Kut, Sorryquote:Op maandag 10 december 2012 19:56 schreef Chawi het volgende:
3x single op een rij....wie maakt mij blij
Minthy, lief bericht, maar je was net even te snel
Ze volgt zijn planquote:Op maandag 10 december 2012 19:56 schreef minthy het volgende:
[..]
Tof!![]()
Een mooi geval van iedereen lekker laten kletsen/mekkeren/zaniken en fijn je eigen plan volgen
Not really. Ik had als single exact hetzelfde verhaal gehouden en dat heb ik ook altijd gedaan, ook toen ik hier op dit forum single was. Realisme is gewoon wat zoek bij de mensen en ik stoor me daar weleens aan. Internetdaten is aandachtdaten of neukdaten.quote:Op zondag 9 december 2012 21:00 schreef Silenus het volgende:
Haha precies, na jaren zwoegen is het DenWauwelaar gelukt en dan komt hij de rest even vertellen hoe het moet.![]()
'een lieve vriendin' ook echt
Ik hoop toch echt dat ik hier niet zo'n post neerplemp als ik weer iemand tegen kom. Als ik ergens niet goed van word..quote:Op maandag 10 december 2012 20:42 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Not really. Ik had als single exact hetzelfde verhaal gehouden en dat heb ik ook altijd gedaan, ook toen ik hier op dit forum single was. Realisme is gewoon wat zoek bij de mensen en ik stoor me daar weleens aan. Internetdaten is aandachtdaten of neukdaten.
Niets mis mee, ik heb het zelf ook gedaan. Maar laat dan ook dat hoogdravende gelul over 'liefde' weg. Daar heeft het 9/10 weinig tot niets mee van doen.
Weinig zwoegen aan een vriendin krijgen moet ik zeggen. Vriendinnen zat gehad ( lange en korte termijn) en ook tijden single geweest. Het gaat uiteindelijk toch om je persoonlijke skills IRL en in de ene periode lukt dat beter dan in de andere.
Ze is inderdaad lief en ook lekker, slim en meer van zulks, maar daar ga ik je verder niet mee lastig vallen. Daar val ik liever haar mee vast.![]()
Dat zeg je nú.quote:
quote:
Pas nu maar op met wat je zegt. Jij weet helemaal niet waar ik, wat aan jouw middelvinger hebquote:
Haar nieuwe date wil zijn prostaat laten stimuleren... guess again waar die vinger nodig zou zijn..quote:Op maandag 10 december 2012 22:13 schreef Chawi het volgende:
[..]
[..]
Pas nu maar op met wat je zegt. Jij weet helemaal niet waar ik, wat aan jouw middelvinger heb
quote:Op maandag 10 december 2012 22:47 schreef Blue_note het volgende:
Ik kan hier wegblijven. Na een keer of 10 daten hebben we besloten het toch maar een relatie te noemen.
Dat is geen Nederlands bloedquote:Op maandag 10 december 2012 19:56 schreef Chawi het volgende:
3x single op een rij....wie maakt mij blij
Minthy, lief bericht, maar je was net even te snel
succesvolle vrouwelijke manipulatietechnieken... hoezo succesvol? moeten we als vrouwen nou allemaal spelletjes gaan spelen om dé man te vinden?! gawd.... *facepalm*quote:Op maandag 10 december 2012 15:29 schreef JoeBravo het volgende:
http://www.nu.nl/lifestyl(...)-partner-binden.html
geef mijn portie maar aan fikkie, daar kan ik niks mee. Ik zal wel evolutionair gemankeerd zijn.
Volgens mij suggereert het artikel dat dat juist onbewust gaat, gevolg van evolutie enzo.quote:Op maandag 10 december 2012 23:07 schreef Andromache het volgende:
[..]
moeten we als vrouwen nou allemaal spelletjes gaan spelen om dé man te vinden?!
Voor 75 procent toch wel. De rest is Indisch en goede haarverf ;-)quote:Op maandag 10 december 2012 23:04 schreef Sc0tTy het volgende:
[..]
Dat is geen Nederlands bloedWatvoor afkomst heb je ?
Het leven is toch één groot spelquote:Op maandag 10 december 2012 23:07 schreef Andromache het volgende:
[..]
succesvolle vrouwelijke manipulatietechnieken... hoezo succesvol? moeten we als vrouwen nou allemaal spelletjes gaan spelen om dé man te vinden?! gawd.... *facepalm*
Ah hehe nou die 25% is iig goed zichtbaarquote:Op maandag 10 december 2012 23:13 schreef Chawi het volgende:
[..]
Voor 75 procent toch wel. De rest is Indisch en goede haarverf ;-)
True, ben alleen heel slecht in spelletjes. Van 't weekend nog verloren met Monopolyquote:
Maar je mag ook best eens verliezen in het spel.quote:Op maandag 10 december 2012 23:18 schreef Sc0tTy het volgende:
[..]
Ah hehe nou die 25% is iig goed zichtbaarIk ben 25% Portugees maar dat is totaal niet zichtbaar
[..]
True, ben alleen heel slecht in spelletjes. Van 't weekend nog verloren met Monopoly
Hij vond dat jij kookte toch wel handig?quote:Op maandag 10 december 2012 19:14 schreef Chawi het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Even voor alle cynische, zwartkijkende, verpeste, medemensen onder ons . We wonen overmorgen weer samen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |