Truequote:Op maandag 10 december 2012 23:21 schreef Chawi het volgende:
[..]
Maar je mag ook best eens verliezen in het spel.
Bij mijn broer is het nog beter te zien. Ik heb toch meer van mijn vaders kant. Al met al was mijn moeder gewoon het meest dominant
Leukquote:Op dinsdag 11 december 2012 09:38 schreef Mystikvm het volgende:
Ik en mijn date gaan wel zo lekker dat het eigenlijk wel officieel is nu. Ik kan me nu ook echt niet meer voorstellen dat ik in het allereerste begin heb getwijfeld. We hebben het erg leuk samen
Natuurlijk hebben meer mensen dat. Als de foto's je niet aanspreken dan blijft er toch geen motivatie over. Lijkt me meer dan logisch. Alleen wel goed realiseren of je neit te kritisch bent.quote:Op dinsdag 11 december 2012 09:34 schreef Sc0tTy het volgende:
Gisteren eindelijk m'n match gesproken van afgelopen vrijdag. Opzich een leuke meid maar op 't moment dat de foto's tevoorschijn kwamen was et gelijk. Ik weet dat ik niet moet doen maar toch gebeurd 't. Meer mensen die hier last van hebben?
Dat probeer ik ook niet te zijn inderdaad. Maar er zijn een paar dingen waar ik echt niet omheen kan. Maar goed, dat wordt dus verder zoekenquote:Op dinsdag 11 december 2012 09:49 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Natuurlijk hebben meer mensen dat. Als de foto's je niet aanspreken dan blijft er toch geen motivatie over. Lijkt me meer dan logisch. Alleen wel goed realiseren of je neit te kritisch bent.
quote:Op dinsdag 11 december 2012 09:38 schreef Mystikvm het volgende:
Ik en mijn date gaan wel zo lekker dat het eigenlijk wel officieel is nu. Ik kan me nu ook echt niet meer voorstellen dat ik in het allereerste begin heb getwijfeld. We hebben het erg leuk samen
quote:Op dinsdag 11 december 2012 10:06 schreef Sekhmet het volgende:
[..]![]()
Zou er iets in de lucht hangen...?!
Zuurpruim!quote:Op dinsdag 11 december 2012 10:17 schreef m1st1g het volgende:
[..]
[..]
ik zie geen verschil, alle 2 vervelend
So true!quote:Op dinsdag 11 december 2012 10:17 schreef m1st1g het volgende:
[..]
[..]
ik zie geen verschil, alle 2 vervelend
geloof me, als je dit nu al hebt, word het toch nooit wat..quote:Op dinsdag 11 december 2012 09:53 schreef Sc0tTy het volgende:
[..]
Dat probeer ik ook niet te zijn inderdaad. Maar er zijn een paar dingen waar ik echt niet omheen kan. Maar goed, dat wordt dus verder zoeken
leuk om te horen!quote:Op dinsdag 11 december 2012 09:38 schreef Mystikvm het volgende:
Precies, dus voor mij is 't toch een no-go.quote:Op dinsdag 11 december 2012 10:24 schreef mikayla het volgende:
[..]
geloof me, als je dit nu al hebt, word het toch nooit wat..
ik heb het toevallig een maand of 2 geleden gehad.... echt een hele lieve en zorgzame meid..
iets ouder als ik ben (25 vs 31) gewoon prima vrouw..
alleen uiterlijk had ze ook niet mee.. eerste date had ze echt haar best gedaan er wat van te maken,
en ze zag er best redelijk uit.. maar... ooit ga je er naast wakker worden / naast in slaap vallen..
en dat was het punt waarop ik afgehaakt ben..
quote:Op dinsdag 11 december 2012 12:53 schreef xApples het volgende:
Ik denk dat de leuke paiq-mannen een beetje op zijn![]()
In het begin zaten er echt leuke tussen, maar nu krijg ik steeds
kale mannen die graag naar Barcelona gaan en van voetbal kijken
houden.
Ik ben doods bang voor paardenquote:Op dinsdag 11 december 2012 12:55 schreef xApples het volgende:
Jeeeeeeeeeeeezus
Ik haat mannen die paardrijden
Ja zal vast wel, ik kom er gewoon voor uit. Ben doods bamg voor die beesten!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |