Dat IS creepy ja. Ik had het onlangs wel andersom trouwens. Was een beetje raar.quote:Op zondag 9 december 2012 14:07 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon via facebook vrouwen aanspreken en toevoegen die je niet kent, komt bijna op hetzelfde neer alleen dan is het creepy.
Je kunt niet tegen je verlies en hij kickte ass?quote:Op zondag 9 december 2012 14:08 schreef minthy het volgende:
[..]
Valt best mee, alleen m'n laatste date heb ik via WF beter leren kennen. Ik kende hem via Twitter en via WF kwamen we geweldig aan de klets.
Zeer zuur afgelopen helaas
Beidequote:Op zondag 9 december 2012 14:16 schreef Hungry_Joe het volgende:
Je kunt niet tegen je verlies en hij kickte ass?
Waarom klinkt dit zo goedkoopquote:Op zaterdag 8 december 2012 15:13 schreef pizza_doos het volgende:
[..]
is gewoon gezellig en er komt altijd wel een moment dat een van tweeen het woord "neuken" of "date" legt en dan heb je direct een bruggetje haha
Om te voorkomen dat het arrestatieteam ineens voor de deur staat zal ik dit even niet gaan gebruiken. Maar als het werkt voor andere mensen, dan is dat mooi meegenomen.quote:Op zondag 9 december 2012 14:07 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon via facebook vrouwen aanspreken en toevoegen die je niet kent, komt bijna op hetzelfde neer alleen dan is het creepy.
Dat toevoegen op Facebook vind ik nog niet eens zo erg, maar als de kerels die dit doen niet de moeite nemen om terug te kletsen wordt het wat vervelend. Dat komt pas creepy en een tikje stalkerig overquote:Op zondag 9 december 2012 16:11 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Om te voorkomen dat het arrestatieteam ineens voor de deur staat zal ik dit even niet gaan gebruiken. Maar als het werkt voor andere mensen, dan is dat mooi meegenomen.
Daar heb je dan ook wel gelijk in.quote:Op zondag 9 december 2012 16:39 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat toevoegen op Facebook vind ik nog niet eens zo erg, maar als de kerels die dit doen niet de moeite nemen om terug te kletsen wordt het wat vervelend. Dat komt pas creepy en een tikje stalkerig over
Als ze niet terug kletsen is het niet stalkerig toch?quote:Op zondag 9 december 2012 16:39 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat toevoegen op Facebook vind ik nog niet eens zo erg, maar als de kerels die dit doen niet de moeite nemen om terug te kletsen wordt het wat vervelend. Dat komt pas creepy en een tikje stalkerig over
Vind ik wel. Dan staan ze verstopt tussen de rest en kunnen ze zo'n beetje alles volgen wat ik deel. Als er gewoon normaal gekletst wordt vind ik dat minder raarquote:Op zondag 9 december 2012 18:21 schreef peleetje het volgende:
[..]
Als ze niet terug kletsen is het niet stalkerig toch?
Oja.. op die fiets. Dat is ook zo. Zo had ik het nog niet bekeken.quote:Op zondag 9 december 2012 18:41 schreef minthy het volgende:
[..]
Vind ik wel. Dan staan ze verstopt tussen de rest en kunnen ze zo'n beetje alles volgen wat ik deel. Als er gewoon normaal gekletst wordt vind ik dat minder raar![]()
Vorige week heb ik nog een aantal van die stille heren verwijderd, weg ermee
En goed lezen is een gave...quote:Op zaterdag 8 december 2012 12:48 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Grappig dat zo'n relaas nou juist zegt dat jij ook tweede garnituur bent
Je mist de punt van mijn post. Wees realistisch en heb lol.quote:Op zaterdag 8 december 2012 13:11 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Wat ben jij een verrekte verzuurde ouwe lul geworden joh. Wat is er gebeurd??
In sommige passages zit natuurlijk wel een kern van waarheid.
Shit, ik stuur de lange, lange reflectie en uitgebreid overleg met mijn vrienden uit fok.pl forum, mijn meest briljante een lineaire verhaal, die niet wil het gewoon een hoer. Alle vrouwen haten me. Dit spisek.Cały wereld is tegen mij. Laat me hier klagen als iedereen gewoon dating en neukt en huilt genieten Gloria.
Dat is inderdaad lastig bij reacties van een totale lengte van 1 regel.quote:
zie hier de reden voor dat verhaaltje.quote:Op zondag 9 december 2012 18:56 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ik heb overigens een lieve vriendin
"Ja ik snap het wel... Maaaaar eh, ze is wel heel lief hoor!!"quote:Op zondag 9 december 2012 21:00 schreef Silenus het volgende:
Haha precies, na jaren zwoegen is het DenWauwelaar gelukt en dan komt hij de rest even vertellen hoe het moet.![]()
'een lieve vriendin' ook echt
Ondanks dat jij hem vorige keer op zijn mond gepakt had?quote:Op maandag 10 december 2012 12:55 schreef Perzephone het volgende:
[..]
"Ja ik snap het wel... Maaaaar eh, ze is wel heel lief hoor!!"
Na drie dates nog steeds niet gezoend met mijn date. Eerst erg frustrerend, maar nu wel lekker rustig eigenlijk, ook eens prima.
Een klein kusje, er werd niet getongeld hoorquote:Op maandag 10 december 2012 12:55 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ondanks dat jij hem vorige keer op zijn mond gepakt had?
Hehe, ik heb dat één keer gedaan.. Dat ging niet helemaal goed:Pquote:Op zondag 9 december 2012 16:39 schreef minthy het volgende:
[..]
Je snapt nu zelf ook wel dat we meer willen horenquote:Op maandag 10 december 2012 14:29 schreef Sc0tTy het volgende:
[..]
Hehe, ik heb dat één keer gedaan.. Dat ging niet helemaal goed:P
Hecht je nou echt waarde aan dat soort onderzoeken?quote:Op maandag 10 december 2012 15:29 schreef JoeBravo het volgende:
http://www.nu.nl/lifestyl(...)-partner-binden.html
geef mijn portie maar aan fikkie, daar kan ik niks mee. Ik zal wel evolutionair gemankeerd zijn.
neequote:Op maandag 10 december 2012 15:32 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Hecht je nou echt waarde aan dat soort onderzoeken?
Gedachte van de vrouw: Ha! Hij wilde seks, maar ik heb me mooi ingehouden! Hij wil me nu alleen nog maar harder, gna gna gna! Power to da women, woopwoop!!!quote:De meest succesvolle vrouwelijke manipulatietechnieken zijn volgens het onderzoek: zich heel zelfverzekerd gedragen, praten met andere mensen, het afhouden van seks, sarcasme, plagen, flirten met anderen en het afzeggen van de eerste paar dates.
quote:Op maandag 10 december 2012 15:36 schreef Silenus het volgende:
[..]
Gedachte van de vrouw: Ha! Hij wilde seks, maar ik heb me mooi ingehouden! Hij wil me nu alleen nog maar harder, gna gna gna! Power to da women, woopwoop!!!![]()
Gedachte van de man: Ha! Zij denkt even dat ze me mooi tuk heeft.Whatever, neuken komt de volgende keer wel. Ik fiets nu even langs m'n andere scharrel.
Een lieve meid.quote:Op zondag 9 december 2012 21:00 schreef Silenus het volgende:
Haha precies, na jaren zwoegen is het DenWauwelaar gelukt en dan komt hij de rest even vertellen hoe het moet.![]()
Och, dat hoeft nog niet eens. Mensen met het syndroom van Down zijn ook ontzettend liefquote:Op maandag 10 december 2012 15:54 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Een lieve meid.
Bro-code voor fatties.
Poezen ookquote:Op maandag 10 december 2012 15:57 schreef minthy het volgende:
[..]
Och, dat hoeft nog niet eens. Mensen met het syndroom van Down zijn ook ontzettend lief
Mjah ik dacht voor de gein in 't begin ff wat geslijm/complimenten er tussen door gooienquote:Op maandag 10 december 2012 15:28 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Je snapt nu zelf ook wel dat we meer willen horen
Juh dat doe ik idd niet meerquote:Op maandag 10 december 2012 16:04 schreef Silenus het volgende:
Geslijm/complimenten werken toch ook nooit. Is de spanning bij hun ook helemaal weg als jij al vanaf minuut 1 zit te kwijlen.
Nee die zijn niet per definitie lief... D'r zitten genoeg zuren bejaarden tussenquote:
Daar moet je soms even doorheen prikken.quote:Op maandag 10 december 2012 16:11 schreef Sc0tTy het volgende:
[..]
Nee die zijn niet per definitie lief... D'r zitten genoeg zuren bejaarden tussen
misschien is het tijd voor een broekie voor je?quote:Op maandag 10 december 2012 16:13 schreef minthy het volgende:
[..]
Daar moet je soms even doorheen prikken.
En eigenlijk moet ik het helemaal niet typen hier, was net een beetje af van de ads voor online seniorendating
Dat lekker rustig gevoel is voor hem de Friendzone.quote:Op maandag 10 december 2012 12:55 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Na drie dates nog steeds niet gezoend met mijn date. Eerst erg frustrerend, maar nu wel lekker rustig eigenlijk, ook eens prima.
Al vaker geprobeerd, telkens gigantisch mee gegefaald. Nee, ik hou het lekker bij m'n eigen leeftijd of iets hogerquote:Op maandag 10 december 2012 16:16 schreef dawg het volgende:
[..]
misschien is het tijd voor een broekie voor je?
en die is? rond de 36 toch?quote:Op maandag 10 december 2012 16:22 schreef minthy het volgende:
[..]
Al vaker geprobeerd, telkens gigantisch mee gegefaald. Nee, ik hou het lekker bij m'n eigen leeftijd of iets hoger
Vrouwen maken zelden de eerste move.quote:Op maandag 10 december 2012 16:20 schreef Silenus het volgende:
Mannen gaan echt niet uit eigen beweging in de friendzone zitten bij Perzephone hoor. Die durft gewoon (nog) niet.
Dat is toch uit eigen beweging? Het niet durven is hoofdingrediënt van de friendzone.quote:Op maandag 10 december 2012 16:20 schreef Silenus het volgende:
Mannen gaan echt niet uit eigen beweging in de friendzone zitten bij Perzephone hoor. Die durft gewoon (nog) niet.
Klopt, maar door geen move te maken kom je daar ook in terecht.quote:Op maandag 10 december 2012 16:49 schreef Silenus het volgende:
Hmm, ik zie de friendzone altijd als iets waarbij de een gewoon echt niet wil tongelen omdat ze (meestal de vrouw) de ander als een broer/goede vriend ziet.
Klopt. Daarom ben ik nu op zoek naar een halfblinde kerelquote:Op maandag 10 december 2012 17:19 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Klopt. Maar het verval is duidelijk zichtbaar. Beste tijd gehad.
quote:Op maandag 10 december 2012 17:19 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Klopt. Maar het verval is duidelijk zichtbaar. Beste tijd gehad.
quote:Op maandag 10 december 2012 17:21 schreef minthy het volgende:
[..]
Klopt. Daarom ben ik nu op zoek naar een halfblinde kerel
Euh! Ik zoende hem uiteindelijk maar eens op zn mond, hij zat zo te klooien.quote:Op maandag 10 december 2012 16:24 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Vrouwen maken zelden de eerste move.
Dus terughoudend en respect heet voortaan klooien?quote:Op maandag 10 december 2012 17:31 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Euh! Ik zoende hem uiteindelijk maar eens op zn mond, hij zat zo te klooien.
quote:Op maandag 10 december 2012 17:42 schreef theKiD het volgende:
[..]
Dus terughoudend en respect heet voortaan klooien?![]()
Vrouwen..
quote:Op maandag 10 december 2012 17:42 schreef theKiD het volgende:
[..]
Vrouwen..
nee, dat heet friendzone.quote:Op maandag 10 december 2012 17:42 schreef theKiD het volgende:
[..]
Vrouwen..
Als dit over mij gezegd zou worden op een openbaar forum zou ik gelijk afscheid van mezelf nemen denk ik.quote:Op maandag 10 december 2012 12:55 schreef Perzephone het volgende:
[..]
"Ja ik snap het wel... Maaaaar eh, ze is wel heel lief hoor!!"
hier op fok zit je goed denk ik zo.quote:Op maandag 10 december 2012 18:00 schreef mikayla het volgende:
ik ben wel gewoon benieuwd...
ik heb best een grote bak ellende gehad in verleden, en wil gewoon serieus daten...
ik als best goed uitziende hollandse knul moet toch wel iets serieus kunnen vinden, of iig een leuke date..
waar kan ik het beste aankloppen dan?
hoeft ook niet hoor. je post wat in topics, en als je wat vaker in dezelfde topics komt leer je vanzelf de vaste posters iets beter kennen. van daaruit is de stap tot het sturen een pm/dm te verwaarlozen.quote:Op maandag 10 december 2012 18:31 schreef mikayla het volgende:
haha, ik heb geen fotos in foto boek..
dan word het teveel eenheids worst..
en zijn er veel single zoekende vrouwen van rond mijn leeftijd in noord holland dan?
quote:Op maandag 10 december 2012 18:49 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Hoe bedoel je afknapper
Mmmm, worstquote:Op maandag 10 december 2012 18:31 schreef mikayla het volgende:
haha, ik heb geen fotos in foto boek..
dan word het teveel eenheids worst..
en zijn er veel single zoekende vrouwen van rond mijn leeftijd in noord holland dan?
Ze studeert geen Nederlandsquote:Op maandag 10 december 2012 18:49 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Hoe bedoel je afknapper
quote:Op donderdag 10 november 2011 14:10 schreef Chawi het volgende:
"Ex" en ik gaan over tot een LAT-relatie. Tsss, waarom weet een man pas wat hij mist, als ze er niet meer is ;-)
quote:Op donderdag 10 november 2011 14:26 schreef Godshand het volgende:
[..]
Heb je wel veel voor je "ex" over...
quote:Op donderdag 10 november 2011 14:53 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je kan me niet vertellen dat jij iets anders dacht?
quote:
Even voor alle cynische, zwartkijkende, verpeste, medemensen onder ons . We wonen overmorgen weer samenquote:Op donderdag 10 november 2011 15:01 schreef Thornado het volgende:
En al die vrouwen die er dan weer intrappen
quote:Op maandag 10 december 2012 19:14 schreef Chawi het volgende:
Even voor alle cynische, zwartkijkende, verpeste, medemensen onder ons . We wonen overmorgen weer samen
Hij vond de seks te ver weg dus dan maar weer in huis halen?quote:Op maandag 10 december 2012 19:14 schreef Chawi het volgende:
Even voor alle cynische, zwartkijkende, verpeste, medemensen onder ons . We wonen overmorgen weer samen
"ja maar, als hij wil samenwonen dan moet hij wel van mij houden!!!quote:Op maandag 10 december 2012 19:53 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hij vond de seks te ver weg dus dan maar weer in huis halen?
Tof!quote:Op maandag 10 december 2012 19:14 schreef Chawi het volgende:
Kut, Sorryquote:Op maandag 10 december 2012 19:56 schreef Chawi het volgende:
3x single op een rij....wie maakt mij blij
Minthy, lief bericht, maar je was net even te snel
Ze volgt zijn planquote:Op maandag 10 december 2012 19:56 schreef minthy het volgende:
[..]
Tof!![]()
Een mooi geval van iedereen lekker laten kletsen/mekkeren/zaniken en fijn je eigen plan volgen
Not really. Ik had als single exact hetzelfde verhaal gehouden en dat heb ik ook altijd gedaan, ook toen ik hier op dit forum single was. Realisme is gewoon wat zoek bij de mensen en ik stoor me daar weleens aan. Internetdaten is aandachtdaten of neukdaten.quote:Op zondag 9 december 2012 21:00 schreef Silenus het volgende:
Ik hoop toch echt dat ik hier niet zo'n post neerplemp als ik weer iemand tegen kom. Als ik ergens niet goed van word..quote:Op maandag 10 december 2012 20:42 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Not really. Ik had als single exact hetzelfde verhaal gehouden en dat heb ik ook altijd gedaan, ook toen ik hier op dit forum single was. Realisme is gewoon wat zoek bij de mensen en ik stoor me daar weleens aan. Internetdaten is aandachtdaten of neukdaten.
Niets mis mee, ik heb het zelf ook gedaan. Maar laat dan ook dat hoogdravende gelul over 'liefde' weg. Daar heeft het 9/10 weinig tot niets mee van doen.
Weinig zwoegen aan een vriendin krijgen moet ik zeggen. Vriendinnen zat gehad ( lange en korte termijn) en ook tijden single geweest. Het gaat uiteindelijk toch om je persoonlijke skills IRL en in de ene periode lukt dat beter dan in de andere.
Ze is inderdaad lief en ook lekker, slim en meer van zulks, maar daar ga ik je verder niet mee lastig vallen. Daar val ik liever haar mee vast.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |