Ben jij top ofzo?quote:Op woensdag 5 december 2012 21:47 schreef Bilge het volgende:
[..]
Neem wat vaseline mee naar de meet, rijg ik jullie beiden aan mijn speer.
[..]
Hij.![]()
[..]
Ben jij een hijquote:Op woensdag 5 december 2012 21:47 schreef Bilge het volgende:
[..]
[..]
Hij.![]()
[..]
Waar slaan dezequote:Op woensdag 5 december 2012 21:47 schreef Bilge het volgende:
[..]
[..]
Hij.![]()
[..]
Door wie?quote:
Das een smiley.quote:
dezequote:
Niet mijn favo zangers, maar voor mijn 'rock' smaak luisterde ik er ook altijd na.. What's your point..?quote:Op woensdag 5 december 2012 21:50 schreef Bilge het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen: Zeki Müren en Bülent Ersoy zijn mijn favo-zangers.
Je weet zelluf girlquote:Op woensdag 5 december 2012 21:50 schreef Ambipur het volgende:
Doet me goed te lezen, dat jullie zonder mijn gezeik ook een hele topic kunnen vernaggelen.
Ben jij de diva van hier?quote:Op woensdag 5 december 2012 21:50 schreef Ambipur het volgende:
Doet me goed te lezen, dat jullie zonder mijn gezeik ook een hele topic kunnen vernaggelen.
huh? Wie is deze gulmez, amenth enso? aahh mattie?quote:Op woensdag 5 december 2012 21:50 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
deze..?
fb12fb12, Gulmez, Amenth, en nu Guler?
Ik heb de roe, ben nu omw naar Spanje..quote:
De gemiddelde leeftijd is hier best hoog, ik gok zo'n 22. We moeten jonkies koesteren.quote:Op woensdag 5 december 2012 21:51 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Niet mijn favo zangers, maar voor mijn 'rock' smaak luisterde ik er ook altijd na.. What's your point..?
Hoi TS.quote:
TS?quote:Op woensdag 5 december 2012 21:54 schreef Bilge het volgende:
[..]
De gemiddelde leeftijd hier best hoog, ik gok zo'n 22. We moeten jonkies koesteren.
[..]
Hoi TS.
Jaa, ben nerden bilim.. TS is topic starter benim bildigiim..quote:Op woensdag 5 december 2012 21:56 schreef Bilge het volgende:
[..]
Niet jij, Triggershot.Denk is langer dan een seconde na voordat je op die reageerknop klikt.
Warom ben jy nep turk? Ik ben eckte Turk!! Wallah.quote:
De siktir git oglum ya..quote:Op woensdag 5 december 2012 22:00 schreef guler het volgende:
[..]
Warom ben jy nep turk? Ik ben eckte Turk!! Wallah.
Dat je kloont, prima. Maar ga niet lopen kloten.quote:Op woensdag 5 december 2012 22:00 schreef guler het volgende:
[..]
Warom ben jy nep turk? Ik ben eckte Turk!! Wallah.
En jij in het Nederlands posten voordat ik Yvonne op je afstuur om je mond te spoelen met zeepquote:
Wat oglum? Jij bent oglum bak git!quote:Op woensdag 5 december 2012 22:01 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
De siktir git oglum ya..Wat is er turks aan jou, damn..
Yuh lan, git uyu.quote:Op woensdag 5 december 2012 22:02 schreef guler het volgende:
[..]
Wat oglum? Jij bent oglum bak git!Jwz.
Sory Kano, maar je mag Yvonne altijd op me afsturen..quote:Op woensdag 5 december 2012 22:01 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
En jij in het Nederlands posten voordat ik Yvonne op je afstuur om je mond te spoelen met zeep
lol..quote:Op woensdag 5 december 2012 22:02 schreef guler het volgende:
[..]
Wat oglum? Jij bent oglum bak git!Jwz.
In het Turks klinkt het allemaal zo logisch....quote:Op woensdag 5 december 2012 22:04 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Sory Kano, maar je mag Yvonne altijd op me afsturen..![]()
En er staat: Rot de neuk op mijn zoon jaa..
Turks is eenmaal een logisch taal..quote:Op woensdag 5 december 2012 22:06 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
In het Turks klinkt het allemaal zo logisch....![]()
Wat is een kloon eigelik?quote:
Jij bent een kloon. Je kan langs me heen lezen, maar je weet dat ik gelijk heb. Dus normaal meeposten en kappen om je van de domme te houden.quote:
Anlamıyorum?quote:
Praat heul gauw nederlandisch!quote:
Nederlandisch dan nog altijd. Met een hoofdletter dus. Discriminatie!quote:
Na jouw kop gezien te hebben kan ik alleen maar mee vallenquote:Op woensdag 5 december 2012 21:06 schreef xminator het volgende:
[..]
Is hij te lelijk voor of nie dan
Google translate zei iets heel andersquote:Op woensdag 5 december 2012 22:17 schreef xminator het volgende:
[..]
De broek van je oma betekent dat.
ga weg manquote:Op woensdag 5 december 2012 21:56 schreef Bilge het volgende:
[..]
Niet jij, Triggershot.Denk is langer dan een seconde na voordat je op die reageerknop klikt.
Verloskundige kanten string.quote:Op woensdag 5 december 2012 22:18 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Google translate zei iets heel anders
Zowiezo, als je het maar weet.quote:Op woensdag 5 december 2012 22:16 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Nederlandisch dan nog altijd. Met een hoofdletter dus. Discriminatie!
Gezien de snelheid van posten, de inhoud, de woordspeling in de username, het onderschrift en timing van verschijnen en verdwijnen weet ik met 100% zekerheid, verheven boven elke twijfel, dat jij Guler bent. Ik snap alleen niet waarom je daar behoefte aan hebt.quote:
Kanopiet.quote:
Ben blij dat ik niet de enige was die 't doorhadquote:Op woensdag 5 december 2012 22:28 schreef Bilge het volgende:
[..]
Gezien de snelheid van posten, de inhoud, de woordspeling in de username, het onderschrift en timing van verschijnen en verdwijnen weet ik met 100% zekerheid, verheven boven elke twijfel, dat jij Guler bent. Ik snap alleen niet waarom je daar behoefte aan hebt.
[..]
Kanopiet.
Gast rot op man, ik heb geen idee wie die Guler is.quote:Op woensdag 5 december 2012 22:28 schreef Bilge het volgende:
[..]
Gezien de snelheid van posten, de inhoud, de woordspeling in de username, het onderschrift en timing van verschijnen en verdwijnen weet ik met 100% zekerheid, verheven boven elke twijfel, dat jij Guler bent. Ik snap alleen niet waarom je daar behoefte aan hebt.
[..]
Kanopiet.
Zelf geschreven?quote:Op woensdag 5 december 2012 22:29 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ben blij dat ik niet de enige was die 't doorhad![]()
quote:Op woensdag 5 december 2012 22:34 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Gast rot op man, ik heb geen idee wie die Guler is.
Serieus, jij ookquote:Op woensdag 5 december 2012 22:29 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ben blij dat ik niet de enige was die 't doorhad![]()
Doet me denken aan Kežman.quote:Op woensdag 5 december 2012 22:41 schreef Bilge het volgende:
Burak Yilmaz is mede-topscorer in de CL.Hij kan totaal niet meevoetballen, loopt steeds buitenspel, maar scoort wel aan de lopende band.
Dat ben jij over 3 jaarquote:Op woensdag 5 december 2012 22:50 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
www.facebook.com/v/303246629775031
Abowww..
Tovbe de!quote:Op woensdag 5 december 2012 22:52 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Allah yazdiysa bozsun.
Waarom praat ik tegen mijzelf?quote:Op woensdag 5 december 2012 22:59 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Blijkbaar ben ik obviously jij, of jij mij.
Aangenaam.
Sorry dat ik 8 sec vertraging had op jou.quote:Op woensdag 5 december 2012 22:59 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Blijkbaar ben ik obviously jij, of jij mij.
Aangenaam.
Geeft niks, maar dat multi taske is nie makkelijk, jwz.quote:Op woensdag 5 december 2012 23:00 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Sorry dat ik 8 sec vertraging had op jou.
Nou wij doen het schijnbaar wel goed genoeg.quote:Op woensdag 5 december 2012 23:01 schreef guler het volgende:
[..]
Geeft niks, maar dat multi taske is nie makkelijk, jwz.
Ga jij nou maar rukken op het idee van een meet.quote:Op woensdag 5 december 2012 23:03 schreef xminator het volgende:
TS mien jong, gaat alles goed met je? Heb je hulp of ondersteuning nodig?
quote:Op woensdag 5 december 2012 23:03 schreef xminator het volgende:
TS mien jong, gaat alles goed met je? Heb je hulp of ondersteuning nodig?
Op je verkeerde teentje getraptquote:Op woensdag 5 december 2012 23:04 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ga jij nou maar rukken op het idee van een meet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |