Ow ja, tfoe aliek!, jwz, helluf varkens!quote:Op woensdag 5 december 2012 23:08 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Je moet 'haram, kafirs' zeggen.
Als je mij al niet bent, ben je op z'n minst a brother from another mother.quote:Op woensdag 5 december 2012 23:10 schreef guler het volgende:
[..]
Ow ja, tfoe aliek!, jwz, helluf varkens!
Mwuah, bro je doet nou teveel moeite, niet te erg je best doen.quote:Op woensdag 5 december 2012 23:12 schreef guler het volgende:
Kben jou ook niet, jij bent mij.
morgen is iedreen deze tog vergeten.. Ik ben mijzelluf, jwz.
Je mocht willen dat ik met jou nog prive sprak, sta liever achter het station mezelf te verkopen.quote:Op woensdag 5 december 2012 23:12 schreef Ambipur het volgende:
TS, waarom praat je met je andere nick wel met mij
Ik wil je best kopen, schatje. How much?quote:Op woensdag 5 december 2012 23:14 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Je mocht willen dat ik met jou nog prive sprak, sta liever achter het station mezelf te verkopen.
Mwuah, ik verlaag mezelf wel tot dit beroep, maar ik heb ook mijn grenzen.quote:Op woensdag 5 december 2012 23:18 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik wil je best kopen, schatje. How much?
Het is toch allang duidelijk dat ik issues heb van onvoorstelbare kaders?quote:Op woensdag 5 december 2012 23:18 schreef guler het volgende:
Ik begrijp jou ook niet TS, je maakt een kloon, praat vervolgens er tegen alsof het een ander persoon is en vervolgens geef je het toe..
tissue? kader? ben ik opeens een schilder ofzo? jwz. ik ben weg thalla zine!quote:Op woensdag 5 december 2012 23:19 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Het is toch allang duidelijk dat ik issues heb van onvoorstelbare kaders?
Jammer TS..quote:Op woensdag 5 december 2012 23:18 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Mwuah, ik verlaag mezelf wel tot dit beroep, maar ik heb ook mijn grenzen.
Als ik jij bent en jij ik, dan ben ik wie?quote:Op woensdag 5 december 2012 23:20 schreef guler het volgende:
[..]
tissue? kader? ben ik opeens een schilder ofzo? jwz. ik ben weg thalla zine!
Gefeliciteerd, Hayirli ugurlu olsun!quote:
Weten we niet, zien we morgenquote:Op woensdag 5 december 2012 23:23 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Sowieso pics.
alles naar wens klaar?
wat Turq zegt dan, Allah kazasiz belasiz mesut eylesin enzo.quote:Op woensdag 5 december 2012 23:25 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Weten we niet, zien we morgenIk neem een inspecteur mee.
Elk gebrek noteren, he? Laten ondertekenen door bouwbedrijf.quote:Op woensdag 5 december 2012 23:25 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Weten we niet, zien we morgenIk neem een inspecteur mee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |