Gezien de snelheid van posten, de inhoud, de woordspeling in de username, het onderschrift en timing van verschijnen en verdwijnen weet ik met 100% zekerheid, verheven boven elke twijfel, dat jij Guler bent. Ik snap alleen niet waarom je daar behoefte aan hebt.quote:
Kanopiet.quote:
Ben blij dat ik niet de enige was die 't doorhadquote:Op woensdag 5 december 2012 22:28 schreef Bilge het volgende:
[..]
Gezien de snelheid van posten, de inhoud, de woordspeling in de username, het onderschrift en timing van verschijnen en verdwijnen weet ik met 100% zekerheid, verheven boven elke twijfel, dat jij Guler bent. Ik snap alleen niet waarom je daar behoefte aan hebt.
[..]
Kanopiet.
Gast rot op man, ik heb geen idee wie die Guler is.quote:Op woensdag 5 december 2012 22:28 schreef Bilge het volgende:
[..]
Gezien de snelheid van posten, de inhoud, de woordspeling in de username, het onderschrift en timing van verschijnen en verdwijnen weet ik met 100% zekerheid, verheven boven elke twijfel, dat jij Guler bent. Ik snap alleen niet waarom je daar behoefte aan hebt.
[..]
Kanopiet.
Zelf geschreven?quote:Op woensdag 5 december 2012 22:29 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ben blij dat ik niet de enige was die 't doorhad![]()
quote:Op woensdag 5 december 2012 22:34 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Gast rot op man, ik heb geen idee wie die Guler is.
Serieus, jij ookquote:Op woensdag 5 december 2012 22:29 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ben blij dat ik niet de enige was die 't doorhad![]()
Doet me denken aan Kežman.quote:Op woensdag 5 december 2012 22:41 schreef Bilge het volgende:
Burak Yilmaz is mede-topscorer in de CL.Hij kan totaal niet meevoetballen, loopt steeds buitenspel, maar scoort wel aan de lopende band.
Dat ben jij over 3 jaarquote:Op woensdag 5 december 2012 22:50 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
www.facebook.com/v/303246629775031
Abowww..
Tovbe de!quote:Op woensdag 5 december 2012 22:52 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Allah yazdiysa bozsun.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |