Klopt, maar door geen move te maken kom je daar ook in terecht.quote:Op maandag 10 december 2012 16:49 schreef Silenus het volgende:
Hmm, ik zie de friendzone altijd als iets waarbij de een gewoon echt niet wil tongelen omdat ze (meestal de vrouw) de ander als een broer/goede vriend ziet.
Klopt. Daarom ben ik nu op zoek naar een halfblinde kerelquote:Op maandag 10 december 2012 17:19 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Klopt. Maar het verval is duidelijk zichtbaar. Beste tijd gehad.
quote:Op maandag 10 december 2012 17:19 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Klopt. Maar het verval is duidelijk zichtbaar. Beste tijd gehad.
quote:Op maandag 10 december 2012 17:21 schreef minthy het volgende:
[..]
Klopt. Daarom ben ik nu op zoek naar een halfblinde kerel
Euh! Ik zoende hem uiteindelijk maar eens op zn mond, hij zat zo te klooien.quote:Op maandag 10 december 2012 16:24 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Vrouwen maken zelden de eerste move.
Dus terughoudend en respect heet voortaan klooien?quote:Op maandag 10 december 2012 17:31 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Euh! Ik zoende hem uiteindelijk maar eens op zn mond, hij zat zo te klooien.
quote:Op maandag 10 december 2012 17:42 schreef theKiD het volgende:
[..]
Dus terughoudend en respect heet voortaan klooien?![]()
Vrouwen..
quote:Op maandag 10 december 2012 17:42 schreef theKiD het volgende:
[..]
Vrouwen..
nee, dat heet friendzone.quote:Op maandag 10 december 2012 17:42 schreef theKiD het volgende:
[..]
Vrouwen..
Als dit over mij gezegd zou worden op een openbaar forum zou ik gelijk afscheid van mezelf nemen denk ik.quote:Op maandag 10 december 2012 12:55 schreef Perzephone het volgende:
[..]
"Ja ik snap het wel... Maaaaar eh, ze is wel heel lief hoor!!"
Na drie dates nog steeds niet gezoend met mijn date. Eerst erg frustrerend, maar nu wel lekker rustig eigenlijk, ook eens prima.
hier op fok zit je goed denk ik zo.quote:Op maandag 10 december 2012 18:00 schreef mikayla het volgende:
ik ben wel gewoon benieuwd...
ik heb best een grote bak ellende gehad in verleden, en wil gewoon serieus daten...
ik als best goed uitziende hollandse knul moet toch wel iets serieus kunnen vinden, of iig een leuke date..
waar kan ik het beste aankloppen dan?
hoeft ook niet hoor. je post wat in topics, en als je wat vaker in dezelfde topics komt leer je vanzelf de vaste posters iets beter kennen. van daaruit is de stap tot het sturen een pm/dm te verwaarlozen.quote:Op maandag 10 december 2012 18:31 schreef mikayla het volgende:
haha, ik heb geen fotos in foto boek..
dan word het teveel eenheids worst..
en zijn er veel single zoekende vrouwen van rond mijn leeftijd in noord holland dan?
quote:Op maandag 10 december 2012 18:49 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Hoe bedoel je afknapper
Mmmm, worstquote:Op maandag 10 december 2012 18:31 schreef mikayla het volgende:
haha, ik heb geen fotos in foto boek..
dan word het teveel eenheids worst..
en zijn er veel single zoekende vrouwen van rond mijn leeftijd in noord holland dan?
Ze studeert geen Nederlandsquote:Op maandag 10 december 2012 18:49 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Hoe bedoel je afknapper
quote:Op donderdag 10 november 2011 14:10 schreef Chawi het volgende:
"Ex" en ik gaan over tot een LAT-relatie. Tsss, waarom weet een man pas wat hij mist, als ze er niet meer is ;-)
quote:Op donderdag 10 november 2011 14:26 schreef Godshand het volgende:
[..]
Heb je wel veel voor je "ex" over...
quote:Op donderdag 10 november 2011 14:53 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je kan me niet vertellen dat jij iets anders dacht?
quote:
Even voor alle cynische, zwartkijkende, verpeste, medemensen onder ons . We wonen overmorgen weer samenquote:Op donderdag 10 november 2011 15:01 schreef Thornado het volgende:
En al die vrouwen die er dan weer intrappen
quote:Op maandag 10 december 2012 19:14 schreef Chawi het volgende:
Even voor alle cynische, zwartkijkende, verpeste, medemensen onder ons . We wonen overmorgen weer samen
Hij vond de seks te ver weg dus dan maar weer in huis halen?quote:Op maandag 10 december 2012 19:14 schreef Chawi het volgende:
Even voor alle cynische, zwartkijkende, verpeste, medemensen onder ons . We wonen overmorgen weer samen
"ja maar, als hij wil samenwonen dan moet hij wel van mij houden!!!quote:Op maandag 10 december 2012 19:53 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hij vond de seks te ver weg dus dan maar weer in huis halen?
Tof!quote:Op maandag 10 december 2012 19:14 schreef Chawi het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |