bij mij ookquote:Op zaterdag 8 december 2012 14:04 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Is trouwens, echt waar, een keer een affaire uit ontstaan bij mij door de chatfunctie van WF
scrabble.quote:Op zaterdag 8 december 2012 14:13 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Bij mij niet. Maar dat is toch dat spel waarbij je woorden moet raden ofzo? Of? En ja te lui voor Google. Zit nu op fok en mijn focus ligt hier
ha ha! Oh moeders en dat soort dingen, breek me de *** niet open. Die van mij had ooit een internetdate, me bescheurd om haar verontwaardigde verslag ervanquote:Op zaterdag 8 december 2012 14:17 schreef DancingPhoebe het volgende:
Mijn moeder is nog in shock dat iemand eens op een kusje vroeg op WF ...
haha werd er ook een kusje gevraagd?quote:Op zaterdag 8 december 2012 14:25 schreef eefje801 het volgende:
[..]
ha ha! Oh moeders en dat soort dingen, breek me de *** niet open. Die van mij had ooit een internetdate, me bescheurd om haar verontwaardigde verslag ervan
Het communiceren ging sowieso vrij moeilijk want de man bleek stokdoof! En begon haar tuin opnieuw in te richten en wilde het liefst gelijk matchende fietspakjes kopen.quote:Op zaterdag 8 december 2012 14:27 schreef pizza_doos het volgende:
[..]
haha werd er ook een kusje gevraagd?
en je moeder had romantischere ideeen?quote:Op zaterdag 8 december 2012 14:29 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Het communiceren ging sowieso vrij moeilijk want de man bleek stokdoof! En begon haar tuin opnieuw in te richten en wilde het liefst gelijk matchende fietspakjes kopen.
ha ha, geef haar eens ongelijkquote:Op zaterdag 8 december 2012 14:39 schreef pizza_doos het volgende:
[..]
en je moeder had romantischere ideeen?
Daar heb ik m'n laatste date vandaan getoverdquote:Op zaterdag 8 december 2012 13:59 schreef eefje801 het volgende:
[..]
De datingplek bij uitstek, als ik getrouwde vriendinnen moet geloven.
is gewoon gezellig en er komt altijd wel een moment dat een van tweeen het woord "neuken" of "date" legt en dan heb je direct een bruggetje hahaquote:Op zaterdag 8 december 2012 15:02 schreef minthy het volgende:
[..]
Daar heb ik m'n laatste date vandaan getoverd![]()
Wordfeud![]()
Of het ook daadwerkelijk op die manier is gegaan weet ik niet meer, maar je kan idd op de meest onvoorspelbare plekken tot een date komenquote:Op zaterdag 8 december 2012 15:13 schreef pizza_doos het volgende:
[..]
is gewoon gezellig en er komt altijd wel een moment dat een van tweeen het woord "neuken" of "date" legt en dan heb je direct een bruggetje haha
quote:Op zaterdag 8 december 2012 20:23 schreef Spezza19 het volgende:
Ik ga ook maar weer wordfeuden denk ik
Je hebt er helemaal niks aan neequote:Op zondag 9 december 2012 03:06 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Grote zucht... Hoofd slaat op hol na t stappen... Persoon waarvan ik graag reactie wil, reageert niet. Verstandig voor/van hem misschien, maar zo-niet-leuk! Persoon bij wie ik twijfel heb zoekt zelf regelmatig contact, in ieder geval elke dag, maar heeft zo zijn eigenaardigheden waarvan ik niet weet wat ik ervan moet denken en het ws niet wil weten... Mannen enzo...Héle grote zucht...
Guiltyquote:Op zaterdag 8 december 2012 22:57 schreef Moogwai10 het volgende:
Moet zeggen dat ik bij Wordfeud altijd alleen maar bij kerels of 40+ huisvrouwtjes terecht kom.
Of zijn jullie het type dat steeds meteen gaat resignen totdat je een keer bij een een potentieele date uitkomt? Zo, kan ik het ook natuurlijk.
Never gonna happen.quote:Op zondag 9 december 2012 12:06 schreef Silenus het volgende:
Ik ruzzle al een half jaar met een leuke vrouw, weet inmiddels dat ze bij de tv werkt (ze heeft dezelfde twitternaam als op ruzzle) en ze is nog lekker ook!
Bohhhh.
oooo leuk ik wil ook ruzzlen met jou, verder NIET daten. mag dat?quote:Op zondag 9 december 2012 12:06 schreef Silenus het volgende:
Ik ruzzle al een half jaar met een leuke vrouw, weet inmiddels dat ze bij de tv werkt (ze heeft dezelfde twitternaam als op ruzzle) en ze is nog lekker ook!
Bohhhh.
Zo ervaar ik het helemaal niet. Maar ik speel dan ook alleen potjes met mensen die ik al ken...quote:Op zondag 9 december 2012 13:19 schreef Hungry_Joe het volgende:
Ik heb het idee dat ik een ENORME vijver om in te vissen laat schieten met al die kutspelletjes waar ik nooit aan meedoe, klopt dat?
Volgens mij valt dat inderdaad reuzemee...en als er iets tijd kost is het wel al die potjes WF en Ruzzle en Mindfeud etc etc etc bijhouden....quote:Op zondag 9 december 2012 13:19 schreef Hungry_Joe het volgende:
Ik heb het idee dat ik een ENORME vijver om in te vissen laat schieten met al die kutspelletjes waar ik nooit aan meedoe, klopt dat?
Je kunt ook gewoon via facebook vrouwen aanspreken en toevoegen die je niet kent, komt bijna op hetzelfde neer alleen dan is het creepy.quote:Op zondag 9 december 2012 13:19 schreef Hungry_Joe het volgende:
Valt best mee, alleen m'n laatste date heb ik via WF beter leren kennen. Ik kende hem via Twitter en via WF kwamen we geweldig aan de klets.quote:Op zondag 9 december 2012 13:19 schreef Hungry_Joe het volgende:
Dat IS creepy ja. Ik had het onlangs wel andersom trouwens. Was een beetje raar.quote:Op zondag 9 december 2012 14:07 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon via facebook vrouwen aanspreken en toevoegen die je niet kent, komt bijna op hetzelfde neer alleen dan is het creepy.
Je kunt niet tegen je verlies en hij kickte ass?quote:Op zondag 9 december 2012 14:08 schreef minthy het volgende:
[..]
Valt best mee, alleen m'n laatste date heb ik via WF beter leren kennen. Ik kende hem via Twitter en via WF kwamen we geweldig aan de klets.
Zeer zuur afgelopen helaas
Beidequote:Op zondag 9 december 2012 14:16 schreef Hungry_Joe het volgende:
Je kunt niet tegen je verlies en hij kickte ass?
Waarom klinkt dit zo goedkoopquote:Op zaterdag 8 december 2012 15:13 schreef pizza_doos het volgende:
[..]
is gewoon gezellig en er komt altijd wel een moment dat een van tweeen het woord "neuken" of "date" legt en dan heb je direct een bruggetje haha
Om te voorkomen dat het arrestatieteam ineens voor de deur staat zal ik dit even niet gaan gebruiken. Maar als het werkt voor andere mensen, dan is dat mooi meegenomen.quote:Op zondag 9 december 2012 14:07 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon via facebook vrouwen aanspreken en toevoegen die je niet kent, komt bijna op hetzelfde neer alleen dan is het creepy.
Dat toevoegen op Facebook vind ik nog niet eens zo erg, maar als de kerels die dit doen niet de moeite nemen om terug te kletsen wordt het wat vervelend. Dat komt pas creepy en een tikje stalkerig overquote:Op zondag 9 december 2012 16:11 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Om te voorkomen dat het arrestatieteam ineens voor de deur staat zal ik dit even niet gaan gebruiken. Maar als het werkt voor andere mensen, dan is dat mooi meegenomen.
Daar heb je dan ook wel gelijk in.quote:Op zondag 9 december 2012 16:39 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat toevoegen op Facebook vind ik nog niet eens zo erg, maar als de kerels die dit doen niet de moeite nemen om terug te kletsen wordt het wat vervelend. Dat komt pas creepy en een tikje stalkerig over
Als ze niet terug kletsen is het niet stalkerig toch?quote:Op zondag 9 december 2012 16:39 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat toevoegen op Facebook vind ik nog niet eens zo erg, maar als de kerels die dit doen niet de moeite nemen om terug te kletsen wordt het wat vervelend. Dat komt pas creepy en een tikje stalkerig over
Vind ik wel. Dan staan ze verstopt tussen de rest en kunnen ze zo'n beetje alles volgen wat ik deel. Als er gewoon normaal gekletst wordt vind ik dat minder raarquote:Op zondag 9 december 2012 18:21 schreef peleetje het volgende:
[..]
Als ze niet terug kletsen is het niet stalkerig toch?
Oja.. op die fiets. Dat is ook zo. Zo had ik het nog niet bekeken.quote:Op zondag 9 december 2012 18:41 schreef minthy het volgende:
[..]
Vind ik wel. Dan staan ze verstopt tussen de rest en kunnen ze zo'n beetje alles volgen wat ik deel. Als er gewoon normaal gekletst wordt vind ik dat minder raar![]()
Vorige week heb ik nog een aantal van die stille heren verwijderd, weg ermee
En goed lezen is een gave...quote:Op zaterdag 8 december 2012 12:48 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Grappig dat zo'n relaas nou juist zegt dat jij ook tweede garnituur bent
Je mist de punt van mijn post. Wees realistisch en heb lol.quote:Op zaterdag 8 december 2012 13:11 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Wat ben jij een verrekte verzuurde ouwe lul geworden joh. Wat is er gebeurd??
In sommige passages zit natuurlijk wel een kern van waarheid.
Shit, ik stuur de lange, lange reflectie en uitgebreid overleg met mijn vrienden uit fok.pl forum, mijn meest briljante een lineaire verhaal, die niet wil het gewoon een hoer. Alle vrouwen haten me. Dit spisek.Cały wereld is tegen mij. Laat me hier klagen als iedereen gewoon dating en neukt en huilt genieten Gloria.
Dat is inderdaad lastig bij reacties van een totale lengte van 1 regel.quote:
zie hier de reden voor dat verhaaltje.quote:Op zondag 9 december 2012 18:56 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ik heb overigens een lieve vriendin
"Ja ik snap het wel... Maaaaar eh, ze is wel heel lief hoor!!"quote:Op zondag 9 december 2012 21:00 schreef Silenus het volgende:
Haha precies, na jaren zwoegen is het DenWauwelaar gelukt en dan komt hij de rest even vertellen hoe het moet.![]()
'een lieve vriendin' ook echt
Ondanks dat jij hem vorige keer op zijn mond gepakt had?quote:Op maandag 10 december 2012 12:55 schreef Perzephone het volgende:
[..]
"Ja ik snap het wel... Maaaaar eh, ze is wel heel lief hoor!!"
Na drie dates nog steeds niet gezoend met mijn date. Eerst erg frustrerend, maar nu wel lekker rustig eigenlijk, ook eens prima.
Een klein kusje, er werd niet getongeld hoorquote:Op maandag 10 december 2012 12:55 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ondanks dat jij hem vorige keer op zijn mond gepakt had?
Hehe, ik heb dat één keer gedaan.. Dat ging niet helemaal goed:Pquote:Op zondag 9 december 2012 16:39 schreef minthy het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |