Als het kompas nu ook het noorden nog een keer gaat aangeven dan is het een top dingquote:Op maandag 10 december 2012 22:08 schreef Holy_Goat het volgende:
Hier ook fluitkompasthermometer binnen!
Haha ;p.quote:Op dinsdag 11 december 2012 10:22 schreef Goddelijker het volgende:
Kan je net zo goed voor 15/20 euro een echte kopen, die neemt tenminste ook nog wat op dan.
voor een ander merk gaan?quote:Op dinsdag 11 december 2012 11:39 schreef Eenskijken het volgende:
Noooooo!mijn awei 800 oortjes zijn weer overleden. En het is niet de eerste keer dit jaar.
En ik doe er echt voorzichtig mee, berg ze altijd netjes op ipv in mijn zak te proppen zoals ik vroeger deed. Maar het maakt weinig uit.
Zo blijkt maar weer dat het Chinees spul blijft :p de geluidskwaliteit is wel prima verder. Alleen dubstep klinkt wat minder dan ik dacht, luister dat de laatste tijd vooral.
Twijfel wat ik nu ga doen, ze opnieuw kopen? Het kost natuurlijk maar een habbekrats maar nu weet ik zeker dat ik over een paar maanden hetzelfde ga krijgen.
Dubsteb? Haal de Brainwavz M2 eens. Awesome kwaliteit en bassmonster ohne Ende.quote:Op dinsdag 11 december 2012 11:39 schreef Eenskijken het volgende:
Noooooo!mijn awei 800 oortjes zijn weer overleden. En het is niet de eerste keer dit jaar.
En ik doe er echt voorzichtig mee, berg ze altijd netjes op ipv in mijn zak te proppen zoals ik vroeger deed. Maar het maakt weinig uit.
Zo blijkt maar weer dat het Chinees spul blijft :p de geluidskwaliteit is wel prima verder. Alleen dubstep klinkt wat minder dan ik dacht, luister dat de laatste tijd vooral.
Twijfel wat ik nu ga doen, ze opnieuw kopen? Het kost natuurlijk maar een habbekrats maar nu weet ik zeker dat ik over een paar maanden hetzelfde ga krijgen.
Sinds wanneer mag je een beveiligingscamera niet gebruiken voor z'n doel en sinds wanneer mag je de openbare weg niet filmen?quote:Op dinsdag 11 december 2012 11:13 schreef jonasr het volgende:
[..]
Als je echt wilt opnemen mag je de straat niet filmen etc xD.
die brainwaivz zijn wel een stuk duurder, en ik luister rock/metal en dubstep door elkaar nuquote:Op dinsdag 11 december 2012 12:09 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Dubsteb? Haal de Brainwavz M2 eens. Awesome kwaliteit en bassmonster ohne Ende.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sinds altijd eigenlijk. Toch in België, geen idee hoe het in Nederland zit.
Hier mag je enkel filmen op je eigen privaat terrein. Dat wil dus zeggen dat als op je gefilmde beelden nog maar een klein stukje openbare weg staat, de dief in kwestie je kan aanklagen voor schending van de privacy ;p.
Op het bedrijf waar ik werk hebben ze zelfs hun camera's op de parking daar door moeten weg nemen, was onmogelijk om de parking te filmen zonder en stukje straat.
Dus enkel de ingang nu...http://www.focalprice.com(...)ck.html#.UMce-obMFOIquote:Op dinsdag 11 december 2012 12:37 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
die brainwaivz zijn wel een stuk duurder, en ik luister rock/metal en dubstep door elkaar nuaf en toe wat pop en dance ook zelfs. Ik vond die awei wel goed omdat ze redelijk allround waren.
Beetje tussenin van prijs maar ook een prima all-rounder en de kwaliteit lijkt me op eerste zicht toch een stuk beter dan de awei's. Zitten ook heel prettig.
Ik vind ze zelf beter dan de Awei's en zelfs dan mijn Dunu's (Die blijken dan weer uit te blinken op het vlak van gedetailleerde rustige muziek).Echt enorm enorm vreemd, banggood komt ook allemaal via deutsche post (en snel!)quote:Op maandag 10 december 2012 19:29 schreef Downstar het volgende:
hmm het is weer sinterklaas/kers tijd hoor, pakketten duren weer 4-5 weken voor ze binnen komen..
wacht nog op een aantal dingen die eind oktober al zijn verstuurd geloof ik![]()
Daarnaast zag ik dat lightake veranderd is van leverancier, ze doen nu zaken met Deutsche post ( in china?)
Ben zelf een tijdje in China geweest. Je kan daar een tweede "westerse" naam aannemen. Dit gebeurt vaak bij studenten of mensen die internationaal handel doen. Het lijkt nep, maar het is dus wel vaak hun echte "tweede" naam.quote:Op dinsdag 11 december 2012 11:38 schreef NiGeLaToR het volgende:
Fasttech.com levert echt snel momenteel, 7-8 dagen heb ik bestellingen binnen. Helaas wel verkeerde spul (led lampjes in 3200k besteld en zeg 8000k (blauw) gekregen), dus nu even kijken of Jasmine dit snel gaat fixxen (waarom heten Chinezen niet gewoon Chu Tien Tang ofzo en hebben ze in ene allemaal westerse namen?).
Nou de meeste namen in de webshops zijn nep, heb er wel eens een onderzoekje naar gedaanquote:Op dinsdag 11 december 2012 13:05 schreef yorkick het volgende:
[..]
Ben zelf een tijdje in China geweest. Je kan daar een tweede "westerse" naam aannemen. Dit gebeurt vaak bij studenten of mensen die internationaal handel doen. Het lijkt nep, maar het is dus wel vaak hun echte "tweede" naam.
Ik heb een setje M2's gekocht op black friday. Gebruik ze nu een weekje en ze zijn echt wel lekker hoor. Ik heb een bizar brede muzieksmaak (Klassiek, dubstep, dance, pop, hiphop, rock) en ze doen het op alle vlakken erg lekker.quote:Op dinsdag 11 december 2012 12:37 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
die brainwaivz zijn wel een stuk duurder, en ik luister rock/metal en dubstep door elkaar nuaf en toe wat pop en dance ook zelfs. Ik vond die awei wel goed omdat ze redelijk allround waren.
quote:Op dinsdag 11 december 2012 12:53 schreef jonasr het volgende:
En als je ze naast het hek hangt op de rand van de openbare weg en daarmee richting de "parking" filmt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sinds altijd eigenlijk. Toch in België, geen idee hoe het in Nederland zit.
Hier mag je enkel filmen op je eigen privaat terrein. Dat wil dus zeggen dat als op je gefilmde beelden nog maar een klein stukje openbare weg staat, de dief in kwestie je kan aanklagen voor schending van de privacy ;p.
Op het bedrijf waar ik werk hebben ze zelfs hun camera's op de parking daar door moeten weg nemen, was onmogelijk om de parking te filmen zonder en stukje straat.
Dus enkel de ingang nu...Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
Hoeveel had je er voor betaald op Blackfriday?quote:Op dinsdag 11 december 2012 13:14 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Ik heb een setje M2's gekocht op black friday. Gebruik ze nu een weekje en ze zijn echt wel lekker hoor. Ik heb een bizar brede muzieksmaak (Klassiek, dubstep, dance, pop, hiphop, rock) en ze doen het op alle vlakken erg lekker.
35 dollar volgens mij (free shipping). Ze (mp4nation) hebben regelmatig coupons op Facebook https://www.facebook.com/mp4nationquote:Op dinsdag 11 december 2012 13:15 schreef Downstar het volgende:
[..]
Hoeveel had je er voor betaald op Blackfriday?
vind ze nu nog wel wat aardig aan de prijs namelijk
MP4nation, acties zijn geen acties meer voor mijquote:Op dinsdag 11 december 2012 13:16 schreef Catch22- het volgende:
[..]
35 dollar volgens mij (free shipping). Ze (mp4nation) hebben regelmatig coupons op Facebook https://www.facebook.com/mp4nation
precies mijn reactie dus ookquote:Op dinsdag 11 december 2012 13:19 schreef shiznuts het volgende:
' Now only: $42.50 ', lol, volgens mij had ik ze destijds voor 24,50 usd. Maar goed, toen had je ook nog gewoon Alpha's voor 4,- usd/stuk.Helaas hebben ze door wat ze eraan kunnen verdienen...
Geinig om te zien dat ze nu een 3D-printer hebben.Dat had ik ook wel gewild.
Zolang je niets van straat mee filmt kan het ja ;P.quote:Op dinsdag 11 december 2012 13:14 schreef Catch22- het volgende:
En als je ze naast het hek hangt op de rand van de openbare weg en daarmee richting de "parking" filmt?
Adres bij de kaart het zelfde als bij MisterTao in je account? genoeg tegoed? Anders even contact opnemen met 3V / Visa waarom ze de betaling blokkeren.quote:Op dinsdag 11 december 2012 14:34 schreef pazara het volgende:
ik gebruik een 3v visa kaart voor mistertao, maaar als ik geld op me account wil doen krijg ik deze melding:
This transaction failed because your issuing bank declined.
wat is dit?
1 2 3 4 | 7% electronics: DDGZKC 7% home & garden: IDIPQF 8% tablets & ereaders: OBIMDF 7% health and beauty: SIXIVF |
ik ga ze mailen....quote:Op dinsdag 11 december 2012 14:56 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Adres bij de kaart het zelfde als bij MisterTao in je account? genoeg tegoed? Anders even contact opnemen met 3V / Visa waarom ze de betaling blokkeren.
Buyincoins update:
[ code verwijderd ]
nu ik denk.... denk ik dat het beter wasquote:Op dinsdag 11 december 2012 15:16 schreef Goddelijker het volgende:
Kun je niet beter voor een klein bedrag een 'echte' creditcard kopen?
Netellerquote:Op dinsdag 11 december 2012 15:16 schreef Goddelijker het volgende:
Kun je niet beter voor een klein bedrag een 'echte' creditcard kopen?
Ik heb toch liever een 'eckte' cc, ipv via een website.quote:
Ah, thanks, nu kan ik m'n perongelukpost nog nuttig maken.quote:
quote:Op dinsdag 11 december 2012 12:53 schreef jonasr het volgende:
Hebben we het in NL toch een stukje beter, hier mag je de openbare weg altijd filmen en daar maken undercover in nederland en rutger castricum goed gebruik van :pSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sinds altijd eigenlijk. Toch in België, geen idee hoe het in Nederland zit.
Dus enkel de ingang nu...
[..]
http://www.focalprice.com(...)ck.html#.UMce-obMFOI
Beetje tussenin van prijs maar ook een prima all-rounder en de kwaliteit lijkt me op eerste zicht toch een stuk beter dan de awei's. Zitten ook heel prettig.
Ik vind ze zelf beter dan de Awei's en zelfs dan mijn Dunu's (Die blijken dan weer uit te blinken op het vlak van gedetailleerde rustige muziek).
[ afbeelding ]
[..]
Echt enorm enorm vreemd, banggood komt ook allemaal via deutsche post (en snel!)
Haha zo typisch ;D.quote:
$15quote:Op dinsdag 11 december 2012 16:56 schreef jonasr het volgende:
[..]
Haha zo typisch ;D.
Hoeveel kost dat horloge mss?
3usd is nog niet echt veel als je horloge 20$ heeft gekost.
Ik zou zeggen, 1$ kan je krijgen, meer nietquote:Op dinsdag 11 december 2012 16:58 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
$15
Heb ze gemailt, dat het niet mijn schuld is dat ik hem in foute order heb ontvangen.
Maar dat ik best een video wil posten op youtube om ze te laten zien dat hij stuk is met het risico dat er meerdere mensen zijn die het zien
Google.nl?quote:
Zarmark kende ik al, maar hun shipping prijzen zijn absurd duur, go2tao ga ik nu eens even uitzoekenquote:Op dinsdag 11 december 2012 21:55 schreef shiznuts het volgende:
Vaak genoeg gezegd. Zarmark is Lightake-affiliated.
In de OP staan nog BHiner en Choobuy. Iemand had het laatst over go2tao ofzo.
Genoeg alternatieven zou je denken. Wel zonder 10% first depositbonus, BIC-service en recommenderkorting.
Go2taobao.com lijkt mij goed ik ga er een HD5000 kopen ziet er betrouwbaar uitquote:Op dinsdag 11 december 2012 21:50 schreef davedavy het volgende:
Mistertao heeft geen PayPalIemand die zo een betrouwbaar ander alternatief weet? Heb al veel gevonden op internet maar vele hebben ook reviews die erg verdacht zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
quote:Op woensdag 12 december 2012 11:25 schreef shiznuts het volgende:
Lol. Wat is het toppunt van Chinashopping?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Lol. Wat is het toppunt van Chinashopping?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Hoeveel gekost?quote:Op woensdag 12 december 2012 12:11 schreef NextTVH het volgende:
Mymemory verassing pakket(je) binnen.
Foto:
[ afbeelding ]
12x aaa batterijen van Philips
1x Zwarte ootjes
1x SD Kaart opberg systeem![]()
1x 4 GB Usb stick
1x iPhone stand
Ik vind keramische messen over het algemeen wat duur in China.quote:Op woensdag 12 december 2012 12:44 schreef yorkick het volgende:
En de Ledpigs komen ineens wel binnen 11 dagen binnen, jaa hoooor.
Had eerst ledpigs besteld via Focalprica, kut kwaliteit.
Nu via Lightake, als je er 5 of meer besteld worden ze 30 cent per stuk, en de kwaliteit is echt veel beter dan die van focal.
Niet dat iemand hier nog ledpigs wil, maar toch.
Verder inmiddels mijn tweede keramische mes binnen van DX. Echt perfecte messen om te schillen en vlees mee te snijden.
Sinterklaas kado, heeft het goed gedaan, dat soort dingen ben je hier in Nederland toch wel meer dan 10 euro voor kwijt, zelfde kwaliteit.
Verder nog een arduino board en accessoires bij lightake en eforchina, werkt allemaal goed.
Ok, zou mooi zijn als je ook weet te vertellen waar ze goedkoper te krijgen zijn.quote:Op woensdag 12 december 2012 12:46 schreef jonasr het volgende:
[..]
Ik vind keramische messen over het algemeen wat duur in China.
Sure.. http://www.aldi.nl/aldi_vanaf_woensdag_1212_48_5_411_4486.html & http://www.voordeelmuis.nl/cgi-bin/v.cgi?a=q&q=keramisch%20mesquote:Op woensdag 12 december 2012 12:48 schreef yorkick het volgende:
[..]
Ok, zou mooi zijn als je ook weet te vertellen waar ze goedkoop te krijgen zijn.
Dank. Ben wel benieuwd naar de kwaliteit hiervan. Heb zelf al een dik jaar een mes van DX, en dat ding blijft vlijmscherp. Maar ik ga binnenkort wel een setje halen, ben benieuwd.quote:
3 meter voor die prijs? Ik heb het toen echt nergens kunnen vinden. Bij alle bouwmarkten was het ongeveer rond de 10 euro per meter. En wachten op aanbiedingen kan je altijd doen.quote:Op woensdag 12 december 2012 12:57 schreef shiznuts het volgende:
Dat spul heb ik voor minder bij de bouwmarkt gekocht.
Hebben ze af en toe ook wel bij de supermarkt in de aanbieding.
Waar ik werk bijvoorbeeld?quote:Op woensdag 12 december 2012 12:48 schreef yorkick het volgende:
[..]
Ok, zou mooi zijn als je ook weet te vertellen waar ze goedkoper te krijgen zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.bij dx;
http://dx.com/p/chic-kitc(...)reen-4-pieces-120080SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laten we ook niet vergeten dat de kans dat zo een keramisch mes beschadigd wordt bij de post redelijk groot is. Dat soort messen zijn immers redelijk kwetsbaar, je moet maar eens zo eentje laten vallen om het uit te proberen![]()
@edit; even rondgekeken, mini in the box heeft de 2delige set zonder voet voor ¤25euro (Zelfde messen, ben ze even gaan vergelijken alé, toch als ze bij miniInTheBox betrouwbare foto's hebben). Wel zonder 'merk-opschrift'.
[ Bericht 10% gewijzigd door jonasr op 12-12-2012 13:49:07 ]
Lol. Wat is het toppunt van Chinashopping?HeldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
Daar heb ik ook op gezocht.. probleem is dat 95-99% (sexy) vrouwenpakjes zijnquote:Op woensdag 12 december 2012 13:12 schreef shiznuts het volgende:
Zoek ook eens op 'halloween', 'cosplay', 'costume', enz etc. Gewoon op www.chinaprices.us .
Volgens mij hebben meerdere stores op hun site een categorie ervoor, check ook dinodirect bijv.
quote:
True true.quote:Op woensdag 12 december 2012 16:10 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
[..]
Daar heb ik ook op gezocht.. probleem is dat 95-99% (sexy) vrouwenpakjes zijn
carnavalquote:Op woensdag 12 december 2012 13:03 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
Iemand nog leuke (mannelijke) carnvalspakken kunnen vinden op de china webshop sites? Veel verder dan lightinthebox ben ik niet gekomen (en daar slechts 15 pakken kunnen vinden). Vrouwenpakjes in overvloed, maar voor mannen aardig karig allemaal.
Edit/ Ook tinydeal.com heeft wat zie ik nu
quote:Op woensdag 12 december 2012 13:38 schreef jonasr het volgende:
[..]
Waar ik werk bijvoorbeeld?
Op DX staat een keramische set van meer twijfelachtige kwaliteit voor $41 dollar, terwijl je hem hier kan komen halen voor +-40 a 45 als ik me niet vergis, ook 3delig, ook ongeveer dezelfde voet, iets betere kwaliteit zelfs.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.bij dx;
http://dx.com/p/chic-kitc(...)reen-4-pieces-120080Waar werk jij als ik vragen mag? Die messen zien er leuk uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laten we ook niet vergeten dat de kans dat zo een keramisch mes beschadigd wordt bij de post redelijk groot is. Dat soort messen zijn immers redelijk kwetsbaar, je moet maar eens zo eentje laten vallen om het uit te proberen![]()
@edit; even rondgekeken, mini in the box heeft de 2delige set zonder voet voor ¤25euro (Zelfde messen, ben ze even gaan vergelijken alé, toch als ze bij miniInTheBox betrouwbare foto's hebben). Wel zonder 'merk-opschrift'.
Aim at perfection in everything, though in most things it is unattainable. However, they who aim at it, and persevere, will come much nearer to it than those whose laziness and despondency make them give it up as unattainable.
Bij mij nog niet.quote:
Nee, want juist het zaklampje wat ik later besteld heb, heb ik als eerst binnenquote:Op woensdag 12 december 2012 20:22 schreef bartvangils het volgende:
[..]
Bij mij nog niet.
Mijn gebuur die ze later besteld heeft, heeft ze vandaag ook ontvangen.
Moet ik mij nu beginnen zorgen maken?
Nah, niet echt ;P.quote:Op woensdag 12 december 2012 20:22 schreef bartvangils het volgende:
[..]
Bij mij nog niet.
Mijn gebuur die ze later besteld heeft, heeft ze vandaag ook ontvangen.
Moet ik mij nu beginnen zorgen maken?
quote:Op woensdag 12 december 2012 20:41 schreef Eric_Cantona het volgende:
Nog niemand de electronische sigaret binnen? Ben wel benieuwd eigenlijk, moet 'm ook binnen krijgen
Jullie nog ideeën ?quote:Op woensdag 12 december 2012 20:55 schreef xSuperboo het volgende:
Hallo,
Ik wil graag volgend jaar twee maanden vrijwilligerswerk doen in een weeshuis in china. Maar omdat ik graag een gift wil meenemen voor de kinderen daar, en misschien ook voor de medewerkers, vroeg ik mij af wat ik eigenlijk kan meenemen?
Ik dacht zelf aan een koffer vol met speelgoed en kleding voor de kinderen. Ik ben alleen niet rijk, dus moet ik rondkijken voor mensen die gratis of tegen een kleine vergoeding een partij kleding/speelgoed aanbieden?
Of geld voor het weeshuis? Hebben ze daar meer aan dan speelgoed en kleding voor de kids?
waar heb je het tenue vandaan ?quote:Op woensdag 12 december 2012 18:59 schreef RetRy32 het volgende:
Real Madrid tenue voor mijzelf besteld...
Puzzel voor mijn kleine nichtje...
Heli voor mijn neefje...
50$![]()
Trouwens, weet iemand hoe snel je DX points krijgt als je op het forum helpt?
quote:Op woensdag 12 december 2012 21:41 schreef Mustang24 het volgende:
[..]
waar heb je het tenue vandaan ?
Was die beter dan chinaprices.us?quote:Op woensdag 12 december 2012 21:48 schreef monkeybrain het volgende:
chinapricefinder, is deze website voortaan dood?
Krijg ik opdrachten om dubieuze spullen te vinden en dan is deze website kaput
Welke browser gebruik je? Ik heb zelf ook een 3v card en ik kreeg die melding ook in google chrome maar in firefox had ik nergens last van. Check overigens ook of je de juiste gegevens hebt ingevuld.quote:Op dinsdag 11 december 2012 15:21 schreef pazara het volgende:
[..]
nu ik denk.... denk ik dat het beter was
en nu zit ik met deze troep opgescheept en ik kan het ook niet meer opzeggen omdat ik al geld heb overgemaakt naar me 3v card...
Goed idee, een webcrawler voor 1 cent deals die automatisch de resultaten hier uitpoeptquote:Op woensdag 12 december 2012 21:50 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
Was die beter dan chinaprices.us?
Ik kende de hele site niet!
Daar vonden jullie dus 1 cent deals mee?
Bij mij waarde 20$ :/quote:Op donderdag 13 december 2012 00:18 schreef ManageTheAnger het volgende:
Ik heb het fluitje binnen
Hebben ze een kwantiteit van 2 erop gezet, en een waarde van $10
Ja hoor, je moet maar even naar het chinese telefoon topic zoekenquote:Op donderdag 13 december 2012 08:23 schreef ZetaOS het volgende:
Hoe is het eigenlijk met de Jiayu G3 afgelopen.
Ik heb toen na lang wachten de stekker er uit getrokken en de bestelling geannuleerd.
Heeft iemand deze mooie budget-telefoon ooit daadwerkelijk gezien, al is het maar even?
Van mij is binnen een week binnen. Hier is er een topic, op Tweakers zijn er 3 topics. Ik denk dat je iets te snel bent afgehaakt.quote:Op donderdag 13 december 2012 08:23 schreef ZetaOS het volgende:
Ik heb toen na lang wachten de stekker er uit getrokken en de bestelling geannuleerd.
Heeft iemand deze mooie budget-telefoon ooit daadwerkelijk gezien, al is het maar even?
een heleboel fokkers hebben de G3 alquote:Op donderdag 13 december 2012 08:23 schreef ZetaOS het volgende:
(Action, 0,69 euro uit mijn hoofdquote:Op woensdag 12 december 2012 20:48 schreef Eric_Cantona het volgende:
Ik zoek trouwens nog iets, weet niet eens of 't bestaat maar ik weet ook niet hoe ik 't moet noemen.
Ik zoek 'n tulp-stekker "hub" ..
Ik heb op mijn homecenter 1 ingang voor tulpstekkers, maar ik wil er 2 bronnen op aansluiten.
[ afbeelding ]
Ik zoek dus 'n koppelstukje dat zo'n tulp-ingang verdubbelt. Bestaat dat sowieso wel?
Gevonden: RCA-splitters
Dan is hij nog niet aan je adres gekoppeld. Even geduld.quote:Op donderdag 13 december 2012 15:11 schreef tornado61 het volgende:
Net even gebeld naar postnl om een chinese trackcode naar een Nederlandse om te zetten, geeft ze mij de 3S code maar ik vond het zonde om haar aan de lijn te houden (want die idioten vragen 45ct/min voor hun klantenservice, dat is een twintigste van de waarde van mijn pakket) Gelukkig wist ze me nog te vertellen dat ik hem hoogstwaarschijnlijk morgen binnenkrijg (is 10 december aangekomen in Nederland). Probeer ik zelf die code uit en werkt hij niet
Komt dit omdat ik na omzetting deze code ook pas na 20.00 kan checken of heeft ze me gewoon de verkeerde code gedicteerd? (of ik heb hem verkeerd overgeschreven
)
Zal eens kijken wat ik kan doen voor jequote:Op donderdag 13 december 2012 09:43 schreef jonasr het volgende:
Nog iemand coupons voor bic? (Computers & Networking )
Duurt altijd evenquote:Op donderdag 13 december 2012 15:11 schreef tornado61 het volgende:
Net even gebeld naar postnl om een chinese trackcode naar een Nederlandse om te zetten, geeft ze mij de 3S code maar ik vond het zonde om haar aan de lijn te houden (want die idioten vragen 45ct/min voor hun klantenservice, dat is een twintigste van de waarde van mijn pakket) Gelukkig wist ze me nog te vertellen dat ik hem hoogstwaarschijnlijk morgen binnenkrijg (is 10 december aangekomen in Nederland). Probeer ik zelf die code uit en werkt hij niet
Komt dit omdat ik na omzetting deze code ook pas na 20.00 kan checken of heeft ze me gewoon de verkeerde code gedicteerd? (of ik heb hem verkeerd overgeschreven
)
Code zat er vandaag bij. De rest van de codes werken vast niet allemaal meer.quote:Op donderdag 13 december 2012 09:43 schreef jonasr het volgende:
Nog iemand coupons voor bic? (Computers & Networking )
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |