SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
quote:
Dankje ama dat wist ik al..quote:
Joaa zeker..quote:Op woensdag 5 december 2012 19:20 schreef Ambipur het volgende:
Cuuus, Turquaz maakt mijn vernaggeld tt's in een x goed denk?!
X, Karar verdim, ik kom.
http://dl.dropbox.com/u/103736150/20121205_204856.mp4quote:Op woensdag 5 december 2012 20:47 schreef Bilge het volgende:
http://atdhe.so/watch.php?id=527040
Heeft iemand een Turkse stream?
quote:Op woensdag 5 december 2012 20:36 schreef xminator het volgende:
Vanaf volgende week invullen
Als ik nog namen mis of als mensen willen komen geef het dan aan aub, iedereen is welkom.
[ afbeelding ]
triggershot mistquote:Op woensdag 5 december 2012 20:36 schreef xminator het volgende:
Vanaf volgende week invullen
Als ik nog namen mis of als mensen willen komen geef het dan aan aub, iedereen is welkom.
[ afbeelding ]
dwing hem, bestook hem met DM/PM , hij moet geen kant opkunnenquote:Op woensdag 5 december 2012 21:01 schreef xminator het volgende:
[..]
Kom jij ook op je fiets?
[..]
Komt ie dan? Hij twijfel nog die hommo.
Hij durft toch nietquote:Op woensdag 5 december 2012 21:02 schreef leeell het volgende:
[..]
dwing hem, bestook hem met DM/PM , hij moet geen kant opkunnen
Nou..quote:Op woensdag 5 december 2012 21:06 schreef xminator het volgende:
[..]
Is hij te lelijk voor of nie dan
Zijn we allemaal toch? Zo fucking lekker zijn we niet.quote:Op woensdag 5 december 2012 21:06 schreef xminator het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 5 december 2012 21:07 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Zijn we allemaal toch? Zo fucking lekker zijn we niet.
Dus je vind hem stiekem eigenlijk knettergeil..?quote:Op woensdag 5 december 2012 21:07 schreef xminator het volgende:
[..]niet doorhebben dat ik hem probeer uit te lokken zodat hij toch wel komt..
Hey gino waar is die fissa dan mischien kom ik met me fietsje en met ali en achmed enzo jwzquote:Op woensdag 5 december 2012 21:07 schreef xminator het volgende:
Gaat het goed met je bro?quote:Op woensdag 5 december 2012 21:08 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Dus je vind hem stiekem eigenlijk knettergeil..?
Niet doorhebben, dat hij daar niet gevoelig voor is..quote:Op woensdag 5 december 2012 21:07 schreef xminator het volgende:
Haha jij bent gewoon gulmez/amenth en probeert zo uitgenodigd te worden voor de meetquote:Op woensdag 5 december 2012 21:09 schreef fb12fb12 het volgende:
[..]
Hey gino waar is die fissa dan mischien kom ik met me fietsje en met ali en achmed enzo jwz
Niet proberen te verdraaien hè, jij was bloedserieus netquote:Op woensdag 5 december 2012 21:09 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Niet doorhebben, dat hij daar niet gevoelig voor is..
Jaaa, beter toch..quote:
Wie is gulmez en amenth ik ben gewoon die qekke mehmet mogen ali en achmed ook mee ik neem ze wel achterop die gangsta stijl jwzquote:Op woensdag 5 december 2012 21:10 schreef xminator het volgende:
[..]
Haha jij bent gewoon gulmez/amenth en probeert zo uitgenodigd te worden voor de meet
Soukran!quote:Op woensdag 5 december 2012 21:11 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Jaaa, beter toch..En hoe is het met jou bro?
Hee laaa, is in roffa.quote:Op woensdag 5 december 2012 21:12 schreef fb12fb12 het volgende:
[..]
Wie is gulmez en amenth ik ben gewoon die qekke mehmet mogen ali en achmed ook mee ik neem ze wel achterop die gangsta stijl jwz
Ah roffa is maar uurtje fietsen maar met ali achterop die 10000 kilo weegt duurt wel uurtje of 3 hoelaat begint die meet danquote:Op woensdag 5 december 2012 21:12 schreef xminator het volgende:
[..]
Soukran!
[..]
Hee laaa, is in roffa.
Kom met een bontkraag mattie van jou en ik breek jou bb!quote:Op woensdag 5 december 2012 21:12 schreef fb12fb12 het volgende:
[..]
Wie is gulmez en amenth ik ben gewoon die qekke mehmet mogen ali en achmed ook mee ik neem ze wel achterop die gangsta stijl jwz
Vanaf 19.00, dan mag jij niet eens buiten zijn denk ik... Maar kom maar smechmedquote:Op woensdag 5 december 2012 21:13 schreef fb12fb12 het volgende:
[..]
Ah roffa is maar uurtje fietsen maar met ali achterop die 10000 kilo weegt duurt wel uurtje of 3 hoelaat begint die meet dan
Nee schat. Was niet serieus.quote:Op woensdag 5 december 2012 21:10 schreef xminator het volgende:
[..]
Niet proberen te verdraaien hè, jij was bloedserieus net
Is het bij jou osso?? En ik mag gewoon tot 11 uur buiten zijnquote:Op woensdag 5 december 2012 21:14 schreef xminator het volgende:
[..]
Vanaf 19.00, dan mag jij niet eens buiten zijn denk ik... Maar kom maar smechmed
Wat denk je?quote:Op woensdag 5 december 2012 21:14 schreef xminator het volgende:
[..]
Tabi guzelim
Nog steeds rook vrij?
aan je humeur te zien welquote:
Hoe weet jij of ik een bb heb? en mijn bontkraag mattie is trouwens wel 1.50 je moet maar durven hij klapt je zo a mattiequote:Op woensdag 5 december 2012 21:13 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Kom met een bontkraag mattie van jou en ik breek jou bb!
Ja man, als je stoer doet knuppelen we jou neer...quote:Op woensdag 5 december 2012 21:15 schreef fb12fb12 het volgende:
[..]
Is het bij jou osso?? En ik mag gewoon tot 11 uur buiten zijnjwz
Ik zou denken van nietquote:
standaard uitrusting bij een vuilniszak-bontkraag opgeschoren kop type toch?quote:Op woensdag 5 december 2012 21:17 schreef fb12fb12 het volgende:
[..]
Hoe weet jij of ik een bb heb? en mijn bontkraag mattie is trouwens wel 1.50 je moet maar durven hij klapt je zo a mattie
Hahah dan weet ik waar je woont dan komen ik en ali en achmed en kemal en hassan en osman en oguzhan en atakan jouw auto verneuken wees gewaarschuwd maar zet me voor nu maar op mischienquote:Op woensdag 5 december 2012 21:17 schreef xminator het volgende:
[..]
Ja man, als je stoer doet knuppelen we jou neer...
[..]
Ik zou denken van niet![]()
Maar hoop dat het anders is!
Wie zegt dat ik een vuilniszak-bontkraag opgeschoren type ben? Ik ben gewoon een nette jongeman die niet opgeschoren is die een hekel heeft aan bontkraagjes en vuilniszakken maar dat ik een bb heb heeft er niks mee te makenquote:Op woensdag 5 december 2012 21:18 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
standaard uitrusting bij een vuilniszak-bontkraag opgeschoren kop type toch?
Tsjah als je niet naar mij luistert, je moet echt aan krachttraining gaan! Dan kom je geen kilootjes aan.quote:Op woensdag 5 december 2012 21:19 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Wat is er mis met mn humeur?
X, Nog steedswel dikker..
Hee laa, jij komt toch niet. Volgende week moet je zeker weten of je komt.quote:Op woensdag 5 december 2012 21:21 schreef fb12fb12 het volgende:
[..]
Hahah dan weet ik waar je woont dan komen ik en ali en achmed en kemal en hassan en osman en oguzhan en atakan jouw auto verneuken wees gewaarschuwd maar zet me voor nu maar op mischien
lol..quote:Op woensdag 5 december 2012 21:22 schreef fb12fb12 het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik een vuilniszak-bontkraag opgeschoren type ben? Ik ben gewoon een nette jongeman die niet opgeschoren is die een hekel heeft aan bontkraagjes en vuilniszakken maar dat ik een bb heb heeft er niks mee te maken
Weet je wat probleem is ik ben een nette jongeman van 15 jaar als ik daarheen ga en er zijn allemaal pedo's en onaardige mensen is dat niet leuk voor mijquote:Op woensdag 5 december 2012 21:22 schreef xminator het volgende:
[..]
Tsjah als je niet naar mij luistert, je moet echt aan krachttraining gaan! Dan kom je geen kilootjes aan.
[..]
Hee laa, jij komt toch niet. Volgende week moet je zeker weten of je komt.
Wat is hyves?quote:Op woensdag 5 december 2012 21:23 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
lol..
Ping mij ping hem ping haar ping ping ping.. Jij hebt nog zeker hyves..?
quote:Op woensdag 5 december 2012 21:19 schreef Bilge het volgende:
1-0 voor Braga.
Duimen dat Manchester wint.
Dat is je Ebeyinki?quote:
Ismetonfire!quote:
Doe dat niet! Is slecht voor je juist! Kom je nog meer kilootjes aan.quote:Op woensdag 5 december 2012 21:26 schreef Ambipur het volgende:
X, Ik ga mijn patroon ook eens omgooien. Morgen en erna even geen eten.
Verder wil ik nu graag rennen, maar heb mensen naast me
Jfm, tnx.
quote:Op woensdag 5 december 2012 21:26 schreef fb12fb12 het volgende:
[..]
Wat praat je onbeschoft sukkel praat normaal amk
Vasten, pik. 2 dagen me lam zuipen aan thee etc en gore fruit.quote:Op woensdag 5 december 2012 21:27 schreef xminator het volgende:
[..]
Doe dat niet! Is slecht voor je juist! Kom je nog meer kilootjes aan.
Ik doe jou amk gappiequote:Op woensdag 5 december 2012 21:31 schreef fb12fb12 het volgende:
[..]
Wallah wat doe je blij sukkeltje
ah aaaahh..quote:Op woensdag 5 december 2012 21:31 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Gelmek isterdim, ama simdi olmaz. Ins bij de volgende! Sorry.
Ach germ..quote:Op woensdag 5 december 2012 21:33 schreef fb12fb12 het volgende:
[..]
Stop hou op ik vind het niet meer leuk
moet jij al niet naar bed ?quote:Op woensdag 5 december 2012 21:33 schreef fb12fb12 het volgende:
[..]
Stop hou op ik vind het niet meer leuk
Stereotype.quote:Op woensdag 5 december 2012 21:31 schreef fb12fb12 het volgende:
[..]
Wallah wat doe je blij sukkeltje
ben jij zijn zusje ofzoquote:Op woensdag 5 december 2012 21:38 schreef Bilge het volgende:
Wat een helden zijn jullie, met zijn alle tegen een 15-jarige.
Wie voortaan aan fb12 komt, komt aan mij.
Deze maand heb ik het echt heel druk, en moet echt m'n geld niet uitgeven aan onbelangrijke dingen.quote:
Nee, ik was gisteren niet in Tiel..quote:Op woensdag 5 december 2012 21:39 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Deze maand heb ik het echt heel druk, en moet echt m'n geld niet uitgeven aan onbelangrijke dingen.Yaz'a dugun yapacagiz, elimi tutacam.
Trouwens, jij was gister zeker niet in Tiel, he?Er liep iemand in de AH die vet erg op jou leek.
Var mi diyecegin?quote:Op woensdag 5 december 2012 21:40 schreef Bilge het volgende:
[..]
Hij is mijn protegé.
Ben jij Turq's holmaat?
Allen? Zie er 1, hoor.quote:Op woensdag 5 december 2012 21:38 schreef Bilge het volgende:
Hmm.quote:Op woensdag 5 december 2012 21:40 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Nee, ik was gisteren niet in Tiel..
Maare je kunt voor 2 tientjes ook veel plezier beleven toch?
Wat zij zegtquote:Op woensdag 5 december 2012 21:38 schreef Bilge het volgende:
Pik? Nogmaals is ongezond dat he..quote:Op woensdag 5 december 2012 21:30 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Vasten, pik. 2 dagen me lam zuipen aan thee etc en gore fruit.
Pik jaquote:Op woensdag 5 december 2012 21:43 schreef xminator het volgende:
[..]
Pik? Nogmaals is ongezond dat he..
omg..quote:Op woensdag 5 december 2012 21:44 schreef guler het volgende:
Wat is er mis met FB?
Dag turken, ik ben Hanzo en ik ben nieuw hier, jwz.
quote:Op woensdag 5 december 2012 21:44 schreef guler het volgende:
Wat is er mis met FB?
Dag turken, ik ben Hanzo en ik ben nieuw hier, jwz.
Ben jij top ofzo?quote:Op woensdag 5 december 2012 21:47 schreef Bilge het volgende:
[..]
Neem wat vaseline mee naar de meet, rijg ik jullie beiden aan mijn speer.
[..]
Hij.![]()
[..]
Ben jij een hijquote:Op woensdag 5 december 2012 21:47 schreef Bilge het volgende:
[..]
[..]
Hij.![]()
[..]
Waar slaan dezequote:Op woensdag 5 december 2012 21:47 schreef Bilge het volgende:
[..]
[..]
Hij.![]()
[..]
Door wie?quote:
Das een smiley.quote:
dezequote:
Niet mijn favo zangers, maar voor mijn 'rock' smaak luisterde ik er ook altijd na.. What's your point..?quote:Op woensdag 5 december 2012 21:50 schreef Bilge het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen: Zeki Müren en Bülent Ersoy zijn mijn favo-zangers.
Je weet zelluf girlquote:Op woensdag 5 december 2012 21:50 schreef Ambipur het volgende:
Doet me goed te lezen, dat jullie zonder mijn gezeik ook een hele topic kunnen vernaggelen.
Ben jij de diva van hier?quote:Op woensdag 5 december 2012 21:50 schreef Ambipur het volgende:
Doet me goed te lezen, dat jullie zonder mijn gezeik ook een hele topic kunnen vernaggelen.
huh? Wie is deze gulmez, amenth enso? aahh mattie?quote:Op woensdag 5 december 2012 21:50 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
deze..?
fb12fb12, Gulmez, Amenth, en nu Guler?
Ik heb de roe, ben nu omw naar Spanje..quote:
De gemiddelde leeftijd is hier best hoog, ik gok zo'n 22. We moeten jonkies koesteren.quote:Op woensdag 5 december 2012 21:51 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Niet mijn favo zangers, maar voor mijn 'rock' smaak luisterde ik er ook altijd na.. What's your point..?
Hoi TS.quote:
TS?quote:Op woensdag 5 december 2012 21:54 schreef Bilge het volgende:
[..]
De gemiddelde leeftijd hier best hoog, ik gok zo'n 22. We moeten jonkies koesteren.
[..]
Hoi TS.
Jaa, ben nerden bilim.. TS is topic starter benim bildigiim..quote:Op woensdag 5 december 2012 21:56 schreef Bilge het volgende:
[..]
Niet jij, Triggershot.Denk is langer dan een seconde na voordat je op die reageerknop klikt.
Warom ben jy nep turk? Ik ben eckte Turk!! Wallah.quote:
De siktir git oglum ya..quote:Op woensdag 5 december 2012 22:00 schreef guler het volgende:
[..]
Warom ben jy nep turk? Ik ben eckte Turk!! Wallah.
Dat je kloont, prima. Maar ga niet lopen kloten.quote:Op woensdag 5 december 2012 22:00 schreef guler het volgende:
[..]
Warom ben jy nep turk? Ik ben eckte Turk!! Wallah.
En jij in het Nederlands posten voordat ik Yvonne op je afstuur om je mond te spoelen met zeepquote:
Wat oglum? Jij bent oglum bak git!quote:Op woensdag 5 december 2012 22:01 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
De siktir git oglum ya..Wat is er turks aan jou, damn..
Yuh lan, git uyu.quote:Op woensdag 5 december 2012 22:02 schreef guler het volgende:
[..]
Wat oglum? Jij bent oglum bak git!Jwz.
Sory Kano, maar je mag Yvonne altijd op me afsturen..quote:Op woensdag 5 december 2012 22:01 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
En jij in het Nederlands posten voordat ik Yvonne op je afstuur om je mond te spoelen met zeep
lol..quote:Op woensdag 5 december 2012 22:02 schreef guler het volgende:
[..]
Wat oglum? Jij bent oglum bak git!Jwz.
In het Turks klinkt het allemaal zo logisch....quote:Op woensdag 5 december 2012 22:04 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Sory Kano, maar je mag Yvonne altijd op me afsturen..![]()
En er staat: Rot de neuk op mijn zoon jaa..
Turks is eenmaal een logisch taal..quote:Op woensdag 5 december 2012 22:06 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
In het Turks klinkt het allemaal zo logisch....![]()
Wat is een kloon eigelik?quote:
Jij bent een kloon. Je kan langs me heen lezen, maar je weet dat ik gelijk heb. Dus normaal meeposten en kappen om je van de domme te houden.quote:
Anlamıyorum?quote:
Praat heul gauw nederlandisch!quote:
Nederlandisch dan nog altijd. Met een hoofdletter dus. Discriminatie!quote:
Na jouw kop gezien te hebben kan ik alleen maar mee vallenquote:Op woensdag 5 december 2012 21:06 schreef xminator het volgende:
[..]
Google translate zei iets heel andersquote:Op woensdag 5 december 2012 22:17 schreef xminator het volgende:
[..]
De broek van je oma betekent dat.
ga weg manquote:Op woensdag 5 december 2012 21:56 schreef Bilge het volgende:
[..]
Niet jij, Triggershot.Denk is langer dan een seconde na voordat je op die reageerknop klikt.
Verloskundige kanten string.quote:Op woensdag 5 december 2012 22:18 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Google translate zei iets heel anders
Zowiezo, als je het maar weet.quote:Op woensdag 5 december 2012 22:16 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Nederlandisch dan nog altijd. Met een hoofdletter dus. Discriminatie!
Gezien de snelheid van posten, de inhoud, de woordspeling in de username, het onderschrift en timing van verschijnen en verdwijnen weet ik met 100% zekerheid, verheven boven elke twijfel, dat jij Guler bent. Ik snap alleen niet waarom je daar behoefte aan hebt.quote:
Kanopiet.quote:
Ben blij dat ik niet de enige was die 't doorhadquote:Op woensdag 5 december 2012 22:28 schreef Bilge het volgende:
[..]
Gezien de snelheid van posten, de inhoud, de woordspeling in de username, het onderschrift en timing van verschijnen en verdwijnen weet ik met 100% zekerheid, verheven boven elke twijfel, dat jij Guler bent. Ik snap alleen niet waarom je daar behoefte aan hebt.
[..]
Kanopiet.
Gast rot op man, ik heb geen idee wie die Guler is.quote:Op woensdag 5 december 2012 22:28 schreef Bilge het volgende:
[..]
Gezien de snelheid van posten, de inhoud, de woordspeling in de username, het onderschrift en timing van verschijnen en verdwijnen weet ik met 100% zekerheid, verheven boven elke twijfel, dat jij Guler bent. Ik snap alleen niet waarom je daar behoefte aan hebt.
[..]
Kanopiet.
Zelf geschreven?quote:Op woensdag 5 december 2012 22:29 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ben blij dat ik niet de enige was die 't doorhad![]()
quote:Op woensdag 5 december 2012 22:34 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Gast rot op man, ik heb geen idee wie die Guler is.
Serieus, jij ookquote:Op woensdag 5 december 2012 22:29 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ben blij dat ik niet de enige was die 't doorhad![]()
Doet me denken aan Kežman.quote:Op woensdag 5 december 2012 22:41 schreef Bilge het volgende:
Burak Yilmaz is mede-topscorer in de CL.Hij kan totaal niet meevoetballen, loopt steeds buitenspel, maar scoort wel aan de lopende band.
Dat ben jij over 3 jaarquote:Op woensdag 5 december 2012 22:50 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
www.facebook.com/v/303246629775031
Abowww..
Tovbe de!quote:Op woensdag 5 december 2012 22:52 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Allah yazdiysa bozsun.
Waarom praat ik tegen mijzelf?quote:Op woensdag 5 december 2012 22:59 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Blijkbaar ben ik obviously jij, of jij mij.
Aangenaam.
Sorry dat ik 8 sec vertraging had op jou.quote:Op woensdag 5 december 2012 22:59 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Blijkbaar ben ik obviously jij, of jij mij.
Aangenaam.
Geeft niks, maar dat multi taske is nie makkelijk, jwz.quote:Op woensdag 5 december 2012 23:00 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Sorry dat ik 8 sec vertraging had op jou.
Nou wij doen het schijnbaar wel goed genoeg.quote:Op woensdag 5 december 2012 23:01 schreef guler het volgende:
[..]
Geeft niks, maar dat multi taske is nie makkelijk, jwz.
Ga jij nou maar rukken op het idee van een meet.quote:Op woensdag 5 december 2012 23:03 schreef xminator het volgende:
TS mien jong, gaat alles goed met je? Heb je hulp of ondersteuning nodig?
quote:Op woensdag 5 december 2012 23:03 schreef xminator het volgende:
TS mien jong, gaat alles goed met je? Heb je hulp of ondersteuning nodig?
Op je verkeerde teentje getraptquote:Op woensdag 5 december 2012 23:04 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ga jij nou maar rukken op het idee van een meet.
Ow ja, tfoe aliek!, jwz, helluf varkens!quote:Op woensdag 5 december 2012 23:08 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Je moet 'haram, kafirs' zeggen.
Als je mij al niet bent, ben je op z'n minst a brother from another mother.quote:Op woensdag 5 december 2012 23:10 schreef guler het volgende:
[..]
Ow ja, tfoe aliek!, jwz, helluf varkens!
Mwuah, bro je doet nou teveel moeite, niet te erg je best doen.quote:Op woensdag 5 december 2012 23:12 schreef guler het volgende:
Kben jou ook niet, jij bent mij.
morgen is iedreen deze tog vergeten.. Ik ben mijzelluf, jwz.
Je mocht willen dat ik met jou nog prive sprak, sta liever achter het station mezelf te verkopen.quote:Op woensdag 5 december 2012 23:12 schreef Ambipur het volgende:
TS, waarom praat je met je andere nick wel met mij
Ik wil je best kopen, schatje. How much?quote:Op woensdag 5 december 2012 23:14 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Je mocht willen dat ik met jou nog prive sprak, sta liever achter het station mezelf te verkopen.
Mwuah, ik verlaag mezelf wel tot dit beroep, maar ik heb ook mijn grenzen.quote:Op woensdag 5 december 2012 23:18 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik wil je best kopen, schatje. How much?
Het is toch allang duidelijk dat ik issues heb van onvoorstelbare kaders?quote:Op woensdag 5 december 2012 23:18 schreef guler het volgende:
Ik begrijp jou ook niet TS, je maakt een kloon, praat vervolgens er tegen alsof het een ander persoon is en vervolgens geef je het toe..
tissue? kader? ben ik opeens een schilder ofzo? jwz. ik ben weg thalla zine!quote:Op woensdag 5 december 2012 23:19 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Het is toch allang duidelijk dat ik issues heb van onvoorstelbare kaders?
Jammer TS..quote:Op woensdag 5 december 2012 23:18 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Mwuah, ik verlaag mezelf wel tot dit beroep, maar ik heb ook mijn grenzen.
Als ik jij bent en jij ik, dan ben ik wie?quote:Op woensdag 5 december 2012 23:20 schreef guler het volgende:
[..]
tissue? kader? ben ik opeens een schilder ofzo? jwz. ik ben weg thalla zine!
Gefeliciteerd, Hayirli ugurlu olsun!quote:
Weten we niet, zien we morgenquote:Op woensdag 5 december 2012 23:23 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Sowieso pics.
alles naar wens klaar?
wat Turq zegt dan, Allah kazasiz belasiz mesut eylesin enzo.quote:Op woensdag 5 december 2012 23:25 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Weten we niet, zien we morgenIk neem een inspecteur mee.
Elk gebrek noteren, he? Laten ondertekenen door bouwbedrijf.quote:Op woensdag 5 december 2012 23:25 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Weten we niet, zien we morgenIk neem een inspecteur mee.
zij gaan een opleveringskeuring doenquote:Op woensdag 5 december 2012 23:29 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Elk gebrek noteren, he? Laten ondertekenen door bouwbedrijf.
Die met het rokje doet me denken aan Ambi,misschien door der lengtequote:
Nope. Hier bewolkt!quote:Op woensdag 5 december 2012 23:35 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Jongens, ga eens achter je pc vandaan en kijk naar buiten. Het is zo helder. Sirius schittert aan de hemel.
[ afbeelding ] Hij ziet er echt zo uit..
Gedrocht welquote:Op woensdag 5 december 2012 23:40 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Die met het rokje doet me denken aan Ambi,misschien door der lengte
Hier (Gelderland) ook, alleen heb ik al een hele lange tijd niet naar de sterren en planeten gekeken. Keek toevallig net naar buiten en was weer overdonderd over hoe mooi het is.quote:Op woensdag 5 december 2012 23:39 schreef xminator het volgende:
Zo ziet sirius er hier dagelijks uit, waarschijnlijk omdat de lucht in Groningen niet zo vervuild is als in Noord-Holland
Dat jij niet zou komen was toch al bekend.quote:Op woensdag 5 december 2012 23:41 schreef Triggershot het volgende:
Ga overigens niet naar de meet, als ik niet kom, is er toch weinig aan dus blaas het gewoon af.
quote:Op woensdag 5 december 2012 23:41 schreef Triggershot het volgende:
Ga overigens niet naar de meet, als ik niet kom, is er toch weinig aan dus blaas het gewoon af.
Daarom, geen nut om nog verder te plannen of over hebben dus.quote:Op woensdag 5 december 2012 23:43 schreef xminator het volgende:
[..]
Dat jij niet zou komen was toch al bekend.
Zie topicstart, thanks!quote:Op woensdag 5 december 2012 23:44 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Daarom, geen nut om nog verder te plannen of over hebben dus.
Nee, ik moet rukken op het idee van een meet met de gedachte dat TS daarbij aanwezig is gaat dat een beetje lastig.quote:
Nee. Ze danst wel lekker.quote:Op woensdag 5 december 2012 23:40 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Die met het rokje doet me denken aan Ambi,misschien door der lengte
Juist met de gedachte aan TS zou het makkelijk moeten gaan!quote:Op woensdag 5 december 2012 23:48 schreef xminator het volgende:
[..]
Nee, ik moet rukken op het idee van een meet met de gedachte dat TS daarbij aanwezig is gaat dat een beetje lastig.
Ga toch spelen man, daar sprak ik niet eens over mijn aanwezigheid toen ik dat zei.quote:Op woensdag 5 december 2012 23:48 schreef xminator het volgende:
[..]
Nee, ik moet rukken op het idee van een meet met de gedachte dat TS daarbij aanwezig is gaat dat een beetje lastig.
Bwehehe, het raakt je allemaal dus toch welquote:Op woensdag 5 december 2012 23:49 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ga toch spelen man, daar sprak ik niet eens over mijn aanwezigheid toen ik dat zei.![]()
Ten tweede begon jij met de sneren, niet ik.
Dat maakt je per slot van rekening een autist, vanzelfsprekend dus.quote:Op woensdag 5 december 2012 23:50 schreef xminator het volgende:
[..]
Bwehehe, het raakt je allemaal dus toch wel
En ik ben er niets eens bij betrokkenquote:Op woensdag 5 december 2012 23:48 schreef leeell het volgende:
wat een hatelijke sfeer deze laatste 2 paginas
Viezse autistquote:Op woensdag 5 december 2012 23:50 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Dat maakt je per slot van rekening een autist, vanzelfsprekend dus.
Ik wil dan wel een live-verslag zodat ik het kan volgen vanuit mijn zolderkamer, ieder mag de taak op zich nemen, zou het waarderen. Maar de meet gaat toch niet door.quote:Op woensdag 5 december 2012 23:54 schreef xminator het volgende:
[..]
Nee, gaat niet gebeuren. Meet gaat door.
Ik kom. Hij gaat sws door.quote:Op woensdag 5 december 2012 23:54 schreef xminator het volgende:
[..]
Nee, gaat niet gebeuren. Meet gaat door.
Nee, te laf en autistisch voor.quote:Op woensdag 5 december 2012 23:57 schreef xminator het volgende:
Wil je ook een wedje leggen net zoals xaban?
Had niets anders verwacht van jou.quote:Op woensdag 5 december 2012 23:57 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Nee, te laf en autistisch voor.
Had niet anders mogelijk geweest.quote:Op woensdag 5 december 2012 23:59 schreef xminator het volgende:
[..]
Had niets anders verwacht van jou.
quote:Op donderdag 6 december 2012 00:03 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik kan trouwens toch niet komen. Ik zit dan in Duitsland.
Weiss komt sowieso bro.quote:Op donderdag 6 december 2012 00:08 schreef Turquaz52 het volgende:
Ik kom op het voorwaarde dat het nog doorgaat met Weiss..
quote:
trustequote:Op donderdag 6 december 2012 00:11 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]![]()
![]()
Nu ben ik wel slapen..
welterusten, iyi geceler enzo.
weet ik pas als ik weiss er van weet af te houden, maar thnx 4 the support homezzzz.quote:Op donderdag 6 december 2012 00:17 schreef xminator het volgende:
Trigger heeft weer datgene gedaan waar hij goed in is
iyigeceler..quote:Op donderdag 6 december 2012 00:11 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]![]()
![]()
Nu ben ik wel slapen..
welterusten, iyi geceler enzo.
Draai je UI horizontaal; Atatürk schaamt zich voor je posts nu.quote:Op donderdag 6 december 2012 00:17 schreef xminator het volgende:
Trigger heeft weer datgene gedaan waar hij goed in is
Veilig in mijn eigen wereldje.quote:Op donderdag 6 december 2012 00:34 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Omdat je ook niet komt dan denk ik.
We merken het..quote:
Ik heb zG al voor consultatie..quote:Op donderdag 6 december 2012 00:40 schreef Julis het volgende:
Triggershot... misschien naar een psycholoog gaan, no?
+quote:Op donderdag 6 december 2012 00:31 schreef Julis het volgende:
[ afbeelding ]
Tatlı yiyin tatlı konuşun.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 6 december 2012 00:44 schreef Ayca het volgende:
Ik heb al de hele dag kerstliedjes op repeat staan.
'hark the herald angels sing, glory to the new born king!'Studentenleven heeft jou niet goed gedaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gecmis olsun.....quote:Op donderdag 6 december 2012 00:41 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik heb zG al voor consultatie..
Ik check dat ook altijd. Zeg er niets over tho.quote:Op donderdag 6 december 2012 00:45 schreef xminator het volgende:
WhatsApp wie kent de gratis chatdienst niet. Ik denk dat door WhatsApp al menig relatie stuk is gegaan. Onlangs sprak een vriendin me aan waarom ik nog online was geweest om drie uur in de nacht. Laatst zei iemand ook tegen me, "jij hebt uitgeslapen je was pas om twee uur online". You know? Get a life! Ik kan tegenwoordig niets meer onopgemerkt doen of het wordt in de gaten gehouden. Het lijkt wel de Internet CIA.
Een vriend sprak me ook aan omdat ik online was geweest en niet had gereageerd. "Waarom reageer je nou niet". Ja, omdat ik achter het stuur zit, aan het eten ben, even geen tijd en zin om te reageren. Mag dat? En ja, soms vergeet ik het gewoon.
Er zijn mensen die er hysterisch om worden als iemand niet reageert. Ja stel je eens voor je vriend of vriendin is online geweest. De eerste vraag; waarom zo laat de tweede met wie was die aan het whatsapp'en? Een verslaving die veel mensen laat veranderen in controlfreaks. Welkom in 2012. Een onbegrensde wereld waarin iedereen voor CIA kan spelen.
So TRUE
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |