Je snapt nu zelf ook wel dat we meer willen horenquote:Op maandag 10 december 2012 14:29 schreef Sc0tTy het volgende:
[..]
Hehe, ik heb dat één keer gedaan.. Dat ging niet helemaal goed:P
Hecht je nou echt waarde aan dat soort onderzoeken?quote:Op maandag 10 december 2012 15:29 schreef JoeBravo het volgende:
http://www.nu.nl/lifestyl(...)-partner-binden.html
geef mijn portie maar aan fikkie, daar kan ik niks mee. Ik zal wel evolutionair gemankeerd zijn.
neequote:Op maandag 10 december 2012 15:32 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Hecht je nou echt waarde aan dat soort onderzoeken?
Gedachte van de vrouw: Ha! Hij wilde seks, maar ik heb me mooi ingehouden! Hij wil me nu alleen nog maar harder, gna gna gna! Power to da women, woopwoop!!!quote:De meest succesvolle vrouwelijke manipulatietechnieken zijn volgens het onderzoek: zich heel zelfverzekerd gedragen, praten met andere mensen, het afhouden van seks, sarcasme, plagen, flirten met anderen en het afzeggen van de eerste paar dates.
quote:Op maandag 10 december 2012 15:36 schreef Silenus het volgende:
[..]
Gedachte van de vrouw: Ha! Hij wilde seks, maar ik heb me mooi ingehouden! Hij wil me nu alleen nog maar harder, gna gna gna! Power to da women, woopwoop!!!![]()
Gedachte van de man: Ha! Zij denkt even dat ze me mooi tuk heeft.Whatever, neuken komt de volgende keer wel. Ik fiets nu even langs m'n andere scharrel.
Een lieve meid.quote:Op zondag 9 december 2012 21:00 schreef Silenus het volgende:
Haha precies, na jaren zwoegen is het DenWauwelaar gelukt en dan komt hij de rest even vertellen hoe het moet.![]()
'een lieve vriendin' ook echt
Och, dat hoeft nog niet eens. Mensen met het syndroom van Down zijn ook ontzettend liefquote:Op maandag 10 december 2012 15:54 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Een lieve meid.
Bro-code voor fatties.
Poezen ookquote:Op maandag 10 december 2012 15:57 schreef minthy het volgende:
[..]
Och, dat hoeft nog niet eens. Mensen met het syndroom van Down zijn ook ontzettend lief
Mjah ik dacht voor de gein in 't begin ff wat geslijm/complimenten er tussen door gooienquote:Op maandag 10 december 2012 15:28 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Je snapt nu zelf ook wel dat we meer willen horen
Juh dat doe ik idd niet meerquote:Op maandag 10 december 2012 16:04 schreef Silenus het volgende:
Geslijm/complimenten werken toch ook nooit. Is de spanning bij hun ook helemaal weg als jij al vanaf minuut 1 zit te kwijlen.
Nee die zijn niet per definitie lief... D'r zitten genoeg zuren bejaarden tussenquote:
Daar moet je soms even doorheen prikken.quote:Op maandag 10 december 2012 16:11 schreef Sc0tTy het volgende:
[..]
Nee die zijn niet per definitie lief... D'r zitten genoeg zuren bejaarden tussen
misschien is het tijd voor een broekie voor je?quote:Op maandag 10 december 2012 16:13 schreef minthy het volgende:
[..]
Daar moet je soms even doorheen prikken.
En eigenlijk moet ik het helemaal niet typen hier, was net een beetje af van de ads voor online seniorendating
Dat lekker rustig gevoel is voor hem de Friendzone.quote:Op maandag 10 december 2012 12:55 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Na drie dates nog steeds niet gezoend met mijn date. Eerst erg frustrerend, maar nu wel lekker rustig eigenlijk, ook eens prima.
Al vaker geprobeerd, telkens gigantisch mee gegefaald. Nee, ik hou het lekker bij m'n eigen leeftijd of iets hogerquote:Op maandag 10 december 2012 16:16 schreef dawg het volgende:
[..]
misschien is het tijd voor een broekie voor je?
en die is? rond de 36 toch?quote:Op maandag 10 december 2012 16:22 schreef minthy het volgende:
[..]
Al vaker geprobeerd, telkens gigantisch mee gegefaald. Nee, ik hou het lekker bij m'n eigen leeftijd of iets hoger
Vrouwen maken zelden de eerste move.quote:Op maandag 10 december 2012 16:20 schreef Silenus het volgende:
Mannen gaan echt niet uit eigen beweging in de friendzone zitten bij Perzephone hoor. Die durft gewoon (nog) niet.
Dat is toch uit eigen beweging? Het niet durven is hoofdingrediënt van de friendzone.quote:Op maandag 10 december 2012 16:20 schreef Silenus het volgende:
Mannen gaan echt niet uit eigen beweging in de friendzone zitten bij Perzephone hoor. Die durft gewoon (nog) niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |