abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 8 december 2012 @ 02:37:31 #1
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_120066531

Welkom bij het grote Fok! Datingsite-ervaringen topic!
Heb je altijd al eens willen proberen om via internet de liefde van je leven te vinden? Of heb je de liefde al gevonden via een datingsite? Of sta je al tijdenlang ingeschreven, maar wil het maar niet lukken? Dan is dit het topic voor al je vragen, tips, (succes)verhalen en anderssoortige ervaringen!

Datingsites
Alternatief Daten
Badoo
E-Matching
FOK! Fotoboek
Friendscout24
Knuz
Lexa
next·lover
OKcupid
Pepper
Paiq
Parship
Relatieklik
Relatieplanet
Singlesplace
Tagged

• En tot slot wordt er in dit topic ook flink gedate

------------------------------------------------------------------------------------------------------
Nieuw jaar, nieuwe kansen! Er gaat een kookmeet komen, dat is zeker! Aanmelden voor de FBgroep kan nog altijd via Perzephone of Eefje. Daar worden de pannen voor de meet gesmeed ;)

------------------------------------------------------------------------------------------------------

De Daters

prding.jpg rush.jpg fokkerstman.jpg avatar.jpg 3tDdv.gif light-beam.jpg stanger_img.jpgfok2.jpg Jemaineintense.jpg spnsmall.jpg DOTT2_small.gif naamloos1.JPG burn-out1.jpg IanUI.jpg Untitled-1.jpgbill.JPGmorera.jpgfok_kers.jpgfok_usericon1.gif

Poll: Wat vind jij de beste/leukste datingsite
FOK! (FoBo)
Paiq
Relatieplanet
Alternatief daten
Badoo
E-matching
Lexa
Pepper
OKcupid
Parship
Yellowdate
Alternatief daten
Next lover
Friendscout24
Overige
Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier
pi_120066549
Still... I don't get it...

Dafuq is met jou.
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
  Moderator zaterdag 8 december 2012 @ 02:44:22 #3
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_120066581
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2012 02:28 schreef Sc0tTy het volgende:

[..]

En dan zelf geen foto in je Fobo :{w
What can change the nature of a man?
  Moderator zaterdag 8 december 2012 @ 02:52:25 #4
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_120066630
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2012 02:39 schreef ManageTheAnger het volgende:
Still... I don't get it...

Dafuq is met jou.
Had jij met eefje gedate?
pi_120066639
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2012 02:52 schreef Coco98 het volgende:

[..]

Had jij met eefje gedate?
Niet gedate...

Gewoon afgesproken en ff gepooled

YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_120067377
Dit gaat weer een geweldig deel worden.
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
pi_120067398
"Gewoon afspreken" noem je het toch wanneer het voor de date geplande snavelen geen doorgang vindt omdat iig een van beide partijen het bij nader inzien toch niet zag zitten?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  zaterdag 8 december 2012 @ 11:05:37 #8
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_120068957
Weinig geneukt wordt er, maar de topics lopen als een malle. Toeval? :')

quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 18:59 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Ik zal wel ouderwets zijn, maar ik neuk dan liever niet. Jij?
Ik ook. Maar neuk liever niet dan met tweede garnituur. De meters heb ik nou wel een keer gemaakt. Ik ben geen Leger des Heils. :')

Noem het beestje bij zijn naam. Dat gelul over liefde vinden en zenuwachtig gedoe over wie wel of niet reageert en hoe het afloopt. Internetdaten is gewoon neukers regelen. Niets meer en niets minder. Ook niets mis mee. Het is de uitzondering die er meer uithaalt. We hebben er hier een. Kerel, gefeliciteerd. Ik hoop dat zij er ook over denkt.

Ik vond dat internetgebeuren vooral tijdsintensief. Ik kwam bijna niet meer aan neuken toe met al die neukaandachtsverzoeken van onzekere, aandachtsgeile, judgemental, gekrenkte, moeilijke types. :') Nee zonder dollen, kost eindeloos tijd die sites en gesprekken en natuurlijk zitten er ook leuke wijven. Internetleuk in ieder geval, de rest is te bezien.

Laat mij maar gewoon een meisje in het echt aanspreken, zie ik meteen haar echte uitstraling en kan ik haar vragen naar haar verhaal. Kost je amper tijd en zo moeilijk is het allemaal niet. Maar goed, whatever rocks your boat natuurlijk. Het is wel veilig achter zo'n pc'tje dat hopen voor de liefde van je even die perfect voldoet aan jouw vooraf ingegeven waarden en op jou afkomt en precies doet wat jij wilt. Meer kans op ruis op de lijn dan in welk willekeurig gesprek op straat dan ook.

[ Bericht 7% gewijzigd door DenWauwelaar op 08-12-2012 11:14:13 ]
Voor vrienden is het kortweg Wauw
pi_120070574
Ben er ook weer bij dit deel. :) Nog geen dates op de planning staan helaas.
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
pi_120070808
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2012 08:56 schreef DancingPhoebe het volgende:
"Gewoon afspreken" noem je het toch wanneer het voor de date geplande snavelen geen doorgang vindt omdat iig een van beide partijen het bij nader inzien toch niet zag zitten?
Nee...

Tussen Eefje en mij was geen sprake van een eventuele wel of geen "snavelen"...

Dat was al duidelijk voordat ik überhaupt toegezegd heb om te komen.
YouTube
pi_120070815
IK KOM ALLEEN ALS JE ME NIET SNAVELT :(
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
pi_120070861
Snavelen :D
*** Nul Dertien ***
  zaterdag 8 december 2012 @ 12:46:52 #13
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_120071216
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2012 12:32 schreef DancingPhoebe het volgende:
IK KOM ALLEEN ALS JE ME NIET SNAVELT :(
pi_120071236
quote:
4s.gif Op zaterdag 8 december 2012 12:33 schreef theKiD het volgende:
Snavelen :D
:D
Dit account is niet meer in gebruik.
  zaterdag 8 december 2012 @ 12:48:11 #15
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_120071255
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2012 11:05 schreef DenWauwelaar het volgende:

[..]

Ik ook. Maar neuk liever niet dan met tweede garnituur. De meters heb ik nou wel een keer gemaakt. Ik ben geen Leger des Heils. :')

Noem het beestje bij zijn naam. Dat gelul over liefde vinden en zenuwachtig gedoe over wie wel of niet reageert en hoe het afloopt. Internetdaten is gewoon neukers regelen. Niets meer en niets minder. Ook niets mis mee. Het is de uitzondering die er meer uithaalt. We hebben er hier een. Kerel, gefeliciteerd. Ik hoop dat zij er ook over denkt.

Ik vond dat internetgebeuren vooral tijdsintensief. Ik kwam bijna niet meer aan neuken toe met al die neukaandachtsverzoeken van onzekere, aandachtsgeile, judgemental, gekrenkte, moeilijke types. :') Nee zonder dollen, kost eindeloos tijd die sites en gesprekken en natuurlijk zitten er ook leuke wijven. Internetleuk in ieder geval, de rest is te bezien.

Laat mij maar gewoon een meisje in het echt aanspreken, zie ik meteen haar echte uitstraling en kan ik haar vragen naar haar verhaal. Kost je amper tijd en zo moeilijk is het allemaal niet. Maar goed, whatever rocks your boat natuurlijk. Het is wel veilig achter zo'n pc'tje dat hopen voor de liefde van je even die perfect voldoet aan jouw vooraf ingegeven waarden en op jou afkomt en precies doet wat jij wilt. Meer kans op ruis op de lijn dan in welk willekeurig gesprek op straat dan ook.
Grappig dat zo'n relaas nou juist zegt dat jij ook tweede garnituur bent ;)
pi_120071280
Toch zit ik erover te denken, om mij eens te gaan richten op meiden uit het oostblok bijvoorbeeld en de Nederlandse vrouw maar eens geworden laten.

Nou zal ik hier wel een hele hoop haatposts krijgen, van de narcistische nederlandse dames in dit topic die zich gelijk op hun doos getrapt voelen...

maar think about it.... zo geweldig zijn jullie niet })

Maakt zich klaar voor de zaterdagmiddag rel
YouTube
pi_120071306
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2012 12:48 schreef ManageTheAnger het volgende:
Toch zit ik erover te denken, om mij eens te gaan richten op meiden uit het oostblok bijvoorbeeld en de Nederlandse vrouw maar eens geworden laten.

Nou zal ik hier wel een hele hoop haatposts krijgen, van de narcistische nederlandse dames in dit topic die zich gelijk op hun doos getrapt voelen...

Eens :Y

Sorry, geen rel van mij uit :P
pi_120071325
Enjoy them *O*
pi_120071330
quote:

Ligt eraan wat je zoekt natuurlijk. Maar wij zijn niet perse beter dan vrouwen uit andere landen.
  zaterdag 8 december 2012 @ 12:50:58 #20
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_120071354
quote:

Klopt :Y
pi_120071369
quote:

Doen! Ik hoop dat je daar vindt wat je zoekt. ^O^

En neem ajb de rest van de wanhopig zanikende zeikerds mee in je speurtocht O+
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
pi_120071449
Volgende week:

quote:
Cholera wyślę po długiej, długiej zadumy oraz obszernych konsultacji z moimi przyjaciółmi z fok.pl forum, mój najbardziej błyskotliwy jeden liniowej historii, który nie chce go po prostu kurwa. Wszystkie kobiety mnie nienawidzą. To spisek.Cały świat jest przeciwko mnie. Pozwól mi tu narzekać, gdy wszyscy po prostu cieszyć randki i fucks i okrzyki do Glorii.
pi_120071451
quote:
14s.gif Op zaterdag 8 december 2012 12:51 schreef minthy het volgende:

[..]

Doen! Ik hoop dat je daar vindt wat je zoekt. ^O^

En neem ajb de rest van de wanhopig zanikende zeikerds mee in je speurtocht O+
Laten we eens heel eerlijk kijken, naar de meiden van de toekomst..

de huidige 16-18 jarige vrouwen... wel of geen young professional, terwijl er allemaal weten dat het gros van de bevolking zich nog steeds in de mavo laag bevindt. Hoe graag we ons ook willen profileren als een wijs volk.

Als ik sommige trieste bedoeningen zie lopen en/of praten.... dan denk ik bij mezelf.... :')...

De wat oudere dames, wat me daar aan opvalt is dat er ontzettend veel zijn met problemen... nou heb ik ook een heel beroerd talent om altijd dat soort vrouwen tegen te komen en ik besef mij dat dit geen afspiegeling is van de algehele bevolking.

Toch moet ik de conclusie trekken door om mij heen te kijken (met name hier in het Noorden) dat de meeste vrouwen arrogant zijn, niets anders doen dan roddelen, zichzelf geweldig vinden en nog veel meer.

Als voorbeeld zal ik hier Yolante Cabau van Kasbergen aanhalen.

Als zij met Wesley Sneijder op de foto staat, dan staan ze niet samen op de foto maar zie je gewoon dat ze bij zichzelf denkt: "sta ik er goed op zo?"

Die mentaliteit..... :')

quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2012 12:54 schreef DancingPhoebe het volgende:
Volgende week:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
_O-
YouTube
pi_120071507
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2012 12:54 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Laten we eens heel eerlijk kijken, naar de meiden van de toekomst..

de huidige 16-18 jarige vrouwen... wel of geen young professional, terwijl er allemaal weten dat het gros van de bevolking zich nog steeds in de mavo laag bevindt. Hoe graag we ons ook willen profileren als een wijs volk.

Als ik sommige trieste bedoeningen zie lopen en/of praten.... dan denk ik bij mezelf.... :')...

De wat oudere dames, wat me daar aan opvalt is dat er ontzettend veel zijn met problemen... nou heb ik ook een heel beroerd talent om altijd dat soort vrouwen tegen te komen en ik besef mij dat dit geen afspiegeling is van de algehele bevolking.

Toch moet ik de conclusie trekken door om mij heen te kijken (met name hier in het Noorden) dat de meeste vrouwen arrogant zijn, niets anders doen dan roddelen, zichzelf geweldig vinden en nog veel meer.

Als voorbeeld zal ik hier Yolante Cabau van Kasbergen aanhalen.

Als zij met Wesley Sneijder op de foto staat, dan staan ze niet samen op de foto maar zie je gewoon dat ze bij zichzelf denkt: "sta ik er goed op zo?"

Die mentaliteit..... :')

[..]

_O-
Zeg, ik wou geen discussie of een slaapverwekkend verhaal over de treurnis van je single bestaan.
Tante minthy!! O+
pi_120071530
Nie miłość.
pi_120071580
quote:
15s.gif Op zaterdag 8 december 2012 12:57 schreef minthy het volgende:

[..]

Zeg, ik wou geen discussie of een slaapverwekkend verhaal over de treurnis van je single bestaan.
Ik heb geen treurig single bestaan _O-
YouTube
pi_120071639
btw, me ex was pools... dus ik weet wat je zegt :P
YouTube
pi_120071673
"me" nie jest zaimek
pi_120071699
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2012 13:03 schreef DancingPhoebe het volgende:
"me" nie jest zaimek
Eens *O*
Tante minthy!! O+
pi_120071712
YouTube
pi_120071738
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2012 13:01 schreef ManageTheAnger het volgende:
btw, me ex was pools... dus ik weet wat je zegt :P
Verhuis naar Polen dan, kan je daar de hele dag Poolse vrouwtjes analyseren en hosselen O+
Tante minthy!! O+
  zaterdag 8 december 2012 @ 13:11:31 #32
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_120071879
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2012 11:05 schreef DenWauwelaar het volgende:

[..]

Wat ben jij een verrekte verzuurde ouwe lul geworden joh. Wat is er gebeurd??

In sommige passages zit natuurlijk wel een kern van waarheid.

Shit, ik stuur de lange, lange reflectie en uitgebreid overleg met mijn vrienden uit fok.pl forum, mijn meest briljante een lineaire verhaal, die niet wil het gewoon een hoer. Alle vrouwen haten me. Dit spisek.Cały wereld is tegen mij. Laat me hier klagen als iedereen gewoon dating en neukt en huilt genieten Gloria.
pi_120071924
Ook google translate gebruikt haha?
pi_120072001
quote:

Hahaha. _O_
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
  zaterdag 8 december 2012 @ 13:18:32 #35
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_120072049
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2012 13:11 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

Wat ben jij een verrekte verzuurde ouwe lul geworden joh. Wat is er gebeurd??

In sommige passages zit natuurlijk wel een kern van waarheid.

Shit, ik stuur de lange, lange reflectie en uitgebreid overleg met mijn vrienden uit fok.pl forum, mijn meest briljante een lineaire verhaal, die niet wil het gewoon een hoer. Alle vrouwen haten me. Dit spisek.Cały wereld is tegen mij. Laat me hier klagen als iedereen gewoon dating en neukt en huilt genieten Gloria.
pi_120072058
Als jullie een leuke date gehad hebben, maken jullie dan meteen een afspraak voor de volgende date? Dat komt niet eens bij me op eigenlijk 8)7
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
pi_120072071
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 december 2012 13:19 schreef robuust89 het volgende:
Als jullie een leuke date gehad hebben, maken jullie dan meteen een afspraak voor de volgende date? Dat komt niet eens bij me op eigenlijk 8)7
Nee hier ook niet..

Ooit gezien dat het zaadje wat je geplant hebt gelijk een bloem werd? Nee, deze moet even groeien en bloeien voordat je hem kan oogsten.
YouTube
pi_120072082
quote:
Dat is op zich best handig om te doen.
Tante minthy!! O+
  zaterdag 8 december 2012 @ 13:21:26 #39
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_120072121
quote:
10s.gif Op zaterdag 8 december 2012 13:19 schreef minthy het volgende:

[..]

Dat is op zich best handig om te doen.
Het scheelt ook dat gedoe of je nou wel of niet iets moet plannen. Als je dat beide wilt hoef je ook niet eerst nog een week erom heen te lullen. Gewoon plannen en dan tot de volgende keer.
  zaterdag 8 december 2012 @ 13:21:41 #40
242666 BeamofLight
pi_120072127
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2012 13:13 schreef Amy1990 het volgende:
Ook google translate gebruikt haha?
ja haha

haha
pi_120072136
Soms gelijk, soms kort daarna. Ik ben niet van "the rules" dus ik communiceer gewoon door na een leuke date.
pi_120072145
quote:
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2012 13:22 schreef DancingPhoebe het volgende:
Soms gelijk, soms kort daarna. Ik ben niet van "the rules" dus ik communiceer gewoon door na een leuke date.
pi_120072152
goffer :(
pi_120072560
quote:
14s.gif Op zaterdag 8 december 2012 13:21 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Het scheelt ook dat gedoe of je nou wel of niet iets moet plannen. Als je dat beide wilt hoef je ook niet eerst nog een week erom heen te lullen. Gewoon plannen en dan tot de volgende keer.
Heb je morgen tijd voor een spelletje? U know... :9
*** Nul Dertien ***
  zaterdag 8 december 2012 @ 13:49:40 #45
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_120072808
quote:
5s.gif Op zaterdag 8 december 2012 13:39 schreef theKiD het volgende:

[..]

Heb je morgen tijd voor een spelletje? U know... :9
Scrabble..
pi_120072846
quote:
17s.gif Op zaterdag 8 december 2012 13:49 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Scrabble..
Wordfeud :D
  zaterdag 8 december 2012 @ 13:59:09 #47
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_120073063
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2012 13:50 schreef pizza_doos het volgende:

[..]

Wordfeud :D
De datingplek bij uitstek, als ik getrouwde vriendinnen moet geloven.
pi_120073134
quote:
14s.gif Op zaterdag 8 december 2012 13:59 schreef eefje801 het volgende:

[..]

True, maar hoef je niet eens voor getrouwd te zijn ;)
  zaterdag 8 december 2012 @ 14:04:19 #49
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_120073195
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2012 14:02 schreef pizza_doos het volgende:

[..]

True, maar hoef je niet eens voor getrouwd te zijn ;)
Gelukkig ook maar. Geen idee, ik doe alleen songpop maar ook daar is nu al een chatfunctie..het houdt niet op ;)
  zaterdag 8 december 2012 @ 14:04:23 #50
242666 BeamofLight
pi_120073198
quote:

[..]

Is trouwens, echt waar, een keer een affaire uit ontstaan bij mij door de chatfunctie van WF
pi_120073308
quote:
14s.gif Op zaterdag 8 december 2012 14:04 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

Is trouwens, echt waar, een keer een affaire uit ontstaan bij mij door de chatfunctie van WF
bij mij ook :)
  zaterdag 8 december 2012 @ 14:13:04 #52
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_120073446
Bij mij niet. Maar dat is toch dat spel waarbij je woorden moet raden ofzo? Of? En ja te lui voor Google. Zit nu op fok en mijn focus ligt hier :7
we dan
pi_120073510
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2012 14:13 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Bij mij niet. Maar dat is toch dat spel waarbij je woorden moet raden ofzo? Of? En ja te lui voor Google. Zit nu op fok en mijn focus ligt hier :7
scrabble.
  zaterdag 8 december 2012 @ 14:15:53 #54
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_120073527
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2012 14:15 schreef pizza_doos het volgende:

[..]

scrabble.
scrabble..
pi_120073579
Mijn moeder is nog in shock dat iemand eens op een kusje vroeg op WF ... :')
  zaterdag 8 december 2012 @ 14:25:26 #56
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_120073764
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2012 14:17 schreef DancingPhoebe het volgende:
Mijn moeder is nog in shock dat iemand eens op een kusje vroeg op WF ... :')
ha ha! Oh moeders en dat soort dingen, breek me de *** niet open. Die van mij had ooit een internetdate, me bescheurd om haar verontwaardigde verslag ervan ;)
pi_120073824
quote:
10s.gif Op zaterdag 8 december 2012 14:25 schreef eefje801 het volgende:

[..]

ha ha! Oh moeders en dat soort dingen, breek me de *** niet open. Die van mij had ooit een internetdate, me bescheurd om haar verontwaardigde verslag ervan ;)
haha werd er ook een kusje gevraagd?
  zaterdag 8 december 2012 @ 14:29:00 #58
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_120073859
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2012 14:27 schreef pizza_doos het volgende:

[..]

haha werd er ook een kusje gevraagd?
Het communiceren ging sowieso vrij moeilijk want de man bleek stokdoof! En begon haar tuin opnieuw in te richten en wilde het liefst gelijk matchende fietspakjes kopen.
pi_120074133
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2012 14:29 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Het communiceren ging sowieso vrij moeilijk want de man bleek stokdoof! En begon haar tuin opnieuw in te richten en wilde het liefst gelijk matchende fietspakjes kopen.
en je moeder had romantischere ideeen? ;)
  zaterdag 8 december 2012 @ 14:42:57 #60
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_120074226
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2012 14:39 schreef pizza_doos het volgende:

[..]

en je moeder had romantischere ideeen? ;)
ha ha, geef haar eens ongelijk ;)
pi_120074757
quote:

[..]

Daar heb ik m'n laatste date vandaan getoverd _O-
Wordfeud _O_ :D
Tante minthy!! O+
pi_120075069
quote:
11s.gif Op zaterdag 8 december 2012 15:02 schreef minthy het volgende:

[..]

Daar heb ik m'n laatste date vandaan getoverd _O-
Wordfeud _O_ :D
is gewoon gezellig en er komt altijd wel een moment dat een van tweeen het woord "neuken" of "date" legt en dan heb je direct een bruggetje haha
pi_120079768
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2012 15:13 schreef pizza_doos het volgende:

[..]

is gewoon gezellig en er komt altijd wel een moment dat een van tweeen het woord "neuken" of "date" legt en dan heb je direct een bruggetje haha
Of het ook daadwerkelijk op die manier is gegaan weet ik niet meer, maar je kan idd op de meest onvoorspelbare plekken tot een date komen :')
Tante minthy!! O+
pi_120084295
Ik ga ook maar weer wordfeuden denk ik :D
pi_120085681
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2012 20:23 schreef Spezza19 het volgende:
Ik ga ook maar weer wordfeuden denk ik :D
*** Nul Dertien ***
pi_120090922
Moet zeggen dat ik bij Wordfeud altijd alleen maar bij kerels of 40+ huisvrouwtjes terecht kom.

Of zijn jullie het type dat steeds meteen gaat resignen totdat je een keer bij een een potentieele date uitkomt? Zo, kan ik het ook natuurlijk. ;)
  Moderator zaterdag 8 december 2012 @ 23:05:11 #67
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_120091317
Sinds Jeroen Krabé bijna ejaculerend over Wordfeud vertelde op DWDD, heb ik er grote afstand van gehouden.
Blijkbaar mis ik toch wat ;)
pi_120098588
Grote zucht... Hoofd slaat op hol na t stappen... Persoon waarvan ik graag reactie wil, reageert niet. Verstandig voor/van hem misschien, maar zo-niet-leuk! Persoon bij wie ik twijfel heb zoekt zelf regelmatig contact, in ieder geval elke dag, maar heeft zo zijn eigenaardigheden waarvan ik niet weet wat ik ervan moet denken en het ws niet wil weten... Mannen enzo...Héle grote zucht... ;(
Het leven is een spel, speel het! (moeder Theresa) * Play is the highest form of research. (Albert Einstein) * Alles wat je aandacht schenkt, groeit. * En zo niet? Dan toch!
pi_120098593

[ Bericht 99% gewijzigd door myxomatosekonijn op 09-12-2012 03:08:33 ]
Het leven is een spel, speel het! (moeder Theresa) * Play is the highest form of research. (Albert Einstein) * Alles wat je aandacht schenkt, groeit. * En zo niet? Dan toch!
pi_120098605
Ja hoor, nog een keer...heel handig. nog grotere zucht.
pi_120099013
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 03:06 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Grote zucht... Hoofd slaat op hol na t stappen... Persoon waarvan ik graag reactie wil, reageert niet. Verstandig voor/van hem misschien, maar zo-niet-leuk! Persoon bij wie ik twijfel heb zoekt zelf regelmatig contact, in ieder geval elke dag, maar heeft zo zijn eigenaardigheden waarvan ik niet weet wat ik ervan moet denken en het ws niet wil weten... Mannen enzo...Héle grote zucht... ;(
Je hebt er helemaal niks aan nee ;(
pi_120100299
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2012 22:57 schreef Moogwai10 het volgende:
Moet zeggen dat ik bij Wordfeud altijd alleen maar bij kerels of 40+ huisvrouwtjes terecht kom.

Of zijn jullie het type dat steeds meteen gaat resignen totdat je een keer bij een een potentieele date uitkomt? Zo, kan ik het ook natuurlijk. ;)
Guilty ;)
  zondag 9 december 2012 @ 12:06:38 #73
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_120102310
Ik ruzzle al een half jaar met een leuke vrouw, weet inmiddels dat ze bij de tv werkt (ze heeft dezelfde twitternaam als op ruzzle :')) en ze is nog lekker ook!

Bohhhh.
Gourmetten of steengrillen?
pi_120103551
Wordt er zelfs op Wordfeud gedate?

quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 12:06 schreef Silenus het volgende:
Ik ruzzle al een half jaar met een leuke vrouw, weet inmiddels dat ze bij de tv werkt (ze heeft dezelfde twitternaam als op ruzzle :')) en ze is nog lekker ook!

Bohhhh.
Never gonna happen. ;)
  zondag 9 december 2012 @ 13:06:21 #75
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_120104013
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 12:06 schreef Silenus het volgende:

Bohhhh.
oooo leuk ik wil ook ruzzlen met jou, verder NIET daten. mag dat? :) pm me ff je username
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_120104464
Ik heb het idee dat ik een ENORME vijver om in te vissen laat schieten met al die kutspelletjes waar ik nooit aan meedoe, klopt dat?
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
pi_120105417
quote:
5s.gif Op zondag 9 december 2012 13:19 schreef Hungry_Joe het volgende:
Ik heb het idee dat ik een ENORME vijver om in te vissen laat schieten met al die kutspelletjes waar ik nooit aan meedoe, klopt dat?
Zo ervaar ik het helemaal niet. Maar ik speel dan ook alleen potjes met mensen die ik al ken...
pi_120105943
quote:
Volgens mij valt dat inderdaad reuzemee...en als er iets tijd kost is het wel al die potjes WF en Ruzzle en Mindfeud etc etc etc bijhouden....
  zondag 9 december 2012 @ 14:07:32 #79
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_120106077
quote:
Je kunt ook gewoon via facebook vrouwen aanspreken en toevoegen die je niet kent, komt bijna op hetzelfde neer alleen dan is het creepy.
pi_120106127
quote:
Valt best mee, alleen m'n laatste date heb ik via WF beter leren kennen. Ik kende hem via Twitter en via WF kwamen we geweldig aan de klets.

Zeer zuur afgelopen helaas :')
Tante minthy!! O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')