Dat je kloont, prima. Maar ga niet lopen kloten.quote:Op woensdag 5 december 2012 22:00 schreef guler het volgende:
[..]
Warom ben jy nep turk? Ik ben eckte Turk!! Wallah.
En jij in het Nederlands posten voordat ik Yvonne op je afstuur om je mond te spoelen met zeepquote:
Wat oglum? Jij bent oglum bak git!quote:Op woensdag 5 december 2012 22:01 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
De siktir git oglum ya..Wat is er turks aan jou, damn..
Yuh lan, git uyu.quote:Op woensdag 5 december 2012 22:02 schreef guler het volgende:
[..]
Wat oglum? Jij bent oglum bak git!Jwz.
Sory Kano, maar je mag Yvonne altijd op me afsturen..quote:Op woensdag 5 december 2012 22:01 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
En jij in het Nederlands posten voordat ik Yvonne op je afstuur om je mond te spoelen met zeep
lol..quote:Op woensdag 5 december 2012 22:02 schreef guler het volgende:
[..]
Wat oglum? Jij bent oglum bak git!Jwz.
In het Turks klinkt het allemaal zo logisch....quote:Op woensdag 5 december 2012 22:04 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Sory Kano, maar je mag Yvonne altijd op me afsturen..![]()
En er staat: Rot de neuk op mijn zoon jaa..
Turks is eenmaal een logisch taal..quote:Op woensdag 5 december 2012 22:06 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
In het Turks klinkt het allemaal zo logisch....![]()
Wat is een kloon eigelik?quote:
Jij bent een kloon. Je kan langs me heen lezen, maar je weet dat ik gelijk heb. Dus normaal meeposten en kappen om je van de domme te houden.quote:
Anlamıyorum?quote:
Praat heul gauw nederlandisch!quote:
Nederlandisch dan nog altijd. Met een hoofdletter dus. Discriminatie!quote:
Na jouw kop gezien te hebben kan ik alleen maar mee vallenquote:Op woensdag 5 december 2012 21:06 schreef xminator het volgende:
[..]
Is hij te lelijk voor of nie dan
Google translate zei iets heel andersquote:Op woensdag 5 december 2012 22:17 schreef xminator het volgende:
[..]
De broek van je oma betekent dat.
ga weg manquote:Op woensdag 5 december 2012 21:56 schreef Bilge het volgende:
[..]
Niet jij, Triggershot.Denk is langer dan een seconde na voordat je op die reageerknop klikt.
Verloskundige kanten string.quote:Op woensdag 5 december 2012 22:18 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Google translate zei iets heel anders
Zowiezo, als je het maar weet.quote:Op woensdag 5 december 2012 22:16 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Nederlandisch dan nog altijd. Met een hoofdletter dus. Discriminatie!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |