bij mij ookquote:Op zaterdag 8 december 2012 14:04 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Is trouwens, echt waar, een keer een affaire uit ontstaan bij mij door de chatfunctie van WF
scrabble.quote:Op zaterdag 8 december 2012 14:13 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Bij mij niet. Maar dat is toch dat spel waarbij je woorden moet raden ofzo? Of? En ja te lui voor Google. Zit nu op fok en mijn focus ligt hier
ha ha! Oh moeders en dat soort dingen, breek me de *** niet open. Die van mij had ooit een internetdate, me bescheurd om haar verontwaardigde verslag ervanquote:Op zaterdag 8 december 2012 14:17 schreef DancingPhoebe het volgende:
Mijn moeder is nog in shock dat iemand eens op een kusje vroeg op WF ...
haha werd er ook een kusje gevraagd?quote:Op zaterdag 8 december 2012 14:25 schreef eefje801 het volgende:
[..]
ha ha! Oh moeders en dat soort dingen, breek me de *** niet open. Die van mij had ooit een internetdate, me bescheurd om haar verontwaardigde verslag ervan
Het communiceren ging sowieso vrij moeilijk want de man bleek stokdoof! En begon haar tuin opnieuw in te richten en wilde het liefst gelijk matchende fietspakjes kopen.quote:Op zaterdag 8 december 2012 14:27 schreef pizza_doos het volgende:
[..]
haha werd er ook een kusje gevraagd?
en je moeder had romantischere ideeen?quote:Op zaterdag 8 december 2012 14:29 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Het communiceren ging sowieso vrij moeilijk want de man bleek stokdoof! En begon haar tuin opnieuw in te richten en wilde het liefst gelijk matchende fietspakjes kopen.
ha ha, geef haar eens ongelijkquote:Op zaterdag 8 december 2012 14:39 schreef pizza_doos het volgende:
[..]
en je moeder had romantischere ideeen?
Daar heb ik m'n laatste date vandaan getoverdquote:Op zaterdag 8 december 2012 13:59 schreef eefje801 het volgende:
[..]
De datingplek bij uitstek, als ik getrouwde vriendinnen moet geloven.
is gewoon gezellig en er komt altijd wel een moment dat een van tweeen het woord "neuken" of "date" legt en dan heb je direct een bruggetje hahaquote:Op zaterdag 8 december 2012 15:02 schreef minthy het volgende:
[..]
Daar heb ik m'n laatste date vandaan getoverd![]()
Wordfeud![]()
Of het ook daadwerkelijk op die manier is gegaan weet ik niet meer, maar je kan idd op de meest onvoorspelbare plekken tot een date komenquote:Op zaterdag 8 december 2012 15:13 schreef pizza_doos het volgende:
[..]
is gewoon gezellig en er komt altijd wel een moment dat een van tweeen het woord "neuken" of "date" legt en dan heb je direct een bruggetje haha
quote:Op zaterdag 8 december 2012 20:23 schreef Spezza19 het volgende:
Ik ga ook maar weer wordfeuden denk ik
Je hebt er helemaal niks aan neequote:Op zondag 9 december 2012 03:06 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Grote zucht... Hoofd slaat op hol na t stappen... Persoon waarvan ik graag reactie wil, reageert niet. Verstandig voor/van hem misschien, maar zo-niet-leuk! Persoon bij wie ik twijfel heb zoekt zelf regelmatig contact, in ieder geval elke dag, maar heeft zo zijn eigenaardigheden waarvan ik niet weet wat ik ervan moet denken en het ws niet wil weten... Mannen enzo...Héle grote zucht...
Guiltyquote:Op zaterdag 8 december 2012 22:57 schreef Moogwai10 het volgende:
Moet zeggen dat ik bij Wordfeud altijd alleen maar bij kerels of 40+ huisvrouwtjes terecht kom.
Of zijn jullie het type dat steeds meteen gaat resignen totdat je een keer bij een een potentieele date uitkomt? Zo, kan ik het ook natuurlijk.
Never gonna happen.quote:Op zondag 9 december 2012 12:06 schreef Silenus het volgende:
Ik ruzzle al een half jaar met een leuke vrouw, weet inmiddels dat ze bij de tv werkt (ze heeft dezelfde twitternaam als op ruzzle) en ze is nog lekker ook!
Bohhhh.
oooo leuk ik wil ook ruzzlen met jou, verder NIET daten. mag dat?quote:Op zondag 9 december 2012 12:06 schreef Silenus het volgende:
Ik ruzzle al een half jaar met een leuke vrouw, weet inmiddels dat ze bij de tv werkt (ze heeft dezelfde twitternaam als op ruzzle) en ze is nog lekker ook!
Bohhhh.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |