Ben jij top ofzo?quote:Op woensdag 5 december 2012 21:47 schreef Bilge het volgende:
[..]
Neem wat vaseline mee naar de meet, rijg ik jullie beiden aan mijn speer.
[..]
Hij.![]()
[..]
Ben jij een hijquote:Op woensdag 5 december 2012 21:47 schreef Bilge het volgende:
[..]
[..]
Hij.![]()
[..]
Waar slaan dezequote:Op woensdag 5 december 2012 21:47 schreef Bilge het volgende:
[..]
[..]
Hij.![]()
[..]
Door wie?quote:
Das een smiley.quote:
dezequote:
Niet mijn favo zangers, maar voor mijn 'rock' smaak luisterde ik er ook altijd na.. What's your point..?quote:Op woensdag 5 december 2012 21:50 schreef Bilge het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen: Zeki Müren en Bülent Ersoy zijn mijn favo-zangers.
Je weet zelluf girlquote:Op woensdag 5 december 2012 21:50 schreef Ambipur het volgende:
Doet me goed te lezen, dat jullie zonder mijn gezeik ook een hele topic kunnen vernaggelen.
Ben jij de diva van hier?quote:Op woensdag 5 december 2012 21:50 schreef Ambipur het volgende:
Doet me goed te lezen, dat jullie zonder mijn gezeik ook een hele topic kunnen vernaggelen.
huh? Wie is deze gulmez, amenth enso? aahh mattie?quote:Op woensdag 5 december 2012 21:50 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
deze..?
fb12fb12, Gulmez, Amenth, en nu Guler?
Ik heb de roe, ben nu omw naar Spanje..quote:
De gemiddelde leeftijd is hier best hoog, ik gok zo'n 22. We moeten jonkies koesteren.quote:Op woensdag 5 december 2012 21:51 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Niet mijn favo zangers, maar voor mijn 'rock' smaak luisterde ik er ook altijd na.. What's your point..?
Hoi TS.quote:
TS?quote:Op woensdag 5 december 2012 21:54 schreef Bilge het volgende:
[..]
De gemiddelde leeftijd hier best hoog, ik gok zo'n 22. We moeten jonkies koesteren.
[..]
Hoi TS.
Jaa, ben nerden bilim.. TS is topic starter benim bildigiim..quote:Op woensdag 5 december 2012 21:56 schreef Bilge het volgende:
[..]
Niet jij, Triggershot.Denk is langer dan een seconde na voordat je op die reageerknop klikt.
Warom ben jy nep turk? Ik ben eckte Turk!! Wallah.quote:
De siktir git oglum ya..quote:Op woensdag 5 december 2012 22:00 schreef guler het volgende:
[..]
Warom ben jy nep turk? Ik ben eckte Turk!! Wallah.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |