Vragen? Mailtje terugsturen?quote:Op zondag 9 december 2012 20:34 schreef jeroendh het volgende:
Krijg ik net een mail van DX:
Thank you for your order 12120200102******. Unfortunately we are currently awaiting restock on one or more of your items. If you would like to wait for the item, we thank you for your patience and apologize for the inconvenience. If you would like to change this item or cancel the order, please click here .
Maar hoe weet ik nu welk van de 3 items die ik besteld heb, niet leverbaar zijn?
Gaat om:
SKU: 151764
SKU: 151830
SKU: 166092
Ja oke, maar wel lekker handig om dat niet even te vermelden.quote:
Ach, je krijgt in ieder geval bericht.quote:Op zondag 9 december 2012 20:36 schreef jeroendh het volgende:
[..]
Ja oke, maar wel lekker handig om dat niet even te vermelden.
Ik zou die oplader gewoon bij je lokale Mediamarkt/elektronica winkel halen. Chinese webshops nemen het niet zo nauw met de Europese regelgeving, dus grotere kans op ongelukkenquote:Op zondag 9 december 2012 20:50 schreef einszweiachtung het volgende:
Ik heb een nieuwe Laptop-oplader nodig. Iemand ervaring met deze site? Gevonden via die zoekmachine.. http://www.eforchina.com/(...)-Tips--5.5x1.7mm.htm
Of heeft iemand anders ergens een laptop oplader 19v 4.74a 1.7mm plug ergens gekocht?
Nou ben meer op zoek naar een klein speakertje en zonder subwoofer etc. Het is voor op het werk, en moet zo in te pluggen zijn van de ene in de andere computer. Heb nu de Alien E.T. Saucerman Mini Portable Speaker besteld. Grappig speakertje, en betaalbaar.quote:
Ja ik heb nu al vaker paar via Internet gekocht maar dat zijn gewoon exact dezelfde als er in China te vinden zijn.quote:Op zondag 9 december 2012 21:01 schreef thethoryd het volgende:
[..]
Ik zou die oplader gewoon bij je lokale Mediamarkt/elektronica winkel halen. Chinese webshops nemen het niet zo nauw met de Europese regelgeving, dus grotere kans op ongelukken
In de DP tijd met dat Forum probeerde ie zelfs vlees aan de man te brengen. Na een jaar tijd besefte ie dat het misschien toch niet uitvoerbaar was.quote:Op zondag 9 december 2012 21:15 schreef mtchel112 het volgende:
Jack met zn kruidenthee en kleding vroegermooie tijd
Hahaha nu je het zegt, van dat ingeblikte vlees toch?quote:Op zondag 9 december 2012 21:22 schreef einszweiachtung het volgende:
[..]
In de DP tijd met dat Forum probeerde ie zelfs vlees aan de man te brengen. Na een jaar tijd besefte ie dat het misschien toch niet uitvoerbaar was.
Exact hahahaquote:Op zondag 9 december 2012 21:28 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Hahaha nu je het zegt, van dat ingeblikte vlees toch?
quote:Tracking
http://www.17track.net/IndexEn.html (17Track | Onsite multitrack)
http://www.17track.net/SingleEn.html (17Track | Single official)
http://intmail.183.com.cn/item/itemStatusQuery.do?lan=0 (China Post | CN)
http://app3.hongkongpost.com/CGI/mt/enquiry.jsp (Hong Kong Post | HK)
http://www.packagetrackr.com/ (Packagetrackr)
http://www.faranow.com/ (Faranow)
http://www.sao.cn/en/index/home.jsp (Sao)
[1] Het duurt een paar werkdagen voordat je trackingcode werkt (of alles ligt plat en doet het sowieso niet)
[2] Tracking is vrij onnauwkeurig/-berekenbaar en ga ervan uit dat je er weinig aan hebt
je bent niet de enige : The item left Hong Kong for its destination on 25-Nov-2012quote:Op zondag 9 december 2012 21:20 schreef 0wen het volgende:
28-Nov-2012 The item left Hong Kong for its destination on 28-Nov-2012
Al 11 dagen aan het wachten dus, is dit lang of kort?
vancl of Taobao maar de kwaliteit kan je helaas niet zienquote:Op zondag 9 december 2012 22:20 schreef maartend het volgende:
Iemand nog goede ervaring met kleding? Ik zoek broeken (geen jeans, pantalons) en heb een goede ervaring toen ik in Nepal zat, gewoon goed materiaal.
Maar ik kan dat natuurlijk nergens online vinden, die tokootjes hebben natuurlijk geen international shipment.
quote:Op zondag 9 december 2012 21:20 schreef 0wen het volgende:
28-Nov-2012 The item left Hong Kong for its destination on 28-Nov-2012
Al 11 dagen aan het wachten dus, is dit lang of kort?
Wacht tot 1 januari en vraag dan eens weer waar hij blijftquote:Op zondag 9 december 2012 22:13 schreef Mustang24 het volgende:
[..]
je bent niet de enige : The item left Hong Kong for its destination on 25-Nov-2012
dat ken ikquote:Op zondag 9 december 2012 22:11 schreef SuperChips het volgende:
Watteheq, mijn touchscreenhandschoenen zijn vandaag beginnen gekomen... 2 maanden gelden ofzo besteld. Ik was ze al vergeten
En nu zijn ze ¤0.99 bij de Action / blokker / zeeman / whateverquote:Op zondag 9 december 2012 22:11 schreef SuperChips het volgende:
Watteheq, mijn touchscreenhandschoenen zijn vandaag beginnen gekomen... 2 maanden gelden ofzo besteld. Ik was ze al vergeten
omg en dan nog 34,95 + 4,95 verzendkosten...quote:Op maandag 10 december 2012 09:04 schreef keesos het volgende:
http://www.checkdiedeal.nl/?zanpid=1713129006188336128
normaal 139,95
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | 8% korting telefoons: ALLDYT 7% korting electronica JCICUA , KEPXRL 8% korting video & audio OWCRNB 8% korting op tablets /ereader FQVEUW 7% korting op health & beauty XYNFWY 7% korting op toys & hobbies SWEYSZ 7% korting op car accessoires - 7% korting op video games EDKSQH 7% korting op home & garden NXVSGI 7% korting op Apple accessoires AXRVJF 7% korting op sport & outdoor OYGLGE |
www.itailor.comquote:Op zondag 9 december 2012 22:26 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Heb wel eens gehoord dat een heel aantal mensen goede ervaringen hadden met een maatpak van ebay voor niet te veel geld.
Ziet er netjes uit.quote:Op maandag 10 december 2012 10:33 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
www.itailor.com
Me neefje heb er dit weekend een overhemd van gekregen.
Klasgenoot van me heeft daar ook besteld.
en ik ga er zelf ook bestellen.
Bevalt hen allen prima, en de kwaliteit is erg goed!
Let er wel op, dat je onderaan de pagina op "Go to men's section" klikt..quote:Op maandag 10 december 2012 10:40 schreef maartend het volgende:
[..]
Ziet er netjes uit.
Als ik een pak wil hebben ga ik daar eens kijken.
Ja dat is de reden zeer waarschijnlijk.. jammer!quote:Op maandag 10 december 2012 13:02 schreef Goddelijker het volgende:
Misschien werken ze niet omdat ze al in 'promotion' zijn?
Gebeurt ongeveer 1 keer per week de laatste tijd.quote:Op maandag 10 december 2012 14:10 schreef Goddelijker het volgende:
PostNL Webcare is opgeschort op Twitter?
10m hdmi, kan dat officieel wel?quote:Op maandag 10 december 2012 17:49 schreef Martijn93 het volgende:
Zo, net 10m hdmi kabel besteld op BIC, voor die ¤6,34 kun je je geen bult vallen. Is toch maar om af en toe een filmpje te kunnen kijken op de tv via m'n pc.
Op Dx staan er van 25m met reviews dat hij werkt, geen idee eigenlijk of er een maximum afstand is voor HDMI, signaal zal uiteraard wel slechter worden zonder versterker of iets er tussen.quote:
same here. Had ik die besteldquote:Op maandag 10 december 2012 15:33 schreef nodig het volgende:
Hee, fluitje binnen, dacht dat die nooit verzonden was
En ook Zweedse Post, 'k heb een pakketje onderweg met tracking RExxxxxxxxxSE.quote:Daarnaast zag ik dat lightake veranderd is van leverancier, ze doen nu zaken met Deutsche post ( in china?)
Lightake is zeker niet de snelste webshop. Pakketjes van Mistertao zijn wel altijd zeer snel:quote:Op maandag 10 december 2012 19:29 schreef Downstar het volgende:
hmm het is weer sinterklaas/kers tijd hoor, pakketten duren weer 4-5 weken voor ze binnen komen..
wacht nog op een aantal dingen die eind oktober al zijn verstuurd geloof ik![]()
Daarnaast zag ik dat lightake veranderd is van leverancier, ze doen nu zaken met Deutsche post ( in china?)
Nu is mijn vraag of er een kleinere kans is op BTW via dit soort Europese bedrijven. Er staat gewoon een Duitse sticker op het pakje, dus komt het niet van buiten de EU?quote:Op maandag 10 december 2012 19:29 schreef Downstar het volgende:
hmm het is weer sinterklaas/kers tijd hoor, pakketten duren weer 4-5 weken voor ze binnen komen..
wacht nog op een aantal dingen die eind oktober al zijn verstuurd geloof ik![]()
Daarnaast zag ik dat lightake veranderd is van leverancier, ze doen nu zaken met Deutsche post ( in china?)
Laten we het hopen, er zit een tablet in dusquote:Op maandag 10 december 2012 20:05 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Nu is mijn vraag of er een kleinere kans is op BTW via dit soort Europese bedrijven. Er staat gewoon een Duitse sticker op het pakje, dus komt het niet van buiten de EU?
Of de Duitse douane zijn geen naaiballen en snappen meer van positieve economie dan pleurisland Nederland.
chinaprices.usquote:Op maandag 10 december 2012 21:03 schreef mcwops het volgende:
chinapricefinder werkt niet 😐 gebruik ik best veel. iemand andere site?
Komt in je account (zie je vanzelfquote:Op maandag 10 december 2012 20:28 schreef Miniem het volgende:
Misschien een domme vraag, maar ik heb net de neo bij lightake besteld met DHL shipping.
Waar vind je je tracking? krijg je die per mail of vind je die ergens bij je account op lightake?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |