Is die toen pas verstuurd? Is die dan aangemeld? Zou die dan aankomen? Of hoe moet ik het dan precies zien. Wat weet ik nu over de verwachte datum dat dit binnenkomt.quote:
Dat blokje wat je ziet is de tijd voor die status.quote:Op maandag 17 december 2012 10:45 schreef De-Hamster het volgende:
[..]
Is die toen pas verstuurd? Is die dan aangemeld? Zou die dan aankomen? Of hoe moet ik het dan precies zien. Wat weet ik nu over de verwachte datum dat dit binnenkomt.
Lees de OP eens door wat betreft verzendtijden en trackingsites/status.quote:Op maandag 17 december 2012 10:45 schreef De-Hamster het volgende:
[..]
Is die toen pas verstuurd? Is die dan aangemeld? Zou die dan aankomen? Of hoe moet ik het dan precies zien. Wat weet ik nu over de verwachte datum dat dit binnenkomt.
Dus als het goed is die toen pas verstuurd terwijl ik het 19-11 besteld heb. Langste bestelling wat ik tot nu toe gedaan heb in China. Op 2-3 weken reken ik altijd ook wel maar een maand vind ik wel erg.quote:Op maandag 17 december 2012 10:49 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Dat blokje wat je ziet is de tijd voor die status.
Steeds ervan uitgaan dat het een maand kan duren.quote:Op maandag 17 december 2012 10:51 schreef De-Hamster het volgende:
[..]
Dus als het goed is die toen pas verstuurd terwijl ik het 19-11 besteld heb. Langste bestelling wat ik tot nu toe gedaan heb in China. Op 2-3 weken reken ik altijd ook wel maar een maand vind ik wel erg.
quote:Op maandag 17 december 2012 10:27 schreef monkeybrain het volgende:
Vandaag even wachten op de postbode voordat je het formulier opstuurt. Kleine kans dat de postbode langskomt als ze om een bedrag vragen maar je weet nooit. De postbode heeft geen pinautomaat.
Als je het pakje krijgt dan zou ik niets opsturen, dan vernietigen ze het pakje (dat niet bestaat)
Je kunt hooguit een 2e brief ontvangen, omdat je de eerste niet hebt ontvangen![]()
Bedankt voor de info. Ik zal het pakketje dan afwachtenquote:Op maandag 17 december 2012 10:43 schreef Skiet het volgende:
[..]
Wat al gezegd is inderdaad. Gewoon lekker niks doen, kijken of je het pakketje krijgt waar je een brief voor ontvangen hebt en of je iets moet betalen aan de postbode.
Niks betalen? Ook niks met die brief doen.
Heb 3 keer gehad dat ik 4 maanden moest wachten.quote:Op maandag 17 december 2012 10:52 schreef OxygeneFRL het volgende:
Ik heb 5 weken moeten wachten op mijn frontjes. Het is kersttijd he.
Dat bedoel ik. Dat gezeur altijd over de levertijd...dan bestel je maar lekker elders als je dat niet bevaltquote:Op maandag 17 december 2012 12:15 schreef Gokhan03 het volgende:
[..]
Heb 3 keer gehad dat ik 4 maanden moest wachten.
En dat weten wij omdat we daar werken?quote:Op maandag 17 december 2012 14:34 schreef pazara het volgende:
ik heb week geleden via mistertao bestelt, maar ik heb tot nu toe nog steeds niks gehoort.
hoe kan dat?
Max is bij mij gewoon 45 dagen, als wat het langer duurt moeten ze er maar op vertrouwen dat ik het geld overmaak als het binnen isquote:Op maandag 17 december 2012 14:27 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. Dat gezeur altijd over de levertijd...dan bestel je maar lekker elders als je dat niet bevalt
oke baasquote:Op maandag 17 december 2012 14:38 schreef shiznuts het volgende:
[..]
En dat weten wij omdat we daar werken?
Log je eens in en kijk hoe het ervoor staat. Geen beweging? Ga eens informeren en stuur een on-site message.
Het wordt toch meestal pas verstuurd zodra je geld binnen is?quote:Op maandag 17 december 2012 14:48 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Max is bij mij gewoon 45 dagen, als wat het langer duurt moeten ze er maar op vertrouwen dat ik het geld overmaak als het binnen is
Als je een Paypal-claim 'wint' omdat je niks ontvangen hebt terwijl de verkoper beweert dat iets toch echt onderweg is, moet 'ie dus erop vertrouwen dat je het geld overmaakt als 'ie uiteindelijk toch aankomt. Een Paypal-claim maken kan tot max 45 dagen na aankoop. Daarna heb je geen aanspraak meer op wat dan ook, Paypal covert dat niet. Dus dan ben je je geld kwijt en moet jij vertrouwen op de verkoper. The game is played both ways. I like to be on the winning end, how about you?quote:Op maandag 17 december 2012 15:51 schreef De-Hamster het volgende:
[..]
Het wordt toch meestal pas verstuurd zodra je geld binnen is?
Lolololquote:Op maandag 17 december 2012 10:42 schreef De-Hamster het volgende:
Iets besteld via China en via http://intmail.183.com.cn/itemstatus_en.jsp mijn pakketje getracked. En dit komt eruit:
[ afbeelding ]
Ik vind de datum notatie een beetje onduidelijk
Vorige maand kreeg ik twee pakketten binnen uit, beiden zelfde webshop. De een kwam via GLS en ik hoefde niks te betalen, de ander via UPS en ik moest 25 bijlappen. De UPS chauffeur noemde het ook rembours, waarschijnlijk omdat ze geen idee hebben wat het anders is... het is dus gewoon de BTW. Soms heb je geluk, soms pech, ook qua levertijd...quote:Op zaterdag 15 december 2012 13:32 schreef 0wen het volgende:
De postbode had het duidelijk over rembours,
Nouja, ik heb de verkoper gemaild, dus ik wacht nog even af.
Common sense. This user has it.quote:Op maandag 17 december 2012 17:56 schreef nsuro80 het volgende:
[..]
Vorige maand kreeg ik twee pakketten binnen uit, beiden zelfde webshop. De een kwam via GLS en ik hoefde niks te betalen, de ander via UPS en ik moest 25 bijlappen. De UPS chauffeur noemde het ook rembours, waarschijnlijk omdat ze geen idee hebben wat het anders is... het is dus gewoon de BTW. Soms heb je geluk, soms pech, ook qua levertijd...
Helemaal super die laatste link is precies wat ik zoek.quote:Op maandag 17 december 2012 16:18 schreef shiznuts het volgende:
Precies zoiets is misschien niet te vinden, omdat net als Kickstarter sommige bedrijven gewoon met een eigen goede oplossing komen en daar veel tijd in hebben gestoken om origineel te zijn in hun soort.
Maar zoiets is uiteraard wel verkrijgbaar gewoon zoeken op ' macro lens phone ' of ' jelly lens phone ' en zulke dingen.
Gewoon zelf een beetje wat moeite doen en daar kijken en op eBay.
Dit lijkt er toch aardig op: http://www.banggood.com/W(...)ne-4-4s-p-51745.html vergeet coupon bgxmas niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |