verzendkosten...

de afzetters!
  maandag 10 december 2012 @ 09:44:02 #76
327191 RobertNL
For your gear.
pi_120140711
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
7% korting electronica                      JCICUA , KEPXRL
8% korting video & audio                    OWCRNB
8% korting op tablets /ereader              FQVEUW
7% korting op health & beauty               XYNFWY
7% korting op toys & hobbies                SWEYSZ
7% korting op home & garden                 NXVSGI
7% korting op Apple accessoires             AXRVJF 
7% korting op sport & outdoor               OYGLGE
pi_120141674
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 22:26 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Heb wel eens gehoord dat een heel aantal mensen goede ervaringen hadden met een maatpak van ebay voor niet te veel geld.

www.itailor.com

Me neefje heb er dit weekend een overhemd van gekregen.
Klasgenoot van me heeft daar ook besteld.

en ik ga er zelf ook bestellen.

Bevalt hen allen prima, en de kwaliteit is erg goed!
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_120141828
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 10:33 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

www.itailor.com

Me neefje heb er dit weekend een overhemd van gekregen.
Klasgenoot van me heeft daar ook besteld.

en ik ga er zelf ook bestellen.

Bevalt hen allen prima, en de kwaliteit is erg goed!
Ziet er netjes uit.
Als ik een pak wil hebben ga ik daar eens kijken.
pi_120142333
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 10:40 schreef maartend het volgende:

[..]

Ziet er netjes uit.
Als ik een pak wil hebben ga ik daar eens kijken.
Let er wel op, dat je onderaan de pagina op "Go to men's section" klikt.. :')

Heb ook een meetlint bij de hand, aangezien je zelf de maten moet doorgeven.
YouTube
pi_120145427
De 'retailmenot' couponcode werkt niet bij lightake op de 'promotion'-producten? Ik krijg dat iig niet voor elkaar..
  maandag 10 december 2012 @ 13:02:02 #81
314372 Goddelijker
Zonder grootheidswaanzin!
pi_120145925
Misschien werken ze niet omdat ze al in 'promotion' zijn?
pi_120147895
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 13:02 schreef Goddelijker het volgende:
Misschien werken ze niet omdat ze al in 'promotion' zijn?
Ja dat is de reden zeer waarschijnlijk.. jammer!
  maandag 10 december 2012 @ 14:02:58 #83
327191 RobertNL
For your gear.
pi_120147998
Wat een faal die prijzenslag van Paypal :') heb alles ''fout'' Lightinthebox, tinydeal, DX zijn de duurste sites dus ik gok alles te laag....

Een touch stylus van 6 dollar .... the fock! http://dx.com/p/rock-retr(...)ust-plug-white-91587
  maandag 10 december 2012 @ 14:10:53 #84
314372 Goddelijker
pi_120148253
PostNL Webcare is opgeschort op Twitter? :{
pi_120148694
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 14:10 schreef Goddelijker het volgende:
PostNL Webcare is opgeschort op Twitter? :{
Gebeurt ongeveer 1 keer per week de laatste tijd.
Komt wel weer goed..
pi_120151137
Hee, fluitje binnen, dacht dat die nooit verzonden was :P
pi_120156527
Zo, net 10m hdmi kabel besteld op BIC, voor die ¤6,34 kun je je geen bult vallen. Is toch maar om af en toe een filmpje te kunnen kijken op de tv via m'n pc.
pi_120156620
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 17:49 schreef Martijn93 het volgende:
Zo, net 10m hdmi kabel besteld op BIC, voor die ¤6,34 kun je je geen bult vallen. Is toch maar om af en toe een filmpje te kunnen kijken op de tv via m'n pc.
10m hdmi, kan dat officieel wel?
pi_120156731
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 17:51 schreef mschol het volgende:

[..]

10 meter lukt prima, heb er ook een en werkt gewoon goed.
pi_120156869
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 17:51 schreef mschol het volgende:

[..]

Op Dx staan er van 25m met reviews dat hij werkt, geen idee eigenlijk of er een maximum afstand is voor HDMI, signaal zal uiteraard wel slechter worden zonder versterker of iets er tussen.
  maandag 10 december 2012 @ 18:12:34 #91
327191 RobertNL
For your gear.
pi_120157483
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 15:33 schreef nodig het volgende:
Hee, fluitje binnen, dacht dat die nooit verzonden was :P
same here. Had ik die besteld _O-
pi_120160764
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 18:12 schreef RobertNL het volgende:

[..]

same here. Had ik die besteld _O-
Hier ook :P
pi_120160924
hmm het is weer sinterklaas/kers tijd hoor, pakketten duren weer 4-5 weken voor ze binnen komen..

wacht nog op een aantal dingen die eind oktober al zijn verstuurd geloof ik :')

Daarnaast zag ik dat lightake veranderd is van leverancier, ze doen nu zaken met Deutsche post ( in china :P?)
pi_120161870
quote:
Daarnaast zag ik dat lightake veranderd is van leverancier, ze doen nu zaken met Deutsche post ( in china :P?)
En ook Zweedse Post, 'k heb een pakketje onderweg met tracking RExxxxxxxxxSE.

[ Bericht 0% gewijzigd door bartvangils op 11-12-2012 12:13:41 ]
  maandag 10 december 2012 @ 19:50:21 #95
327191 RobertNL
For your gear.
pi_120161991
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 19:29 schreef Downstar het volgende:
hmm het is weer sinterklaas/kers tijd hoor, pakketten duren weer 4-5 weken voor ze binnen komen..

Lightake is zeker niet de snelste webshop. Pakketjes van Mistertao zijn wel altijd zeer snel:

26e en 30e verzonden met China Post en afgelopen zaterdag binnen en dat in de kerst periode.
  maandag 10 december 2012 @ 20:05:01 #96
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_120162780
quote:

Nu is mijn vraag of er een kleinere kans is op BTW via dit soort Europese bedrijven. Er staat gewoon een Duitse sticker op het pakje, dus komt het niet van buiten de EU?

Of de Duitse douane zijn geen naaiballen en snappen meer van positieve economie dan pleurisland Nederland.
pi_120164123
Misschien een domme vraag, maar ik heb net de neo bij lightake besteld met DHL shipping.
Waar vind je je tracking? krijg je die per mail of vind je die ergens bij je account op lightake?
  maandag 10 december 2012 @ 21:03:07 #98
128384 mcwops
gat in je glas
pi_120166552
chinapricefinder werkt niet 😐 gebruik ik best veel. iemand andere site?
Niets zo moeilijk als het maken van een goede afspraak, behalve het nakomen
pi_120166731
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 20:05 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Nu is mijn vraag of er een kleinere kans is op BTW via dit soort Europese bedrijven. Er staat gewoon een Duitse sticker op het pakje, dus komt het niet van buiten de EU?

Of de Duitse douane zijn geen naaiballen en snappen meer van positieve economie dan pleurisland Nederland.
Laten we het hopen, er zit een tablet in dus :P
btw 'vrij' zou mooi zijn!

quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 21:03 schreef mcwops het volgende:
chinapricefinder werkt niet 😐 gebruik ik best veel. iemand andere site?
chinaprices.us
  maandag 10 december 2012 @ 21:09:27 #100
327191 RobertNL
For your gear.
pi_120166899
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 20:28 schreef Miniem het volgende:
Misschien een domme vraag, maar ik heb net de neo bij lightake besteld met DHL shipping.
Waar vind je je tracking? krijg je die per mail of vind je die ergens bij je account op lightake?
Komt in je account (zie je vanzelf ;))
pi_120170210
Hier ook fluitkompasthermometer binnen!
  maandag 10 december 2012 @ 22:12:06 #102
327191 RobertNL
For your gear.
pi_120170383
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 22:08 schreef Holy_Goat het volgende:
Hier ook fluitkompasthermometer binnen!
Als het kompas nu ook het noorden nog een keer gaat aangeven dan is het een top ding :')
pi_120173651
Hier ook fluitje van een cent
pi_120181763

Voor de gein besteld, dat ding ziet er nog nepper dan nep uit...!
Wel groter dan verwacht :P. :W dieven!
  dinsdag 11 december 2012 @ 10:22:18 #105
314372 Goddelijker
pi_120181801
Kan je net zo goed voor 15/20 euro een echte kopen, die neemt tenminste ook nog wat op dan. :P
pi_120183252
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 10:22 schreef Goddelijker het volgende:
Kan je net zo goed voor 15/20 euro een echte kopen, die neemt tenminste ook nog wat op dan. :P
Haha ;p.
Tja, weer iets dat kan verstoffen ;P.
En dit kan je richting straat plaatsen trouwens ;P.
Als je echt wilt opnemen mag je de straat niet filmen etc xD.
haha :D.
pi_120183446
0

[ Bericht 100% gewijzigd door pazara op 11-12-2012 11:25:15 ]
  FOK!fotograaf dinsdag 11 december 2012 @ 11:38:29 #108
13368 NiGeLaToR
pi_120184014
Fasttech.com levert echt snel momenteel, 7-8 dagen heb ik bestellingen binnen. Helaas wel verkeerde spul (led lampjes in 3200k besteld en zeg 8000k (blauw) gekregen), dus nu even kijken of Jasmine dit snel gaat fixxen (waarom heten Chinezen niet gewoon Chu Tien Tang ofzo en hebben ze in ene allemaal westerse namen?).
pi_120184052
Noooooo! :'( mijn awei 800 oortjes zijn weer overleden. En het is niet de eerste keer dit jaar.
En ik doe er echt voorzichtig mee, berg ze altijd netjes op ipv in mijn zak te proppen zoals ik vroeger deed. Maar het maakt weinig uit.
Zo blijkt maar weer dat het Chinees spul blijft :p de geluidskwaliteit is wel prima verder. Alleen dubstep klinkt wat minder dan ik dacht, luister dat de laatste tijd vooral.

Twijfel wat ik nu ga doen, ze opnieuw kopen? Het kost natuurlijk maar een habbekrats maar nu weet ik zeker dat ik over een paar maanden hetzelfde ga krijgen.
There are only 151 Pokémon.
  dinsdag 11 december 2012 @ 12:06:15 #110
327191 RobertNL
For your gear.
pi_120184870
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 11:39 schreef Eenskijken het volgende:
Noooooo! :'( mijn awei 800 oortjes zijn weer overleden. En het is niet de eerste keer dit jaar.
En ik doe er echt voorzichtig mee, berg ze altijd netjes op ipv in mijn zak te proppen zoals ik vroeger deed. Maar het maakt weinig uit.
Zo blijkt maar weer dat het Chinees spul blijft :p de geluidskwaliteit is wel prima verder. Alleen dubstep klinkt wat minder dan ik dacht, luister dat de laatste tijd vooral.

Twijfel wat ik nu ga doen, ze opnieuw kopen? Het kost natuurlijk maar een habbekrats maar nu weet ik zeker dat ik over een paar maanden hetzelfde ga krijgen.
voor een ander merk gaan?
Brainwavz of de dopjes van Thomas met coupon klankfuzz (of zoiets)
  dinsdag 11 december 2012 @ 12:09:19 #111
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_120184986
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 11:39 schreef Eenskijken het volgende:

Dubsteb? Haal de Brainwavz M2 eens. Awesome kwaliteit en bassmonster ohne Ende.
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 11:13 schreef jonasr het volgende:

[..]

Als je echt wilt opnemen mag je de straat niet filmen etc xD.
Sinds wanneer mag je een beveiligingscamera niet gebruiken voor z'n doel en sinds wanneer mag je de openbare weg niet filmen? :P
pi_120185034
Tablet op de post (tinydeal), ivm kerst zeggen ze 4-8 weken levertijd haha :')
Ik zie het wel verschijnen ergens haha.

@Die camera, die is tof he :p
pi_120185969
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 12:09 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Dubsteb? Haal de Brainwavz M2 eens. Awesome kwaliteit en bassmonster ohne Ende.

die brainwaivz zijn wel een stuk duurder, en ik luister rock/metal en dubstep door elkaar nu :D af en toe wat pop en dance ook zelfs. Ik vond die awei wel goed omdat ze redelijk allround waren.
There are only 151 Pokémon.
pi_120186577
SPOILER
Sinds altijd eigenlijk ;). Toch in België, geen idee hoe het in Nederland zit.
Hier mag je enkel filmen op je eigen privaat terrein. Dat wil dus zeggen dat als op je gefilmde beelden nog maar een klein stukje openbare weg staat, de dief in kwestie je kan aanklagen voor schending van de privacy ;p.

Op het bedrijf waar ik werk hebben ze zelfs hun camera's op de parking daar door moeten weg nemen, was onmogelijk om de parking te filmen zonder en stukje straat.
Dus enkel de ingang nu...

quote:
1s.gif Op dinsdag 11 december 2012 12:37 schreef Eenskijken het volgende:

[..]

die brainwaivz zijn wel een stuk duurder, en ik luister rock/metal en dubstep door elkaar nu :D af en toe wat pop en dance ook zelfs. Ik vond die awei wel goed omdat ze redelijk allround waren.
http://www.focalprice.com(...)ck.html#.UMce-obMFOI

Beetje tussenin van prijs maar ook een prima all-rounder en de kwaliteit lijkt me op eerste zicht toch een stuk beter dan de awei's. Zitten ook heel prettig.
Ik vind ze zelf beter dan de Awei's en zelfs dan mijn Dunu's (Die blijken dan weer uit te blinken op het vlak van gedetailleerde rustige muziek).

quote:

Echt enorm enorm vreemd, banggood komt ook allemaal via deutsche post (en snel!)
pi_120186962
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 11:38 schreef NiGeLaToR het volgende:
Fasttech.com levert echt snel momenteel, 7-8 dagen heb ik bestellingen binnen. Helaas wel verkeerde spul (led lampjes in 3200k besteld en zeg 8000k (blauw) gekregen), dus nu even kijken of Jasmine dit snel gaat fixxen (waarom heten Chinezen niet gewoon Chu Tien Tang ofzo en hebben ze in ene allemaal westerse namen?).
Ben zelf een tijdje in China geweest. Je kan daar een tweede "westerse" naam aannemen. Dit gebeurt vaak bij studenten of mensen die internationaal handel doen. Het lijkt nep, maar het is dus wel vaak hun echte "tweede" naam.
pi_120187204
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 13:05 schreef yorkick het volgende:

[..]

Ben zelf een tijdje in China geweest. Je kan daar een tweede "westerse" naam aannemen. Dit gebeurt vaak bij studenten of mensen die internationaal handel doen. Het lijkt nep, maar het is dus wel vaak hun echte "tweede" naam.
Nou de meeste namen in de webshops zijn nep, heb er wel eens een onderzoekje naar gedaan
omdat ik er ook wel benieuwd naar was..

de meest gehoorde reden waren als volgt:

- Beter te onthouden voor hun klanten westerlingen ivm klantenservice
- Een westerse naam zou klantvriendelijker over komen :P?
  dinsdag 11 december 2012 @ 13:14:16 #117
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_120187282
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 december 2012 12:37 schreef Eenskijken het volgende:

[..]

Ik heb een setje M2's gekocht op black friday. Gebruik ze nu een weekje en ze zijn echt wel lekker hoor. Ik heb een bizar brede muzieksmaak (Klassiek, dubstep, dance, pop, hiphop, rock) en ze doen het op alle vlakken erg lekker.
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 12:53 schreef jonasr het volgende:
SPOILER
Hier mag je enkel filmen op je eigen privaat terrein. Dat wil dus zeggen dat als op je gefilmde beelden nog maar een klein stukje openbare weg staat, de dief in kwestie je kan aanklagen voor schending van de privacy ;p.

Op het bedrijf waar ik werk hebben ze zelfs hun camera's op de parking daar door moeten weg nemen, was onmogelijk om de parking te filmen zonder en stukje straat.
En als je ze naast het hek hangt op de rand van de openbare weg en daarmee richting de "parking" filmt?
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_120187324
quote:
11s.gif Op dinsdag 11 december 2012 13:14 schreef Catch22- het volgende:

[..]

Ik heb een setje M2's gekocht op black friday. Gebruik ze nu een weekje en ze zijn echt wel lekker hoor. Ik heb een bizar brede muzieksmaak (Klassiek, dubstep, dance, pop, hiphop, rock) en ze doen het op alle vlakken erg lekker.
Hoeveel had je er voor betaald op Blackfriday?
vind ze nu nog wel wat aardig aan de prijs namelijk :P
  dinsdag 11 december 2012 @ 13:16:56 #119
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_120187389
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 13:15 schreef Downstar het volgende:

[..]

Hoeveel had je er voor betaald op Blackfriday?
vind ze nu nog wel wat aardig aan de prijs namelijk :P
35 dollar volgens mij (free shipping). Ze (mp4nation) hebben regelmatig coupons op Facebook https://www.facebook.com/mp4nation
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  dinsdag 11 december 2012 @ 13:19:59 #120
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_120187495
' Now only: $42.50 ', lol, volgens mij had ik ze destijds voor 24,50 usd. Maar goed, toen had je ook nog gewoon Alpha's voor 4,- usd/stuk. _O_ Helaas hebben ze door wat ze eraan kunnen verdienen...

Geinig om te zien dat ze nu een 3D-printer hebben. :o Dat had ik ook wel gewild. :P
pi_120187588
quote:
11s.gif Op dinsdag 11 december 2012 13:16 schreef Catch22- het volgende:

[..]

35 dollar volgens mij (free shipping). Ze (mp4nation) hebben regelmatig coupons op Facebook https://www.facebook.com/mp4nation
MP4nation, acties zijn geen acties meer voor mij :P
tijdje terug al gemeld..

bij mp4 verkochten ze bijvoorbeeld brainwavz alphas voor 7$ ofzo, en zat je bij de eerste 100 ofzo dan had je ze zelfs voor 5$ en kocht je er 3 dan hacd je ze voor 4$ stuk ofzo..

Nu verkopen ze brainwavz alpha's in de "aanbieding" voor 12,50$..

en ze zijn nu in de sale, volgens mij werken de coupons daarop dan ook niet meer..

quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 13:19 schreef shiznuts het volgende:
' Now only: $42.50 ', lol, volgens mij had ik ze destijds voor 24,50 usd. Maar goed, toen had je ook nog gewoon Alpha's voor 4,- usd/stuk. _O_ Helaas hebben ze door wat ze eraan kunnen verdienen...

Geinig om te zien dat ze nu een 3D-printer hebben. :o Dat had ik ook wel gewild. :P
precies mijn reactie dus ook :P, mooi dat er meerdere zijn die het kunnen bevestigen!
pi_120188176
quote:
11s.gif Op dinsdag 11 december 2012 13:14 schreef Catch22- het volgende:
En als je ze naast het hek hangt op de rand van de openbare weg en daarmee richting de "parking" filmt?
Zolang je niets van straat mee filmt kan het ja ;P.
pi_120190468
ik gebruik een 3v visa kaart voor mistertao, maaar als ik geld op me account wil doen krijg ik deze melding:

This transaction failed because your issuing bank declined.

wat is dit?
  dinsdag 11 december 2012 @ 14:56:44 #124
327191 RobertNL
For your gear.
pi_120191339
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 14:34 schreef pazara het volgende:
ik gebruik een 3v visa kaart voor mistertao, maaar als ik geld op me account wil doen krijg ik deze melding:

This transaction failed because your issuing bank declined.

wat is dit?
Adres bij de kaart het zelfde als bij MisterTao in je account? genoeg tegoed? Anders even contact opnemen met 3V / Visa waarom ze de betaling blokkeren.

Buyincoins update:
1
2
3
4
7% electronics: DDGZKC
7% home & garden: IDIPQF
8% tablets & ereaders: OBIMDF
7% health and beauty: SIXIVF
pi_120191773
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 14:56 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Adres bij de kaart het zelfde als bij MisterTao in je account? genoeg tegoed? Anders even contact opnemen met 3V / Visa waarom ze de betaling blokkeren.

Buyincoins update:
[ code verwijderd ]

ik ga ze mailen....
kut 3v....
hoelang duurt het trouwens voordat ze reageren?
  dinsdag 11 december 2012 @ 15:16:16 #126
314372 Goddelijker
pi_120192050
Kun je niet beter voor een klein bedrag een 'echte' creditcard kopen? :P
pi_120192239
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 15:16 schreef Goddelijker het volgende:
nu ik denk.... denk ik dat het beter was
en nu zit ik met deze troep opgescheept en ik kan het ook niet meer opzeggen omdat ik al geld heb overgemaakt naar me 3v card...
  dinsdag 11 december 2012 @ 15:35:47 #128
327191 RobertNL
For your gear.
pi_120192794
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 15:16 schreef Goddelijker het volgende:
Neteller :7 _O_
  dinsdag 11 december 2012 @ 15:38:06 #129
314372 Goddelijker
pi_120192877
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 15:35 schreef RobertNL het volgende:
Neteller
Ik heb toch liever een 'eckte' cc, ipv via een website.
Vooral door de bedragen die je met een cc kan versturen.
pi_120193033
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 15:35 schreef RobertNL het volgende:
Neteller
hoe werkt dat?
  dinsdag 11 december 2012 @ 15:49:48 #131
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_120193357
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 15:50 schreef Goddelijker het volgende:
Shiz, nog geen Neo X5? :P
Ah, thanks, nu kan ik m'n perongelukpost nog nuttig maken. :D

Nee, ik ben nog altijd op 'vakantie'.
Dus misschien is er al gepoogd 'em te leveren, maar dat weet ik dus niet. :P

Daar nog niet dus?
  dinsdag 11 december 2012 @ 15:50:32 #132
314372 Goddelijker
pi_120193391
Shiz, nog geen Neo X5? :P
pi_120193793
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 12:53 schreef jonasr het volgende:
SPOILER

[..]

http://www.focalprice.com(...)ck.html#.UMce-obMFOI

Beetje tussenin van prijs maar ook een prima all-rounder en de kwaliteit lijkt me op eerste zicht toch een stuk beter dan de awei's. Zitten ook heel prettig.
Ik vind ze zelf beter dan de Awei's en zelfs dan mijn Dunu's (Die blijken dan weer uit te blinken op het vlak van gedetailleerde rustige muziek).

[ afbeelding ]

[..]

Echt enorm enorm vreemd, banggood komt ook allemaal via deutsche post (en snel!)
Hebben we het in NL toch een stukje beter, hier mag je de openbare weg altijd filmen en daar maken undercover in nederland en rutger castricum goed gebruik van :p
  dinsdag 11 december 2012 @ 16:07:18 #134
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_120194066
Ever-Buying..

Kreeg kapot horloge... nou willen ze 3USD van mij om hem opnieuw te laten verschepen.

No...fucking... way....
YouTube
pi_120196033
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 16:07 schreef ManageTheAnger het volgende:

No...fucking... way....
Haha zo typisch ;D.
Hoeveel kost dat horloge mss?
3usd is nog niet echt veel als je horloge 20$ heeft gekost.
  dinsdag 11 december 2012 @ 16:58:16 #136
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_120196072
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 16:56 schreef jonasr het volgende:

[..]

Haha zo typisch ;D.
Hoeveel kost dat horloge mss?
3usd is nog niet echt veel als je horloge 20$ heeft gekost.
$15

Heb ze gemailt, dat het niet mijn schuld is dat ik hem in foute order heb ontvangen.
Maar dat ik best een video wil posten op youtube om ze te laten zien dat hij stuk is met het risico dat er meerdere mensen zijn die het zien :D
YouTube
pi_120196096
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 16:58 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

$15

Heb ze gemailt, dat het niet mijn schuld is dat ik hem in foute order heb ontvangen.
Maar dat ik best een video wil posten op youtube om ze te laten zien dat hij stuk is met het risico dat er meerdere mensen zijn die het zien :D
Ik zou zeggen, 1$ kan je krijgen, meer niet _O-
pi_120197420
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 15:42 schreef pazara het volgende:

[..]

hoe werkt dat?
Google.nl?
Is wel een beetje de rode draad in jouw vragen: te lui om zelf iets te doen of uit te zoeken!

[ Bericht 0% gewijzigd door marco_sire op 11-12-2012 18:50:14 ]
  dinsdag 11 december 2012 @ 20:28:34 #139
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_120204255
Mijn DX account kan maar niet geverifieerd worden. Heel irritant..
[b]Op zaterdag 21 november 2009 00:42 schreef Bravebart het volgende:[/b]
Toch frappant dat zo'n knaapje zich in 1 week zo heeft ingelikt binnen PUB dat hij een verjaardagstopic krijgt.
pi_120207913
Mistertao heeft geen PayPal :( Iemand die zo een betrouwbaar ander alternatief weet? Heb al veel gevonden op internet maar vele hebben ook reviews die erg verdacht zijn :(
  dinsdag 11 december 2012 @ 21:55:07 #141
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_120208187
Vaak genoeg gezegd. Zarmark is Lightake-affiliated.
In de OP staan nog BHiner en Choobuy. Iemand had het laatst over go2tao ofzo.
Genoeg alternatieven zou je denken. Wel zonder 10% first depositbonus, BIC-service en recommenderkorting. :P
pi_120208283
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 21:55 schreef shiznuts het volgende:
Vaak genoeg gezegd. Zarmark is Lightake-affiliated.
In de OP staan nog BHiner en Choobuy. Iemand had het laatst over go2tao ofzo.
Genoeg alternatieven zou je denken. Wel zonder 10% first depositbonus, BIC-service en recommenderkorting. :P
Zarmark kende ik al, maar hun shipping prijzen zijn absurd duur, go2tao ga ik nu eens even uitzoeken :) , ChooBuy en BHiner kende ik ook al, jammer dat ze daar niks laten zien over de uit eindelijke prijs.
pi_120208287
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 21:50 schreef davedavy het volgende:
Mistertao heeft geen PayPal :( Iemand die zo een betrouwbaar ander alternatief weet? Heb al veel gevonden op internet maar vele hebben ook reviews die erg verdacht zijn :(
Go2taobao.com lijkt mij goed ik ga er een HD5000 kopen ziet er betrouwbaar uit
pi_120209059
Bij mij was go2tao duur.

iets van $3 dollar (200gram) op taobao koste via go2tao al snel $25 dollar incl shipping.
  woensdag 12 december 2012 @ 11:05:31 #145
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_120222127
Ik ben weer tegen iets nieuws aangelopen :X

Ik koop 2 horloges bij verschillende Ebay shops, blijkt het dus dezelfde verkoper te zijn toen ik het e-mailadres zag. Ik heb deze niet ontvangen en hij zou ze allebei nog een keer opsturen.

Ondertussen komt dag 45 aanwandelen dus ik open een dispute, leg het bovenstaande uit en wil de komende 20 dagen wachten op de horloges.

Vandaag op dag 8 van de claim zet de verkoper MIJN dispute even om in een claim met de magische woorden "send hongkong mail" 8)7

Volgens mij loopt hij mij ontzettend op te lichten, sinds waneer willen Chinezen niet eeuwig wachten? Ik heb nog 9 dagen de tijd om die eikel een foute feedback te bezorgen maar Paypal werkt niet al te snel merk ik bij een andere claim |:(

Foute feedback geven tijdens een claim, is dat verstandig?
  woensdag 12 december 2012 @ 11:25:43 #146
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_120222779
Lol. Wat is het toppunt van Chinashopping? :D
SPOILER
pi_120222872
quote:
99s.gif Op woensdag 12 december 2012 11:25 schreef shiznuts het volgende:
SPOILER
_O-
  woensdag 12 december 2012 @ 11:35:42 #148
226677 revpolen
Skysong Fireworks Liuyang
pi_120223099
Beetje op MP aan het klooien opzoek naar nieuwe auto vind ik dit..

http://www.marktplaats.nl(...)e=lr&pageNum=4&pos=9

en

http://dx.com/p/black-parking-sensor-radar-kit-dc-12v-24v-10283

Setje heb ik ook in me bus zitten :P werkt top
Skysong Fireworks Liuyang "The BEST fireworks direct to you!"
pi_120224301
Mymemory verassing pakket(je) binnen.

Foto:

12x aaa batterijen van Philips
1x Zwarte ootjes
1x SD Kaart opberg systeem :?
1x 4 GB Usb stick
1x iPhone stand
pi_120224484
quote:
SPOILER
:D :')
pi_120224537
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2012 12:11 schreef NextTVH het volgende:
Mymemory verassing pakket(je) binnen.

Foto:

[ afbeelding ]

12x aaa batterijen van Philips
1x Zwarte ootjes
1x SD Kaart opberg systeem :?
1x 4 GB Usb stick
1x iPhone stand
Hoeveel gekost?
pi_120224630
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2012 12:16 schreef jonasr het volgende:

[..]

Hoeveel gekost?
6,85 Pond / ¤8,89
pi_120225407
En de Ledpigs komen ineens wel binnen 11 dagen binnen, jaa hoooor.
Had eerst ledpigs besteld via Focalprica, kut kwaliteit.
Nu via Lightake, als je er 5 of meer besteld worden ze 30 cent per stuk, en de kwaliteit is echt veel beter dan die van focal.
Niet dat iemand hier nog ledpigs wil, maar toch.
Verder inmiddels mijn tweede keramische mes binnen van DX. Echt perfecte messen om te schillen en vlees mee te snijden.
Sinterklaas kado, heeft het goed gedaan, dat soort dingen ben je hier in Nederland toch wel meer dan 10 euro voor kwijt, zelfde kwaliteit.
Verder nog een arduino board en accessoires bij lightake en eforchina, werkt allemaal goed.
pi_120225499
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2012 12:44 schreef yorkick het volgende:
En de Ledpigs komen ineens wel binnen 11 dagen binnen, jaa hoooor.
Had eerst ledpigs besteld via Focalprica, kut kwaliteit.
Nu via Lightake, als je er 5 of meer besteld worden ze 30 cent per stuk, en de kwaliteit is echt veel beter dan die van focal.
Niet dat iemand hier nog ledpigs wil, maar toch.
Verder inmiddels mijn tweede keramische mes binnen van DX. Echt perfecte messen om te schillen en vlees mee te snijden.
Sinterklaas kado, heeft het goed gedaan, dat soort dingen ben je hier in Nederland toch wel meer dan 10 euro voor kwijt, zelfde kwaliteit.
Verder nog een arduino board en accessoires bij lightake en eforchina, werkt allemaal goed.
Ik vind keramische messen over het algemeen wat duur in China.
pi_120225577
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2012 12:46 schreef jonasr het volgende:

[..]

Ik vind keramische messen over het algemeen wat duur in China.
Ok, zou mooi zijn als je ook weet te vertellen waar ze goedkoper te krijgen zijn.
  woensdag 12 december 2012 @ 12:49:59 #156
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_120225621
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2012 12:48 schreef yorkick het volgende:

[..]

Ok, zou mooi zijn als je ook weet te vertellen waar ze goedkoop te krijgen zijn.
Sure.. http://www.aldi.nl/aldi_vanaf_woensdag_1212_48_5_411_4486.html & http://www.voordeelmuis.nl/cgi-bin/v.cgi?a=q&q=keramisch%20mes
pi_120225843
quote:
Dank. Ben wel benieuwd naar de kwaliteit hiervan. Heb zelf al een dik jaar een mes van DX, en dat ding blijft vlijmscherp. Maar ik ga binnenkort wel een setje halen, ben benieuwd.

Heb trouwens een tijd geleden ook privacy folie via ebay gekocht.
Spul was redelijk verpakt.. opgerold, niet gevouwen, en werkt goed. Hoekjes vouwen soms wel een klein beetje terug.
  woensdag 12 december 2012 @ 12:57:16 #158
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_120225880
Dat spul heb ik voor minder bij de bouwmarkt gekocht.
Hebben ze af en toe ook wel bij de supermarkt in de aanbieding. :P
pi_120225933
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2012 12:57 schreef shiznuts het volgende:
Dat spul heb ik voor minder bij de bouwmarkt gekocht.
Hebben ze af en toe ook wel bij de supermarkt in de aanbieding. :P
3 meter voor die prijs? Ik heb het toen echt nergens kunnen vinden. Bij alle bouwmarkten was het ongeveer rond de 10 euro per meter. En wachten op aanbiedingen kan je altijd doen.
  woensdag 12 december 2012 @ 12:59:29 #160
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_120225962
Nou ja, was toen geloof ik ook een paar laatste rollen in een uitverkoophoek. :@
Ik weet de koopjes altijd wel te vinden. >:) Heb ik van m'n moeder geërfd.
pi_120226088
Iemand nog leuke (mannelijke) carnvalspakken kunnen vinden op de china webshop sites? Veel verder dan lightinthebox ben ik niet gekomen (en daar slechts 15 pakken kunnen vinden). Vrouwenpakjes in overvloed, maar voor mannen aardig karig allemaal.

Edit/ Ook tinydeal.com heeft wat zie ik nu
  woensdag 12 december 2012 @ 13:12:35 #162
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_120226408
Zoek ook eens op 'halloween', 'cosplay', 'costume', enz etc. Gewoon op www.chinaprices.us .
Volgens mij hebben meerdere stores op hun site een categorie ervoor, check ook dinodirect bijv.
pi_120227333
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2012 12:48 schreef yorkick het volgende:

[..]

Ok, zou mooi zijn als je ook weet te vertellen waar ze goedkoper te krijgen zijn.
Waar ik werk bijvoorbeeld?
Op DX staat een keramische set van meer twijfelachtige kwaliteit voor $41 dollar, terwijl je hem hier kan komen halen voor +-40 a 45 als ik me niet vergis, ook 3delig, ook ongeveer dezelfde voet, iets betere kwaliteit zelfs.

SPOILER
bij dx;

http://dx.com/p/chic-kitc(...)reen-4-pieces-120080

SPOILER
Laten we ook niet vergeten dat de kans dat zo een keramisch mes beschadigd wordt bij de post redelijk groot is. Dat soort messen zijn immers redelijk kwetsbaar, je moet maar eens zo eentje laten vallen om het uit te proberen _O-

@edit; even rondgekeken, mini in the box heeft de 2delige set zonder voet voor ¤25euro (Zelfde messen, ben ze even gaan vergelijken alé, toch als ze bij miniInTheBox betrouwbare foto's hebben). Wel zonder 'merk-opschrift'.

[ Bericht 10% gewijzigd door jonasr op 12-12-2012 13:49:07 ]
pi_120231533
schele chinezen

中国邮政无法查询,请直接上官网查询.
China Post is temporarily unable to track, Please direct track to the official website.

:( :( :(

Voor de china-shopping tweakers:

8% korting op everbu---ying.com, code: Dec10d

Te gebruiken tot: 18 december

10% korting op ahappydeal.com, code: Sorry1

Te gebruiken tot: 20 december

Woensdag 12 december 2012 14:59

Bookmark

lauwsa
  woensdag 12 december 2012 @ 15:51:40 #165
327191 RobertNL
For your gear.
pi_120231832
quote:
SPOILER
Held :D!
pi_120232800
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2012 13:12 schreef shiznuts het volgende:
Zoek ook eens op 'halloween', 'cosplay', 'costume', enz etc. Gewoon op www.chinaprices.us .
Volgens mij hebben meerdere stores op hun site een categorie ervoor, check ook dinodirect bijv.
Daar heb ik ook op gezocht.. probleem is dat 95-99% (sexy) vrouwenpakjes zijn :'(
  woensdag 12 december 2012 @ 16:14:57 #167
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_120233011
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2012 15:51 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Held :D!

quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2012 16:10 schreef VerrekteZakHooi het volgende:

[..]

Daar heb ik ook op gezocht.. probleem is dat 95-99% (sexy) vrouwenpakjes zijn :'(
True true. ;( Maar je komt vaak wel een eind op chinaprices door weg te filteren met minnetjes. -sexy -woman -women -girl enz. Maar helaas inderdaad...

Al vind ik het zelf totaal niet erg. Ik heb echt minder dan niks met carnaval. Niet mijn ding. :D
  woensdag 12 december 2012 @ 16:18:53 #168
304381 Loll
recommender bij BIC=goedkoop
pi_120233182
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2012 13:03 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
Iemand nog leuke (mannelijke) carnvalspakken kunnen vinden op de china webshop sites? Veel verder dan lightinthebox ben ik niet gekomen (en daar slechts 15 pakken kunnen vinden). Vrouwenpakjes in overvloed, maar voor mannen aardig karig allemaal.

Edit/ Ook tinydeal.com heeft wat zie ik nu
carnaval :')
BAM dit is 3KB
pi_120233944
En net met de pakketjesbezorger de data-link voor m'n hexa binnengekregen. Besteld op 27 november, valt dus nog wel mee opzich.

Klein spul trouwens, maar waarom doen ze nou niet even wat shrinktube om de boards, nu moet ik zelf wat verzinnen wil ik geen kortsluiting krijgen -O- ...
  woensdag 12 december 2012 @ 16:38:40 #170
314372 Goddelijker
pi_120234000
Ductape.
pi_120235499
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2012 13:38 schreef jonasr het volgende:

[..]

Op DX staat een keramische set van meer twijfelachtige kwaliteit voor $41 dollar, terwijl je hem hier kan komen halen voor +-40 a 45 als ik me niet vergis, ook 3delig, ook ongeveer dezelfde voet, iets betere kwaliteit zelfs.

SPOILER
bij dx;

http://dx.com/p/chic-kitc(...)reen-4-pieces-120080

SPOILER
Laten we ook niet vergeten dat de kans dat zo een keramisch mes beschadigd wordt bij de post redelijk groot is. Dat soort messen zijn immers redelijk kwetsbaar, je moet maar eens zo eentje laten vallen om het uit te proberen _O-

@edit; even rondgekeken, mini in the box heeft de 2delige set zonder voet voor ¤25euro (Zelfde messen, ben ze even gaan vergelijken alé, toch als ze bij miniInTheBox betrouwbare foto's hebben). Wel zonder 'merk-opschrift'.
Waar werk jij als ik vragen mag? Die messen zien er leuk uit :D
Aim at perfection in everything, though in most things it is unattainable. However, they who aim at it, and persevere, will come much nearer to it than those whose laziness and despondency make them give it up as unattainable.
pi_120238813
Real Madrid tenue voor mijzelf besteld...
Puzzel voor mijn kleine nichtje...
Heli voor mijn neefje...

50$ ^O^

Trouwens, weet iemand hoe snel je DX points krijgt als je op het forum helpt?
pi_120239280
1 cent LED Zaklampje binnen :)
pi_120241247
Begin vorige week een paar cd's besteld bij CDwow, waren gister al binnen; verzonden met HK post!
En dat terwijl ik al 4 weken op bepaalde andere pakjes wacht..
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
pi_120242238
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2012 19:12 schreef AnimeFan het volgende:
1 cent LED Zaklampje binnen :)
Bij mij nog niet.
Mijn gebuur die ze later besteld heeft, heeft ze vandaag ook ontvangen.

Moet ik mij nu beginnen zorgen maken? :o
pi_120242268
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2012 20:22 schreef bartvangils het volgende:

[..]

Bij mij nog niet.

Nee, want juist het zaklampje wat ik later besteld heb, heb ik als eerst binnen :P
Het gaat gewoon raar met de post
pi_120242791
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2012 20:22 schreef bartvangils het volgende:

[..]

Bij mij nog niet.

Nah, niet echt ;P.
Heb pakketjes die 2 weken later verzonden zijn dan andere en nog steeds eerder aankomen ;p.
pi_120243235
Nog niemand de electronische sigaret binnen? Ben wel benieuwd eigenlijk, moet 'm ook binnen krijgen :D
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_120243578
Ik zoek trouwens nog iets, weet niet eens of 't bestaat maar ik weet ook niet hoe ik 't moet noemen.

Ik zoek 'n tulp-stekker "hub" ..

Ik heb op mijn homecenter 1 ingang voor tulpstekkers, maar ik wil er 2 bronnen op aansluiten.

Ik zoek dus 'n koppelstukje dat zo'n tulp-ingang verdubbelt. Bestaat dat sowieso wel?

Gevonden: RCA-splitters :Y

[ Bericht 11% gewijzigd door Eric_Cantona op 12-12-2012 21:25:29 ]
pi_120243706
quote:
1s.gif Op woensdag 12 december 2012 20:41 schreef Eric_Cantona het volgende:
Nog niemand de electronische sigaret binnen? Ben wel benieuwd eigenlijk, moet 'm ook binnen krijgen :D
_O-
pi_120244376
Hoe bevestig je dat koordje aan dat LED zaklampje? :D
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2012 20:55 schreef xSuperboo het volgende:
Hallo,

Ik wil graag volgend jaar twee maanden vrijwilligerswerk doen in een weeshuis in china. Maar omdat ik graag een gift wil meenemen voor de kinderen daar, en misschien ook voor de medewerkers, vroeg ik mij af wat ik eigenlijk kan meenemen?

Ik dacht zelf aan een koffer vol met speelgoed en kleding voor de kinderen. Ik ben alleen niet rijk, dus moet ik rondkijken voor mensen die gratis of tegen een kleine vergoeding een partij kleding/speelgoed aanbieden?

Of geld voor het weeshuis? Hebben ze daar meer aan dan speelgoed en kleding voor de kids?
Jullie nog ideeën ? :P

[ Bericht 78% gewijzigd door AnimeFan op 12-12-2012 21:13:46 ]
pi_120246444
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2012 18:59 schreef RetRy32 het volgende:
Real Madrid tenue voor mijzelf besteld...
Puzzel voor mijn kleine nichtje...
Heli voor mijn neefje...

50$ ^O^

Trouwens, weet iemand hoe snel je DX points krijgt als je op het forum helpt?
waar heb je het tenue vandaan ?
pi_120246601
Volgens mij mag dat hier niet besproken worden, voor die prijs kan 't niet "legaal" zijn.
pi_120246647
http://dx.com/s/Jersey+2012
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2012 21:41 schreef Mustang24 het volgende:

[..]

waar heb je het tenue vandaan ?

[ Bericht 73% gewijzigd door #ANONIEM op 12-12-2012 22:13:01 ]
  woensdag 12 december 2012 @ 21:48:39 #185
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_120246858
chinapricefinder, is deze website voortaan dood?

Krijg ik opdrachten om dubieuze spullen te vinden en dan is deze website kaput :')
pi_120246999
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2012 21:48 schreef monkeybrain het volgende:
chinapricefinder, is deze website voortaan dood?

Krijg ik opdrachten om dubieuze spullen te vinden en dan is deze website kaput :')
Was die beter dan chinaprices.us? :(
Ik kende de hele site niet!
Daar vonden jullie dus 1 cent deals mee?
pi_120253746
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 15:21 schreef pazara het volgende:

[..]

nu ik denk.... denk ik dat het beter was
en nu zit ik met deze troep opgescheept en ik kan het ook niet meer opzeggen omdat ik al geld heb overgemaakt naar me 3v card...
Welke browser gebruik je? Ik heb zelf ook een 3v card en ik kreeg die melding ook in google chrome maar in firefox had ik nergens last van. Check overigens ook of je de juiste gegevens hebt ingevuld.
  donderdag 13 december 2012 @ 00:11:13 #188
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_120253824
quote:
11s.gif Op woensdag 12 december 2012 21:50 schreef AnimeFan het volgende:

[..]

Was die beter dan chinaprices.us? :(
Ik kende de hele site niet!
Daar vonden jullie dus 1 cent deals mee?
Goed idee, een webcrawler voor 1 cent deals die automatisch de resultaten hier uitpoept _O-
Ik vond het wel een goede zoekmachine, echt heel veel shops.
pi_120254065
Ik heb het fluitje binnen :P

Hebben ze een kwantiteit van 2 erop gezet, en een waarde van $10

YouTube
pi_120257190
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 00:18 schreef ManageTheAnger het volgende:
Ik heb het fluitje binnen :P

Hebben ze een kwantiteit van 2 erop gezet, en een waarde van $10

Bij mij waarde 20$ :/
pi_120257300
Hoe is het eigenlijk met de Jiayu G3 afgelopen.
Ik heb toen na lang wachten de stekker er uit getrokken en de bestelling geannuleerd.

Heeft iemand deze mooie budget-telefoon ooit daadwerkelijk gezien, al is het maar even?

:)
pi_120257359
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 08:23 schreef ZetaOS het volgende:
Ik heb toen na lang wachten de stekker er uit getrokken en de bestelling geannuleerd.

Heeft iemand deze mooie budget-telefoon ooit daadwerkelijk gezien, al is het maar even?

Ja hoor, je moet maar even naar het chinese telefoon topic zoeken :P.
Shiz heeft een g3 & neo als ik me niet vergis.
pi_120258037
quote:

Van mij is binnen een week binnen. Hier is er een topic, op Tweakers zijn er 3 topics. Ik denk dat je iets te snel bent afgehaakt.
pi_120258583
Nog iemand coupons voor bic? (Computers & Networking )
pi_120259362
quote:

een heleboel fokkers hebben de G3 al :) (ik zelf ook) check anders het G3 topic ff ;)
DIG / [Jiayu] G3 #18 - Waar we nog steeds bestellen voor kerstmos
pi_120262708
quote:
1s.gif Op woensdag 12 december 2012 20:48 schreef Eric_Cantona het volgende:
Ik zoek trouwens nog iets, weet niet eens of 't bestaat maar ik weet ook niet hoe ik 't moet noemen.

Ik zoek 'n tulp-stekker "hub" ..

Ik heb op mijn homecenter 1 ingang voor tulpstekkers, maar ik wil er 2 bronnen op aansluiten.

[ afbeelding ]

Ik zoek dus 'n koppelstukje dat zo'n tulp-ingang verdubbelt. Bestaat dat sowieso wel?

Gevonden: RCA-splitters :Y
(Action, 0,69 euro uit mijn hoofd ;), dan heb je m meteen al in huis!) Edit: oops ik dacht dat je t ding op de foto bedoelde, maar daar verdubbel je niet het aantal bronnen mee,,.

Ik heb mijn 1 cent lampje binnen, hij leek even kapot te zijn maar na wat gedraai doet hij het weer. Mooi din voo die prijs. Gisteren ook mijn backcover voor Lg telefoon binnengekregen, prima ding.

Ook hier weer goede ervaringen met accus voor oude laptops via Ebay, het scheelt toch een boel geld met een originele en ze gaan net zolang mee.

[ Bericht 3% gewijzigd door Cheaps op 13-12-2012 12:11:26 (oops) ]
Recommender bij buyincoins: Martinp
pi_120269273
Net even gebeld naar postnl om een chinese trackcode naar een Nederlandse om te zetten, geeft ze mij de 3S code maar ik vond het zonde om haar aan de lijn te houden (want die idioten vragen 45ct/min voor hun klantenservice, dat is een twintigste van de waarde van mijn pakket ;( ) Gelukkig wist ze me nog te vertellen dat ik hem hoogstwaarschijnlijk morgen binnenkrijg (is 10 december aangekomen in Nederland). Probeer ik zelf die code uit en werkt hij niet :? Komt dit omdat ik na omzetting deze code ook pas na 20.00 kan checken of heeft ze me gewoon de verkeerde code gedicteerd? (of ik heb hem verkeerd overgeschreven :') )
  donderdag 13 december 2012 @ 15:13:49 #198
314372 Goddelijker
pi_120269372
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 15:11 schreef tornado61 het volgende:
Net even gebeld naar postnl om een chinese trackcode naar een Nederlandse om te zetten, geeft ze mij de 3S code maar ik vond het zonde om haar aan de lijn te houden (want die idioten vragen 45ct/min voor hun klantenservice, dat is een twintigste van de waarde van mijn pakket ;( ) Gelukkig wist ze me nog te vertellen dat ik hem hoogstwaarschijnlijk morgen binnenkrijg (is 10 december aangekomen in Nederland). Probeer ik zelf die code uit en werkt hij niet :? Komt dit omdat ik na omzetting deze code ook pas na 20.00 kan checken of heeft ze me gewoon de verkeerde code gedicteerd? (of ik heb hem verkeerd overgeschreven :') )
Dan is hij nog niet aan je adres gekoppeld. Even geduld.
  donderdag 13 december 2012 @ 15:32:09 #199
327191 RobertNL
For your gear.
pi_120270081
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 09:43 schreef jonasr het volgende:
Zal eens kijken wat ik kan doen voor je ;)!
quote:
Duurt altijd even :P
  donderdag 13 december 2012 @ 15:41:08 #200
327191 RobertNL
For your gear.
pi_120270390
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 09:43 schreef jonasr het volgende:
Code zat er vandaag bij. De rest van de codes werken vast niet allemaal meer.

7% electronics: DDGZKC
7% home & garden: ILEYPF
7% Car accessories: IRMFJC
8% tablets & ereaders: URPDYR
7% health and beauty: JBJWTG
7% camera & Photo: XTUWCW
8% Audio & video: TTOSWN
7% Video games: LZQHMX
7% computers & networking: BFPLYB
pi_120271427
Weer aanbeland daheim in Wien. :P Stuk of vier briefjes lagen er... Balans ophaalactie:

Phrodi Pod-800 earphone: klinkt nog verrassend okay voor normale oordopjes. Ze zitten alleen niet zo comfortabel: 't is echt plastic fantastic verder. De soundstage en signature is helemaal niet blikkerig, hetgeen ik verwachtte, maar heeft een aardige range. Bass valt alleen in het niet, dat zijn van die dingen te verwachten. Kwam met een geinig accessoirepakket, mag ook wel, want ik had groen besteld en kreeg blauw. :') Zat een koordclip, butterfly cordwinder, fake leather knijphoesje en een creditcardformaat metalen multitool bij.

Phrodi Pod-101 IEM (In-Ear Monitors): beetje dezelfde vibe als de Pod-800, maar dan IEM's en wel in staat enige bass te leveren. Beetje grote dopjes, niet echt mijn ding qua design, maar wel erg degelijk gebouwd in vergelijking met de plastic, dunne koord Pod-800. Komt wel in een mooi doosje met case.

CoGoo!! T02 IEM: De verrassing komt op audiogebied toch wel van de CoGoo!! T02. Over-the-ear pasvorm, is ff uitvogelen hoe ze precies horen te zitten, maar als je ze eenmaal hebt zijn ze best briljant voor die prijs. Hele brede soundstage, gedetailleerd en vol, ook de bass is plezierig aanwezig, al geen bassmonster per se. Directe, niet al te uitgesmeerde bass, ben ik altijd wel fan van. Is ook nog eens superfatsoenlijk in elkaar gezet. Koord is vrij dik en plug voelt heel erg solide. Zit verder niet veel bij, 3 maten silicon tips, that it. Leuk! Tip! :D

Rubberized headphone stand van MP4Nation, was weer afgeprijsd voor onder 15 usd ofzo. Er hangen een stuk of vijf aan die ik al heb, maar de andere die ik heb, hebben nu geen plek ergens. Mooi opgelost zo. :P

FiiO E02i Rocky: dit is een portable amp. Tevens een remote voor smartphones (met nadruk op Apple-producten). Heeft ook een microfoon ingebouwd, dus je kunt elke non-mic headphone of IEM veranderen in een headset voor gaming/VOIP of wat dan ook. Volumeboost is merkbaarder dan ik dacht. :o Kort ff aan m'n laptop gehangen met de CoGoo!! T02's eraan. Je kunt alleen de volume niet aanpassen, nou ja, of ik ben er nog niet achter hoe dat moet, want minnetje drukken haalt niks uit (plusje ook niet). Misschien omdat het eigenlijk alleen voor smartphones is bedoeld en wil 'ie niet in-amp de volume aanpassen, maar de output van de bron? De FiiO E5/E6 hadden daar geen problemen mee i.i.g. . Ik zal hem later nog wel ff aan een smartphone hangen.

Neomobile N002 / N02-M Screenprotectors: mja, het zijn screenprotectors. :s) What can I say...

O/T: 3 Random Woot-shirts ( http://shirt.woot.com / af en toe eens een dagactie: random shirts, 6,66 usd/stuk, max 3 stuks, p/order 5 usd intl. ship) *O* Deze is wel erg leuck.

Nog geen fluitje van een cent. :'( Ook nog geen XMINI NEO X5. Verwacht verder alleen nog Jiayu G3-screenprotectors, that about it.
pi_120271608
quote:
Twitter kost niks (werkt alleen 1 dag per week niet). En even geduld hebben inderdaad. Bij mij werkt de code pas op de dag dat ze het pakje ook gaan afleveren (pakket bezorger is onderweg!!)
pi_120272152
Hoe klinkt de cogoo in vergelijking met andere IEMs shiz?
pi_120272318
FiiO E02i Rocky werkt voor geen meter met je Android smartphone. :D

Nu geen tijd voor vergelijkingen. :o Ben de deur uit, 'schapjes doen. :P
  donderdag 13 december 2012 @ 16:41:50 #205
372279 SuperChips
Beter dan Pringles
pi_120272655
Toppunt van chinashopping
SPOILER
Say whaaaat?
pi_120272996
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 16:41 schreef SuperChips het volgende:
Toppunt van chinashopping
SPOILER
Misterauto :')
pi_120273922
Heeft er iemand ervaring met mobiele meeneemladers, of powerbanks, om mobiele apperatuur altijd en overal op te kunnen laden? Ik weet dat er wisselende verhalen zijn over dat soort spullen uit China en heb ook al in het reviewtopic gekeken maar daar zag ik slechts een bevinding van iemand met een lader waar 18650 batterijen in moeten en daar heb ik dan weer wat minder mee (moet ik die er ook nog eens bijkopen en een losse lader). Natuurlijk zijn ze ook bij de conrad en bol te koop, maar niet zo goedkoop als uit ons favoriete China...
Recommender bij buyincoins: Martinp
pi_120273970
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 17:19 schreef Cheaps het volgende:
Heeft er iemand ervaring met mobiele meeneemladers, of powerbanks, om mobiele apperatuur altijd en overal op te kunnen laden? Ik weet dat er wisselende verhalen zijn over dat soort spullen uit China en heb ook al in het reviewtopic gekeken maar daar zag ik slechts een bevinding van iemand met een lader waar 18650 batterijen in moeten en daar heb ik dan weer wat minder mee (moet ik die er ook nog eens bijkopen en een losse lader). Natuurlijk zijn ze ook bij de conrad en bol te koop, maar niet zo goedkoop als uit ons favoriete China...
Ik had zo een alleslader gekocht van DX. Werkte goed :+
Maar was best prijzig. Was voor mijn vader, hij was er blij mee *O*
http://dx.com/p/dual-usb-(...)adapters-white-72135

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 13-12-2012 17:22:18 ]
pi_120280032
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 15:41 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Code zat er vandaag bij. De rest van de codes werken vast niet allemaal meer.

7% electronics: DDGZKC
7% home & garden: ILEYPF
7% Car accessories: IRMFJC
8% tablets & ereaders: URPDYR
7% health and beauty: JBJWTG
7% camera & Photo: XTUWCW
8% Audio & video: TTOSWN
7% Video games: LZQHMX
7% computers & networking: BFPLYB
Werkt, dank u!
pi_120280227
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 16:09 schreef shiznuts het volgende:
Weer aanbeland daheim in Wien. :P Stuk of vier briefjes lagen er... Balans ophaalactie:

Phrodi Pod-800 earphone: klinkt nog verrassend okay voor normale oordopjes. Ze zitten alleen niet zo comfortabel: 't is echt plastic fantastic verder. De soundstage en signature is helemaal niet blikkerig, hetgeen ik verwachtte, maar heeft een aardige range. Bass valt alleen in het niet, dat zijn van die dingen te verwachten. Kwam met een geinig accessoirepakket, mag ook wel, want ik had groen besteld en kreeg blauw. :') Zat een koordclip, butterfly cordwinder, fake leather knijphoesje en een creditcardformaat metalen multitool bij.

Phrodi Pod-101 IEM (In-Ear Monitors): beetje dezelfde vibe als de Pod-800, maar dan IEM's en wel in staat enige bass te leveren. Beetje grote dopjes, niet echt mijn ding qua design, maar wel erg degelijk gebouwd in vergelijking met de plastic, dunne koord Pod-800. Komt wel in een mooi doosje met case.

CoGoo!! T02 IEM: De verrassing komt op audiogebied toch wel van de CoGoo!! T02. Over-the-ear pasvorm, is ff uitvogelen hoe ze precies horen te zitten, maar als je ze eenmaal hebt zijn ze best briljant voor die prijs. Hele brede soundstage, gedetailleerd en vol, ook de bass is plezierig aanwezig, al geen bassmonster per se. Directe, niet al te uitgesmeerde bass, ben ik altijd wel fan van. Is ook nog eens superfatsoenlijk in elkaar gezet. Koord is vrij dik en plug voelt heel erg solide. Zit verder niet veel bij, 3 maten silicon tips, that it. Leuk! Tip! :D

Rubberized headphone stand van MP4Nation, was weer afgeprijsd voor onder 15 usd ofzo. Er hangen een stuk of vijf aan die ik al heb, maar de andere die ik heb, hebben nu geen plek ergens. Mooi opgelost zo. :P

FiiO E02i Rocky: dit is een portable amp. Tevens een remote voor smartphones (met nadruk op Apple-producten). Heeft ook een microfoon ingebouwd, dus je kunt elke non-mic headphone of IEM veranderen in een headset voor gaming/VOIP of wat dan ook. Volumeboost is merkbaarder dan ik dacht. :o Kort ff aan m'n laptop gehangen met de CoGoo!! T02's eraan. Je kunt alleen de volume niet aanpassen, nou ja, of ik ben er nog niet achter hoe dat moet, want minnetje drukken haalt niks uit (plusje ook niet). Misschien omdat het eigenlijk alleen voor smartphones is bedoeld en wil 'ie niet in-amp de volume aanpassen, maar de output van de bron? De FiiO E5/E6 hadden daar geen problemen mee i.i.g. . Ik zal hem later nog wel ff aan een smartphone hangen.

Neomobile N002 / N02-M Screenprotectors: mja, het zijn screenprotectors. :s) What can I say...

O/T: 3 Random Woot-shirts ( http://shirt.woot.com / af en toe eens een dagactie: random shirts, 6,66 usd/stuk, max 3 stuks, p/order 5 usd intl. ship) *O* Deze is wel erg leuck.

Nog geen fluitje van een cent. :'( Ook nog geen XMINI NEO X5. Verwacht verder alleen nog Jiayu G3-screenprotectors, that about it.
Die shirts is wel een leuke tip!
Heb je er 3 besteld? welke heb je gekregen?
Die dagactie komt trouwens op de site te staan of per email?
pi_120281308
@miniem, focalprice heeft ook eens kledingshop nu...
http://www.vesst.com

pi_120283056
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 16:32 schreef shiznuts het volgende:

Ghehe toch een kabeltje bij bestellen. Ik heb de Fiio LU2 besteld bij mp4nation en Awei 600i bij tinydeal :)
pi_120286067
Iemand toevallig opgevallen dat de chinapost tracking (http://intmail.183.com.cn/itemtrace_en.jsp) is geupdate? Zoja, weet die gene dan hoe ik erachter kan komen waar mijn pakket op dit moment is?

[ Bericht 8% gewijzigd door igi0n op 13-12-2012 22:24:10 ]
  donderdag 13 december 2012 @ 22:30:16 #214
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_120286781
Is het iemand al opgevallen dat je z'n mooie boodschap krijgt van de 'obviously' vertraagde post rondom de kerst. En dan metteen te denken, DOHH... Om vervolgens op "I Know" te moeten drukken.

Duuhh, I knooow :(
Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>
pi_120288163
quote:
Heb ook weleens een code om laten zetten. Track & Trace gaf geen resultaat met die code. Zelfde dag nog stond de postbode op de stoep met het pakketje en daarop dezelfde tracking code als ik gekregen had.
pi_120293890
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 22:13 schreef igi0n het volgende:
Iemand toevallig opgevallen dat de chinapost tracking (http://intmail.183.com.cn/itemtrace_en.jsp) is geupdate? Zoja, weet die gene dan hoe ik erachter kan komen waar mijn pakket op dit moment is?
[ afbeelding ]
Tracking opvragen in 't chinees in 't resultaat vertalen via translate.google.be
pi_120294109
23-Nov-2012 Hong Kong Item posted.
23-Nov-2012 Hong Kong In transit.
24-Nov-2012 Hong Kong Processed for departure.
24-Nov-2012 Hong Kong The item left Hong Kong for its destination on 25-Nov-2012
13-Dec-2012 Netherlands Arrived and is being processed.

Het duurde even....
pi_120295186
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2012 07:58 schreef Mustang24 het volgende:
23-Nov-2012 Hong Kong Item posted.
23-Nov-2012 Hong Kong In transit.
24-Nov-2012 Hong Kong Processed for departure.
24-Nov-2012 Hong Kong The item left Hong Kong for its destination on 25-Nov-2012
13-Dec-2012 Netherlands Arrived and is being processed.

Het duurde even....
Dat valt nog mee hoor.
Gistere een pakje van begin november gekregen!
pi_120296442
3 weken is idd niet gek lang.. Heb al eens meegemaakt dat het 2 a 3 maanden duurde voordat ik het binnen had (simpel mobiel-covertje).
pi_120296453
Hoi,

Ik zit eigenlijk met een probleem:

mijn item wat ik op ioffer heb besteld, 5 november 2012 is nog steeds niet binnen. Nu ben ik al aan het claimen bij paypal.

maar via paypal heb ik een traceer nummer EN via ioffer. maar beide zijn anders?

Alleen die van Paypal werkt die van ioffer niet en beide zijn op een andere dag verzonden?

ioffer: Nov 13, 2012 Traceernummer: RA5670XXXXX is, (werkt niet)

paypal: RB01072XXXXX Vervoerder: china post air Status bestelling: Verzonden (3 dec 2012) (Werkt wel)
pi_120296644
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2012 10:18 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
3 weken is idd niet gek lang.. Heb al eens meegemaakt dat het 2 a 3 maanden duurde voordat ik het binnen had (simpel mobiel-covertje).
maar zodra je over de PayPal claim tijd heen gaat wordt het bij duurdere dingen wel riskant lijkt me?
  vrijdag 14 december 2012 @ 11:09:58 #222
327191 RobertNL
For your gear.
pi_120297605
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2012 10:19 schreef pecealo het volgende:
Hoi,

mijn item wat ik op ioffer heb besteld, 5 november 2012 is nog steeds niet binnen. Nu ben ik al aan het claimen bij paypal.

maar via paypal heb ik een traceer nummer EN via ioffer. maar beide zijn anders?

Alleen die van Paypal werkt die van ioffer niet en beide zijn op een andere dag verzonden?

paypal: RB01072XXXXX Vervoerder: china post air Status bestelling: Verzonden (3 dec 2012) (Werkt wel)
Wat is de status van de 2e tracking? (preciese status).

Ioffer is echt een naai platform, ik zou gewoon claimen met het verhaal dat de seller al een tracking heeft gegeven en steeds blijft uitstellen en niet behulpzaam is/was. Dat zou moeten helpen.

Nieuwe BIC codes:
quote:
7% camera & photo: GWQHJS
7% apple accesories: MCVAMZ
7% Car accessories: FSLCYU
pi_120298631
Iemand wel eens kleding van TinyDeal besteld? Ik vind die Koreaanse mode best wel gaaf. Schoenen, jassen, etc. Ervaringen?
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
pi_120298713
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2012 11:46 schreef JohnDDD het volgende:
Iemand wel eens kleding van TinyDeal besteld? Ik vind die Koreaanse mode best wel gaaf. Schoenen, jassen, etc. Ervaringen?
Daar heb ik op 8 december wat besteld, nog niet binnen uiteraard.
pi_120299685
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2012 11:49 schreef enpe het volgende:

[..]

Daar heb ik op 8 december wat besteld, nog niet binnen uiteraard.
Ik vind dat ze erg veel leuke, niet-Europese mode hebben die er hier in Nederland kleurrijk en opvallend uit zal zien. Ook voor goede prijzen uiteraard. De andere sites hebben allemaal niet zoveel qua mode lijkt me. Ik ga in elk geval wel wat bestellen, nu nog een keuze maken ;)
pi_120300375
Mijn tracking staat sinds 10 december op 'dispatching'. Wat mag dat betekenen?
pi_120300749
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2012 10:19 schreef pecealo het volgende:
Hoi,

Ingenomen door de douane? Ioffer staat vol namaak.
pi_120301282
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2012 11:46 schreef JohnDDD het volgende:
Let op met de maat: XL daar is M hier......
pi_120302069
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 december 2012 13:21 schreef marco_sire het volgende:

[..]

Let op met de maat: XL daar is M hier......
Ze hebben op zich vrij goede beschrijvingen van de maat en lengtes e.d. Op zich voor mij een voordeel. Ik ben zo 1.79 bij 67 kilo, een middelgroot tenger mannetje dus, in Nederland heb ik over het algemeen maat XS, wat bijna niet te krijgen is....:)
pi_120302970
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 december 2012 10:27 schreef Holy_Goat het volgende:

[..]

maar zodra je over de PayPal claim tijd heen gaat wordt het bij duurdere dingen wel riskant lijkt me?
Ik heb het nu één keer gehad, met focalprice. Ze hebben refund gedaan en we hebben afgesproken dat ik alsnog het pakket ontvang, het bedrag weer betaal. Dan ga je wel uit van goed vertrouwen, maar ik zou het zeker nog wel betalen als ik het ontvang.
  vrijdag 14 december 2012 @ 16:55:07 #231
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_120308817
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2012 13:47 schreef JohnDDD het volgende:

[..]

Ze hebben op zich vrij goede beschrijvingen van de maat en lengtes e.d. Op zich voor mij een voordeel. Ik ben zo 1.79 bij 67 kilo, een middelgroot tenger mannetje dus, in Nederland heb ik over het algemeen maat XS, wat bijna niet te krijgen is....:)
1m79 met 67 kilo in maat XS?

dude.... heb je lange benen met een korte rug ofzo?

Ik ben zelf 1m78 met 68-70 kilo en moet L dragen... omdat M mij uit de broek kruipt.
(nou train ik wel :7 )
YouTube
pi_120313646
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2012 16:55 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Ik ben zelf 1m78 met 68-70 kilo en moet L dragen... omdat M mij uit de broek kruipt.
En gelukkig is iedereen anders, ik ben 1.84, 78kg en draag altijd maat 48 / M

Dat is dus ook een van de redenen waarom ik geen kleding uit china haal. vind t te moeilijk omdat alles anders valt.
  vrijdag 14 december 2012 @ 20:48:48 #233
48067 neo2000
pi_120318323
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2012 12:56 schreef yorkick het volgende:
Heb trouwens een tijd geleden ook privacy folie via ebay gekocht.
Spul was redelijk verpakt.. opgerold, niet gevouwen, en werkt goed. Hoekjes vouwen soms wel een klein beetje terug.
Willen mensen wat meer geld uitgeven en niet klooien, privacy shades, werkt ook prima, gewoon klikken, niet plakken. :P

quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2012 13:38 schreef jonasr het volgende:
[..]
And where would that be?

quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 09:17 schreef maartend het volgende:
[..]
Van mij is binnen een week binnen. Hier is er een topic, op Tweakers zijn er 3 topics. Ik denk dat je iets te snel bent afgehaakt.
Als het binnen de paypal terugclaim periode is geweest waar iedereen ongeveer tegenaan zat, issie gewoon op tijd geweest. Beter iets opnieuw moeten bestellen dan potentieel door de honderd wegflikkeren, no?

quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 16:32 schreef shiznuts het volgende:

Heb je 't al geprobeerd? Werkt het echt niet met android toestellen? :(
pi_120322030
quote:
11s.gif Op vrijdag 14 december 2012 20:48 schreef neo2000 het volgende:
And
Belgisch horecabedrijf :D.

Webshop is in aanbouw :P.
pi_120322624
Bestelling van 20-11 is eerder dan 13-11
pi_120322663
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2012 22:02 schreef OxygeneFRL het volgende:
Bestelling van 20-11 is eerder dan 13-11
lol
was bij mij ook
pi_120327268
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2012 11:09 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Wat is de status van de 2e tracking? (preciese status).

Ioffer is echt een naai platform, ik zou gewoon claimen met het verhaal dat de seller al een tracking heeft gegeven en steeds blijft uitstellen en niet behulpzaam is/was. Dat zou moeten helpen.

Nieuwe BIC codes:

[..]

Bedankt, ik ben inderdaad al aan het claimen.

item No. Year Status Location Destination Country Date
RB01072XXXXCN 2012 Collection 20033312 NL 20121206 0957
RB01072XXXXCN 2012 Opening 20110600 NL 20121211 2226
RB01072XXXXCN 2012 Departure from outward office of exchange 20110600 NL 20121212 1240
pi_120328782
Hebben jullie de ZOPO Z900S gezien? Smartphone met 5 inch scherm voor 199 dollar en redelijke specs. Wellicht dat daar nog wat korting vanaf kan, en hopelijk heb je geen douane.

http://www.pandawill.com/(...)ark-blue-p67753.html
Friettent dikke Willie, met Willie
pi_120329149
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2012 00:01 schreef W00fer het volgende:
Hebben jullie de ZOPO Z900S gezien? Smartphone met 5 inch scherm voor 199 dollar en redelijke specs. Wellicht dat daar nog wat korting vanaf kan, en hopelijk heb je geen douane.

http://www.pandawill.com/(...)ark-blue-p67753.html
Dan kan je beter deze nemen, 0,5 kleiner maar wel een 720P scherm en 1GB ram, en dat voor 12 dollar meer?
pi_120329239
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2012 00:12 schreef pecealo het volgende:

[..]

Dan kan je beter deze nemen, 0,5 kleiner maar wel een 720P scherm en 1GB ram, en dat voor 12 dollar meer?
Deze? De Zopo lijkt me wel cool. Mooi wit is niet lelijk. En 720P? Veel apps zijn daar niet eens op gemaakt. Ik heb een oude Streak 5 inch en dat werkt met lezen toch net ff fijner dan een 4 of 4,5 inch (laat staan een tablet)
Friettent dikke Willie, met Willie
  zaterdag 15 december 2012 @ 00:27:49 #241
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_120329777
Overpriced (heeft ZOPO sowieso een beetje last van) voor zo'n standard issue 512MB-phone. En die resolutie op 5.3" zou ik niet willen (te kleine pixeldensity). De versie zonder 'S' is trouwens beter. En ook duurder. Is ook een Samsung Galaxy SIII cloon-a-like, moet je ook niet echt willen i.v.m. custom clearance misschien gedoe?
Hoe dan ook; ga ff naar het speciale topic ervoor en lees je in:
DIG / Chinese Smartphones #12 - Are zhe quadcores comink?!
  zaterdag 15 december 2012 @ 09:49:22 #242
48067 neo2000
pi_120333364
quote:
2s.gif Op zaterdag 15 december 2012 00:27 schreef shiznuts het volgende:
Overpriced (heeft ZOPO sowieso een beetje last van) voor zo'n standard issue 512MB-phone. En die resolutie op 5.3" zou ik niet willen (te kleine pixeldensity). De versie zonder 'S' is trouwens beter. En ook duurder. Is ook een Samsung Galaxy SIII cloon-a-like, moet je ook niet echt willen i.v.m. custom clearance misschien gedoe?
Hoe dan ook; ga ff naar het speciale topic ervoor en lees je in:
DIG / Chinese Smartphones #12 - Are zhe quadcores comink?!
Ik zag de TT en dacht; da's vast een SHiz TT.. En ja hoor. :P
pi_120335999
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2012 16:55 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Ik weet het niet, voor overhemden heb ik iig graag maat 36-37, wat XS is. S is meestal nog net iets te wijd. Ik houd ook wel van "tight". (Maar welke man niet? ;)) Wat is je broekwijdte dan normaal? Die van mij 30-31. 32 zakt me af.
  zaterdag 15 december 2012 @ 12:57:40 #244
348961 0wen
Forum Verslaafd
pi_120336591
Zo juist kwam de Post-NL langs met een pakket uit Korea. (ebay)

Ik helemaal blij! maar toen zijn de postbode: 'Je moet alleen nog 43,67 rembours betalen' :? :? :?

Ik was helemaal verbaasd, ik had de volledige 130 dollar al vooraf aan de verkoper betaald!

Na veel gezeur heb ik die 43,67 toch maar betaald, anders nam hij het pakket mee.

Dit is de bon die ik ter bewijs kreeg:

Heel raar! ik heb nergens gekozen voor rembours!!

Heeft iemand hier ervaring mee? hoe kan ik dit het beste oplossen? ik wil die 43,67 terug!
pi_120336637
Gebruik al een tijdje mistertao en ik ben tevreden ^O^ soms duurt het wel even voordat ik een antwoord krijg van klantenservice, maar over het algemeen zijn ze wel goed. Ik vind het heel fijn dat er foto's gemaakt worden van de artikelen en dat er een shipping calculator op de site staat zodat je altijd weet hoeveel je aan shipping kwijt bent.
  zaterdag 15 december 2012 @ 13:01:03 #246
348961 0wen
Forum Verslaafd
pi_120336680
Deze bestelling was ´free shipping´

maar ik heb er voor de zekerheid 20,00$ extra betaald voor een verzekerde shipping.
pi_120336694
zaterdag 15 december 2012 12:57 schreef 0wen het volgende:[/b]

Ik helemaal blij! maar toen zijn de postbode: 'Je moet alleen nog 43,67 rembours betalen' :? :? :?

Ik was helemaal verbaasd, ik had de volledige 130 dollar al vooraf aan de verkoper betaald!

Na veel gezeur heb ik die 43,67 toch maar betaald, anders nam hij het pakket mee.

[ afbeelding ]

Heeft iemand hier ervaring mee? hoe kan ik dit het beste oplossen? ik wil die 43,67 terug!
[/quote]

43,67 euro?! :o Ik denk dat je het beste eerst contact met de verkoper moet opnemen. Want je had vooraf betaald zei je?
  zaterdag 15 december 2012 @ 13:03:52 #248
348961 0wen
Forum Verslaafd
pi_120336768
ja zeker!

130$ direct betaald na check-out
pi_120336820
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2012 13:03 schreef 0wen het volgende:
ja zeker!

130$ direct betaald na check-out
Ik denk dat het bedrag dat je uitgegeven te hoog is. Volgens mij kan je tot 21 euro bestellen en anders moet je invoerrechten betalen en belasting etc?
  zaterdag 15 december 2012 @ 13:10:15 #250
327191 RobertNL
For your gear.
pi_120336921
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2012 12:57 schreef 0wen het volgende:

[ afbeelding ]

Lees de OP eens door (vooral douane / belasting) en vraag dan eens weer ;)!
pi_120336971
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2012 12:31 schreef JohnDDD het volgende:

[..]

Ik weet het niet, voor overhemden heb ik iig graag maat 36-37, wat XS is. S is meestal nog net iets te wijd. Ik houd ook wel van "tight". (Maar welke man niet? ;)) Wat is je broekwijdte dan normaal? Die van mij 30-31. 32 zakt me af.
Broekmaat heb ik altijd 32/32

31/32 is net te krap...

en 32/31 is weer net te kort.

:P
YouTube
  zaterdag 15 december 2012 @ 13:18:19 #252
348961 0wen
Forum Verslaafd
pi_120337168
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2012 13:10 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Lees de OP eens door (vooral douane / belasting) en vraag dan eens weer ;)!
Heeft niks met invoer rechten oid te maken.

De postbode zei dat dit bedrag direct naar de verkoper in Korea ging....
pi_120337249
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2012 13:18 schreef 0wen het volgende:

[..]

Dan had ik het niet betaald en een paypal claim ingediend.
YouTube
  zaterdag 15 december 2012 @ 13:22:49 #254
348961 0wen
Forum Verslaafd
pi_120337316
Ik ga even contact leggen met de verkoper, als hij niet mee werkt ga ik een Claim indienen
  zaterdag 15 december 2012 @ 13:23:19 #255
327191 RobertNL
For your gear.
pi_120337330
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2012 13:18 schreef 0wen het volgende:

[..]

Heb een vergelijkbare kwitantie gehad bij een zending waar ik BTW moest betalen dus ik ga er vanuit dat het BTW is.

Post van een ander forum die het zelfde bevestigd:
quote:
Hallo, al jaren koop ik beeldjes etc... in de USA vandaag krijg ik weer een pakket binnen waarde incl. zenden 197,23 dollar. Ik moest aan TNT nu 78,98 betalen hoe ik ook de inklaring douane en 12,50 voor TNT bereken ik kom niet op dit bedrag? Heb de douane al gebeld douane recht is op porselein is 6%. Op deze 3 posten zit er ook geen extra betaling van 15% op.
Het enige wat ik me nu kan bedenken is dat ze ipv van de dollar om te reken naar euro ze gewoon 197,23 euro hebben gerekend maar dan nog kom ik niet op dit bedrag.
De douane wist me ook niet te vertellen waar ik hiervoor moet wezen bij TNT, iemand enig idee. Ook is de rekening totaal niet gespecificeerd alleen maar Zending EPG uit buitenland, betalen 78,98.

BTW, ondanks de kosten ben ik in de us nog stukken goedkoper uit dan als ik het hier in de eu moet kopen.
  zaterdag 15 december 2012 @ 13:32:04 #256
348961 0wen
Forum Verslaafd
pi_120337609
De postbode had het duidelijk over rembours,

Nouja, ik heb de verkoper gemaild, dus ik wacht nog even af.
  zaterdag 15 december 2012 @ 17:13:06 #257
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_120344141
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2012 13:32 schreef 0wen het volgende:

De postbode (professionele dienstverlener) bestaat niet meer, weten alleen dat ze zo'n pakje moeten afleveren. Rembours is rembours, rechts is gasgeven en links is stoppen :P

Gewoon BTW rekening. Volgens mij kun je niet eens buiten Nederland rembours verzenden?
  zaterdag 15 december 2012 @ 19:12:49 #258
327191 RobertNL
For your gear.
pi_120347694
quote:

Ja, de BTW wordt ook via rembours geheven. Alleen TNT express, DHL en andere premium verzenders doen rembours vanuit het buitenland. Regionale verzenders zoals postNL etc doen dit niet in het buitenland (dus ook Singapore, China, HK post en Koreapost niet).

En weer wat nieuwe coupons van BIC:
8% tablets & ereaders: UAYXPL
8% audio & video: XENTNW
8% toys &* hobbys: FYPXIX
7% video games: UNGDZB
7% apple assosoires: WFUMFP
7% camera & photo: SPJNIK

Daarnaast de meeste dagen ook wel een coin, kan dus straks heel wat 0 cent deals halen :P.
pi_120353814
Een vraagje voor de tracking guru's alhier...

Een check bij http://sao.cn leverde mij hetvolgende op:

Number [RA63013****CN] Track and Trace Events
[China] Country/Area Postal Records
2012-11-22 4:54:00 AMPosting, Location:20023712
2012-12-02 1:00:00 PMDeparture from outward office of exchange, Location:20110600

Kan iemand me uitleggen wat deze laatste status nu precies inhoudt?
Wat is dat voor location?
Enig zicht op wanneer deze zending zou kunnen gaan arriveren?
pi_120354018
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2012 21:58 schreef flankert het volgende:
Een vraagje voor de tracking guru's alhier...

Een check bij http://sao.cn leverde mij hetvolgende op:

Number [RA63013****CN] Track and Trace Events
[China] Country/Area Postal Records
2012-11-22 4:54:00 AMPosting, Location:20023712
2012-12-02 1:00:00 PMDeparture from outward office of exchange, Location:20110600

Kan iemand me uitleggen wat deze laatste status nu precies inhoudt?
Wat is dat voor location?
Enig zicht op wanneer deze zending zou kunnen gaan arriveren?
Lees de OP eens door ;)

quote:
Daarnaast kan je ook gebruik magen van de volgende app en website:
Android TrackChecker
www.packagetrackr.com
Het lijstje van Robert-NL over Packagetrackr:
[quote]- Posting = Voorgemeld
- Arrival outward office of exchange = in het post systeem
- Departure outward office of exchange = Vertrek vanaf luchthaven
- Arrival inward office of exchange = aankomst bij douane
- Held by costums (optie) = Apart gelegd door de douane
- Depature inward office of exchange (niet zeker of deze er is) = weg bij douane
- Failed delivery (optie) = PostNL kon het pakketje (nog) niet in ontvangst nemen
- Arrival at delivery office = geaccepteerd door post NL, wordt de eerst volgende bezorgdag aangeboden (niet maandag)
- Out for delivery = Onderweg
- Failed delivery = Briefje in je bus, halen bij het postkantoor
- Deliverd = DUH!
pi_120354574
Whoops! Over de spoiler heengelezen... :@

Enne die location 20110600? Iemand een idee?
  zondag 16 december 2012 @ 00:34:02 #262
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_120359991
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2012 19:12 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Ja, de BTW wordt ook via rembours geheven. Alleen TNT express, DHL en andere premium verzenders doen rembours vanuit het buitenland. Regionale verzenders zoals postNL etc doen dit niet in het buitenland (dus ook Singapore, China, HK post en Koreapost niet).

En weer wat nieuwe coupons van BIC:
8% tablets & ereaders: UAYXPL
8% audio & video: XENTNW
8% toys &* hobbys: FYPXIX
7% video games: UNGDZB
7% apple assosoires: WFUMFP
7% camera & photo: SPJNIK

Daarnaast de meeste dagen ook wel een coin, kan dus straks heel wat 0 cent deals halen :P.
Jammer dat BIC beetje uit de lucht is atm :p
Wordt automatisch doorverwezen naar Index of /new_en/index.html

Mja zal 't morgen wel weer doen :) Mistertao werkt gwoon nog nu dus kan voorlopig nog lekker taobao afstruimen en met recommender kopen *O*
Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>
pi_120368330
Ik heb een horloge van Curren besteld.Nu wil ik mijn bandje inkorten maar lukt het mij alleen om de pin tussen de kast en het bandje los te krijgen. De pinnen tussen de schakels niet. Hoe doen jullie dit?
pi_120368626
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2012 12:15 schreef CnMaster_ het volgende:
Ik heb een horloge van Curren besteld.Nu wil ik mijn bandje inkorten maar lukt het mij alleen om de pin tussen de kast en het bandje los te krijgen. De pinnen tussen de schakels niet. Hoe doen jullie dit?
Mij lukt het wel, gewoon drukken. Je kunt ook even langs de juwelier gaan, doen het voor een paar euro voor je.
pi_120369186
quote:
1s.gif Op zondag 16 december 2012 12:28 schreef Painore het volgende:

[..]

Mij lukt het wel, gewoon drukken. Je kunt ook even langs de juwelier gaan, doen het voor een paar euro voor je.
of even op ebay voor 1 dollar zo'n tooltje kopen.
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
pi_120369882
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2012 12:46 schreef Marco001 het volgende:

[..]

of even op ebay voor 1 dollar zo'n tooltje kopen.
quote:

[..]

Het is al gelukt, met een naald en een hamer heb ik de pinnetjes eruit gekregen.
pi_120370468
quote:

[..]

Dat heeft mij ¤10 gekost :') Gelijk maar zo'n apparaatje gekocht toen.
pi_120370550
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2012 13:31 schreef Fifut het volgende:

[..]

Dat heeft mij ¤10 gekost :') Gelijk maar zo'n apparaatje gekocht toen.
10 euro? Dat is een dure juwelier dan. Ik heb laatst mijn bandje laten vervangen voor een andere van mij. Was 5 euro. Dus bandje eraf, nieuwe bandje erop.
pi_120372864
Heb in het verleden de code voor MisterTao van RobertNL en Tokko 1 voor 20% korting gezien, nu niet meer als onderschrift. Nog van toepassing?

Ik vraag me alleen af wanneer je de code in moet voeren, gelijk bij het veld voor opmerkingen?

@ Tokko 1: inderdaad jammer, dank je voor de snelle reactie, zal kijken of het lukt met het invoeren van de recommender

[ Bericht 20% gewijzigd door dsd op 16-12-2012 15:16:50 (aanvulling) ]
  zondag 16 december 2012 @ 15:13:14 #270
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_120373929
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2012 14:42 schreef dsd het volgende:
Heb in het verleden de code voor MisterTao van RobertNL en Tokko 1 voor 20% korting gezien, nu niet meer als onderschrift. Nog van toepassing?

Ik vraag me alleen af wanneer je de code in moet voeren, gelijk bij het veld voor opmerkingen?
Niet meer* van toepassing jammergenoeg, alleen recommender kan nog bij de stap voor het naar paypal gaan, dus betaaloverzicht. (zonder ingelogd te zijn) staan daar dan twee velden, een voor coupon code en de andere voor recommender.

*(Ik zal in het begin van volgend jaar weer is in overleg treden met Mistertao, vorige keer kreeg ik speciaal voor Fok! wel een code.)
pi_120406988
Hey,

Van PostNL heb ik dit weekend een brief ontvangen waarin staat dat mijn pakketje bij de douane ligt en dat de waarde van de producten moet opgeven en het doel ervan(commercieel, particulier, gift).
Ook zit er een 3S code bij waar ik mijn pakketje kan traceren.

Nou had ik het formulier ingevuld maar toen ik de 3S code ging checken zag ik het volgende staan:
"Verzoek verstuurd aan geadresseerde om meer informatie voor importaangifte."
Tevens stond er dat de chauffeur onderweg is en dat het pakketje vanavond bezorgd wordt.

In de brief stond dat als ik binnen 30 dagen niet zou reageren dat mijn zending of retour gaat of wordt vernietigd.

Het rare is dat ik volgens track & trace mijn pakketje vandaag ontvang. Kan het misschien zo zijn dat de koerier met een pinautomaat langskomt of dat er helemaal niets gebeurt?

En als ik mijn pakketje ontvangen heb, moet ik dan alsnog het formulier opsturen?

Het gaat om een zending waarvan de waarde tussen 22 en 150 euro zit. Volgens de belastingdienst zou ik daarvoor alleen omzetbelasting van 21% moeten betalen.

Het gaat niet om illegale dingen zoals namaak. Wel zat er 1 accu in van mn (action) camera die Nikon compatible is.
  maandag 17 december 2012 @ 10:27:21 #272
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_120407547
Vandaag even wachten op de postbode voordat je het formulier opstuurt. Kleine kans dat de postbode langskomt als ze om een bedrag vragen maar je weet nooit. De postbode heeft geen pinautomaat.

Als je het pakje krijgt dan zou ik niets opsturen, dan vernietigen ze het pakje (dat niet bestaat) :)
Je kunt hooguit een 2e brief ontvangen, omdat je de eerste niet hebt ontvangen ;)
pi_120407668
Eindelijk mijn frontjes binnen. Ze hebben er een te veel bij gedaan :)
pi_120407993
Iets besteld via China en via http://intmail.183.com.cn/itemstatus_en.jsp mijn pakketje getracked. En dit komt eruit:

Ik vind de datum notatie een beetje onduidelijk
Of saté?
pi_120408023
quote:
0s.gif Op maandag 17 december 2012 10:02 schreef Gokhan03 het volgende:
Hey,

Van PostNL heb ik dit weekend een brief ontvangen waarin staat dat mijn pakketje bij de douane ligt en dat de waarde van de producten moet opgeven en het doel ervan(commercieel, particulier, gift).
Ook zit er een 3S code bij waar ik mijn pakketje kan traceren.

Nou had ik het formulier ingevuld maar toen ik de 3S code ging checken zag ik het volgende staan:
"Verzoek verstuurd aan geadresseerde om meer informatie voor importaangifte."
Tevens stond er dat de chauffeur onderweg is en dat het pakketje vanavond bezorgd wordt.

In de brief stond dat als ik binnen 30 dagen niet zou reageren dat mijn zending of retour gaat of wordt vernietigd.

Het rare is dat ik volgens track & trace mijn pakketje vandaag ontvang. Kan het misschien zo zijn dat de koerier met een pinautomaat langskomt of dat er helemaal niets gebeurt?

En als ik mijn pakketje ontvangen heb, moet ik dan alsnog het formulier opsturen?

Het gaat om een zending waarvan de waarde tussen 22 en 150 euro zit. Volgens de belastingdienst zou ik daarvoor alleen omzetbelasting van 21% moeten betalen.

Het gaat niet om illegale dingen zoals namaak. Wel zat er 1 accu in van mn (action) camera die Nikon compatible is.
Wat al gezegd is inderdaad. Gewoon lekker niks doen, kijken of je het pakketje krijgt waar je een brief voor ontvangen hebt en of je iets moet betalen aan de postbode.

Niks betalen? Ook niks met die brief doen.
pi_120408034
Hoezo? 12-12-2012 12:40
pi_120408087
quote:
0s.gif Op maandag 17 december 2012 10:43 schreef OxygeneFRL het volgende:
Hoezo? 12-12-2012 12:40
Is die toen pas verstuurd? Is die dan aangemeld? Zou die dan aankomen? Of hoe moet ik het dan precies zien. Wat weet ik nu over de verwachte datum dat dit binnenkomt.
Of saté?
pi_120408216
quote:
0s.gif Op maandag 17 december 2012 10:45 schreef De-Hamster het volgende:

[..]

Is die toen pas verstuurd? Is die dan aangemeld? Zou die dan aankomen? Of hoe moet ik het dan precies zien. Wat weet ik nu over de verwachte datum dat dit binnenkomt.
Dat blokje wat je ziet is de tijd voor die status.
  maandag 17 december 2012 @ 10:50:01 #279
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_120408229
quote:
0s.gif Op maandag 17 december 2012 10:45 schreef De-Hamster het volgende:

[..]

Lees de OP eens door wat betreft verzendtijden en trackingsites/status.
Welkom bij Chinashopping, waar free registered shipping je niet veel brengt. Ga gewoon uit van een week of twee. Kan korter, kan ook aardig wat langer (zeker in de decembermaand) duren. Gewoon geduldig wachten hè, aan de tracking heb je niet bijster veel. Het is geen express shipping.
pi_120408270
quote:
0s.gif Op maandag 17 december 2012 10:49 schreef OxygeneFRL het volgende:

[..]

Dat blokje wat je ziet is de tijd voor die status.
Dus als het goed is die toen pas verstuurd terwijl ik het 19-11 besteld heb. Langste bestelling wat ik tot nu toe gedaan heb in China. Op 2-3 weken reken ik altijd ook wel maar een maand vind ik wel erg.
Of saté?
pi_120408287
Ik heb 5 weken moeten wachten op mijn frontjes. Het is kersttijd he.
pi_120409143
quote:
0s.gif Op maandag 17 december 2012 10:51 schreef De-Hamster het volgende:

[..]

Dus als het goed is die toen pas verstuurd terwijl ik het 19-11 besteld heb. Langste bestelling wat ik tot nu toe gedaan heb in China. Op 2-3 weken reken ik altijd ook wel maar een maand vind ik wel erg.
Steeds ervan uitgaan dat het een maand kan duren.
En dan ben je blij als je het op 2 a 3weken hebt :Y :Y .

Al gaat alles een beetje trager nu, maar valt best mee dit jaar heb ik de indruk. Een paar shops die ook overschakelen naar Deutsche Post.. *O*
pi_120411006
quote:
0s.gif Op maandag 17 december 2012 10:27 schreef monkeybrain het volgende:
Vandaag even wachten op de postbode voordat je het formulier opstuurt. Kleine kans dat de postbode langskomt als ze om een bedrag vragen maar je weet nooit. De postbode heeft geen pinautomaat.

Als je het pakje krijgt dan zou ik niets opsturen, dan vernietigen ze het pakje (dat niet bestaat) :)
Je kunt hooguit een 2e brief ontvangen, omdat je de eerste niet hebt ontvangen ;)
quote:
0s.gif Op maandag 17 december 2012 10:43 schreef Skiet het volgende:

[..]

Wat al gezegd is inderdaad. Gewoon lekker niks doen, kijken of je het pakketje krijgt waar je een brief voor ontvangen hebt en of je iets moet betalen aan de postbode.

Niks betalen? Ook niks met die brief doen.
Bedankt voor de info. Ik zal het pakketje dan afwachten :)
pi_120411024
quote:
0s.gif Op maandag 17 december 2012 10:52 schreef OxygeneFRL het volgende:
Ik heb 5 weken moeten wachten op mijn frontjes. Het is kersttijd he.
Heb 3 keer gehad dat ik 4 maanden moest wachten.
pi_120416094
quote:
0s.gif Op maandag 17 december 2012 12:15 schreef Gokhan03 het volgende:

[..]

Heb 3 keer gehad dat ik 4 maanden moest wachten.
Dat bedoel ik. Dat gezeur altijd over de levertijd...dan bestel je maar lekker elders als je dat niet bevalt :{w
pi_120416394
ik heb week geleden via mistertao bestelt, maar ik heb tot nu toe nog steeds niks gehoort.
hoe kan dat?
  maandag 17 december 2012 @ 14:38:11 #287
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_120416523
quote:
0s.gif Op maandag 17 december 2012 14:34 schreef pazara het volgende:
ik heb week geleden via mistertao bestelt, maar ik heb tot nu toe nog steeds niks gehoort.
hoe kan dat?
En dat weten wij omdat we daar werken? :P

Log je eens in en kijk hoe het ervoor staat. Geen beweging? Ga eens informeren en stuur een on-site message.
  maandag 17 december 2012 @ 14:48:58 #288
327191 RobertNL
For your gear.
pi_120416945
quote:
0s.gif Op maandag 17 december 2012 14:27 schreef OxygeneFRL het volgende:

[..]

Dat bedoel ik. Dat gezeur altijd over de levertijd...dan bestel je maar lekker elders als je dat niet bevalt :{w
Max is bij mij gewoon 45 dagen, als wat het langer duurt moeten ze er maar op vertrouwen dat ik het geld overmaak als het binnen is
pi_120417719
quote:
0s.gif Op maandag 17 december 2012 14:38 schreef shiznuts het volgende:

[..]

En dat weten wij omdat we daar werken? :P

Log je eens in en kijk hoe het ervoor staat. Geen beweging? Ga eens informeren en stuur een on-site message.
oke baas
pi_120419295
quote:
0s.gif Op maandag 17 december 2012 14:48 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Max is bij mij gewoon 45 dagen, als wat het langer duurt moeten ze er maar op vertrouwen dat ik het geld overmaak als het binnen is
Het wordt toch meestal pas verstuurd zodra je geld binnen is?
Of saté?
  maandag 17 december 2012 @ 15:54:53 #291
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_120419410
quote:
0s.gif Op maandag 17 december 2012 15:51 schreef De-Hamster het volgende:

[..]

Het wordt toch meestal pas verstuurd zodra je geld binnen is?
Als je een Paypal-claim 'wint' omdat je niks ontvangen hebt terwijl de verkoper beweert dat iets toch echt onderweg is, moet 'ie dus erop vertrouwen dat je het geld overmaakt als 'ie uiteindelijk toch aankomt. Een Paypal-claim maken kan tot max 45 dagen na aankoop. Daarna heb je geen aanspraak meer op wat dan ook, Paypal covert dat niet. Dus dan ben je je geld kwijt en moet jij vertrouwen op de verkoper. The game is played both ways. I like to be on the winning end, how about you? :P
pi_120420229
Ik ben op zoek naar een alternatief voor de olloclip dit is een lens voor je iphone.
http://store.apple.com/nl(...)-lens-voor-iphone-4s

het mooie aan die lens is dat het er 3 zijn/

iemand toevallig een idee waar iets vergelijkbaars te krijgen is?
Gegroet!
  maandag 17 december 2012 @ 16:18:44 #293
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_120420576
Precies zoiets is misschien niet te vinden, omdat net als Kickstarter sommige bedrijven gewoon met een eigen goede oplossing komen en daar veel tijd in hebben gestoken om origineel te zijn in hun soort.

Maar zoiets is uiteraard wel verkrijgbaar gewoon zoeken op ' macro lens phone ' of ' jelly lens phone ' en zulke dingen.
Gewoon zelf een beetje wat moeite doen en daar kijken en op eBay.

Dit lijkt er toch aardig op: http://www.banggood.com/W(...)ne-4-4s-p-51745.html vergeet coupon bgxmas niet.
pi_120422050
quote:
0s.gif Op maandag 17 december 2012 10:42 schreef De-Hamster het volgende:
Iets besteld via China en via http://intmail.183.com.cn/itemstatus_en.jsp mijn pakketje getracked. En dit komt eruit:

[ afbeelding ]

Ik vind de datum notatie een beetje onduidelijk
Lololol
pi_120423972
Ik heb gewoon dit hele topique nog niet gelezen. En lamzak dat ik ben, ga ik dat niet doen ook.

TL;DR:
Heb ik iets supervets gemist? (Zaklampen en helikopters daargelaten)
Op maandag 22 oktober 2012 17:04 schreef HilaryBanks het volgende:
Nee, dat is lekker realisitsch. Wat verwacht je van mij dat ik een medicijn uitvind die AIDS heelt ofzo?
  maandag 17 december 2012 @ 17:49:18 #296
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_120424342
Nope. Dat wordt lezen. ~O>
pi_120424622
quote:

Vorige maand kreeg ik twee pakketten binnen uit, beiden zelfde webshop. De een kwam via GLS en ik hoefde niks te betalen, de ander via UPS en ik moest 25 bijlappen. De UPS chauffeur noemde het ook rembours, waarschijnlijk omdat ze geen idee hebben wat het anders is... het is dus gewoon de BTW. Soms heb je geluk, soms pech, ook qua levertijd... :)
  maandag 17 december 2012 @ 19:42:48 #298
48067 neo2000
pi_120429236
quote:
0s.gif Op maandag 17 december 2012 17:56 schreef nsuro80 het volgende:

[..]

Vorige maand kreeg ik twee pakketten binnen uit, beiden zelfde webshop. De een kwam via GLS en ik hoefde niks te betalen, de ander via UPS en ik moest 25 bijlappen. De UPS chauffeur noemde het ook rembours, waarschijnlijk omdat ze geen idee hebben wat het anders is... het is dus gewoon de BTW. Soms heb je geluk, soms pech, ook qua levertijd... :)
Common sense. This user has it. ^O^
pi_120431184
quote:
0s.gif Op maandag 17 december 2012 16:18 schreef shiznuts het volgende:
Precies zoiets is misschien niet te vinden, omdat net als Kickstarter sommige bedrijven gewoon met een eigen goede oplossing komen en daar veel tijd in hebben gestoken om origineel te zijn in hun soort.

Maar zoiets is uiteraard wel verkrijgbaar gewoon zoeken op ' macro lens phone ' of ' jelly lens phone ' en zulke dingen.
Gewoon zelf een beetje wat moeite doen en daar kijken en op eBay.

Dit lijkt er toch aardig op: http://www.banggood.com/W(...)ne-4-4s-p-51745.html vergeet coupon bgxmas niet.
Helemaal super die laatste link is precies wat ik zoek.
Vind 80 euro namelijk toch wat veel om uit te geven aan zo iets.
nogmaals bedankt!

[ Bericht 33% gewijzigd door Zspirit op 17-12-2012 20:33:51 ]
Gegroet!
pi_120431356
mijn pakje heeft nu deze status:

2012 Arrival at inward office of exchange NLAMSA NL 20121215 1137

dus aangekomen bij douane als het goed is, maar hoelang blijft een normale pakket daar als die niet word vastgehouden?
pi_120433867
quote:
0s.gif Op maandag 17 december 2012 20:28 schreef pazara het volgende:
mijn pakje heeft nu deze status:

2012 Arrival at inward office of exchange NLAMSA NL 20121215 1137

dus aangekomen bij douane als het goed is, maar hoelang blijft een normale pakket daar als die niet word vastgehouden?
300 jaar ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')