abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 9 december 2012 @ 13:41:57 #31
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_120105180
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2012 11:44 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Da's ook wel een aanrader inderdaad. Erg fijn dingetje.
Heb zelf nog de Phrodi Pod-800, Pod-101 en de Cogoo!! onderweg (taobao).
Oh, en van MP4Nation de FiiO E02i Rocky en een headphone stand.
[ afbeelding ]
Ik zie hier eigenlijk een aantal "problemen" in. Ten eerste, je sluit het ding aan op de verkeerde plek. Hij zit tussen je mp3 spelert/telefoon en het einde van de kabel van je IEM's in. Je wil hem eigenlijk net aan de andere kan hebben. :P Ten 2e; het gewicht. Ding is best zwaar volgens mij, waardoor je dopjes uit je oren gesjord worden lijkt mij? Zit een clip aan dus daar is wel over nagedacht, maar goed, zie 1; het ding hangt dan met z'n clipje weer op de verkeerde plek me dunkt. :(

Plus, Ipod controls. Tsjah,. leuk als je een ipod hebt, maar volgens mij zijn de meeste mensen in dit topic meer gecharmeerd van Android producten en niet echt apple minded. :P Dan werken Ipod controls vaak van gene meter is mijn ervaring.

Laatste punt: waarom eigenlijk geen:
http://www.amazon.co.uk/B(...)id=1355056818&sr=8-1
Of
http://www.amazon.co.uk/i(...)d=1355056834&sr=8-25

voor een fractie van de prijs? :P (ok, je hebt geen ampje, maar ik denk dat grotere amps, die ook nog es praktischer zijn qua aansluiten, het een stuk beter zullen doen dan de Fiio Sly Stallone :P)
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
  zondag 9 december 2012 @ 13:46:27 #32
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_120105322
Seg. :( Gij bruut! Lamijnoulekkah.

:D Ik zei ook:
quote:
het ging mij meer om het idee van een normale mic-loze IEM of headphone, een headset met mic/controls te maken en te kijken hoe dat werkt
Die gelinkte dingen van jou hebben geen mic. Dus je kunt er geen headset van maken. ;) Ik was gewoon nieuwsgierig, dus ik ga het eens verwachtingsloos uitproberen. Er staat trouwens ook:
quote:
The FiiO E02i audio amplifier is intended to be used with smartphones, such as the Apple iPhone.
'Such as' is niet hetzelfde als 'exclusive for'. Dus we gaan het gewoon wel zien, zeker? :7
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_120105714
Ben nog aan het wachten op 6 bestellingen ofzo, it goes to slow :( (allemaal kleine dingetje overigens ;))
  zondag 9 december 2012 @ 14:06:33 #34
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_120106034
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 13:46 schreef shiznuts het volgende:
Seg. :( Gij bruut! Lamijnoulekkah.

:D Ik zei ook:

[..]
'Such as' is niet hetzelfde als 'exclusive for'. Dus we gaan het gewoon wel zien, zeker? :7
I know, don't want to burst your bubble.. :P Maar Apple is met hun 'marktdominantie' zo vervelend geweest om een apart ontwerp 3,5 mm connector uit te brengen.. Past allemaal op andere apparaten, maar kan problemen geven. Plugje ziet er hetzelfde uit als bij reguliere 3,5 mm jacks, maar heeft i.p.v. 2 streepies over de plug, 3 streepies op de plug zelf voor signaaloverdracht. Go figure. Kan dus bijv. bij niet-apple producten problemen opleveren, zoals het niet werken van een microfoon of remote functies e.d. :( Zelf geen hands-on ervaring mee, maar wel al meermaals gelezen

Ben benieuwd of het voor jouw doeleinden wel OK werkt, laat maar ff weten. :)
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
  zondag 9 december 2012 @ 14:18:01 #35
348961 0wen
Forum Verslaafd
pi_120106486
Mehhh, hier nog steeds geen 0,01 $ cent lampje :(
  zondag 9 december 2012 @ 14:18:26 #36
176873 marcel-o
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_120106495
Ik krijg van n chinees geld terug wat niet lukte...
snap dr alleen geen kont van wat ie nou zegt.

quote:
If not receive please send us an invoice to our new paypal account [***] with a message then we can know that is you and pay it as a refund because the paypal you send the payment to we not use now and it not have money now.So sorry about this.Wait for your news.
Thank you.
regards!
iermand n idee wat ie nou wil?
| Wordfeud: marcel-o |plug.dj/uptempo |<-- draai zelf je platen
  zondag 9 december 2012 @ 14:30:49 #37
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_120106908
Op Paypal inloggen. Dan een invoice aanmaken en sturen naar het adres dat ze je hebben doorgegeven ter hoogte van het bedrag dat het was. Dan zorgen zij voor een refund. Ik begrijp alleen niet dat als ze jouw Paypal-adres hebben, ze het niet gewoon met hun juiste account niet zelf overschrijven. Want het probleem is dat ze in tussentijd dus van account gewisseld hebben. Wat voor een reden dat heeft of wat ze precies nu willen, dat moet je ff met hun kortsluiten, niet met ons. ;)
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_120107055
Ik zoek nog iets leuks of nuttigs bij Focalprice.
Heb een coupon waar je 10 dollar moet besteden maar de Awei's zijn maar 7,39 dollar.

Iemand een suggestie? :+
New arrivals zie ik niets boeiends :P
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
  zondag 9 december 2012 @ 16:10:12 #39
176873 marcel-o
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_120110557
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 14:30 schreef shiznuts het volgende:
Op Paypal inloggen. Dan een invoice aanmaken en sturen naar het adres dat ze je hebben doorgegeven ter hoogte van het bedrag dat het was. Dan zorgen zij voor een refund. Ik begrijp alleen niet dat als ze jouw Paypal-adres hebben, ze het niet gewoon met hun juiste account niet zelf overschrijven. Want het probleem is dat ze in tussentijd dus van account gewisseld hebben. Wat voor een reden dat heeft of wat ze precies nu willen, dat moet je ff met hun kortsluiten, niet met ons. ;)
Hoe doe je dat?
"betaalverzoek indienen" oid?
dat kost geld staat er :P
| Wordfeud: marcel-o |plug.dj/uptempo |<-- draai zelf je platen
pi_120110590
Geweldig zon V911 copter, maar wat is dat ding moeilijk stabiel te krijgen. In die filmpjes ziet het er allemaal zo eenvoudig uit, maar de praktijk is wel ff anders.

Of ik moet het helemaal fout doen. iemand tips voor de beginner ?
Benefit of digital: it works or it doesn't
pi_120111303
:')
Wie dit leest is hek.
  zondag 9 december 2012 @ 16:26:36 #42
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_120111307
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 16:10 schreef marcel-o het volgende:

[..]

Hoe doe je dat?
"betaalverzoek indienen" oid?
dat kost geld staat er :P
Klopt, omdat het een invoice is waar ze om vragen, niet een privéschenking als het ware, de mogelijkheid die er ook is als de betalende partij het geld zendt. Het beste is dan ook om hun jouw paypal-adres te geven en ze vertelt: eh, doe het lekker op m'n paypal-zetten zonder extra kosten. Maar mogelijk willen ze dat niet, omdat ze dan geen garantie hebben dat jij gaat beweren dat je het nooit gehad hebt, want een normale schenking, daar staat niks tegenover, ten opzichte van een betaling/rekenin/invoice.
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 16:11 schreef BizzyBlook het volgende:
Geweldig zon V911 copter, maar wat is dat ding moeilijk stabiel te krijgen. In die filmpjes ziet het er allemaal zo eenvoudig uit, maar de praktijk is wel ff anders.

Of ik moet het helemaal fout doen. iemand tips voor de beginner ?
1. Probeer meteen uit het grondeffect te komen. De lucht ketst af op de vloer en wordt o.a. omhoog teruggestuwd, er ontstaat een turbulent luchtlaagje. Zorgt voor instabiele vliegkarakteristieken.

2. Houd eerst de heli losjes aan de landingbars vast en geef met je andere hand wat gas. Voel en zie in welke richting de heli dreigt de gaan en trim in tegengestelde richting:
› Wil het neusje linksom draaien ('yaw'), trim rechtsom (linker stick)
› Wil het neusje naar boven, trim naar voren, wil het neusje naar beneden, trim naar achter (rechter stick)
› Wil de heli naar links hellen ('rollen'), trim naar rechts (rechter stick)
Trimmen doe je met de trimknopjes op je controls. Hier de beweegrichtingen:

Fine-tuningsknopjes:
pi_120111342
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 16:25 schreef geiliba het volgende:
Kerstmis komt er aan! Dit is een leuk cadeau!
Je kan een kind dit geweldig cadeau voor Kerstmis! Ontvang speciale aanbiedingen! Een echte aanrader! Je kan niet missen deze kans!
Google translate is een bitch.
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
  zondag 9 december 2012 @ 16:29:46 #44
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_120111437
Geen aandacht geven. Gewoon een TR aanmaken en wachten tot foetsie. :)
pi_120111472
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 16:25 schreef geiliba het volgende:
Weg
Please do more 1 cent deals.

[ Bericht 22% gewijzigd door rene90 op 09-12-2012 16:42:31 ]
pi_120112066
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 16:29 schreef shiznuts het volgende:
Geen aandacht geven. Gewoon een TR aanmaken en wachten tot foetsie. :)
Check
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_120113449
quote:
1s.gif Op zondag 9 december 2012 12:26 schreef RobertNL het volgende:

[..]

appart, de site gaf gisteren bij mij 60 Euro aan.

Na, prijs is wel goed voor de specs nu :+. Maar verwacht niet te veel van de batterij.
Hmm dat dacht ik al :)

Tja what to expect? Als ik hem alleen als afstandbediening gebruik moet het ding wel een dag mee kunnen lijkt me ? Iemand ervaring?
dry denim, when having blue balls is actually having blue balls.
pi_120117021
Ik wacht nog steeds op 3 frontjes van Focalprice verstuurd op 13-11. Had beter 3 los kunnen bestellen.
pi_120119283
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 16:26 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Klopt, omdat het een invoice is waar ze om vragen, niet een privéschenking als het ware, de mogelijkheid die er ook is als de betalende partij het geld zendt. Het beste is dan ook om hun jouw paypal-adres te geven en ze vertelt: eh, doe het lekker op m'n paypal-zetten zonder extra kosten. Maar mogelijk willen ze dat niet, omdat ze dan geen garantie hebben dat jij gaat beweren dat je het nooit gehad hebt, want een normale schenking, daar staat niks tegenover, ten opzichte van een betaling/rekenin/invoice.

[..]

1. Probeer meteen uit het grondeffect te komen. De lucht ketst af op de vloer en wordt o.a. omhoog teruggestuwd, er ontstaat een turbulent luchtlaagje. Zorgt voor instabiele vliegkarakteristieken.

2. Houd eerst de heli losjes aan de landingbars vast en geef met je andere hand wat gas. Voel en zie in welke richting de heli dreigt de gaan en trim in tegengestelde richting:
› Wil het neusje linksom draaien ('yaw'), trim rechtsom (linker stick)
› Wil het neusje naar boven, trim naar voren, wil het neusje naar beneden, trim naar achter (rechter stick)
› Wil de heli naar links hellen ('rollen'), trim naar rechts (rechter stick)
Trimmen doe je met de trimknopjes op je controls. Hier de beweegrichtingen:

[ afbeelding ]
Fine-tuningsknopjes:
[ afbeelding ]
Ik heb mijn beide heli's niet hoeven te trimmen :D

Een quadcopter vliegt ook weer heel anders, had hem even geprobeerd met de gedachte dat doe ik wel even maar hij crashde gelijk :P
  zondag 9 december 2012 @ 20:01:21 #50
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_120119681
Oh, ik vond de quad juist niet zo tricky eigenlijk, juist veel stabieler.
Je moet wel microscopisch kleine inputs geven aan heli's en quads, ze zijn nogal gevoelig.
De quadjes met rate-adjustment al helemaal als 'ie op 100% staat. :D
Op stuntmode is het echt niet normaal, wil je rustig rondvliegen, gaat 'ie salto's en barrels draaien!
Gewoon goed aftrimmen, uit het grond effect vliegen en maar kleine inputs geven.
pi_120120974
Shiz, dank je voor de heli uitleg, ga ermee aan de slag. de aanhouder wint.

Eerst een eindje van de grond komen voordat je gaat afstellen. ff een grotere ruimte zoeken.
Benefit of digital: it works or it doesn't
pi_120121508
Krijg ik net een mail van DX:

Thank you for your order 12120200102******. Unfortunately we are currently awaiting restock on one or more of your items. If you would like to wait for the item, we thank you for your patience and apologize for the inconvenience. If you would like to change this item or cancel the order, please click here .

Maar hoe weet ik nu welk van de 3 items die ik besteld heb, niet leverbaar zijn?
Gaat om:
SKU: 151764
SKU: 151830
SKU: 166092
Op maandag 23 augustus 2010 22:37 schreef Made-In-Holland het volgende:
RTL8 :') :') :') Goed voor homeshopping-programma's en voor het uitzenden van herhalingen.
pi_120121552
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 20:34 schreef jeroendh het volgende:
Krijg ik net een mail van DX:

Thank you for your order 12120200102******. Unfortunately we are currently awaiting restock on one or more of your items. If you would like to wait for the item, we thank you for your patience and apologize for the inconvenience. If you would like to change this item or cancel the order, please click here .

Maar hoe weet ik nu welk van de 3 items die ik besteld heb, niet leverbaar zijn?
Gaat om:
SKU: 151764
SKU: 151830
SKU: 166092
Vragen? Mailtje terugsturen?
pi_120121645
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 20:35 schreef maartend het volgende:

[..]

Vragen? Mailtje terugsturen?
Ja oke, maar wel lekker handig om dat niet even te vermelden.
Op maandag 23 augustus 2010 22:37 schreef Made-In-Holland het volgende:
RTL8 :') :') :') Goed voor homeshopping-programma's en voor het uitzenden van herhalingen.
pi_120121803
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 20:36 schreef jeroendh het volgende:

[..]

Ja oke, maar wel lekker handig om dat niet even te vermelden.
Ach, je krijgt in ieder geval bericht.
pi_120122535
Ik heb een nieuwe Laptop-oplader nodig. Iemand ervaring met deze site? Gevonden via die zoekmachine.. http://www.eforchina.com/(...)-Tips--5.5x1.7mm.htm

Of heeft iemand anders ergens een laptop oplader 19v 4.74a 1.7mm plug ergens gekocht?
GGGG
pi_120123129
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 20:50 schreef einszweiachtung het volgende:
Ik heb een nieuwe Laptop-oplader nodig. Iemand ervaring met deze site? Gevonden via die zoekmachine.. http://www.eforchina.com/(...)-Tips--5.5x1.7mm.htm

Of heeft iemand anders ergens een laptop oplader 19v 4.74a 1.7mm plug ergens gekocht?
Ik zou die oplader gewoon bij je lokale Mediamarkt/elektronica winkel halen. Chinese webshops nemen het niet zo nauw met de Europese regelgeving, dus grotere kans op ongelukken ;)
pi_120123316
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 00:56 schreef Skiet het volgende:
Logitech S220
Nou ben meer op zoek naar een klein speakertje en zonder subwoofer etc. Het is voor op het werk, en moet zo in te pluggen zijn van de ene in de andere computer. Heb nu de Alien E.T. Saucerman Mini Portable Speaker besteld. Grappig speakertje, en betaalbaar.
Music was my first love, and it will be my last.
pi_120124014
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 21:01 schreef thethoryd het volgende:

[..]

Ik zou die oplader gewoon bij je lokale Mediamarkt/elektronica winkel halen. Chinese webshops nemen het niet zo nauw met de Europese regelgeving, dus grotere kans op ongelukken ;)
Ja ik heb nu al vaker paar via Internet gekocht maar dat zijn gewoon exact dezelfde als er in China te vinden zijn.
GGGG
pi_120124052
Jack met zn kruidenthee en kleding vroeger :) mooie tijd
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')