Je snapt nu zelf ook wel dat we meer willen horenquote:Op maandag 10 december 2012 14:29 schreef Sc0tTy het volgende:
[..]
Hehe, ik heb dat één keer gedaan.. Dat ging niet helemaal goed:P
Hecht je nou echt waarde aan dat soort onderzoeken?quote:Op maandag 10 december 2012 15:29 schreef JoeBravo het volgende:
http://www.nu.nl/lifestyl(...)-partner-binden.html
geef mijn portie maar aan fikkie, daar kan ik niks mee. Ik zal wel evolutionair gemankeerd zijn.
neequote:Op maandag 10 december 2012 15:32 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Hecht je nou echt waarde aan dat soort onderzoeken?
Gedachte van de vrouw: Ha! Hij wilde seks, maar ik heb me mooi ingehouden! Hij wil me nu alleen nog maar harder, gna gna gna! Power to da women, woopwoop!!!quote:De meest succesvolle vrouwelijke manipulatietechnieken zijn volgens het onderzoek: zich heel zelfverzekerd gedragen, praten met andere mensen, het afhouden van seks, sarcasme, plagen, flirten met anderen en het afzeggen van de eerste paar dates.
quote:Op maandag 10 december 2012 15:36 schreef Silenus het volgende:
[..]
Gedachte van de vrouw: Ha! Hij wilde seks, maar ik heb me mooi ingehouden! Hij wil me nu alleen nog maar harder, gna gna gna! Power to da women, woopwoop!!!![]()
Gedachte van de man: Ha! Zij denkt even dat ze me mooi tuk heeft.Whatever, neuken komt de volgende keer wel. Ik fiets nu even langs m'n andere scharrel.
Een lieve meid.quote:Op zondag 9 december 2012 21:00 schreef Silenus het volgende:
Haha precies, na jaren zwoegen is het DenWauwelaar gelukt en dan komt hij de rest even vertellen hoe het moet.![]()
'een lieve vriendin' ook echt
Och, dat hoeft nog niet eens. Mensen met het syndroom van Down zijn ook ontzettend liefquote:Op maandag 10 december 2012 15:54 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Een lieve meid.
Bro-code voor fatties.
Poezen ookquote:Op maandag 10 december 2012 15:57 schreef minthy het volgende:
[..]
Och, dat hoeft nog niet eens. Mensen met het syndroom van Down zijn ook ontzettend lief
Mjah ik dacht voor de gein in 't begin ff wat geslijm/complimenten er tussen door gooienquote:Op maandag 10 december 2012 15:28 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Je snapt nu zelf ook wel dat we meer willen horen
Juh dat doe ik idd niet meerquote:Op maandag 10 december 2012 16:04 schreef Silenus het volgende:
Geslijm/complimenten werken toch ook nooit. Is de spanning bij hun ook helemaal weg als jij al vanaf minuut 1 zit te kwijlen.
Nee die zijn niet per definitie lief... D'r zitten genoeg zuren bejaarden tussenquote:
Daar moet je soms even doorheen prikken.quote:Op maandag 10 december 2012 16:11 schreef Sc0tTy het volgende:
[..]
Nee die zijn niet per definitie lief... D'r zitten genoeg zuren bejaarden tussen
misschien is het tijd voor een broekie voor je?quote:Op maandag 10 december 2012 16:13 schreef minthy het volgende:
[..]
Daar moet je soms even doorheen prikken.
En eigenlijk moet ik het helemaal niet typen hier, was net een beetje af van de ads voor online seniorendating
Dat lekker rustig gevoel is voor hem de Friendzone.quote:Op maandag 10 december 2012 12:55 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Na drie dates nog steeds niet gezoend met mijn date. Eerst erg frustrerend, maar nu wel lekker rustig eigenlijk, ook eens prima.
Al vaker geprobeerd, telkens gigantisch mee gegefaald. Nee, ik hou het lekker bij m'n eigen leeftijd of iets hogerquote:Op maandag 10 december 2012 16:16 schreef dawg het volgende:
[..]
misschien is het tijd voor een broekie voor je?
en die is? rond de 36 toch?quote:Op maandag 10 december 2012 16:22 schreef minthy het volgende:
[..]
Al vaker geprobeerd, telkens gigantisch mee gegefaald. Nee, ik hou het lekker bij m'n eigen leeftijd of iets hoger
Vrouwen maken zelden de eerste move.quote:Op maandag 10 december 2012 16:20 schreef Silenus het volgende:
Mannen gaan echt niet uit eigen beweging in de friendzone zitten bij Perzephone hoor. Die durft gewoon (nog) niet.
Dat is toch uit eigen beweging? Het niet durven is hoofdingrediënt van de friendzone.quote:Op maandag 10 december 2012 16:20 schreef Silenus het volgende:
Mannen gaan echt niet uit eigen beweging in de friendzone zitten bij Perzephone hoor. Die durft gewoon (nog) niet.
Klopt, maar door geen move te maken kom je daar ook in terecht.quote:Op maandag 10 december 2012 16:49 schreef Silenus het volgende:
Hmm, ik zie de friendzone altijd als iets waarbij de een gewoon echt niet wil tongelen omdat ze (meestal de vrouw) de ander als een broer/goede vriend ziet.
Klopt. Daarom ben ik nu op zoek naar een halfblinde kerelquote:Op maandag 10 december 2012 17:19 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Klopt. Maar het verval is duidelijk zichtbaar. Beste tijd gehad.
quote:Op maandag 10 december 2012 17:19 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Klopt. Maar het verval is duidelijk zichtbaar. Beste tijd gehad.
quote:Op maandag 10 december 2012 17:21 schreef minthy het volgende:
[..]
Klopt. Daarom ben ik nu op zoek naar een halfblinde kerel
Euh! Ik zoende hem uiteindelijk maar eens op zn mond, hij zat zo te klooien.quote:Op maandag 10 december 2012 16:24 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Vrouwen maken zelden de eerste move.
Dus terughoudend en respect heet voortaan klooien?quote:Op maandag 10 december 2012 17:31 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Euh! Ik zoende hem uiteindelijk maar eens op zn mond, hij zat zo te klooien.
quote:Op maandag 10 december 2012 17:42 schreef theKiD het volgende:
[..]
Dus terughoudend en respect heet voortaan klooien?![]()
Vrouwen..
quote:Op maandag 10 december 2012 17:42 schreef theKiD het volgende:
[..]
Vrouwen..
nee, dat heet friendzone.quote:Op maandag 10 december 2012 17:42 schreef theKiD het volgende:
[..]
Vrouwen..
Als dit over mij gezegd zou worden op een openbaar forum zou ik gelijk afscheid van mezelf nemen denk ik.quote:Op maandag 10 december 2012 12:55 schreef Perzephone het volgende:
[..]
"Ja ik snap het wel... Maaaaar eh, ze is wel heel lief hoor!!"
Na drie dates nog steeds niet gezoend met mijn date. Eerst erg frustrerend, maar nu wel lekker rustig eigenlijk, ook eens prima.
hier op fok zit je goed denk ik zo.quote:Op maandag 10 december 2012 18:00 schreef mikayla het volgende:
ik ben wel gewoon benieuwd...
ik heb best een grote bak ellende gehad in verleden, en wil gewoon serieus daten...
ik als best goed uitziende hollandse knul moet toch wel iets serieus kunnen vinden, of iig een leuke date..
waar kan ik het beste aankloppen dan?
hoeft ook niet hoor. je post wat in topics, en als je wat vaker in dezelfde topics komt leer je vanzelf de vaste posters iets beter kennen. van daaruit is de stap tot het sturen een pm/dm te verwaarlozen.quote:Op maandag 10 december 2012 18:31 schreef mikayla het volgende:
haha, ik heb geen fotos in foto boek..
dan word het teveel eenheids worst..
en zijn er veel single zoekende vrouwen van rond mijn leeftijd in noord holland dan?
quote:Op maandag 10 december 2012 18:49 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Hoe bedoel je afknapper
Mmmm, worstquote:Op maandag 10 december 2012 18:31 schreef mikayla het volgende:
haha, ik heb geen fotos in foto boek..
dan word het teveel eenheids worst..
en zijn er veel single zoekende vrouwen van rond mijn leeftijd in noord holland dan?
Ze studeert geen Nederlandsquote:Op maandag 10 december 2012 18:49 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Hoe bedoel je afknapper
quote:Op donderdag 10 november 2011 14:10 schreef Chawi het volgende:
"Ex" en ik gaan over tot een LAT-relatie. Tsss, waarom weet een man pas wat hij mist, als ze er niet meer is ;-)
quote:Op donderdag 10 november 2011 14:26 schreef Godshand het volgende:
[..]
Heb je wel veel voor je "ex" over...
quote:Op donderdag 10 november 2011 14:53 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je kan me niet vertellen dat jij iets anders dacht?
quote:
Even voor alle cynische, zwartkijkende, verpeste, medemensen onder ons . We wonen overmorgen weer samenquote:Op donderdag 10 november 2011 15:01 schreef Thornado het volgende:
En al die vrouwen die er dan weer intrappen
quote:Op maandag 10 december 2012 19:14 schreef Chawi het volgende:
Even voor alle cynische, zwartkijkende, verpeste, medemensen onder ons . We wonen overmorgen weer samen
Hij vond de seks te ver weg dus dan maar weer in huis halen?quote:Op maandag 10 december 2012 19:14 schreef Chawi het volgende:
Even voor alle cynische, zwartkijkende, verpeste, medemensen onder ons . We wonen overmorgen weer samen
"ja maar, als hij wil samenwonen dan moet hij wel van mij houden!!!quote:Op maandag 10 december 2012 19:53 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hij vond de seks te ver weg dus dan maar weer in huis halen?
Tof!quote:Op maandag 10 december 2012 19:14 schreef Chawi het volgende:
Kut, Sorryquote:Op maandag 10 december 2012 19:56 schreef Chawi het volgende:
3x single op een rij....wie maakt mij blij
Minthy, lief bericht, maar je was net even te snel
Ze volgt zijn planquote:Op maandag 10 december 2012 19:56 schreef minthy het volgende:
[..]
Tof!![]()
Een mooi geval van iedereen lekker laten kletsen/mekkeren/zaniken en fijn je eigen plan volgen
Not really. Ik had als single exact hetzelfde verhaal gehouden en dat heb ik ook altijd gedaan, ook toen ik hier op dit forum single was. Realisme is gewoon wat zoek bij de mensen en ik stoor me daar weleens aan. Internetdaten is aandachtdaten of neukdaten.quote:Op zondag 9 december 2012 21:00 schreef Silenus het volgende:
Haha precies, na jaren zwoegen is het DenWauwelaar gelukt en dan komt hij de rest even vertellen hoe het moet.![]()
'een lieve vriendin' ook echt
Ik hoop toch echt dat ik hier niet zo'n post neerplemp als ik weer iemand tegen kom. Als ik ergens niet goed van word..quote:Op maandag 10 december 2012 20:42 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Not really. Ik had als single exact hetzelfde verhaal gehouden en dat heb ik ook altijd gedaan, ook toen ik hier op dit forum single was. Realisme is gewoon wat zoek bij de mensen en ik stoor me daar weleens aan. Internetdaten is aandachtdaten of neukdaten.
Niets mis mee, ik heb het zelf ook gedaan. Maar laat dan ook dat hoogdravende gelul over 'liefde' weg. Daar heeft het 9/10 weinig tot niets mee van doen.
Weinig zwoegen aan een vriendin krijgen moet ik zeggen. Vriendinnen zat gehad ( lange en korte termijn) en ook tijden single geweest. Het gaat uiteindelijk toch om je persoonlijke skills IRL en in de ene periode lukt dat beter dan in de andere.
Ze is inderdaad lief en ook lekker, slim en meer van zulks, maar daar ga ik je verder niet mee lastig vallen. Daar val ik liever haar mee vast.![]()
Dat zeg je nú.quote:
quote:
Pas nu maar op met wat je zegt. Jij weet helemaal niet waar ik, wat aan jouw middelvinger hebquote:
Haar nieuwe date wil zijn prostaat laten stimuleren... guess again waar die vinger nodig zou zijn..quote:Op maandag 10 december 2012 22:13 schreef Chawi het volgende:
[..]
[..]
Pas nu maar op met wat je zegt. Jij weet helemaal niet waar ik, wat aan jouw middelvinger heb
quote:Op maandag 10 december 2012 22:47 schreef Blue_note het volgende:
Ik kan hier wegblijven. Na een keer of 10 daten hebben we besloten het toch maar een relatie te noemen.
Dat is geen Nederlands bloedquote:Op maandag 10 december 2012 19:56 schreef Chawi het volgende:
3x single op een rij....wie maakt mij blij
Minthy, lief bericht, maar je was net even te snel
succesvolle vrouwelijke manipulatietechnieken... hoezo succesvol? moeten we als vrouwen nou allemaal spelletjes gaan spelen om dé man te vinden?! gawd.... *facepalm*quote:Op maandag 10 december 2012 15:29 schreef JoeBravo het volgende:
http://www.nu.nl/lifestyl(...)-partner-binden.html
geef mijn portie maar aan fikkie, daar kan ik niks mee. Ik zal wel evolutionair gemankeerd zijn.
Volgens mij suggereert het artikel dat dat juist onbewust gaat, gevolg van evolutie enzo.quote:Op maandag 10 december 2012 23:07 schreef Andromache het volgende:
[..]
moeten we als vrouwen nou allemaal spelletjes gaan spelen om dé man te vinden?!
Voor 75 procent toch wel. De rest is Indisch en goede haarverf ;-)quote:Op maandag 10 december 2012 23:04 schreef Sc0tTy het volgende:
[..]
Dat is geen Nederlands bloedWatvoor afkomst heb je ?
Het leven is toch één groot spelquote:Op maandag 10 december 2012 23:07 schreef Andromache het volgende:
[..]
succesvolle vrouwelijke manipulatietechnieken... hoezo succesvol? moeten we als vrouwen nou allemaal spelletjes gaan spelen om dé man te vinden?! gawd.... *facepalm*
Ah hehe nou die 25% is iig goed zichtbaarquote:Op maandag 10 december 2012 23:13 schreef Chawi het volgende:
[..]
Voor 75 procent toch wel. De rest is Indisch en goede haarverf ;-)
True, ben alleen heel slecht in spelletjes. Van 't weekend nog verloren met Monopolyquote:
Maar je mag ook best eens verliezen in het spel.quote:Op maandag 10 december 2012 23:18 schreef Sc0tTy het volgende:
[..]
Ah hehe nou die 25% is iig goed zichtbaarIk ben 25% Portugees maar dat is totaal niet zichtbaar
[..]
True, ben alleen heel slecht in spelletjes. Van 't weekend nog verloren met Monopoly
Hij vond dat jij kookte toch wel handig?quote:Op maandag 10 december 2012 19:14 schreef Chawi het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Truequote:Op maandag 10 december 2012 23:21 schreef Chawi het volgende:
[..]
Maar je mag ook best eens verliezen in het spel.
Bij mijn broer is het nog beter te zien. Ik heb toch meer van mijn vaders kant. Al met al was mijn moeder gewoon het meest dominant
Leukquote:Op dinsdag 11 december 2012 09:38 schreef Mystikvm het volgende:
Ik en mijn date gaan wel zo lekker dat het eigenlijk wel officieel is nu. Ik kan me nu ook echt niet meer voorstellen dat ik in het allereerste begin heb getwijfeld. We hebben het erg leuk samen
Natuurlijk hebben meer mensen dat. Als de foto's je niet aanspreken dan blijft er toch geen motivatie over. Lijkt me meer dan logisch. Alleen wel goed realiseren of je neit te kritisch bent.quote:Op dinsdag 11 december 2012 09:34 schreef Sc0tTy het volgende:
Gisteren eindelijk m'n match gesproken van afgelopen vrijdag. Opzich een leuke meid maar op 't moment dat de foto's tevoorschijn kwamen was et gelijk. Ik weet dat ik niet moet doen maar toch gebeurd 't. Meer mensen die hier last van hebben?
Dat probeer ik ook niet te zijn inderdaad. Maar er zijn een paar dingen waar ik echt niet omheen kan. Maar goed, dat wordt dus verder zoekenquote:Op dinsdag 11 december 2012 09:49 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Natuurlijk hebben meer mensen dat. Als de foto's je niet aanspreken dan blijft er toch geen motivatie over. Lijkt me meer dan logisch. Alleen wel goed realiseren of je neit te kritisch bent.
quote:Op dinsdag 11 december 2012 09:38 schreef Mystikvm het volgende:
Ik en mijn date gaan wel zo lekker dat het eigenlijk wel officieel is nu. Ik kan me nu ook echt niet meer voorstellen dat ik in het allereerste begin heb getwijfeld. We hebben het erg leuk samen
quote:Op dinsdag 11 december 2012 10:06 schreef Sekhmet het volgende:
[..]![]()
Zou er iets in de lucht hangen...?!
Zuurpruim!quote:Op dinsdag 11 december 2012 10:17 schreef m1st1g het volgende:
[..]
[..]
ik zie geen verschil, alle 2 vervelend
So true!quote:Op dinsdag 11 december 2012 10:17 schreef m1st1g het volgende:
[..]
[..]
ik zie geen verschil, alle 2 vervelend
geloof me, als je dit nu al hebt, word het toch nooit wat..quote:Op dinsdag 11 december 2012 09:53 schreef Sc0tTy het volgende:
[..]
Dat probeer ik ook niet te zijn inderdaad. Maar er zijn een paar dingen waar ik echt niet omheen kan. Maar goed, dat wordt dus verder zoeken
leuk om te horen!quote:Op dinsdag 11 december 2012 09:38 schreef Mystikvm het volgende:
Precies, dus voor mij is 't toch een no-go.quote:Op dinsdag 11 december 2012 10:24 schreef mikayla het volgende:
[..]
geloof me, als je dit nu al hebt, word het toch nooit wat..
ik heb het toevallig een maand of 2 geleden gehad.... echt een hele lieve en zorgzame meid..
iets ouder als ik ben (25 vs 31) gewoon prima vrouw..
alleen uiterlijk had ze ook niet mee.. eerste date had ze echt haar best gedaan er wat van te maken,
en ze zag er best redelijk uit.. maar... ooit ga je er naast wakker worden / naast in slaap vallen..
en dat was het punt waarop ik afgehaakt ben..
quote:Op dinsdag 11 december 2012 12:53 schreef xApples het volgende:
Ik denk dat de leuke paiq-mannen een beetje op zijn![]()
In het begin zaten er echt leuke tussen, maar nu krijg ik steeds
kale mannen die graag naar Barcelona gaan en van voetbal kijken
houden.
Ik ben doods bang voor paardenquote:Op dinsdag 11 december 2012 12:55 schreef xApples het volgende:
Jeeeeeeeeeeeezus
Ik haat mannen die paardrijden
Ja zal vast wel, ik kom er gewoon voor uit. Ben doods bamg voor die beesten!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |